't Bruine Paard

Meer informatie over restaurant 't Bruine Paard

7,2
Smulpaapje60 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Lang geleden at ik hier af en toe. Nu ik (op de 8ste zomerse dag van 2016) in Weert bleef overnachten weer eens geprobeerd. Gegeten op het terras (wankele tafeltjes)
Gekozen voor het 3 gangen menu, waarbij een keuze gemaakt kan worden van de hele kaart.
Vooraf mosterdsoep. Deze was redelijk iets romiger zou van mij gemogen hebben.
Hoofdgerecht Filet du Chef, varkes filet lapjes met een krokant laagje met Parmezaanse kaas. Gerecht viel tegen, het korstje was niet krokant en smaakte nauwelijks naar Parmezaanse kaas. Er was een veelvoud van bijgerechten die eigenlijk geen van alle lekker waren. De koolrabi veel te gaar in een melige saus, de rabarbercompote smakeloos en onvoldoende zoet, salade zonder dressing met penne met tomatensaus (vreemde combinatie). Friet en gebakken aardappeltjes.
Toetje heel eenvoudig 2 bolletjes ijs met slagroom uit een spuitbus (van AH ?)
Kortom allemaal matig. Wel redelijk geprijsd. Bediening vriendelijk.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Bediening was prima en met gevoel voor humor! Medaillons met spek (let op, zijn er wel maar 2, toch vult dit goed) en als voorgerecht de mosterdsoep, zijn een echte aanrader!
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Het Bruine Paard hebben we per toeval gekozen als locatie voor onze lunch. Een goede keuze...in het centrum van Weert. De bediening is vriendelijk en zorgde er voor dat we met z'n allen bij elkaar konden zitten. De uitgebreide menukaart biedt voldoende variatie en de gerechten zijn zeer smaakvol, de porties zijn(zeker gezien de prijs) riant.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Gezellig eetcafe met aardige menukaart. Niet alleen de standaard biefstukjes etc op de kaart maar ook bijvoorbeeld eendeborst en een aantal goede visgerechten. Eten was goed maar niet bijzonder. Gezien het prijsniveau echter veel goede waar voor je geld.

Bediening is vlot en vriendelijk.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Het heerlijke weer nodigde uit tot het pakken van een terrasje. Midden in het centrum van Weert ligt dit leuke eetcafé met een mooi terras. Vanaf dit terras is het heerlijk mensen kijken in het in vakantietijd levendige Weert. Minpuntje, Weertenaren weten dat, is dat het wel eens tocht op dit deel van de markt, maar daar is een mouw aan te passen. Na een lekker speciaalbiertje van de tap kregen we trek. De kaart is niet bijzonder uitgebreid maar biedt voor elk wat wils. Een mooie aanbieding was een totaalprijs van €22,50 voor een voor-, een hoofd- en een nagerecht naar keuze. Ik nam een mosterdsoep van Limburgse mosterd, met spekjes, wat room en garnituur. Er werd heerlijk vers brood bij geserveerd, gelukkig niet de doorsnee sneetjes stokbrood. Daarna een heerlijke kogelbiefstuk met pepersaus en verschillende groenten en aardappelgerechten en tot slot een overheerlijke ijscoupe met verse aardbijen na. De Chardonnay en Carmenere die we er bij dronken waren aangename begeleiders. Al met al prima gegeten op een leuk terras met vlotte en vriendelijke bediening. Aanrader dus.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Wij komen hier heel graag. Of t nu voor een kopje koffie is of om te eten of gewoon ff samen een borreltje drinken en onthaasten. Heerlijke wijn ( met knabbeltjes erbij altijd net dat beetje extra lekker! ) en niet onbelangrijk; oprechte warme aandacht voor de mens zelf! Het eten wordt met aandacht geserveerd en smaakt altijd lekker.
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Vorige week hier geluncht. We arriveerde al vroeg, dus eerst nog even een bakkie en bijkletsen. In de 45 minuten die we zaten kwam niemand op het idee ons nog een rondje koffie te verkopen. Ook moetsen ze zelf om de kaart vragen. De keuze was uitgebreid. Ik had de salade met Brie en spekjes. Helaas meer brie dan spekjes. Ook bij de gerechten moesten wel zelf vragen voor de drankjes. Jammer van de gemiste omzet.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Heerlijke plek naast de kerk, onder de bomen op het plein, vlotte bediening.
Hier een prima lunch gehad, vers speciaal bruinbrood met roerei en spinazie.
JSm01 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Hier met een groep gegeten. Het eten is van goede kwaliteit en goed geportioneerd. Het was alleen jammer dat er weinig klanten waren, je zou verwachten dat op een vrijdagavond hier meer mensen zouden eten. Aan het eten kan het niet liggen want dat is goed.
Nononsense .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2012
Eetcafe met beperkte kaart. Eenvoudige, maar aardige inrichting. Bediening vriendelijk en attent. Gerechten zijn smakelijk. Wij aten een goede entrecote (22,50), voor 18,50 kalkoenspies (van nature een beetje sloom maar verrassend gepimpt met cocos en mangochutney) met een garnituur van iets te gare peultjes en maiskolfjes, een frisse salade en prima frites. Verder heerlijke vegetarische portobello's met spinazie, feta met daarbij smakelijke bulgur, geserveerd in een papadum (17,50), wijn 4 euro per glas. Wij gingen tevreden aan de hoge kant. Prijzen vonden wij voor een eetcafe wat aan de hoge kant.