't Bonte Paard

31-355382092

Meer informatie over restaurant 't Bonte Paard

Hdannijs .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Het Bonte Paard is en blijft een gezellige kroeg. Voornamelijk met lekker weer is het daar prima toeven. Eten doe ik daar eigenlijk nooit, behalve dan een bitterbal. Locatie is prima zo midden in het centrum.
Heiltje .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
Kennelijk is 't Bonte Paard in Laren helaas terug bij af, d.w.z. bij de onplezierige situatie die de recensie van 25 juni 2007 beschrijft. In juli 2013 deden wij namelijk dezelfde ervaring op. We zaten op het terras en omdat de beloofde menukaart niet kwam, gingen we die uiteindelijk zelf maar binnen halen. Vervolgens liet onze simpele bestelling (1 broodje zalm en 1 tosti) zo lang op zich wachten dat we eerst aan een voorbijlopende ober vroegen waar e.e.a. bleef, en geruime tijd later maar weer eens binnen gingen informeren. In beide gevallen werden we behandeld alsof we veeleisende, zeurende klanten waren. De bediening had een arrogante houding. Een excuus voor het langdurige wachten kwam blijkbaar niet in de hoofden op. Het broodje zalm had een 'garnituur' dat kwantitatief en kwalitatief ver onder de maat was: een paar zilveruitjes, 1 plakje slappe augurk en 1 plakje tomaat. Het broodje zelf heette een Waldkorn te zijn, maar de granen en zaden ontbraken.
Kortom, zoek maar liever een andere locatie als je prettig wilt lunchen.
Replayoyo .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Het terras van 't Bonte Paard biedt zicht op het drukste knooppunt van Laren. Terwijl de opgepoetste oldtimers, nieuwste BMW's en meest gigantische Range Rovers voorbij rijden, wacht ik samen met een vriendin op onze bestelde tosti's. In Laren draait alles om zien en gezien worden, 't Bonte Paard lijkt een uitzondering op de regel. De sfeer is absoluut niet pretentieus, het personeel is toegankelijk, de inrichting traditioneel, het eten eenvoudig, eerlijk en heerlijk!
Rick R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2012
De stek voor een goede tosti als lunch. Simpel, in de pan gebakken maar veruit brillant. Bediening is prima het uitzicht op het terras is een mooie plek om auto's te spotten