't Boterhuis

Markt 15-17a 2611 GP Delft Nederland Kaart

Over restaurant 't Boterhuis

Genieten in het historische Delft

Reis terug in de tijd in deze historische stad. De menukaart staat vol met smakelijke gerechten uit de internationale keuken. De chef werkt waar kan met lokale leveranciers, dit levert een scala aan geweldige producten op. Proef, geniet en kom helemaal tot rust in dit fijne restaurant!

Meer informatie over restaurant 't Boterhuis

10 minuten lopen vanaf het station, 7 minuten vanaf tramhalte prinsenhof (tram1 ), 1 minuut lopen vanaf bushalte markt (bus 61)

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 22:00
Donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Hartelijk ontvangst, leuke bediening. Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader. Wij zaten bij het raam waar je een levendige blik hebt op een gedeelte van Delft. Er hing een leuke sfeer. Wij komen zeker nog eens terug
A.c.simons .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Via gift for you hier gelunched
De soep was heerlijk de broodjes daarin tegen niet lekker
Broodje romige brie was niet lekker, brie zo uit de koelkast niet romig en er zat geen smaak aan, bij doorgeven hiervan aan de kok werd hierniets mee gedaan. Slechte service dus.
Nikki D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
TOP service! De duurdere hoofdgerechten zijn niet heel bijzonder maar het menu in zijn geheel is wel gewoon goed. Prettige ervaring gehad!
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Goed ontvangen door het personeel! en daarbij is het broodje Pulled pork een echt aanrader jammieeeee, bedankt personeel van t Boterhuis jullie hebben er een feestje van gemaakt voor ons gisteren
ClaraM .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Prima sfeer, het eten is goed, leuk gepresenteerd en ruim voldoende. De bediening was ook vriendelijk en attent. Wij gaan terug!
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
heerkijk gegeten en genoten van de sfeer, van muziek op achtergrond niet veel gemerkt stond in ieder geval dus niet te hard. De sfeer werd mede bepaald door het gezellige geroezemoes van de aanwezigen.
Jokeheijink .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
leuke zaak met voldoende ruimte tussen de tafels. Vlotte bediening en we hebben heerlijk gegeten.
We komen hier zeker terug.
Peetjes .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vriendelijk personeel , aparte gerechten die smaakvol werden opgediend werden en erg lekker was. Wij waren met met zes personen en hadden allemaal verschillende gerechten die bij iedereen in de smmaak vielen Er werd dan ook onderling ook " geproefd " van elkaar.
Een aanrader en we komen zeker terug bij ' t boterhuis.
H.sombezki .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten (Hoofgerecht Doradefilet en Duroc buikspek), erg vriendelijk personeel, echt een aanrader om bij
Het Boterhuis te gaan eten.
Jonesaydie .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Leuke en correcte bediening, porties waren aan de grote kant en erg hartig. Heb zelf de voorkeur om te eten van een bord ipv houten plank.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gisteravond samen met mijn man gegeten. Hij een tomatensoep, ribeye en xxl oubliehoorn, crostini gerookte zalm, en zalm uit de oven en mango tartetin. Ja, wij vonden het daar erg gezellig en de bedrijvigheid buiten ook. Het gaf ons een beetje een vakantiegevoel. Wij zullen het mensen zeker aanraden en wij komen zeker terug. De porties waren ruim voldoende.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Met de AH-kaarten bij 't Boterhuis gedineerd met z'n 6-en. Je mag alle gerechten van de kaart kiezen, helemaal goed. Bij het aperitief een broodzakje (heel leuk) met smeersel. Alle gerechten zijn ruime porties en zeer goed van smaak. Overheerlijke witte en rode wijn, zeker de Malbec verdient een aparte vermelding. De bediening is geweldig, de jonge dame aan onze tafel snapt het heel erg goed en verstaat haar vak. Dat maakt zo'n avond wel compleet. Zeker tot ziens.
Ank.van.tilburg .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Zeer vriendelijke bediening, iedereen reageerde snel en positief op verzoeken. Inrichting eenvoudig, maar met fleurige decoratie. Eten smakelijk en ruime porties, vooral de portie ribs was zeer royaal.
Wschuite .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We gingen voor drie gangen, de salades waren super vers, de hoofdgerechten zalm en Marokkaans gekruide vis heerlijk. En de oblie Hoorn met eis en slagroom een lekkere afsluiter. Alleen mocht er wel wat meer chocoladesaus over eis en slagroom ipv mooi gedecoreerd op het bord.
Jeaer .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
met AH actie lekker gegeten bij het Boterhuis. Bediening was goed, eten prima, accommodatie zelf wat sober. Wij waren de enige in deze ruimte op een zaterdagavond na 20.00 uur, dat was jammer. verder prima
Btgardenier .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Ondanks de warmte was het buiten goed uit te houden omdat het terras in de schaduw ligt. We hadden vriendelijke bediening die goed kon omgaan met onze wensen. Onze oudste dochter mag geen gluten en dat was daar geen probleem, ook zij heeft heerlijk kunnen eten. De gerechten zijn prettig geprijsd. Het is zeker een gelegenheid om terug te komen.
Solauja .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gisteren gegeten bij t boterhuis en dat viel een beetje tegen. Op iens hadden we gezien dat ze rekening houden met veel allergieën en daarom hadden we gekozen daar te gaan eten. Ze houden er inderdaad rekening mee en bij het bestellen voelt het echt heel goed, maar uiteindelijk op je bord houdt het vooral in dat ze weg laten wat je niet mag. Dat klinkt goed, maar dat betekent halve maaltijden met weinig smaak. Ook diegene zonder allergieën vonden het eten aardig, maar niet erg speciaal en in verhouding vrij prijzig.
Annemieke_de_knor .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten. De chocolademouse als desser was echt fantastisch! Het is een leuk en gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Enige minpuntje is de akoestiek, het gepraat van mede-eters klinkt heel hard.
Willydu .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
prima eten, goede ambiance.
Alleen jammer dat ik als diabetespatiënt mijn toetje niet mocht verruilen voor koffie binnen de AH aktie.
Leovdkrogt .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Hebben gister gelunched bij 't Boterhuis met een Lunchdeluxe kadobon voor 2 personen.
Eten en bediening waren prima.
Hebben er echter toch een vervelend gevoel aan overgehouden.
Bij het verlaten van 't Boterhuis moesten wij de drank, 1 jus d'orange en 1 rode wijn alsnog afrekenen.
Terwijl op de kadobon en de site van 't Boterhuis staat vermeld dat dit inclusief is.
Jammer dit is een gemiste kans om 't Boterhuis aan te bevelen.