't Café Auberge Koffer

Meer informatie over restaurant 't Café Auberge Koffer

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Dini P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Al weer twee keer heerlijk gegeten hier, beide keren op het terras.
Lamsworstjes! Uitstekend.
Salade Val Dieu: altijd lekker.
Sfeer blijft bijzonder en de plek straalt zoveel rust uit.
Tot snel!
Mar-go .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
vanavond heerlijke asperges gegeten 'op Limburgse wijze'. Geserveerd met gerokte zalm, gekookte aardappels en gesmolten boter. Het was echt heerlijk!
De ontvangst was ook al heel prettig; de waarde stelde voor om de houtkachel aan te steken, gezien de kou buiten. Binnen een kwartier hadden we het comfortabel warm. Een lekker Schots biertje erbij 'Gordon finest bier', in de blonde en de donkere variant was een goede start van ons etentje.
De asperges, gewoon simpel, maar juist daarom zo lekker, waren prima!
We gunnen deze uitbaters meer aanloop!!
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Wij komen ook al jaren in 't Koffer, in de zomer op het heerlijke terras, en in de winter gezellig binnen bij de houtkachel. Vooral na of tijdens een wandeling of fietstocht door de prachtige Voerstreek kun je hier heel relaxt zitten, in een authentiek interieur, met mooie muziek.
De sfeer is ongedwongen, niet een echt restaurant met gedekte tafels, maar een cafe met div. gerechten, voor elk wat wils. Lekkere huisgemaakte soepen, tapasschotel, quiches, pasta, maar ook konijn op z'n Limburgs of forel, en heerlijk gebak, wijnen, en div. speciaal bieren.
Regelmatig ook live muziek, waarbij we ook nog eens kunnen dansen.
Een zaak anders dan doorsnee, met een eigen karakter, waar je je snel thuis voelt.