't Bourgondisch Hof

• Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
6,6
Tessa R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was prima, service daarin tegen viel zwaar tegen. De bediening was traag, vergat drankjes (Hier moest ik zelf naar de bar lopen om hier alsnog om te vragen) Voorgerecht borden werden pas uitgehaald toen onze hoofdgerechten werden geserveerd. Conclusie volgende keer meer mensen inzetten in de bediening, of iemand die het wel in z'n eentje aankan.
Yvonne1963 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening. Het restaurant kan wel eens een update gebruiken. De aankleding is oubollig, jaren zeventig bistrostijl. Maar wel netje en schoon.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Lekker gegeten was heel gezellig aangeschoven bij bekende mensen . Bediening erg goed Mooi zaaltje goeie kok en ze konden echte Irich koffie maken . Vraagt om een vervolg.....
Nynke W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Misschien zelfs te scherp geprijsd voor de heerlijke gerechten. De kaart wisselt geregeld waardoor je ruim de keuze hebt. Ik heb het arrangement Led's Go Dinner Bowling gedaan, leuk, sportief, afwisselend en lekker!
Zeker een aanrader!