't Brabants Genot

Heikantstraat 23 5581 VB Waalre Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Brabants Genot

Banananenbootje .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
nadat we ons voorgerecht hadden gehad hebben we 11/2 op het hoofdgerecht moeten wachten terwijl er een groep lang ons zat die later waren en alles eerder uitgeserveerd kregen
ben hier al eerder geweest en de communicatie werkt nog steeds niet onderling terwijl er wordt gezegd dat ze er mee bezig zijn zeiden ze een jaar geleden ook al Jammer want de uitstraling zowel binnen en buiten is top Dus nog steeds werk aan de winkel
Drakenfee .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Het eten bij Brabants Genot is goed, maar niet bijzonder verrassend. We hadden de Mosselen in bier bereid en Sate varkenshaas.
Helaas zaten er bij de mosselen wel een paar kapotte en een paar die gesloten waren, maar de smaak daarvan was ok.
Behalve eten kun je er ook lekkere borrelen. Ze hebben een uitgebreide bierkaart met bieren van lokale brouwerijen!
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Vandaag weer eens langs gegaan bij t Brabants genot. Het restaurant heeft een gezellige uitstraling, niet te chique en ook niet te, 'boers'

In het verleden at ik hier met regelmaat een uitsmijter. De eerste paar keer ging dit goed en was het heerlijk. Maar de laatste keren was het eigeel doorbakken en smaakte het droog.

Ondanks die nare ervaringen kwam ik terug omdat het personeel erg vriendelijk is en de problemen die ik had met de uitsmijter goed opgelost werd.

zojuist dus even gaan eten en een zalm gepakt. Erg goed bereidt! En ondanks dat wij tegen sluitingstijd er nog zaten voelde ik mij niet weggejaagd!
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Met 6 mensen gegeten. Dit is de tweede keer dat we hier naar toe zijn geweest. De eerste keer was het goed. Nu was het een stuk minder, soep van de dag dan verwacht je bij een courget soep dat deze zelf wordt gemaakt. Is een groente die nu volop te krijgen is. Had je de soep champignon of asperge soep genoemd dan hadden we het ook gelooft. Jammer van die dikke pap. Sate vis hoofd gerechte waren veder ok. We hadden ook een pannekoek besteld, als je daar tijm op doet verbrand dit . Dit was dan ook het geval. Na een klacht kreeg schoonmoeder een ijsje van de zaak. Best aardig opgelost. De wachttijd tussen de gerechten was belachelijk 1.5 uur wachten voor het hoofdgerecht kwam. Terwijl het een maandag was, zo druk was het niet. Ik zou zeggen er is werk aan de winkel.

Cobi En Jan S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Een heropend restaurant is een welkome aanvulling in de regio.
Snelle en gezellige bediening,
Heel goed gegeten!!
Kortom voor herhaling vatbaar
Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Wat is het terras prachtig uitgebreid sinds de overname. Wat is de bediening vriendelijk en snel, ook als het erg druk is. Wat is het eten smakelijk en leuk opgediend. Maar wat jammer van de sfeer binnen, dat is het m.i. nét niet. En iets meer vegetarische gerechten op de kaart kan nooit kwaad!
Lucy1971 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Lekker gegeten. Bediening erg vriendelijk. Konden een tafeltje uitkiezen. Had de sate genomen. Was erg lekker. Alleen jammer dat er niet iets van salade bij zat.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Het pas overgenomen en heropend restaurant is een welkome aanvulling in de regio.
Snelle bediening ,ondanks grote drukte.
Goede pannenkoeken met voldoende smaak en vulling.
Ook de hamburger was goed van smaak en rijkelijk gegarneerd met goede knapperige frites en sausjes.
Kortom voor herhaling vatbaar