't Brand Eethoes

6,4

Jouw recensie over het restaurant 't Brand Eethoes

mkrottje .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Ik ben hier gaan eten met een bon van Social Deal, vandaar mijn beoordeling bij prijs-kwaliteitsverhouding. Soep was lauw, wel een nieuwe gekregen na 3 keer de bediening gewaarschuwd te hebben. Biefstuk was bloederig, hoewel medium besteld en was met moeite door te zagen. Varkenshaasspies was te droog doorbakken. Terug naar huis, flinke last van mijn darmen en blij dat ik net op tijd thuis was. Mijn recensie bij Social Deal is niet goedgekeurd door de eigenaar, een kwalijke zaak, en werd dus niet geplaatst. Ik vind dit misleiding...
Els K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Geen gezellige eettent. Hygien3 laat te wensen over. Meteen na het eten kon ik naar het toilet rennen. Mijn maag en darmen zijn behoorlijk van streek. Hier ga ik niet meer terug.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gisteren hier gegeten met vrienden en onze kinderen. Wat een aanfluiting. We werden nors en onvriendelijk ontvangen. Meneer had er duidelijk geen zin in. Op normale vragen kwamen rare antwoorden. (welk speciaalbier hebben jullie: limonade. Wat houdt dit nagerecht in? Dat is lekker.) Het bestek de borden en de glazen waren allemaal smerig. Waarop ik besloot uit m'n flesje cola te drinken. De ober nam dit nog halve flesje mee terwijl hij de tafel afruimde. Op m'n vraag of ik m'n drinken terug mocht hebben kwam het antwoord dat ik nooit cola gehad had. Of ik nog iets wilde drinken. Ja m'n cola graag. Nieuw flesje wat vervolgens gewoon op de rekening stond. Ik had volgens hun gelogen over de verdwenen cola, die had ik nooit gehad. De vloer ligt bezaaid met allerlei rotzooi die er zeker al weken ligt. Onze dreumes kroop hier even vrolijk doorheen � Onze 5 jarigen werden op het toilet even flink uitgescholden door de uitbater omdat ze iets te druk waren naar zijn zin. De sla op ons bord was oud en verlept. De friet dreef door het vet heen. Kip smaakte naar ranzig spek. Na het zoveelste smerige bord hebben we het voor gezien gehouden en aangegeven dat dit qua hygiëne toch echt niet kon. Waarop de sfeer nog grimmiger werd en we een rekening gepresenteerd kregen die van geen kanten klopte en waar geen uitleg bij gegeven kon worden. (alleen bedragen geen specificaties) 34 euro voor een paar drankjes. Deze man moet heel snel stoppen met het serveren van eten. Beter nog om z'n café helemaal te sluiten want van klantvriendelijkheid heeft hij nog nooit gehoord. Wij hadden dit eten via social deal geboekt. En willen daar ook onze recensie geplaatst hebben. Maar het blijkt dat zij de ondernemer vrij laten om recensies te plaatsen. Zeer slechte zaak! Geen wonder dat er op social deal alleen maar positieve reacties staan!!!! Als je op restaurantsite Iens kijkt, TripAdvisor, deze Facebookpagina en Google dan lees je de werkelijke gang van zaken. Mensen niet hierheen gaan! Is 't geld en de frustratie echt niet waard!!
Steffi B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Via social deal het wandelarrangement gedaan. Mooie wandeling. Lekkere groentesoep, rijk gevuld met groenten. Het hoofdgerecht zuurvlees was ook erg goed. Geen vette friet. Frisse salade. En vlotte bediening.
Fer D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Slecht eten en vooral een onbeschofte kok/eigenaar!
Aspergesoep: flets, kartonsmaak, teveel bindmiddel, geen enkele asperge.
Gebakken mosselen: dreven in een plens vet, smaakten ook puur naar vet.
Bieftstuk: werd vooraf gevraagd hoe we deze gebakken wilden hebben. Antwoord maakte verder niet uit, want we kregen hem beiden rauw, serveerster wist niet eens of er verschil in doorbakkenheid was. Frieten smaakten naar oud frietvet.
Ijs: niet speciaal, gewoon 2 bolletjes op een bord met wat saus uit een flesje. Wel lekker.
Zowel na de soep als bij de biefstuk aan serveerster doorgeven wat we van het gerecht vonden. Op het eind werd gevraagd of alles naar wens was geweest, waarop we nogmaals aangaven niet alles even lekker te hebben gevonden. Daarop kwam de kok naar buiten en begon te schelden hoe we het in ons hoofd haalde om kritiek te geven op zijn eten in bijzijn van anderen. Echt onbeschoft! Klant is koning was voor deze eigenaar niet belangrijk, 'hij was immers de baas'.
Deze man kan én niet koken én weet niet hoe hij gasten hoort te behandelen. Voor ons in elk geval nooit meer het Brand
Eethoes!

