't Bosch Kwartiertje

Korte Putstraat 1G 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant 't Bosch Kwartiertje

In de gezellige binnenstad van ’s-Hertogenbosch vind je ’t Bosch’ Kwartiertje. Vlakbij die beroemdheid van de Brabantse hoofdstad: de Sint-Janskathedraal, beter bekend als de Sint Jan. Vanzelfsprekend kun je bij ’t Bosch’ Kwartiertje genieten van een kopje koffie of glas thee met die enige echte Bossche bol van Jan de Groot. Maar ook voor een lekker diner of gezellig avondje tapas eten zit je hier op de juiste plek.

Meer informatie over restaurant 't Bosch Kwartiertje

Zondag 12:30 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant 't Bosch Kwartiertje

Melanie L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Ik ben nog nooit zo onvriendelijk behandeld in een restaurant/eetcafé.
Ik was vanmiddag met mijn moeder, oma, tante en nichtje bij 't Bosch Kwartiertje voor een high tea. Bij binnenkomst vroeg de vrouw achter de bar zich af wat wij kwamen doen. Aangegeven dat ik had gereserveerd voor een high tea. "Nou dat denk ik niet", was haar antwoord. Ik vertelde dat ik een bevestigingsmail had dus ze ging toch maar in de agenda kijken. De reservering stond wel in de agenda, maar voor een lunch en geen high tea. Wij hadden volgens haar nu toch een probleem. Aangegeven dat wij hier niets aan konden doen. Maar zij ook niet, was haar antwoord. Deze frustratie reageerde ze volkomen op ons af, erg onprofessioneel en zeker niet klantvriendelijk. Geïrriteerd ging ze uiteindelijk met de keuken overleggen of zij iets konden betekenen voor ons. Ook gaf ze aan dat we erg vroeg waren, terwijl ik had gereserveerd om 14:00 uur en we letterlijk om 13:59 binnen stonden. Toen ik ook een beetje geïrriteerd begon te raken en zei: "Sorry, maar we zijn 1 minuut te vroeg" zei deze mevrouw: "Ja ik zeg toch ook niet dat het erg is". Het was bijna niet te geloven hoe zij op ons reageerde. Ik had de neiging om weg te lopen, maar we hebben het toch een kans gegeven. De keuken heeft een mooi alternatief voor ons gemaakt. We kregen niet dezelfde hapjes als de meiden die naast ons een high tea hadden, maar we hebben prima gegeten. Zoals je waarschijnlijk wel verwacht raad ik dit restaurant zeker niet aan! Er zijn zoveel leukere restaurantjes in Den Bosch waar je wel met de gezellige, Bossche vriendelijkheid wordt ontvangen en behandeld.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Traditie...altijd thuisvoelen
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten erg gezellig
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We hebben vanavond tapas gegeten hier. De eerste ronde was Ok hoewel de garnalenkroketjes op waren. De tweede ronde waren de gehaktballetjes droog, de schnitzels (was er maar 1) was te lang gebakken en de courgette was hard.

Maar wat echt niet kon was de oudere vrouw in de bediening. Allereerst begeleide ze een jonge dame die er 3 weken werkte. Het meisje had geknoeid met opdienen (dat kan gebeuren) maar toen we vroegen of de oudere dame dat kon opruimen liep ze beledigd weg. Ze ruimde het wel op maar toen het jonge meisje met de tweede ronde kwam, zei ze waar iedereen en wij bij waren, "de eerste keer heb je geknoeid en dat vonden ze niet zo lekker". Dat kan echt niet.

Aan het einde gaven we feed-back over een en ander en alles werd ontkend en het lag aan zieke mensen en we zouden de enige zijn die dit vonden (bekijk andere recensies maar eens zou ik zeggen). Uiteindelijk vond ze dat we het allemaal niet snapte en verzocht ze ons, nadat we betaald hadden) om weg te gaan van 'haar' terras.

We hebben al veel meegemaakt maar dit sloeg toch wel alles. We raden het jonge meisje aan het vak ergens anders te gaan leren! Echt geen aanrader!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Tapas Gold genomen. Heerlijk ontspannen en gemoedelijk gegeten.
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vrolijk ontvangst en gezellig huiselijke sfeer! De bediening was erg attent en goed we hebben een heerlijke avond gehad! Zeker een aanrader we komen nog een keer terug!.
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Er was er 1 in de groep waar het vlees niet goed was gebakken. Maar dit is heel snel en perfect opgelost. Iedereen was vriendelijk en we hebben heel lekker gegeten
René J.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
kun je zowel met vrienden als zakelijk terecht; zaak is proper en informeel; bediening warm en to the point! aanrader, zeker ook voor mensen buiten den bosch. Parel voor de korte putstraat!
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Langzame service, toen drinken op was geen vraag voor nieuw drankje, eten ok maar niet bovengemiddeld. Spareribs waren niet ingesmeerd met saus of honing en slechts klein beetje saus in twee bakjes erbij. Inrichting was wel erg leuk.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Was heerlijk en de bediening was fantastisch.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Onlangs gedineerd op een zondag, het 'grote menu' genomen, all you can eat zeg maar. Om het kort te houden: wat hadden we een spijt. Tapas uit blik en verre van vers (bereid). Inktvis resulteert in calamaresringen. Ansjovis uit het potje. En de rekening was bijzonder hoog door de bijzonder hoge prijzen die voor karafjes wijn worden gevraagd. Erg jammer, ik onraad iedereen hier te komen, deze tent misbruikt de lokatie voor mijn gevoel.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Vrijdag avond, volle benedenverdieping. Wij hebben hier afgelopen vrijdag heerlijke tapas op, aardig personeel met vlotte bediening. Wat ons wel opviel was de eigenaar die helaas niet goed samen werkte met het personeel, en op een luide toon praatte,

