't Brand Eethoes

Jack K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Ben er 3x geweest en ga vrijdag weer met mijn vriendinnen... Heerlijk eten en normale prijs.
Vooral de warme en koude groenten zijn een grote portie en vers..
De baas is ook de kok... Een man wat stug kan overkomen maar zijn best doet om vaak alles alleen zo goed mogelijk te doen.
Grz marion beckers
Milandijkstra .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Voor een tweede keer lekker gegeten bij 't Brand Eethoes. Eindelijk eens een restaurant waar veel groenten worden geserveerd! Een heerlijke salade als tussengerecht en gemengde groenten bij het hoofdgerecht (onder andere bietjes, wortel en sperzieboontjes). De extra asperges waren ook erg lekker. Ruime keuze, vis, vlees en vegetarisch.
Gezellig ingericht, leuke sfeer en bediening.
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
De jongen van de bediening was prima alleen de eigenaar (kok of wat ervoor moet doorgaan) is een verhaal apart. Als je de zaak op de fles wil hebben moet je deze man inhuren, zeer onvriendelijk richting gasten. Benadering en taalgebruik richting gasten is beneden peil. Het eten wat hij maakt is ook nog eens van de kwaliteit bagger. Garnalencocktail had volgens mij al een week in de koelkast gestaan en het biefstuk had volgens mij een half uur in de pan gelegen. Waarom hij bij de bestelling perse wilde weten wat ik als nagerecht wilde hebben begrijp ik nog steeds niet, in een normaal restaurant/eetgelegenheid bestel je dat na het hoofdgerecht afhankelijk hoe de rest is binnengekomen. De frituur om de hoek is van betere kwaliteit. Mijn echtgenote had al liever voor de soep willen weggaan.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Heerlijk restaurant! Personeel was erg vriendelijk en het eten was goed, grote porties en veel keus en dat voor 14 euro op socialdeal. Wij komen snel weer terug
Rowena R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016

Mijn partner en ik hebben hier op 16-3-2016 gegeten via de social deal.
voor ons NOOIT MEER!!

Het begon al toen ik telefonisch reserveerde, kreeg de eigenaar aan de lijn, wat een grove en botte man!!!
Bij 2u eerdere aankomst vroegen we netjes of we de auto al mochten parkeren aangezien we even de stad in wilde, ook hier kregen we van de eigenaar een zeer bot antwoord!!
Hierbij verging onze zin al helemaal.
toch maar gaan eten, zeer vriendelijk jongeman in de bediening.
binnen 2 min stond onze (lauwe) soep al op tafel, en binnen 40 min hadden we ons 3e gerecht al!!
Gaat veels te snel, hadden nog gevraagd of ze met het hoofdgerecht even wilde wachten, kregen van de jongeman te horen dat de biefstuk al in de pan lag, 2 min stond het al op tafel. Met aangebrande groente op ons bord.
Nee voor ons de eerste en laatste keer!
Lees in meerdere referenties zeer slechte reacties, snap het helemaal!!
Cheyenneeee .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ik heb samen met mijn vriend een heerlijke 4 gangenmenu gehad. Het was héérlijk voor dat geld! Het personeel is zeer vriendelijk en de sfeer past goed bij het eten! Een dikke pluim!
Mathje .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
We hebben op 17-2 met een groep van 7 mensen gegeten bij het Eethoes, dit met een social deal bon. Na het lezen van recensies werd ik wel een beetje bang moet ik zeggen. Echter een dikke pluim. Het eten heeft ons goed gesmaakt. Enige minpuntje,.... de frieten hadden langer gemogen. Hadden we natuurlijk ook even kenbaar kunnen maken. Nee, een prima gelegenheid, lekker eten. En iig voor een social deal prijs... Super.
Michelle-v .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Vandaag voor het eerst gegeten bij 't Brand eethoes, we werden vriendelijk ontvangen. Het restaurant was sfeervol ingericht en ons 4 gangen menu van socialdeal was super bevallen! Eten was heerlijk en grote porties. Het personeel en de eigenaar waren erg vriendelijk! Top restaurant, een echte aanrader.
Dikke D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
We hadden 12 socialbonnen gekocht ,omdat familieleden hadden gezegt dat je er goed kon eten.Nou ik bestelde capucino en kreeg kooffie met slagroom..daarna kreeg ik preisoep,erg flauw.de kipfilet was niet te eten echt afschuwelijk,en de chocolademousse was zuur.ik ga daar dus nooit meer eten.we geven de bonnen maar weg.De meule is beek is gewoon te gek,wat je daar krijgt voor die centen is niet normaal zo goed.Het brandhoes in valkenburg voor mij NOOIT mar ook echt NOOIT MEER
RobinJ7 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
NOOIT MEER!

Een week geleden via Social Deal met 2 personen gaan eten. Het keuze menu was uitgebreid en de avond leek goed te beginnen.