Typisch dat op deze website, op facebook en op eet.nu meer van dit soort ervaringen worden beschreven, terwijl de recensies bij Socialdeal allemaal stuk voor stuk lovend zijn, met ook iedere keer een persoonlijke reactie van het restaurant zelf...
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het eten niks op aan te merken voor een social deal € 13,95 4 gangen gewoon goed. Personeel was erg vriendelijk en deed hun best. Kok?eigenaar niet de vriendelijkste persoon. Er mag wat meer aandacht besteed aan tafel aankleding(paasstukjes op 05-05-2017) en dekken van tafel(bestek werd op hoop op tafel gelegd) Servies mag schoner! en bij onze koffie na het dessert, lagen er nog de resten afgescheurde suikerzakjes van een vorige klant :erg jammer !
LEKKERPUH1. M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Te snel na elkaar en niet te eten.zeker niet schoon ook.2 soorten spareribs en de groente bij varkenshaas waren verbrand en de vlaai leek uit de diepvries te komen qua smaak
Jack K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
In 1 woord verschrikkelijk. Eten slecht. Eigenaar een rare onvriendelijke man. Jongeman in de bediening heel aardig. Geen sfeervol restaurant en niet schoon (vloer plakte en wc vloer smerig). Eten kregen we in sneltreinvaart. En toen konden we ook nog niet pinnen!! Dus nooit meer.(Via social deal)
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Ben er 3x geweest en ga vrijdag weer met mijn vriendinnen... Heerlijk eten en normale prijs.
Vooral de warme en koude groenten zijn een grote portie en vers..
De baas is ook de kok... Een man wat stug kan overkomen maar zijn best doet om vaak alles alleen zo goed mogelijk te doen.
Grz marion beckers
Milandijkstra .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Voor een tweede keer lekker gegeten bij 't Brand Eethoes. Eindelijk eens een restaurant waar veel groenten worden geserveerd! Een heerlijke salade als tussengerecht en gemengde groenten bij het hoofdgerecht (onder andere bietjes, wortel en sperzieboontjes). De extra asperges waren ook erg lekker. Ruime keuze, vis, vlees en vegetarisch.
Gezellig ingericht, leuke sfeer en bediening.
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
De jongen van de bediening was prima alleen de eigenaar (kok of wat ervoor moet doorgaan) is een verhaal apart. Als je de zaak op de fles wil hebben moet je deze man inhuren, zeer onvriendelijk richting gasten. Benadering en taalgebruik richting gasten is beneden peil. Het eten wat hij maakt is ook nog eens van de kwaliteit bagger. Garnalencocktail had volgens mij al een week in de koelkast gestaan en het biefstuk had volgens mij een half uur in de pan gelegen. Waarom hij bij de bestelling perse wilde weten wat ik als nagerecht wilde hebben begrijp ik nog steeds niet, in een normaal restaurant/eetgelegenheid bestel je dat na het hoofdgerecht afhankelijk hoe de rest is binnengekomen. De frituur om de hoek is van betere kwaliteit. Mijn echtgenote had al liever voor de soep willen weggaan.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Heerlijk restaurant! Personeel was erg vriendelijk en het eten was goed, grote porties en veel keus en dat voor 14 euro op socialdeal. Wij komen snel weer terug
Rowena R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016

Mijn partner en ik hebben hier op 16-3-2016 gegeten via de social deal.
voor ons NOOIT MEER!!

Het begon al toen ik telefonisch reserveerde, kreeg de eigenaar aan de lijn, wat een grove en botte man!!!
Bij 2u eerdere aankomst vroegen we netjes of we de auto al mochten parkeren aangezien we even de stad in wilde, ook hier kregen we van de eigenaar een zeer bot antwoord!!
Hierbij verging onze zin al helemaal.
toch maar gaan eten, zeer vriendelijk jongeman in de bediening.
binnen 2 min stond onze (lauwe) soep al op tafel, en binnen 40 min hadden we ons 3e gerecht al!!
Gaat veels te snel, hadden nog gevraagd of ze met het hoofdgerecht even wilde wachten, kregen van de jongeman te horen dat de biefstuk al in de pan lag, 2 min stond het al op tafel. Met aangebrande groente op ons bord.
Nee voor ons de eerste en laatste keer!
Lees in meerdere referenties zeer slechte reacties, snap het helemaal!!
Cheyenneeee .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ik heb samen met mijn vriend een heerlijke 4 gangenmenu gehad. Het was héérlijk voor dat geld! Het personeel is zeer vriendelijk en de sfeer past goed bij het eten! Een dikke pluim!
Mathje .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
We hebben op 17-2 met een groep van 7 mensen gegeten bij het Eethoes, dit met een social deal bon. Na het lezen van recensies werd ik wel een beetje bang moet ik zeggen. Echter een dikke pluim. Het eten heeft ons goed gesmaakt. Enige minpuntje,.... de frieten hadden langer gemogen. Hadden we natuurlijk ook even kenbaar kunnen maken. Nee, een prima gelegenheid, lekker eten. En iig voor een social deal prijs... Super.
Michelle-v .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Vandaag voor het eerst gegeten bij 't Brand eethoes, we werden vriendelijk ontvangen. Het restaurant was sfeervol ingericht en ons 4 gangen menu van socialdeal was super bevallen! Eten was heerlijk en grote porties. Het personeel en de eigenaar waren erg vriendelijk! Top restaurant, een echte aanrader.
Dikke D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
We hadden 12 socialbonnen gekocht ,omdat familieleden hadden gezegt dat je er goed kon eten.Nou ik bestelde capucino en kreeg kooffie met slagroom..daarna kreeg ik preisoep,erg flauw.de kipfilet was niet te eten echt afschuwelijk,en de chocolademousse was zuur.ik ga daar dus nooit meer eten.we geven de bonnen maar weg.De meule is beek is gewoon te gek,wat je daar krijgt voor die centen is niet normaal zo goed.Het brandhoes in valkenburg voor mij NOOIT mar ook echt NOOIT MEER
RobinJ7 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
NOOIT MEER!

