't Boterhuis

Markt 15-17a 2611 GP Delft Nederland Kaart

Over het restaurant 't Boterhuis

Genieten in het historische Delft

Reis terug in de tijd in deze historische stad. De menukaart staat vol met smakelijke gerechten uit de internationale keuken. De chef werkt waar kan met lokale leveranciers, dit levert een scala aan geweldige producten op. Proef, geniet en kom helemaal tot rust in dit fijne restaurant!

Meer informatie over restaurant 't Boterhuis

10 minuten lopen vanaf het station, 7 minuten vanaf tramhalte prinsenhof (tram1 ), 1 minuut lopen vanaf bushalte markt (bus 61)

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 22:00
Donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
jetruud .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hier met de AH-kaart gegeten. Vooraf salade geitenkaas, goed gevuld, en de mini-kaasfondue die ook goed van formaat en heerlijk van smaak was. Als hoofdgerechten de Black Angus steak, geen kinderachtige portie, sappig en met knapperige groenten. Buikspek ook een behoorlijk stuk en heerlijk klaargemaakt. Nagerechten ook prima. Bediening vlot en vriendelijk.
Aschwin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle sfeer met prettige bediening.
adriehoukes .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wij komen hier wel vaker, en het is altijd goed. Er hangt een plezierige sfeer en de gerechten verrassend. Zo hebben wij al de mossel- en aspergeweek bezocht.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Naast 'standaard' gerechten (bijv carpaccio) ook heerlijke aparte gerechten (bijv een mini kaasfondue als voorgerecht). De gerechten zijn ietswat aan de prijs, maar het smaakt voortreffelijk!
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de service was prima. De combinatie van carpaccio en ijsbergsla vond ik nogal apart, maar absoluut niet vies. Verder prima gegeten.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Gezellige plek, vriendelijke bediening en goed eten. Tafels wel wat dicht op elkaar en daardoor last van luidruchtige gasten naast en achter ons. Maar ja, dat hoort ook wel weer bij een eetcafé.
Sybol .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
leuke gelegenheid , nette bediening. Goede service en aandacht voor de gasten. Ruimte leuk ingericht, tafeltjes niet te dicht op elkaar.
pt.pototsky .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was prima. Minpunt was dat we in een ruimte zaten met een groep van circa 40 uiterst rumoerige studenten die onder invloed van grote hoeveelheden drank hun Kerstfeest aan het vieren was, o.a. in de vorm van diverse drankestafettes. Jammer! Onze les is om niet vlak voor de Kerstdagen op een zaterdag in het Boterhuis te gaan eten.
Toke V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij hebben lekker gegeten. Als voorgerecht hadden we de carpaccio en als hoofdgerecht hadden we de steak en de zalm. Goed bereid en een groot portie. Als dessert hadden we ijs met oubliehoorn en aardbeiensaus en de speciale koffie. Voor herhaling vatbaar.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Prettige en vriendelijke service, hoewel ze wat meer zouden mogen kijken of alles aanwezig is; we moesten soms een tijdje wachten voor we weer een drankje konden bestellen en ze waren bij de hoofdmaaltijd de supplementen vergeten. Het eten was heerlijk! Voorafje (carpaccio en tomatensoep) zoals het hoorde, alhoewel ik op de carpaccio de pijnboompitjes miste (maar wellicht ben ik te klassiek). De hoofdgerechten waren met veel zorg bereid, de biefjes heerlijk mals, de vis prima, de saus excellent. De frietjes waren een beetje droog (bijna melig), maar daar zijn we bijna niet aan toegekomen omdat het erg grote porties waren. De toetjes waren leuk bedacht, maar niet helemaal onze smaak. De witte-chocoladetiramisu was erg machtig en de mango-tarte tatin heel erg zoet. Op de kaart stond helaas niets dat fris en fruitig was. De locatie en de kwaliteit van het eten waren goed, maar er is nog ruimte voor verbetering. Zonder de AH bon zou ik het wel heel erg duur hebben gevonden, maar nu was de prijs-kwaliteitsverhouding prima. Terugkomen? Misschien als ik nog eens een bon heb!
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Hartelijk ontvangst, leuke bediening. Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader. Wij zaten bij het raam waar je een levendige blik hebt op een gedeelte van Delft. Er hing een leuke sfeer. Wij komen zeker nog eens terug
a.c.simons .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Via gift for you hier gelunched
De soep was heerlijk de broodjes daarin tegen niet lekker
Broodje romige brie was niet lekker, brie zo uit de koelkast niet romig en er zat geen smaak aan, bij doorgeven hiervan aan de kok werd hierniets mee gedaan. Slechte service dus.
Nikki D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
TOP service! De duurdere hoofdgerechten zijn niet heel bijzonder maar het menu in zijn geheel is wel gewoon goed. Prettige ervaring gehad!
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Goed ontvangen door het personeel! en daarbij is het broodje Pulled pork een echt aanrader jammieeeee, bedankt personeel van t Boterhuis jullie hebben er een feestje van gemaakt voor ons gisteren
ClaraM .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Prima sfeer, het eten is goed, leuk gepresenteerd en ruim voldoende. De bediening was ook vriendelijk en attent. Wij gaan terug!
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
heerkijk gegeten en genoten van de sfeer, van muziek op achtergrond niet veel gemerkt stond in ieder geval dus niet te hard. De sfeer werd mede bepaald door het gezellige geroezemoes van de aanwezigen.
jokeheijink .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
leuke zaak met voldoende ruimte tussen de tafels. Vlotte bediening en we hebben heerlijk gegeten.
We komen hier zeker terug.
peetjes .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vriendelijk personeel , aparte gerechten die smaakvol werden opgediend werden en erg lekker was. Wij waren met met zes personen en hadden allemaal verschillende gerechten die bij iedereen in de smmaak vielen Er werd dan ook onderling ook " geproefd " van elkaar.
Een aanrader en we komen zeker terug bij ' t boterhuis.
h.sombezki .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten (Hoofgerecht Doradefilet en Duroc buikspek), erg vriendelijk personeel, echt een aanrader om bij
Het Boterhuis te gaan eten.
Jonesaydie .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Leuke en correcte bediening, porties waren aan de grote kant en erg hartig. Heb zelf de voorkeur om te eten van een bord ipv houten plank.