't Cadetje

Grotestraat Centrum 5 6301 CV Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Cadetje

CorinneB .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het decor is nogal oubollig, net als de kaart en hoe de gerechten worden geserveerd. Het kwaliteit van het eten is ver beneden maat. Er wordt veel kant en klaar producten geserveerd, mayonaise komt in een ijscobeker, de gebakken aardappels zijn gekookt en niet gebakken, en kritiek is niet echt welkom. Kortom verder lopen en een ander restaurant uitzoeken is mijn advies.
Ater Oculus .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
We zochten een rustige plek en eenvoudige hap, vanuit buiten zagen we voldoende vrije tafels.
Eenmaal binnen viel het wat vreemde interieur op, maar de vrije tafel naast de open haard schreeuwde verkocht.
We werden geholpen door een Aziatische man die slecht Nederlands sprak. Niet veel later had hij openlijk ruzie met de wat jongere serveerster. Op naar het eten...

Ik had het menu en met voorgerecht de tomatensoep welke eenvoudig was en bovendien zonder brood. Het belangrijkste, het biefstuk was erg goed maar de pepersaus iets te zout. De mayo zat in een softijs bekertje?

Als toetje kregen we bij het menu een ijsglas met softijs en slagroom. Omdat de ober niet in staat was in het Nederlands te communiceren waren we er wel een beetje klaar mee, we moesten beetje lachen om de situatie dat het gênant voelde.

Op de rekening stonden de mayo en de overige sausen??? Is dit een snackbar ofzo? Getuige softijs als toetje en mayo in softijs bekertje had de eigenaar vermoedelijk een snackbar. Getuige de situatie hier had de eigenaar het beter bij een snackbar kunnen houden, wij komen hier nooit meer terug.

Absoluut schandalig daar ze meer prijzen vragen voor saus zonder dit te vermelden. Geen fooi dus wat normaal meer is dan die paar euro.

Samenvattend:
De prijs kwaliteit verhouding was niet slecht maar de rest niet restaurant waardig.
Maurice L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
eten was redelijk tot goed maar bediening was zeer slecht. Geen goedenavond bij binnenkomst, lege glazen werden weggehaald maar niet gevraagd of er nog nieuw moest komen. Geen "is alles naar wens" tussendoor. in 1 woord slecht. Uiteindelijk slechts 2 drankjes op en geen dessert.. De bediening erop aangesproken maar het is mijn probleem, niet mijn zaak en waar bemoei ik me mee..Ik zie toch dat het druk is (zaak zat halfvol)..
Ingrid F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
wij hebben hier zeer lekker gegeten en de prijs niet duur het was ook heel gezellig binnen open haard stond lekker te branden zeer vriendelijke en zeer behulpzame wat oudere serveerster alleen maar respect voor haar
wij gaan hier zeer zeker nog eens terug