't Cafeeke

Markt 2 5401 GP Uden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Cafeeke

R. L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Na lange tijd weer eens bij het Cafeeke neergestreken om te lunchen en zoals wij gewend zijn was dit weer voortreffelijk.

Prettige bediening in een ongedwongen sfeer met erg lekkere lunchgerechten voor een redelijke prijs. Bij mooi weer kun je buiten op het terras zitten, wij zaten binnen op de grens binnen/buiten met de balkondeuren open, erg gezellig.

Zeker weten dat wij de komende maanden hier nog regelmatig terug keren om lekker te lunchen.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Gisteren hier wezen lunchen. Mooi aangekleed en sfeer vol bruin achtig café. De maaltijden waren qua opmaak saai. De schnitzel met ei was 1 euro duurder dan zonder ei. Beetje overdreven aangezien het een simpel gebakken ei was zonder andere toevoegingen. De hamburger was prima, maar ook hier saaie opdiening en karige toevoegingen. Bediening was qua vriendelijkheid wisselend per persoon. Ook niet echt aandacht naar de klant. Meerdere malen om een extra bordje gevraagd en werd er vriendelijk gezegd dat dit eraan komt. Helaas, niet geweest.
Jeannette R.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Prima restaurant.
goede prijs-kwaliteit verhouding
Sfeer van een bruin cafe.
Je voelt je er "thuis"
Gezellige bediening
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Ons favoriete lunchcafé. Gewoon lekker. Bediening die er al jaren werkt, die je kent, en goede service. Interieur bruin en knus.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Afgelopen weken een aantal keren wezen lunchen, smakelijke lunches en dito drankjes.
De lunch “Cafeeke” is goed verzorgd en smakelijk klaargemaakt tegen een zeer goede prijs.
Vriendelijke bediening maakt het geheel compleet.
De uitstraling is die van een bruin cafe wat het in het verleden ook is geweest.
Bij drukte is er het nodige geluid maar niet in die aard dat het storend wordt.
Komen hier zeker nog vaker terug.