Dat was dus verkeerd gedacht. We hadden nog geen minuut geleden onze bestelling doorgegeven en de soep stond al op tafel. Prima. Maar toen dit ook gebeurde bij de volgende gang hebben wij vriendelijk gevraagd of het hoofdgerecht wat langer kon wachten. Dit was geen probleem.
Alsnog komt het hoofdgerecht na 10 min op onze tafel, lauwe frietjes en groenten niet gaar... Toen wij hier wat van zeiden kwam de baas/kok van dit restaurant geïrriteerd naar ons toe: ''dat krijg je als je het eten langer laat wachten''...

Kortom niet een restaurant waar je naartoe wilt gaan! Niet alleen is de sfeer slecht, het eten is voor die prijs zelfs te duur en de baas van deze tent is verschrikkelijk!

Nooit meer...
JoostvanBeek .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Zaterdag 24 oktober hadden we mannenweekend in Valkenburg. Voordat we een mooie fietsroute zouden gaan rijden wilden we graag een goede lunch nuttigen. Zo klantonvriendelijkheid dat ik er hard om moest glimlachen. Met het idee wie goed doet goed ontmoet ging een van ons netjes vragen of we met 10 mannen een broodje konden eten. "Wat denk je zelf" was de reactie van de selfmade gastheer. Ook checkten we even of we een auto die later zou arriveren op de parkeerplaats achter mochten zetten. "er staat toch een P" was de reactie waar geen speld tussen te krijgen was maar erg aardig komt het niet over. Ook even nagevraagd of we gebruik konden maken van een andere P , die van pinnen. Nou dat kan alleen vanaf 20 euro! OK, dat moet wel lukken met 10 hongerige mannen..

Mijn maten bestelden een uitsmijter met ham, of met kaas. Ik vroeg om een uitsmijter ham kaas maar die hadden ze niet. En ook de bloedworst van de kaart kon niet geleverd worden. Dat laatste kan natuurlijk gebeuren maar de reactie gaf het gevoel van hoe kun je er om vragen. De "gastheer" leek ons liever kwijt dan rijk, dus de uitsmijters stonden in no time op tafel. Bestek was er niet bij dus die heb ik zelf even van een andere tafel gehaald. Dit was echter tegen het zere been want meneer smeet ze keihard terug op de tafel en haalde andere bestekzakjes.

De gastheer voelde wel haarfijn aan dat ik naar de wc wilde want zonder dat ik iets vroeg, zei hij "laatste deur links!" Als je op deze wijze behandeld wordt krijgt ook het eten zelf het nadeel van de twijfel, op zich was er niet heel veel mis mee, maar heel de ambiance maakt dat je het niet echt met smaak op eet. Wie weet gaan we volgend jaar terug want ik heb me geamuseerd bij zoveel klantonvriendelijkheid.
Noël V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Vrijdag 23 oktober hebben wij via Groupon een 4 gangen menu besteld.
Voorgerecht:
De preisoep smaakte naar niets, erg gezouten en vergeven van bindmiddel.
Tussengerecht:
Carpaccio met appel en rucola. De combinaties op het bord pasten gewoon niet bij elkaar.
Hoofdgerecht:
Schnitzel met pepersaus. De saus hebben we van het vlees verwijderd omdat deze niet te eten was. Donkerbruin van kleur en ze leek niet in de verste verte op pepersaus. De bijgeleverde groenten waren veel en veel te lang gegaard
Dessert:
Ijs met slagroom en dat was in orde.

Bediening gaf ons de indruk de gerechten niet snel genoeg na elkaar op tafel te kunnen serveren. Na 1 uur en 15 minuten waren we weer bij de auto.
Absoluut geen aanrader.

Paul-cox .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Wij zijn zondagavond wezen eten via parkstaddeal.
4 gangen diner Het was allemaal heerlijk, ben zelf vegetariër.
en er is ook voor mij genoeg keus,
De jongen wat bediende deed het heel erg netjes, was heel beleefd,
Er zat ook genoeg ook tijd tussen de gangen ,
De eigenaar kwam een paar keer vragen of alles naar wens was .
al met al het was een leuke avond lekker gegeten en we zullen er zeker nog eens terug gaan

