't Bosch Kwartiertje

Korte Putstraat 1G 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Bosch Kwartiertje

Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Onverwacht een middagje in Den Bosch met mijn Dochter, als afsluiter Tapas gegeten bij 't boschkwartiertje,
zeer gastvrij en zorgzaam , lekker gegeten , lekker snoepen noemde de eigenaar het ☺. ook tijd voor een gezellige klets , een aanrader.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
de tapas waren niet heel erg lekker. beetje onsubtiel gekruid hier en daar of juist te flauw. Maar ik en mijn vriendin hebben een gezellig etentje gehad. Zou de volgende keer een ander restaurant uit het mooie rijtje op de korte putstraat kiezen.
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
In eerste instantie vonden we het terras er hier wat ongezellig uitzien, gezien de gelamineerde menukaarten en eenvoudige tafeltjes. Toch gaan zitten omdat er nog wat tafeltjes in de zon vrij waren, en dat is een unicum in de gezellige en drukke Korte Putstraat. Vriendelijke bediening. Lekkere huiswijnen (wij dronken de Chardonnay) en goede bitterballen. Al met al toch wel een aanrader.
Noortje B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Gister met een aantal collega's hier gaan eten. Het was niet al te druk, wat fijn was gezien de tafels nogal dicht op elkaar staan. We kozen voor onbeperkt tapas. De keuze was reuze, maar niet super bijzonder, maar wel goed van kwaliteit. De ossenhaastpuntjes en de garnalenkroketjes waren onze favorieten. Voor mij met een lactose-vrij dieet was de keuze erg beperkt, maar door goede communicatie met de serveerster en de gok, heerlijk gegeten.
Elvira O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Gisteravond met mijn zus wezen eten in de gezellige Korte Putstraat, wat op zich al een heel gezellig sfeertje heeft. We zijn bij toeval neergestreken op het terras van 't Bosch Kwartiertje, mede door het zien van het heerlijke eten bij de gasten op tafel; allemaal tapas schaaltjes met gevarieerd eten. Onze voorkeur ging al uit naar tapas, dus de keuze om een tafeltje hier te kiezen was snel gemaakt. Het zat al aardig vol op terras, maar gelukkig was er nog een hoge tafel vrij binnen wat grenst aan het terras. We werden hartelijk ontvangen en de eigenaar gaf gelijk al een goede indruk. We besloten te kiezen voor het tweepersoons tapas arrangement waarbij je 7 gerechten kon kiezen voor 30 euro. Het kiezen van de 7 gerechten was vrij moeilijk, want alles leek ons lekker! Uiteindelijk gekozen voor pittige kipreepjes, ossenhaaspuntjes, mini quiche, spaanse friet, pittige gehaktballetjes, garnalenkroketjes en gegratineerde champignons. ALLES WAS HEER-LIJK, alles even lekker en zeer smaakvol. Met een heerlijke rosé als aanvulling was het een perfecte combinatie. De hoeveelheid was precies goed. Mandje met stokbrood en kruidenboter en tomatentapenaden was ook ruim voldoende en goed van smaak. Als toetje nog een dame blanche genomen, toen zaten we helemaal maar wel zeer voldaan. De eigenaar heeft oog voor zijn gasten en stuurt het personeel goed aan. Misschien zijn niet alle personeelsleden even ervaren, maar dat mag de pret niet drukken. Een volgende keer zoek ik zeker 't Bosch Kwartiertje weer op! Top! Ik vind het een aanrader.
Barbera L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Binnen gelopen, plekje gekregen en heerlijk gegeten. Er liep weinig personeel rond, dat maakte dat we iets langer moesten wachten tot de bestelling werd opgenomen. Was voor ons echter geen probleem. Onze varkenshaassate smaakte erg goed; eindelijk eens niet te weinig satesaus!
Vriendelijkheid en gezelligheid top!
Joop4655 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
WIJ hebben hier een brunch gebruikt. Ik vond het tegenvallen.Het brood wat geserveerd werd was gewoon droog en kwam volgens mij regelrecht uit de fabriek.De soep kwam volgens mij uit blik en oogde goedkoop.
Maar wat mij het meeste stoorde was het vuile bestek en de glazen!!!
Niek P.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Helaas zeker geen positief bericht over dit restaurant; eigenlijk was alles wat we bestelden niet goed: een salade nicoise met vooral sla en een beetje tonijn, heel weinig brood, we bestelden brood erbij, ook weer weinig met bijna bevroren kruidenboter, het bruinbrood bij de uitsmijter leek wel fabrieksbrood, de cola was -geserveerd in kleine glaasjes- van de goedkoopste soort, en ook de koffie was matig. Jammer, en dat op zo'n mooie locatie; zeker geen aanrader.
Jacques
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
lekker geluncht .
We hadden beiden een lekkere verse warme tomatensoep en een broodje solomillo, wat volgens de kaart ossenhaaspuntjes zou moeten zijn, maar niet is en een uitsmijter. het was druk en bediening kon de drukte het nauwelijks aan.