Wij komen hier wel terug voor de rest van de kaart, en de service
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Onverwacht een middagje in Den Bosch met mijn Dochter, als afsluiter Tapas gegeten bij 't boschkwartiertje,
zeer gastvrij en zorgzaam , lekker gegeten , lekker snoepen noemde de eigenaar het ☺. ook tijd voor een gezellige klets , een aanrader.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
de tapas waren niet heel erg lekker. beetje onsubtiel gekruid hier en daar of juist te flauw. Maar ik en mijn vriendin hebben een gezellig etentje gehad. Zou de volgende keer een ander restaurant uit het mooie rijtje op de korte putstraat kiezen.
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
In eerste instantie vonden we het terras er hier wat ongezellig uitzien, gezien de gelamineerde menukaarten en eenvoudige tafeltjes. Toch gaan zitten omdat er nog wat tafeltjes in de zon vrij waren, en dat is een unicum in de gezellige en drukke Korte Putstraat. Vriendelijke bediening. Lekkere huiswijnen (wij dronken de Chardonnay) en goede bitterballen. Al met al toch wel een aanrader.
noortje B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Gister met een aantal collega's hier gaan eten. Het was niet al te druk, wat fijn was gezien de tafels nogal dicht op elkaar staan. We kozen voor onbeperkt tapas. De keuze was reuze, maar niet super bijzonder, maar wel goed van kwaliteit. De ossenhaastpuntjes en de garnalenkroketjes waren onze favorieten. Voor mij met een lactose-vrij dieet was de keuze erg beperkt, maar door goede communicatie met de serveerster en de gok, heerlijk gegeten.
Elvira O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Gisteravond met mijn zus wezen eten in de gezellige Korte Putstraat, wat op zich al een heel gezellig sfeertje heeft. We zijn bij toeval neergestreken op het terras van 't Bosch Kwartiertje, mede door het zien van het heerlijke eten bij de gasten op tafel; allemaal tapas schaaltjes met gevarieerd eten. Onze voorkeur ging al uit naar tapas, dus de keuze om een tafeltje hier te kiezen was snel gemaakt. Het zat al aardig vol op terras, maar gelukkig was er nog een hoge tafel vrij binnen wat grenst aan het terras. We werden hartelijk ontvangen en de eigenaar gaf gelijk al een goede indruk. We besloten te kiezen voor het tweepersoons tapas arrangement waarbij je 7 gerechten kon kiezen voor 30 euro. Het kiezen van de 7 gerechten was vrij moeilijk, want alles leek ons lekker! Uiteindelijk gekozen voor pittige kipreepjes, ossenhaaspuntjes, mini quiche, spaanse friet, pittige gehaktballetjes, garnalenkroketjes en gegratineerde champignons. ALLES WAS HEER-LIJK, alles even lekker en zeer smaakvol. Met een heerlijke rosé als aanvulling was het een perfecte combinatie. De hoeveelheid was precies goed. Mandje met stokbrood en kruidenboter en tomatentapenaden was ook ruim voldoende en goed van smaak. Als toetje nog een dame blanche genomen, toen zaten we helemaal maar wel zeer voldaan. De eigenaar heeft oog voor zijn gasten en stuurt het personeel goed aan. Misschien zijn niet alle personeelsleden even ervaren, maar dat mag de pret niet drukken. Een volgende keer zoek ik zeker 't Bosch Kwartiertje weer op! Top! Ik vind het een aanrader.
Barbera L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Binnen gelopen, plekje gekregen en heerlijk gegeten. Er liep weinig personeel rond, dat maakte dat we iets langer moesten wachten tot de bestelling werd opgenomen. Was voor ons echter geen probleem. Onze varkenshaassate smaakte erg goed; eindelijk eens niet te weinig satesaus!
Vriendelijkheid en gezelligheid top!
joop4655 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
WIJ hebben hier een brunch gebruikt. Ik vond het tegenvallen.Het brood wat geserveerd werd was gewoon droog en kwam volgens mij regelrecht uit de fabriek.De soep kwam volgens mij uit blik en oogde goedkoop.
Maar wat mij het meeste stoorde was het vuile bestek en de glazen!!!
Niek P.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Helaas zeker geen positief bericht over dit restaurant; eigenlijk was alles wat we bestelden niet goed: een salade nicoise met vooral sla en een beetje tonijn, heel weinig brood, we bestelden brood erbij, ook weer weinig met bijna bevroren kruidenboter, het bruinbrood bij de uitsmijter leek wel fabrieksbrood, de cola was -geserveerd in kleine glaasjes- van de goedkoopste soort, en ook de koffie was matig. Jammer, en dat op zo'n mooie locatie; zeker geen aanrader.
Jacques