't Boterhuis

Markt 15-17a 2611 GP Delft Nederland Kaart

Over het restaurant 't Boterhuis

Genieten in het historische Delft

Reis terug in de tijd in deze historische stad. De menukaart staat vol met smakelijke gerechten uit de internationale keuken. De chef werkt waar kan met lokale leveranciers, dit levert een scala aan geweldige producten op. Proef, geniet en kom helemaal tot rust in dit fijne restaurant!

Meer informatie over restaurant 't Boterhuis

10 minuten lopen vanaf het station, 7 minuten vanaf tramhalte prinsenhof (tram1 ), 1 minuut lopen vanaf bushalte markt (bus 61)

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 22:00
Donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant 't Boterhuis

• Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
De ontvangst was teleurstellend, de gereserveerde tafel was niet beschikbaar. De dame aan de balie reageerde ronduit bot en vertelde echt een onzin verhaal. Verdere bediening aan de nieuwe tafel door andere medewerkers was voortreffelijk, evenals het eten. Dit maakte dat we na afloop toch met een goed gevoel weggingen.
Wesley R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, top bediening erg naar ons zin gehad!
Anica W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De frozen lemoncake is niet zo lekker meer als hij niet net uit de vriezer komt.
Tiny B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima eten en vriendelijk personeel
K.arlien K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben hier met een groep vriendinnen zitten borrelen en eten (met AH actie). Ongedwongen sfeer, vlotte bediening. Veel keuze uit borrelhappen. Voor de AH actie mochten we uit de hele kaart kiezen: het goedkoopste gerecht hoefden we niet te betalen. Iedereen vond het eten erg lekker en smaakvol. Eén dessert viel wat tegen (carpaccio met ananas had een wat kunstmatige smaak). En 1 iemand is later op avond thuis ziek geworden. Zij had als enige zalm gegeten. Al met al toch een aanrader!
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Lekker eten, zeker met de AH restauarantactiekorting een gunstige prijs-kwaliteitverhouding. Prettige bediening. Zaak is eenvoudig ingericht, zou voor mij wel wat gezelliger mogen. Maar voor het eten komen we zeker terug.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Met AH bon gegeten. Vrije keuze van kaart is prima. Het ene voorgerecht miste ingrediënten die wel in de beschrijving stonden. HEt andere had slappe pappadam. Hoofdgerecht beetje teveel zwart gebakken. Na opmerking werd wel nieuw bijgerecht gebracht. Een dessert lekker, het andere matig (annanass carpacio).
frans D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
heel vriendelijke bediening we hebben erg lekker gegeten vooraf carpattio erg lekker daarna een biefstuk
ik heb zelden een biefstuk gegeten die zo mals was als deze werkelijk voortreffelijk een compliment voor de kok
met een lekker wijntje en een lekker toetje hadden wij een fijne avond zeker voor herhaling vatbaar
Frans en Corry de Vreede
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Snelle service, keuze uit het hele menu, dat was prettig. Lekkere gerechten, vooral voorgerecht en toetje bevielen. Hoofdgerecht met portobello met geitenkaas en pompoen op pasta pesto was niet helemaal in balans qua smaken.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Hightea was top! Lekker en voldoende diversiteit aan hartig en zoete versnaperingen!
Anica W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het interieur was mooi ingericht en de sfeer gezellig! Het eten was voortreffelijk en de bediening oprecht geïnteresseerd. Ik kan het Boterhuis erg aanbevelen.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Zoals gewoonlijk weer een top avond gehad met super mosselen, blijft een goed restaurant, dus voor een lekker avondje uit op een romantische omgeving.
Annemarie G.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Lekker gegeten met de AH-actie. Erg leuk dat je a la carte kunt kiezen, ruime keuze ook. Zeer vriendelijke en gezellige bediening. We konden zelf aangeven hoe snel we de gerechten wilden hebben, waardoor het een heel lekker relaxte avond werd.
E.C. V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Mooie plek op de boot, met 8 personen, voldoende keuze, alleen garnalen vielen tegen. Victoriabaars had niets Marokkaans maar was heerlijk!
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Voorgerecht en nagerecht prima, maar hoofdgerecht zeer teleurstellend. Merkwaardige stukjes vis(filet) van zodanig verschillende dikte, dat de dikke stukken gaar en nog redelijk sappig waren, maar de dunne stukjes veel te veel doorbakken.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
we hebben heerlijk geluncht, soepje en een lekker broodje, snel geserveerd, vriendelijk personeel.
CDroppers D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
A la carte gegeten met de AH-Iens actie. Duidelijke uitleg over de voorwaarden. Het terras en de terras boot lagen helaas in voor het grootste deel in de schaduw, dus binnen een plekje gezocht. De kaart heeft voor elk wat wils. Het eten komt duidelijk niet uit pakjes en zakjes (pré!) en is erg lekker. Alleen al voor de tonijn komen we zeker terug, maar ook de Chef's burger was erg lekker. Ook met de friet was net iets extras gedaan door ze licht met lekkere (tuin?)kruiden te bestrooien. Een aanrader!
H Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met de AH bon en konden uit de hele kaart kiezen.
Het eten was super lekker en de bediening zeer vriendelijk.
Een aanrader en wij gaan zo ie zo eens terug.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
We hebben alleen een hoofdgerecht genomen. Maar van één van de gerechten dachten we dat het niet goed was en hebben we niet opgegeten. Maar via de bediening heeft de chefkok verzekerd dat het zo hoorde. De bediening was wel uitermate vriendelijke en uiteindelijk hebben we een beetje minder hoeven te betalen.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Wij aten buiten op het bootterras, heerlijke plek, heel attente bediening, lekker gegeten en konden zelf het tempo tussen de gangen bepalen. We hadden een AH restaurant bon en konden uit alle gerechten kiezen voor het 3 gangen menu.