Reviewers .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
De beoordeling voor deze zaak variëren heel sterk, deze zaak levert duidelijk wisselende kwaliteit. Het lijkt er op dat wij het op onze avond wat minder hadden getroffen. We bezochten het Bosch kwartiertje met een groep collega's op een vrijdagavond. De verwachtingen waren hooggespannen, de Korte Putstraat mag immers bekend staan om haar uitstekende restaurants. Gezien de grootte van onze groep was er geen plaats op het terras en werden wij op de bovenverdieping ondergebracht. Dit vonden wij geen bezwaar, maar het was boven allemaal een tikje plakkerig, alsof de laatste schoonmaakbeurt een aardig tijdje geleden was. Ook was het bestek duidelijk niet gepoleerd. Zelfs in een veredelde snackbar weet men dat het louter met de afwasmachine wassen van bestek geen vlekvrij resultaat geeft. Thuis is dat misschien niet zo erg, maar wanneer je betalende gasten ontvangt kun je dat niet maken. We begonnen met een flesje Prosecco en deze had een ietwat muffe nasmaak (dit wordt volgens mij ook al in een ander commentaar vermeld). Vrijwel het hele gezelschap koos voor het onbeperkte Tapas arrangement en dat was duidelijk te veel voor de (onderbemande?) staf. Hoewel het totaal niet druk was, liet de bediening zich maar af en toe zien en de Tapas lieten geruime tijd op zich wachten. De Tapas waren wisselend van kwaliteit, nooit echt slecht, maar ook niet bijzonder goed. De bediening was op zich niet onvriendelijk, maar het enthousiasme spatte er niet echt van af. Om een uur of tien werd ons te kennen gegeven dat de keuken ging sluiten en rond half elf haastten we ons door de benedenzaal waar de stoelen al op de tafels stonden naar buiten. We weten niet of de eigenaar deze avond aanwezig was, maar het Bosch kwartiertje maakte op ons een ietwat uitgebluste indruk. Dat hadden we - zeker gezien de locatie - nooit verwacht. Het Bosch kwartiertje is wat ons betreft duidelijk toe aan een stevige renovatie en een frisse wind!
Elles D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Na mijn diplomauitrijking met de famillie tapas gaan eten bij 't Bosch kwartiertje. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaar, die duidelijk zijn gasten het naar de zin wil maken. We hadden opbeperkt tapas, en de keuze uit zo'n 20 gerechtjes. Gerechtjes waren mooi opgemaakt, en goede grote porties. Zeker kwaliteit en niet te vergelijken met de franshiserestaurants. Bediening ook erg vriendelijk en gastvrij. Restaurant zelf is gezellig ingericht met overal kaarsjes waardoor er een gezellige, ontspannen sfeer hangt. Ik kom zeker weer terug!
Marjon80 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Weer heerlijk gegeten bij 't Bosch Kwartiertje in het gezelligste straatje van Den Bosch. Heerlijk buiten gezeten op het terras in de sfeervolle Korte Putstraat. Lekker eten voor een goede prijs. En super vriendelijke en gastvrije bediening!
Hans50ellie53 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Onlangs een tafeltje gereserveerd bij 't Bosch Kwartiertje in de Korte Putstraat 's-Hertogenbosch. Na een vriendelijke ontvangst kregen we een gezellig plekje op de begane grond, het restaurant beschikt ook nog over een sfeervol ingerichte verdieping.
We gebruikten een voorgerecht, een mooi opgediende salade die ons uitstekend smaakte.
Een echt goede witte droge wijn droeg daar flink aan bij.
Als hoofdgerecht bestelden wij een 'Hollandse biefstuk'. Zelden van een kogelbiefstuk genoten zoals op deze avond. Precies op maat en smaak, botermals. Met verse groenten en mooie frieten. Een Merlot van klasse completeerde dit feestje.
Ook het toetje voldeed volledig aan onze verwachtingen, en een heerlijk kopje koffie maakte deze avond helemaal af.
Gedurende deze maaltijd werd op gepaste momenten door het vriendelijke personeel gevraagd naar onze bevindingen, en werd er aandacht aan ons besteed. Tussen de gerechten in werd voldoende tijd gereserveerd.
Last but not least, de rekening valt in 't Bosch Kwartiertje zeker niet hoog uit. Als regelmatige bezoekers van de (ook betere) eetgelegenheden in 's-Hertogenbosch kennen wij dit restaurant een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding toe.
Verwacht geen haute cuisine met culinaire hoogstandjes maar geniet van een heerlijk etentje in een gezellige ambiance én in een supergezellig straatje.
IgorDirk .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Na een hoop restaurants in Den Bosch al bezocht te hebben zijn we voor het eerst bij 't Bosch Kwartiertje geweest, het ontvangst was zeer vriendelijk door het personeel en de eigenaar zelf!
