'T Brugske

6,5
6,4
J R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
We waren toe aan een lunch en het terras van ’t Brugske lonkte ons. Direct al zagen we dat je binnen aan de bar moet bestellen, prima wat ons betreft, dat scheelt immers weer wachten. Ik koos de huisgemaakte tomatensoep en mijn partner een broodje gehakt. Het gehakt bleek een beste bal te zijn, rijkelijk afgesmeerd met mosterd maar wel erg lekker. Ook de tomatensoep was prima, goed gevuld met stukjes tomaat en lekker knapperig bruin brood er bij. Binnen is de inrichting ietwat gedateerd maar het terras is gewoon prima, ook over de bediening niets dan lof.
Papa Piet .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Vanwege de gunstige prijzen hier naar binnen gegaan. Maar we hadden beter wat meer kunnen uitgeven of naar een echte snackbar kunnen gaan, want het eten viel zwaar tegen. Pannenkoek werd opgevouwen geserveerd, en was niet goed gaar, spek was daarentegen al zwart. Soep had wat stukjes courgette, maar smaakte verder als bliksoep. Hamburgers waren gefrituurd en niet meer sappig.
Interieur, met versleten plavuizen, een allegaartje aan kale tafels, kunstplanten en overal losliggende snoeren voor de kerstverlichting, was uitermate troosteloos.
De bediening was vriendelijk, maar niet echt vlot en efficient. Stroop en suiker vergeten, placemats en bestek kwamen pas toen de borden al op tafel stonden.
Geen schone wc's en de kraan werkte alleen door te blijven drukken (dus hand voor hand afspoelen).
Yo72 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Ik had wel zin in een pannekoek en qua prijs ben je hier veel goedkoper uit dan veel andere restaurants in de omgeving. Maar dit was geen erg positieve ervaring. De pannekoek lag 2x dubbelgevouwen op het bord met wat (blik)fruit ernaast. En helaas niet helemaal gaar.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Ben het eens met een eerder ingediende recensie, de manier van binnen bestellen en vooraf betalen is op zijn zachtst gezegd 'apart'. Ook zijn wij geen liefhebbers van pannenkoek en frietjes. Een nadere bestudering van de kaart leerde ons dat er ook 'home made' gerechten opstonden. Mijn wederhelft kreeg een goed bereide forel met een 'berg' sperzieboontjes en mijn aspergesoep kwam zeker niet uit een pakje/potje/zakje en was gewoon lekker. Had liever een 7,5 gegeven voor het eten. Prachtige locatie, nu wat desolaat, m.i. in het hoogseizoen wel wat massaal.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Tijdens onze rit van Maastricht naar Heijenrath kwamen we langs T Brugske, zonovergoten terras,grote parkeerplaats, prachtige locatie dus maar eens gaan dineren.
Wat ons opviel dat de bestelling binnen moest plaatsvinden, eerst maar eens een drankje binnen besteld dat direct afgerekend diende te worden.
Een Limburgse stoofvlees besteld dat ook gelijk afgerekend moest worden maar dat nog wel buiten bezorgd werd.
Een potje saus met 4 stukjes smakeloos vlees, wat overgekookte groente en flesse patat, eet smakelijk, toen er gevraagd werd of het smaakte verteld wat de grieven waren, nu hier hadden ze iets aan voor de toekomst.
Leuk terras voor een drankje na een wandeling of fietstocht in een schitterende omgeving maar ga er niet eten, voor mij het slechtste Restaurant van Zuid Limburg