't Bosch Kwartiertje

Korte Putstraat 1G 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant 't Bosch Kwartiertje

In de gezellige binnenstad van ’s-Hertogenbosch vind je ’t Bosch’ Kwartiertje. Vlakbij die beroemdheid van de Brabantse hoofdstad: de Sint-Janskathedraal, beter bekend als de Sint Jan. Vanzelfsprekend kun je bij ’t Bosch’ Kwartiertje genieten van een kopje koffie of glas thee met die enige echte Bossche bol van Jan de Groot. Maar ook voor een lekker diner of gezellig avondje tapas eten zit je hier op de juiste plek.

Meer informatie over restaurant 't Bosch Kwartiertje

Zaterdag: 11:30 - 22:00 uur
Zondag 12:30 - 22:00 uur

Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Tapas Gold genomen. Heerlijk ontspannen en gemoedelijk gegeten.
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vrolijk ontvangst en gezellig huiselijke sfeer! De bediening was erg attent en goed we hebben een heerlijke avond gehad! Zeker een aanrader we komen nog een keer terug!.
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Er was er 1 in de groep waar het vlees niet goed was gebakken. Maar dit is heel snel en perfect opgelost. Iedereen was vriendelijk en we hebben heel lekker gegeten
René J.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
kun je zowel met vrienden als zakelijk terecht; zaak is proper en informeel; bediening warm en to the point! aanrader, zeker ook voor mensen buiten den bosch. Parel voor de korte putstraat!
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Langzame service, toen drinken op was geen vraag voor nieuw drankje, eten ok maar niet bovengemiddeld. Spareribs waren niet ingesmeerd met saus of honing en slechts klein beetje saus in twee bakjes erbij. Inrichting was wel erg leuk.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Was heerlijk en de bediening was fantastisch.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Onlangs gedineerd op een zondag, het 'grote menu' genomen, all you can eat zeg maar. Om het kort te houden: wat hadden we een spijt. Tapas uit blik en verre van vers (bereid). Inktvis resulteert in calamaresringen. Ansjovis uit het potje. En de rekening was bijzonder hoog door de bijzonder hoge prijzen die voor karafjes wijn worden gevraagd. Erg jammer, ik onraad iedereen hier te komen, deze tent misbruikt de lokatie voor mijn gevoel.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Vrijdag avond, volle benedenverdieping. Wij hebben hier afgelopen vrijdag heerlijke tapas op, aardig personeel met vlotte bediening. Wat ons wel opviel was de eigenaar die helaas niet goed samen werkte met het personeel, en op een luide toon praatte,