Eelco G.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Onze avond bij 't Brand Eethoes is ons enorm tegengevallen.
De sfeer en de decoratie is in orde. De bediening was abominabel slecht erg onkundig.
We hebben aangegeven dat we rustig wilde eten. De bedienende jonge man zou dat aan de keuken doorgeven, maar toch kregen we de gangen vlug achter elkaar. De ober zei dat hij alleen maar bedient en dat de keuken bepaald wanneer een gerecht meegaat. Het voorgerecht werd al geserveerd terwijl we nog aan het aperitief zaten. Bovendien was de soepkop niet schoon en was er gemorst op het schoteltje, slordig. Groentesoep was waterig met stuk gekookte groenten de champignonsoep was wel lekker. Ondanks ons verzoek kregen wij meteen daarna het tussengerecht. Garnalen spies op een bedje van sla overgoten met chilisaus, was wel oké, maar we hadden toch iets anders verwacht, temeer omdat er op de kaart scampi stond en er garnalen geserveerd werden. Het hoofdgerecht kwam ook wel oké, maar niet bijzonder. Varkenshaas medaillons waren mals en de halve haan was lekker knapperig. Het dessert was chocolade mousse, maar die kan veel beter. Maar het allerergste: de fles Pinot Blanc de we bestelde was niet op voorraad en de andere wijnen op de kaart vonden we of niet lekker of te duur. Ze hadden buiten de kaart om wel een Chardonnay wijn. Een best lekkere Vin de pays d'oc, maar dat je daarvoor uiteindelijk de prijs van de Chablis moet betalen is je reinste diefstal. Als we dat hadden geweten hadden we wel gewoon Chablis besteld. We hadden al heel lang een bezoek willen brengen aan 't Brand Eethoes. Misschien hadden we daardoor te hoge verwachtingen. Dit was de eerste en meteen de laatste keer. We raden deze zaak af. Echt een afknapper!
Niles90 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Voor de tweede keer gaan eten bij 't Brand Eethoes. Het is ons weer uitstekend bevallen. De varkenshaas wat wij bestelden was erg mals en erg lekker samen met de warme groenten. De bediening was erg vriendelijk en ook de eigenaar kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. De sfeer was erg gezellig! Wij komen hier zeker vaker terug.
Eikelenboom .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Weekendje weg geweest in Valkenburg en hier terecht gekomen.
lekker gegeten in echt gezellig huiselijk sfeer.
aardige eigenaar! leuke avond gehad.
Top! voor herhaling vatbaar.
Lilian W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Via social deal een CULINAIR 4 gangen diner geboekt. Ik heb nog nooit zo slecht gegeten.
De groentesoep was smakeloos met doorgekookte groenten, de mosterdsoep leek uit een pakje, scampi salade 2 spiesjes met garnalen overgoten door pittige loempiasaus, varkenshaas medaillon redelijk, schnitzel vet en melig met champignons en wederom saus die smaakte als uit een pakje, roerbakgroenten dreven in het vet. De chocolademouse was vloeibaar in een klein ovalen glaasje, het ijsdesert een bolletje vanille ijs met wat puddingsaus en slagroom.
De eigenaar stond te schreeuwen in de keuken, dat was goed hoorbaar op het toilet dat grensde aan de keuken.
Afrekenen moesten we aan de bar waar de eigenaar werd geroepen om af te rekenen. 2 keer werd ons de verkeerde rekening gepresenteerd ... Na de 2e toen ik zei ' nee dat hebben we niet gehad ... We hadden alleen wijn' trok de eigenaar een verveeld gezicht richting serveerster. Toen volgde het toppunt van de avond: de prijs voor een rosé €5,75!!!
Ik heb bovenstaande ook als recensie achtergelaten op Social Deal ... en je raadt het misschien al ... het is NIET geplaatst! Alleen postieve recensies worden geplaatst. Op deze manier worden heel veel mensen om de tuin geleid. Deze veredelde kroeg met oubollig interieur en slechte service verdient zeker geen restaurant status ... En dan te bedenken dat dit menu normaal €32,75 kost. In Valkenburg zijn veel restaurants die lekker eten serveren voor een eerlijke prijs in een goede sfeer met heel service gericht personeel. Hier komen wij in ieder geval nooit meer terug!
Rowann9 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Erg slecht! Wij hadden via WOW-deal een 4-gangenmenu gekocht bij Brand Eethoes. Alle gangen kwamen erg snel achter elkaar, het was duidelijk dat ze iedereen zo snel mogelijk weer weg wilde hebben. We kregen niet de tijd om ons eten even te laten zakken. Het eten was erg simpel. Na het hoofdgerecht zat ik behoorlijk vol en wilde geen toetje meer. Nadat de dame onze borden opgehaald had kregen we meteen(!) ons toetje al. Aangezien ik geen toetje hoefde, maar geen kans kreeg om dit aan te geven heb ik het laten staan. Ik hoorde een andere klant al vragen of het mogelijk was om een koffie te krijgen ipv het ijs, maar toen werd gezegd dat dit niet mogelijk was want dat hoorde niet bij het menu. Niet echt goede service. Binnen 1 uur waren wij klaar met ons 4-gangen menu.
Meneer kwam nog vragen of alles naar wens was, als er dan gezegd word dat het allemaal wel erg snel achter elkaar kwam weet meneer niet hoe die daar mee om moet gaan en mompelt wat in zich zelf. Niet de manier om om te gaan met feedback. Personeel werd ook behoorlijk afgesnauwd door deze meneer (vermoedelijk de baas).
Ik zou het niemand aanraden om hier heen te gaan.
Miem A.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Heerlijk gegeten, Lekker vispotje en spareribs. Heerlijke soorten vis in het vispotje, vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug !