't Boterhuis

Markt 15-17a 2611 GP Delft Nederland Kaart

Over het restaurant 't Boterhuis

Genieten in het historische Delft

Reis terug in de tijd in deze historische stad. De menukaart staat vol met smakelijke gerechten uit de internationale keuken. De chef werkt waar kan met lokale leveranciers, dit levert een scala aan geweldige producten op. Proef, geniet en kom helemaal tot rust in dit fijne restaurant!

Meer informatie over restaurant 't Boterhuis

10 minuten lopen vanaf het station, 7 minuten vanaf tramhalte prinsenhof (tram1 ), 1 minuut lopen vanaf bushalte markt (bus 61)

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 22:00
Donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 22:00

Els V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
we hebben heerlijk geluncht, soepje en een lekker broodje, snel geserveerd, vriendelijk personeel.
CDroppers D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
A la carte gegeten met de AH-Iens actie. Duidelijke uitleg over de voorwaarden. Het terras en de terras boot lagen helaas in voor het grootste deel in de schaduw, dus binnen een plekje gezocht. De kaart heeft voor elk wat wils. Het eten komt duidelijk niet uit pakjes en zakjes (pré!) en is erg lekker. Alleen al voor de tonijn komen we zeker terug, maar ook de Chef's burger was erg lekker. Ook met de friet was net iets extras gedaan door ze licht met lekkere (tuin?)kruiden te bestrooien. Een aanrader!
H Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met de AH bon en konden uit de hele kaart kiezen.
Het eten was super lekker en de bediening zeer vriendelijk.
Een aanrader en wij gaan zo ie zo eens terug.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
We hebben alleen een hoofdgerecht genomen. Maar van één van de gerechten dachten we dat het niet goed was en hebben we niet opgegeten. Maar via de bediening heeft de chefkok verzekerd dat het zo hoorde. De bediening was wel uitermate vriendelijke en uiteindelijk hebben we een beetje minder hoeven te betalen.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Wij aten buiten op het bootterras, heerlijke plek, heel attente bediening, lekker gegeten en konden zelf het tempo tussen de gangen bepalen. We hadden een AH restaurant bon en konden uit alle gerechten kiezen voor het 3 gangen menu.
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gisteren met een cadeaucheque van GiftForYou van een "brunch" genoten. Voor het geld een prima maaltijd en ruim voldoende.
De bediening was vriendelijk en behulpzaam maar kan nog wel wat scholing gebruiken.
Vergeleken met ander restaurants, in onze regio, die brunchcheques accepteren van GiftForYou is 't Boterhuis bepaald geen slechte keuze.
zeeotter .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We zaten buiten op de boot in de gracht, even sluip en kruip binnendoor en oppassen voor je hoofd! Het weer was fantastisch en we hebben heerlijk gegeten. Vooraf salade gerookte zalm en als hoofdgerecht knoflook black Tiger garnalen met friet en tomaten fetasalade. Als dessert, aardbeien Romanoff en carpaccio van ananas met granaatappel en vanille-ijs. Vriendelijke en goede bediening.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Wij werden ontvangen met de mededeling "achteraan bij het raam staat uw tafel" . Geen begeleiding naar de tafel. Het broodplankje kwam heel laat en het flesje olie lekte aan alle kanten. Knoeien onvermijdelijk. In het voorgerecht zat een stuk plastic. Daarop kwam de mededeling "komt goed meldt het aan de kok" niets meer van gehoord. Biefstuk was van goede kwaliteit maar zeker niet medium gebakken zoals gevraagd. Er kan altijd iets gebeuren maar de oplossing maar de beleving positief of negatief. Daar laat dit restaurant heel wat punten liggen. Jammer
Jeany L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Voor de 4x met AH restaurantactie hier gegeten. Ik had bbq ribs. De ribs was zwart. Nieuwe gekregen en was beter. Mijn vriendin had kip saté. Saté was wit. Volgens ons niet gebakken of geroosterd. De vorige keren waren we heel zeer tevreden. Nu waren we teleur gesteld. Heel jammer. We hebben voor volgende maand nog een reservering. Zijn zeer benieuwd.
Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Er was een tafeltje gereserveerd op het terras op een goede plek. We werden geholpen door een aardige jongen die er op lette dat de glazen niet lang leeg waren, hetgeen met een temperatuur van 25 graden zeker een pre was. Het voorgerecht van gerookte zalm was lekker. Dit was ook het geval met de carpaccio van mijn man. Als hoofdgerecht hadden we de BBQ ribs en de gamba's, met patat en salade, ook prima verzorgd. Als toetje kozen we aardbeien en witte chocolade mousse. Een prima diner geserveerd met aandacht voorbode gasten. Reden om zeker nog een keer terug te komen.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Hele leuke locatie en lekker eten. Alleen minder geschikt voor oudere mensen vanwege de trappetjes en nauwe doorgangen. Toiletten ook niet erg ruim
J.M. K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Dit restaurant is beslist geen aanrader. De houding van het personeel was uiterst onvriendelijk tijdens het afrekenen. Geen geduld om naar de klant te luisteren.
Mirthe D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten op een mooie avond op het terras. De gerechten waren mooi opgemaakt en erg lekker. Prettige bediening ook. Het was een rustige avond en we konden lang tafelen, genieten en nagenieten.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Restaurant ligt heel leuk aan de markt van Delft en aan de achterzijde aan een gracht. Gerechten waren verrassend en zeer smakelijk! Hier komen wij terug.
monique O.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Ik heb er met mijn zus gegeten en we hebben erg genoten. Ruime keuze uit tafellocaties( binnen en buiten). Vriendelijke bediening. Het eten was erg lekker en leuk opgemaakt. De wachttijd tussen het eten door mochten we , op eigen verzoek, wat verlengen. Kortom een gezellige plek om te gaan eten.
Janette S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Leuke locatie vooral op het terras aan de achterzijde. Lekker gegeten. Beschaafde porties.
Betty S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
heerlijk gegeten van bijzondere gerechten . Het was prachtig weer en we zaten op de terrasboot , mooie locatie. de bediening vriendelijk
Hille D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Weer heerlijk gegeten! We hadden als vooraf de carpaccio en hoofdgerecht kaasfondue, toetje een brownie met ijs. Het smaakte weer heerlijk! Erg vriendelijk personeel ook.
Willeke P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gezellig,prima bediening,eten was smakelijk,niet bijzonder en erg veel salade erbij,ftites was heerlijk en de terrasboot is super
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Goed gegeten, vriendelijke bediening. Leuk restaurant. En je kan bij mooi weer op de boot of voor op het terras zitten. Wij komen zeker terug!