Wij komen hier wel terug voor de rest van de kaart, en de service
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Onverwacht een middagje in Den Bosch met mijn Dochter, als afsluiter Tapas gegeten bij 't boschkwartiertje,
zeer gastvrij en zorgzaam , lekker gegeten , lekker snoepen noemde de eigenaar het ☺. ook tijd voor een gezellige klets , een aanrader.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
de tapas waren niet heel erg lekker. beetje onsubtiel gekruid hier en daar of juist te flauw. Maar ik en mijn vriendin hebben een gezellig etentje gehad. Zou de volgende keer een ander restaurant uit het mooie rijtje op de korte putstraat kiezen.
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
In eerste instantie vonden we het terras er hier wat ongezellig uitzien, gezien de gelamineerde menukaarten en eenvoudige tafeltjes. Toch gaan zitten omdat er nog wat tafeltjes in de zon vrij waren, en dat is een unicum in de gezellige en drukke Korte Putstraat. Vriendelijke bediening. Lekkere huiswijnen (wij dronken de Chardonnay) en goede bitterballen. Al met al toch wel een aanrader.
noortje B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Gister met een aantal collega's hier gaan eten. Het was niet al te druk, wat fijn was gezien de tafels nogal dicht op elkaar staan. We kozen voor onbeperkt tapas. De keuze was reuze, maar niet super bijzonder, maar wel goed van kwaliteit. De ossenhaastpuntjes en de garnalenkroketjes waren onze favorieten. Voor mij met een lactose-vrij dieet was de keuze erg beperkt, maar door goede communicatie met de serveerster en de gok, heerlijk gegeten.
Elvira O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Gisteravond met mijn zus wezen eten in de gezellige Korte Putstraat, wat op zich al een heel gezellig sfeertje heeft. We zijn bij toeval neergestreken op het terras van 't Bosch Kwartiertje, mede door het zien van het heerlijke eten bij de gasten op tafel; allemaal tapas schaaltjes met gevarieerd eten. Onze voorkeur ging al uit naar tapas, dus de keuze om een tafeltje hier te kiezen was snel gemaakt. Het zat al aardig vol op terras, maar gelukkig was er nog een hoge tafel vrij binnen wat grenst aan het terras. We werden hartelijk ontvangen en de eigenaar gaf gelijk al een goede indruk. We besloten te kiezen voor het tweepersoons tapas arrangement waarbij je 7 gerechten kon kiezen voor 30 euro. Het kiezen van de 7 gerechten was vrij moeilijk, want alles leek ons lekker! Uiteindelijk gekozen voor pittige kipreepjes, ossenhaaspuntjes, mini quiche, spaanse friet, pittige gehaktballetjes, garnalenkroketjes en gegratineerde champignons. ALLES WAS HEER-LIJK, alles even lekker en zeer smaakvol. Met een heerlijke rosé als aanvulling was het een perfecte combinatie. De hoeveelheid was precies goed. Mandje met stokbrood en kruidenboter en tomatentapenaden was ook ruim voldoende en goed van smaak. Als toetje nog een dame blanche genomen, toen zaten we helemaal maar wel zeer voldaan. De eigenaar heeft oog voor zijn gasten en stuurt het personeel goed aan. Misschien zijn niet alle personeelsleden even ervaren, maar dat mag de pret niet drukken. Een volgende keer zoek ik zeker 't Bosch Kwartiertje weer op! Top! Ik vind het een aanrader.
Barbera L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Binnen gelopen, plekje gekregen en heerlijk gegeten. Er liep weinig personeel rond, dat maakte dat we iets langer moesten wachten tot de bestelling werd opgenomen. Was voor ons echter geen probleem. Onze varkenshaassate smaakte erg goed; eindelijk eens niet te weinig satesaus!
Vriendelijkheid en gezelligheid top!
joop4655 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
WIJ hebben hier een brunch gebruikt. Ik vond het tegenvallen.Het brood wat geserveerd werd was gewoon droog en kwam volgens mij regelrecht uit de fabriek.De soep kwam volgens mij uit blik en oogde goedkoop.
Maar wat mij het meeste stoorde was het vuile bestek en de glazen!!!
Niek P.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Helaas zeker geen positief bericht over dit restaurant; eigenlijk was alles wat we bestelden niet goed: een salade nicoise met vooral sla en een beetje tonijn, heel weinig brood, we bestelden brood erbij, ook weer weinig met bijna bevroren kruidenboter, het bruinbrood bij de uitsmijter leek wel fabrieksbrood, de cola was -geserveerd in kleine glaasjes- van de goedkoopste soort, en ook de koffie was matig. Jammer, en dat op zo'n mooie locatie; zeker geen aanrader.
Jacques
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
lekker geluncht .
We hadden beiden een lekkere verse warme tomatensoep en een broodje solomillo, wat volgens de kaart ossenhaaspuntjes zou moeten zijn, maar niet is en een uitsmijter. het was druk en bediening kon de drukte het nauwelijks aan.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
De beoordeling voor deze zaak variëren heel sterk, deze zaak levert duidelijk wisselende kwaliteit. Het lijkt er op dat wij het op onze avond wat minder hadden getroffen. We bezochten het Bosch kwartiertje met een groep collega's op een vrijdagavond. De verwachtingen waren hooggespannen, de Korte Putstraat mag immers bekend staan om haar uitstekende restaurants. Gezien de grootte van onze groep was er geen plaats op het terras en werden wij op de bovenverdieping ondergebracht. Dit vonden wij geen bezwaar, maar het was boven allemaal een tikje plakkerig, alsof de laatste schoonmaakbeurt een aardig tijdje geleden was. Ook was het bestek duidelijk niet gepoleerd. Zelfs in een veredelde snackbar weet men dat het louter met de afwasmachine wassen van bestek geen vlekvrij resultaat geeft. Thuis is dat misschien niet zo erg, maar wanneer je betalende gasten ontvangt kun je dat niet maken. We begonnen met een flesje Prosecco en deze had een ietwat muffe nasmaak (dit wordt volgens mij ook al in een ander commentaar vermeld). Vrijwel het hele gezelschap koos voor het onbeperkte Tapas arrangement en dat was duidelijk te veel voor de (onderbemande?) staf. Hoewel het totaal niet druk was, liet de bediening zich maar af en toe zien en de Tapas lieten geruime tijd op zich wachten. De Tapas waren wisselend van kwaliteit, nooit echt slecht, maar ook niet bijzonder goed. De bediening was op zich niet onvriendelijk, maar het enthousiasme spatte er niet echt van af. Om een uur of tien werd ons te kennen gegeven dat de keuken ging sluiten en rond half elf haastten we ons door de benedenzaal waar de stoelen al op de tafels stonden naar buiten. We weten niet of de eigenaar deze avond aanwezig was, maar het Bosch kwartiertje maakte op ons een ietwat uitgebluste indruk. Dat hadden we - zeker gezien de locatie - nooit verwacht. Het Bosch kwartiertje is wat ons betreft duidelijk toe aan een stevige renovatie en een frisse wind!
Elles D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Na mijn diplomauitrijking met de famillie tapas gaan eten bij 't Bosch kwartiertje. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaar, die duidelijk zijn gasten het naar de zin wil maken. We hadden opbeperkt tapas, en de keuze uit zo'n 20 gerechtjes. Gerechtjes waren mooi opgemaakt, en goede grote porties. Zeker kwaliteit en niet te vergelijken met de franshiserestaurants. Bediening ook erg vriendelijk en gastvrij. Restaurant zelf is gezellig ingericht met overal kaarsjes waardoor er een gezellige, ontspannen sfeer hangt. Ik kom zeker weer terug!
Marjon80 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Weer heerlijk gegeten bij 't Bosch Kwartiertje in het gezelligste straatje van Den Bosch. Heerlijk buiten gezeten op het terras in de sfeervolle Korte Putstraat. Lekker eten voor een goede prijs. En super vriendelijke en gastvrije bediening!