Het eten was heerlijk, we hadden carpaccio als voorgerecht. Als hoofd een entrecote en de saté van het huis. Mooi mals vlees, en heerlijk sappig. En tot slot een dead by chocolate ( inclusief een warme brownie! ) en een tiramisu.
De sfeer, de vriendelijke bediening en heel de uitstraling van het restaurant maakt het een restaurant waar we zeker nog een keer terug gaan komen, en ik zou het aanraden bij familie en vrienden om er een keer te gaan eten!
Ingeborg104 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Toen wij afgelopen maandag kwamen eten, werden wij leuk en fijn ontvangen door de dame uit de bediening. We mochten zelf een tafeltje uitzoeken en kwamen voor het stadsblad menu. De gerechten zagen er netjes en mooi opgemaakt uit, daar was echt aandacht aan besteed. Het hoofdgerecht was buitengewoon lekker, ik had de zalm met een moooe ratatouille en een lekkere hollandaise saus, mijn man had de hollandse biefstuk, ook deze was volgens hem erg lekker en mals. Als dessert hadden wij beide een tiramisu, deze was zo lekker dat ik eigelijk nog wel een stukje wou hebben.
Het meisje van de bediening was erg vriendelijk en gastvrij en schonk ons een heerlijk glas wijn.
Hier kom ik zeker binnekort terug
Paultje11 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Heerlijk gegeten! Een zeer lekkere Entrecôte op en als toetje een geweldige tiramisu. Zeer tevreden over de kwaliteit van het eten. Naast de kwaliteit van het eten ben ik heel enthousiast over de bediening. Aardige en gezellige obers!
Akna .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Jammer, jammer, jammer, heel jammer! Op moederdag op kosten van oma met 10 personen gebruncht. Viel dat even tegen! Ik had echt met oma te doen...een hoop geld 22 euro pp exclusief drankjes voor een brunch die niet vers leek.
Qua sfeer was t oké, ondanks dat er niet veel daglicht was....
Na ontvangst wat redelijk begon kregen we een prosecco. Alleen die van mij leek bubbels te hebben, dus dat leek alsof die andere fles al een tijd open stond. Er zat een rare smaak aan de prosecco, een beetje een grondsmaak.
Daarna kregen we tomatensoep die ook niet vers leek.
Het brood: er kon geen luxe broodje vanaf. Casino wit en bruin. Niets bijzonders dus. Het brood was nog koud en half bevroren. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat het eten zo lang op zich liet wachten. Ook een aantal kleine (afbak?)broodjes. Voor ons niets speciaals.
Vol spanning hebben we daarna een hele tijd zitten wachten op het warme gedeelte. Voor iedereen 1 gehaktballetje, 1 garnaal, minipasteitjes en aardappelkroketjes. Het leek wel uren te duren voor deze paar dingen. We kregen het idee dat ze afgezien van t eten ook nog vooral heel veel op de drankjes wilde verdienen. Natuurlijk logisch maar dit duurde echt te lang.
Daarna kregen we nog een aardbeienmousse en een chocomouse. Zolals je al verwacht: ook hier duurde het lang voordat het kwam en was ook nog half bevroren..ze hadden het beter als ijs door kunnen laten gaan.
Afgezien van het eten liet ook de bediening te wensen over...geen aandacht en alles werd zonder blikken of blozen op tafel 'gegooid'.
Al met al een gemiste kans! Ze zullen het niet hebben van de mond tot mond reclame. Voor ons geen tweede keer! Genoeg leuke goede tentjes in Den Bosch!
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Het is alweer een paar weken geleden dat mijn dochter en ik hier waren, maar ik laat toch nog even graag een review achter. Fraaie voorjaarsdag en -avond in Den Bosch. Dus voordat we weer naar de trein gingen, een bescheiden hapje eten in de Korte Putstraat. Ons oog viel op 't Bosch Kwartiertje. Vriendelijke bediening. Je kunt hier aardig kiezen uit diverse menuutjes en voor een redelijk bedrag eten. Geen hoogvlieger maar die pretentie heeft deze zaak ook niet. Al met al simpel maar oké...
Annefleur K.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Een dagje denbosch, wat een mooie stad en wat heb je veel eettentjes en restaurants.
Ons oog viel op het bosch kwartiertje, het restaurant had een hele gezellige uitstraling! Meteen werden we vriendelijk ontvangen en kregen we een menukaart met ontzettend veel heerlijke keuzes!
Wij waren voor de carpaccio en de overheerlijke biefstuk gegaan! Het was een heerlijk rijk gerecht waar we flink van hebben genoten. We werden heel erg goed geholpen door de bediening, zij wisten precies waar ze het over hadden en waren heel erg vriendelijk.

Al met al hebben we een hele gezellige avond gehad!
Petje af voor het Bosch Kwartiertje!
Tanja W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Met vieren biefstuk besteld. Die was te taai om te eten. Groenten waren koud. Na klagen kregen we een nieuwe biefstuk, maar deze was ook niet goed. Alleen de frieten waren goed en warm. Bediening was ook niet al te best. Al met al geen aanrader.