Een week geleden via Social Deal met 2 personen gaan eten. Het keuze menu was uitgebreid en de avond leek goed te beginnen.

Dat was dus verkeerd gedacht. We hadden nog geen minuut geleden onze bestelling doorgegeven en de soep stond al op tafel. Prima. Maar toen dit ook gebeurde bij de volgende gang hebben wij vriendelijk gevraagd of het hoofdgerecht wat langer kon wachten. Dit was geen probleem.
Alsnog komt het hoofdgerecht na 10 min op onze tafel, lauwe frietjes en groenten niet gaar... Toen wij hier wat van zeiden kwam de baas/kok van dit restaurant geïrriteerd naar ons toe: ''dat krijg je als je het eten langer laat wachten''...

Kortom niet een restaurant waar je naartoe wilt gaan! Niet alleen is de sfeer slecht, het eten is voor die prijs zelfs te duur en de baas van deze tent is verschrikkelijk!

Nooit meer...
JoostvanBeek .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Zaterdag 24 oktober hadden we mannenweekend in Valkenburg. Voordat we een mooie fietsroute zouden gaan rijden wilden we graag een goede lunch nuttigen. Zo klantonvriendelijkheid dat ik er hard om moest glimlachen. Met het idee wie goed doet goed ontmoet ging een van ons netjes vragen of we met 10 mannen een broodje konden eten. "Wat denk je zelf" was de reactie van de selfmade gastheer. Ook checkten we even of we een auto die later zou arriveren op de parkeerplaats achter mochten zetten. "er staat toch een P" was de reactie waar geen speld tussen te krijgen was maar erg aardig komt het niet over. Ook even nagevraagd of we gebruik konden maken van een andere P , die van pinnen. Nou dat kan alleen vanaf 20 euro! OK, dat moet wel lukken met 10 hongerige mannen..

Mijn maten bestelden een uitsmijter met ham, of met kaas. Ik vroeg om een uitsmijter ham kaas maar die hadden ze niet. En ook de bloedworst van de kaart kon niet geleverd worden. Dat laatste kan natuurlijk gebeuren maar de reactie gaf het gevoel van hoe kun je er om vragen. De "gastheer" leek ons liever kwijt dan rijk, dus de uitsmijters stonden in no time op tafel. Bestek was er niet bij dus die heb ik zelf even van een andere tafel gehaald. Dit was echter tegen het zere been want meneer smeet ze keihard terug op de tafel en haalde andere bestekzakjes.

De gastheer voelde wel haarfijn aan dat ik naar de wc wilde want zonder dat ik iets vroeg, zei hij "laatste deur links!" Als je op deze wijze behandeld wordt krijgt ook het eten zelf het nadeel van de twijfel, op zich was er niet heel veel mis mee, maar heel de ambiance maakt dat je het niet echt met smaak op eet. Wie weet gaan we volgend jaar terug want ik heb me geamuseerd bij zoveel klantonvriendelijkheid.
Noël V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Vrijdag 23 oktober hebben wij via Groupon een 4 gangen menu besteld.
Voorgerecht:
De preisoep smaakte naar niets, erg gezouten en vergeven van bindmiddel.
Tussengerecht:
Carpaccio met appel en rucola. De combinaties op het bord pasten gewoon niet bij elkaar.
Hoofdgerecht:
Schnitzel met pepersaus. De saus hebben we van het vlees verwijderd omdat deze niet te eten was. Donkerbruin van kleur en ze leek niet in de verste verte op pepersaus. De bijgeleverde groenten waren veel en veel te lang gegaard
Dessert:
Ijs met slagroom en dat was in orde.

Bediening gaf ons de indruk de gerechten niet snel genoeg na elkaar op tafel te kunnen serveren. Na 1 uur en 15 minuten waren we weer bij de auto.
Absoluut geen aanrader.