T-bone

Dorpsstraat 154 7468 CS Enter Nederland Kaart

Over het restaurant T-bone

T-Bone in Enter straalt van onverschrokken, stoere luxe: bakstenen muren zetten de toon, aan de bar staan hoge witte leren barstoelen, en de lichten zijn gedimd. Dit alles in een authentiek, wit boerderijtje. De kaart is al net zo uitgesproken, vol mooi gegrild vlees en een zorgvuldige gekozen wijnkaart. Culinair op z'n Twents, zo noemen ze dat. Begin 2016 brandde de bistro voor een deel af; en dat ze nu hun deuren weer openen is een prestatie van formaat.

Meer informatie over restaurant T-bone

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag t/m zaterdag 17:00 - 23:00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant T-bone

New Y.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Ik eet zeer regelmatig bij steakhouses,en heb in New york naar luidt bij de beste steakhouse ter wereld gegeten namelijk Peter Lugers in Brooklyn maar moet zeggen dat geen enkele steak zo lekker was als hier bij T-Bone in Enter.
De t-bone steak is hier gewoon perfect en kan niet beter naar mijn mening.
Heerlijk zoals het hoort op de houtskool grill!
Ook de voorgerechten zijn hier niet te versmaden,en dan met name de carpaccio.
Ook het heerlijke verse stokbrood met de sausjes heb ik nergens zo lekker gegeten als hier.
Het personeel is erg gastvrij en behulpzaam,en als we een dessert bestellen dan mag mijn dochtertje mee de keuken in en haar eigen ijsje creëren.
Ik kom hier al jaren en het is altijd dezelfde top kwaliteit.
Ook zijn de eigenaars zelf altijd aanwezig en staat de man achter de grill en de vrouw helpt mee in de bediening, en zijn altijd in voor gezellig praatje.
Alleen maar lof over deze zaak.
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
De bistro zat behoorlijk vol en dat op een maandagavond, de service was goed! En het vlees was picobello ????????, ik heb zeer genoten en zeker voor herhaling vatbaar.
ilsetendonkelaar .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Goede verhalen gehoord, het vlees was heerlijk. Carpaccio van de Ossenhaas was lekker. De rode wijn smaakte perfect bij het hoofdgerecht
Alex H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
heerlijk gegeten en gedronken. Mooie bistro en dan de top bediening
Maakt het helemaal af super leuke avond gehad. Tot de volgende keer
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goed restaurant en lekker gegeten. De sfeer is gezellig en ongedwongen. Personeel is vriendelijk, naast een vaste club ook nieuw personeel wat nog ervaring moet opdoen.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hadden een serveerster die duidelijk nog weinig ervaring had, maar het eten was heerlijk en de ambiance super! Een echte aanrader!
Yanna H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een gezellig, warm, gemoedelijk restaurant. Wel in de hogere prijsklasse, maar dat is het iedere cent waard! De kwaliteit is heel hoog en je merkt echt dat er met passie gekookt wordt. Echt een aanrader voor iedereen die van écht lekker eten houdt!
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We zijn voor de eerste keer bij T-Bone geweest en ja, alle verhalen klopten! We hebben super lekker gegeten in een aangename sfeer met een erg prettige bediening, kortom een top avond. We komen zeker terug. Groeten van de familie Baake.
Sjoera V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Last minute geboekt en na ‘s middags 2u wandelen waren we toe aan lekker eten. De T-Bone in Enter is een super restaurant, heerlijk mals vlees, goede side dishes en attente, spontane bediening. Bij binnenkomst staan de eigenaren ons op te wachten, hij achter de grill, zij brengt ons naar onze tafel. Samen een voorgerecht gedeeld, Bouchée à la T-Bone met gamba’s, coquilles en kip in een romige ragout en bladerdeeg. Daarna de specialiteit van het huis, de T-Bone steak, heerlijk mals en bijna te groot ;) Mijn vrouw had de herfstsalade met gebakken bloedworst, bakleverworst en paddestoelen - ouderwets lekker. Overheerlijk gegeten en een gezellige avond - wij komen graag terug !
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ontzettend lekker ... super stuk vlees en heel gezellig!! altijd top nog nooit minder mee gemaakt. De eigenaars altijd even vriendelijk en gastvrij
Alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
ze weten hier precies hoe het vlees bereid moet worden, heerlijk mals en zeer smaakvol. Rest van menu weinig verrassend, toetjes duur en niet bijzonder. Service prima, inrichting erg gedateerd. Het vlees in echter zo goed, dat ik het toch aan zou raden!
Max H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Leuk restaurant in het dorp eten. Het is een ontmoetingsplek voor de plaatselijke ondernemers. Lekkere gerechten in een goed tempo geserveerd en een heerlijk steak van de gril
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Het restaurants bestaat uit meerde ruimtes, iets wat rommelig en erg gedateerd. Gelukkig was het druk en dat geeft dan toch een mooie sfeer! Het personeel is vriendelijk maar weinig betrokkenheid met de gasten, ook een extra drankje verkopen doen ze niet! De steak aas niet goed gegrild, maar zeer smaakvol en van goeie kwaliteit!! We konden ervan smullen! We zullen voor het vlees snel terug gaan.
Priscilla O.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Een heerlijk restaurant om vaker te komen! Een erg hartelijk ontvangst en een goede sfeer bij binnenkomst! Als voorgerecht de "grand entree voor twee", van een verse oester tot een tataartje, echt heerlijk!
Als hoofdgerecht eendenborst, perfect gegaard en super gekruid! Precies zoals ik mijn eendenborst bereid wil hebben. Als toetje crêpe suzette, aan tafel bereid, wat een spektakel en wat een smaak! Om je vingers bij af te likken! Echt een aanrader voor iedereen die van goede kwaliteit, goede service en gezelligheid houdt!
Laurens O.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Vanavond heerlijk gegeten bij deze bistro. Het vlees was perfect gegrild en heerlijk gekruid. De bediening was vriendelijk en bekwaam. De sfeer was goed en de aankleding was gezellig. Ik had vanavond als desert ook een kaasplankje en deze was heerlijk het personeel wist in tegenstelling tot een eerdere recente prima alle kazen te benoemen. Kortom de Bistro de T bone is echt een aanrader. Laurens Otte
susanmark .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Bij binnenkomst heel vriendelijk. We kregen een heerlijk vers stokbrood met sausjes. Voorgerecht was heerlijk, grande entree voor 2 met kleine voorgerechtjes.
Echt een aanrader voor als je van aparte gerechtjes houd.
Hoofdgerecht was heerlijk....super verse vis en het vlees was heel mals en goed bereid...prima bijgerechten.
Nadien een goed creme bullee met een goede espresso...
Bediening wist wat ze serveerden en kok en gastvrouw kwamen vragen of het goed smaakte...
Goede en gezellige ambiance met goed en eerlijk eten!!!
We komen zeker een keer weer...

