't Brodshoes

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant 't Brodshoes

Bernardo M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Top restaurant, voor jong tot oud en absoluut niet duur! Bediening zeer vlot en attent, voldoende keuze qua gerechten en drank...kortom
Sissy Z.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Erg lekker gegeten! Fantastische prijs/kwaliteits verhouding. Voor 32,50 een drie-gangen dagmenu. Mooie gerechten en het toetje was een etagair vol lekkere zoetigheden. Bediening erg aardig en attent! Sfeervolle ambiance.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Voor mijn verjaardag hier gegeten. Een leuk weekendje Rijssen in winterse sferen. Via de goede recencies op o.a. Iens terecht gekomen in het gezellige centrum van Rijssen en restaurant 't Broadshoes. Een zeer gezellig restaurant, prima bediening. Uitleg bij elk gerecht van de gerand. Een heerlijk 3 gangen diner met gevarieerd vis en vlees. Heerlijke wijn. Een toetje kan je eventueel bij de open haard gebruiken. Wij verkozen aan het tafeltje te blijven zitten. Prachtig interieur, en zou het restaurant zeker aanbevelen bij andere gasten en familie. Kortom een prima adres.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Onlangs hier gegeten, interieur ziet er prima uit, wij zaten helemaal achterin bij een groot raam met uitzicht op een klein binnenplaatsje waar je in de zomer ook prima kan zitten zo lijkt me. Bediening was vriendelijk en regelde zelfs snacks voor de kinderen waar ze om vroegen. Enige minpunt was dat we wat lang moesten wachten op het nagerecht, waarschijnlijk omdat de zaak toen vol liep. Voor- en nagerecht waren okee, hoofdgerecht was echt uitstekend, zowel het kalfsvlees als de eendeborst. Qua prijs/kwaliteit zeker goed.