T-bone

Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
Alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
ze weten hier precies hoe het vlees bereid moet worden, heerlijk mals en zeer smaakvol. Rest van menu weinig verrassend, toetjes duur en niet bijzonder. Service prima, inrichting erg gedateerd. Het vlees in echter zo goed, dat ik het toch aan zou raden!
Hertzdahl M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Leuk restaurant in het dorp eten. Het is een ontmoetingsplek voor de plaatselijke ondernemers. Lekkere gerechten in een goed tempo geserveerd en een heerlijk steak van de gril
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Het restaurants bestaat uit meerde ruimtes, iets wat rommelig en erg gedateerd. Gelukkig was het druk en dat geeft dan toch een mooie sfeer! Het personeel is vriendelijk maar weinig betrokkenheid met de gasten, ook een extra drankje verkopen doen ze niet! De steak aas niet goed gegrild, maar zeer smaakvol en van goeie kwaliteit!! We konden ervan smullen! We zullen voor het vlees snel terug gaan.
Priscilla O.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Een heerlijk restaurant om vaker te komen! Een erg hartelijk ontvangst en een goede sfeer bij binnenkomst! Als voorgerecht de "grand entree voor twee", van een verse oester tot een tataartje, echt heerlijk!
Als hoofdgerecht eendenborst, perfect gegaard en super gekruid! Precies zoals ik mijn eendenborst bereid wil hebben. Als toetje crêpe suzette, aan tafel bereid, wat een spektakel en wat een smaak! Om je vingers bij af te likken! Echt een aanrader voor iedereen die van goede kwaliteit, goede service en gezelligheid houdt!
Laurens O.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Vanavond heerlijk gegeten bij deze bistro. Het vlees was perfect gegrild en heerlijk gekruid. De bediening was vriendelijk en bekwaam. De sfeer was goed en de aankleding was gezellig. Ik had vanavond als desert ook een kaasplankje en deze was heerlijk het personeel wist in tegenstelling tot een eerdere recente prima alle kazen te benoemen. Kortom de Bistro de T bone is echt een aanrader. Laurens Otte
Susanmark .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Bij binnenkomst heel vriendelijk. We kregen een heerlijk vers stokbrood met sausjes. Voorgerecht was heerlijk, grande entree voor 2 met kleine voorgerechtjes.
Echt een aanrader voor als je van aparte gerechtjes houd.
Hoofdgerecht was heerlijk....super verse vis en het vlees was heel mals en goed bereid...prima bijgerechten.
Nadien een goed creme bullee met een goede espresso...
Bediening wist wat ze serveerden en kok en gastvrouw kwamen vragen of het goed smaakte...
Goede en gezellige ambiance met goed en eerlijk eten!!!
We komen zeker een keer weer...

mark en susan peulken
Twente25 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Een afrader bij uitstek. De prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Er moet gezegd worden dat het het vlees goed wordt bereid maar voor 30 euro mag men meer verwachten. Het garnituur bij het hoofdgerecht was erg standaard. De sauzen bij het stokbrood leken zo uit de emmer te komen en erg veel. Bij het kaasplankje ging het helemaal mis, bij de vraag welke kaas ik kreeg voorgeschoteld brak er lichte paniek uit en dit gaf gelijk de onkunde van het personeel weer. Kortom zoek verder dan deze bistro en laat deze links liggen, er zijn veel betere restaurants.
Regge1983 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Al jaren onze favoriet. Super lekker eten, eerlijk en gezellig! Prijs kwaliteit is goed. Een echte aanrader. Ze bestaan volgens mij al meer dan 35 jaar en dit is zeker niet voor niets! We blijven zeker komen.
Opaoma .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2013
Ontvangst was niet erg vriendelijk ,en de rest van de avond ook niet echt en inderdaad bekenden krijgen wel alle aandacht. Het vlees was echt heerlijk maar de rest er omheen was vrij normaal ,voor deze prijs verwacht je meer
FrederiqueQ .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Al jaren een favoriet! Het vlees is echt verrukkelijk, nergens zo lekker. Wel kun je een vraag stellen bij de prijs/kwaliteit verhouding.
Ontvangst is al jaren warm en hartelijk en ook de sfeer in het restaurant is gezellig en ongecompliceerd. Kortom een aanrader!
Liny7 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2013
Ons favoriete restaurant in de omgeving. We komen hier inmiddels al jaren en de kwaliteit is er altijd even sterk. Je komt er nooit voor vervelende verrassingen te staan. Het oogt als een geoliede machine.

Stokbrood met sausjes altijd aanwezig en altijd lekker, zelfde geldt voor de salade met appel. Vlees is van fantastische kwaliteit en de bediening is er uniek.

Er is in geen 30 jaar hier iets verbranders en dat hoeft ook niet. Never change a winning team!
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2012
het is eigenlijk best goed wat uit de keuken komt maar erg aan de prijs voor het gebodene. De eigenaar heeft alleen aandacht bekende gasten waardoor wij heerlijk erg lang moeten wachten. Voor geen aanrader!
Smulpaapje1970 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
de verwachting ligt hoog na het lezen van de kaart. binnenkomst was matig. kan vriendelijker. porties zijn klein en niet heel erg spectaculair opgemaakt. hoofdgerechten kunnen betere begeleiding hebben dan de appelsalade en schaaltje aardappelgratin. vlees kwam heerlijk van de grill.
Leonie P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2012
Onlangs hier op een maandag wezen eten. Ouderwets goed! Prijs is best aan de hoge kant en je bord is vrij basic, maar de kwaliteit is gewoon goed! Heerlijk die gril ter plekke! Zouden meer restaurants moeten hebben. Brengt sfeer, geur en leven in de brouwerij!
Puck12 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Bistro T Bone is een echt restaurant van de sterren. Wie je daar al niet tegenkomt, is legendarisch. We komen er met enige regelmaat en het is altijd goed. Het is geen restaurant voor mensen die het thuis niet gezellig hebben en daarom maar een restaurant opzoeken waar ze door knipmessen bediend worden. What you see is what you get.