mark en susan peulken
Twente25 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Een afrader bij uitstek. De prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Er moet gezegd worden dat het het vlees goed wordt bereid maar voor 30 euro mag men meer verwachten. Het garnituur bij het hoofdgerecht was erg standaard. De sauzen bij het stokbrood leken zo uit de emmer te komen en erg veel. Bij het kaasplankje ging het helemaal mis, bij de vraag welke kaas ik kreeg voorgeschoteld brak er lichte paniek uit en dit gaf gelijk de onkunde van het personeel weer. Kortom zoek verder dan deze bistro en laat deze links liggen, er zijn veel betere restaurants.
Regge1983 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Al jaren onze favoriet. Super lekker eten, eerlijk en gezellig! Prijs kwaliteit is goed. Een echte aanrader. Ze bestaan volgens mij al meer dan 35 jaar en dit is zeker niet voor niets! We blijven zeker komen.
opaoma .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2013
Ontvangst was niet erg vriendelijk ,en de rest van de avond ook niet echt en inderdaad bekenden krijgen wel alle aandacht. Het vlees was echt heerlijk maar de rest er omheen was vrij normaal ,voor deze prijs verwacht je meer
FrederiqueQ .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Al jaren een favoriet! Het vlees is echt verrukkelijk, nergens zo lekker. Wel kun je een vraag stellen bij de prijs/kwaliteit verhouding.
Ontvangst is al jaren warm en hartelijk en ook de sfeer in het restaurant is gezellig en ongecompliceerd. Kortom een aanrader!