't Brodshoes

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
R. G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Wederom met een gezelschap hier gegeten. 3 gangen menu. Voorgerecht leek huzarensalade opgerold in een plakje rosbief. Hoofdgerecht was eendennest, niet goed gaar. Dessert was ok. Bediening erg vluchtig. De stoelen zijn net zo wiebelig als vorig jaar. Jammer.
Sissy Z.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Erg lekker gegeten! Fantastische prijs/kwaliteits verhouding. Voor 32,50 een drie-gangen dagmenu. Mooie gerechten en het toetje was een etagair vol lekkere zoetigheden. Bediening erg aardig en attent! Sfeervolle ambiance.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Voor mijn verjaardag hier gegeten. Een leuk weekendje Rijssen in winterse sferen. Via de goede recencies op o.a. Iens terecht gekomen in het gezellige centrum van Rijssen en restaurant 't Broadshoes. Een zeer gezellig restaurant, prima bediening. Uitleg bij elk gerecht van de gerand. Een heerlijk 3 gangen diner met gevarieerd vis en vlees. Heerlijke wijn. Een toetje kan je eventueel bij de open haard gebruiken. Wij verkozen aan het tafeltje te blijven zitten. Prachtig interieur, en zou het restaurant zeker aanbevelen bij andere gasten en familie. Kortom een prima adres.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Onlangs hier gegeten, interieur ziet er prima uit, wij zaten helemaal achterin bij een groot raam met uitzicht op een klein binnenplaatsje waar je in de zomer ook prima kan zitten zo lijkt me. Bediening was vriendelijk en regelde zelfs snacks voor de kinderen waar ze om vroegen. Enige minpunt was dat we wat lang moesten wachten op het nagerecht, waarschijnlijk omdat de zaak toen vol liep. Voor- en nagerecht waren okee, hoofdgerecht was echt uitstekend, zowel het kalfsvlees als de eendeborst. Qua prijs/kwaliteit zeker goed.
R. G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Met een heel gezelschap hier gegeten. Menu stond vast, 3-gangen. Vooraf zalm met garnalen vulling; hoofd: black angus op 2 manieren bereid; desser: taartje met ijs. Prima, ook de wijn. De bediening is vriendelijk en attent. Alleen de inrichting, daar mag echt iets aan gedaan worden. Er zijn stoelen die zo wankel zijn waarbij je echt denkt "valt ie niet in elkaar".
Rogier K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Eerste ervaring met dit restaurant en voor mij een zeer positieve ervaring. Gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten. Zeer attente bediening in vele opzichten.
Ikke-87 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Een erg mooi, net weer gerenouveerd restaurant. Qua sfeer / interieur eigenlijk perfect. Helaas is het eten wat minder. Nu 3x gegeten, waarvan de laatste 2x eigenlijk onder de maat (voor die prijs). Alles smaakte een beetje 'vlak', niets bijzonders.
Wel heerlijke wijn en crème brulee.
Personeel is erg correct. maar mag allemaal wel ietsje losser en moderner.