't Bolwerk

Voorstreek 116 8556 XV Sloten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Bolwerk

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met vrienden, 9 personen, hier heerlijk gegeten. Het was top!! De bediening [sjoerd] was ook helemaal top. Leuk kwisje gedaan. Veel gelachen. Kortom een verrukkelijke avond.
Info140 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Met mooi weer is het altijd goed toeven in Sloten (Sleat).
Ik was daar met echtgenote en vrienden en we hebben geluncht op het terras aan het water.
Een broodje is daar geen "broodje" maar een maaltijd !!
Ongelofelijk wat een hoeveelheid tonijnsalade (vriendin) of zal (echtgenote) men op de Italiaanse bol weet te krijgen. Ook de vissoep (vriend) viel in de smaak, en de pannenkoek met dubbel spek die ik bestelde was buitengewoon lekker, al zullen velen dat te zout vinden maar daar houd ik nu eenmaal van.
Keurige bediening, maar wat humorloos (hoeft ook niet).
Rinskje .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
9 mei gegeten in t Bolwerk. Het was vurrukkulluk!!!!!!! Mijn lamsrack.......hmmmmmm, sliptong van de man ook begreep ik. Tot de volgende x
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Afgemeerd in Sloten. Er was nog maar weinig keus (veel horeca dicht) , dus kwamen we bij 't Bolwerk uit. Voor ons geen onbekende. Eigenlijk is daar al jarenlang dezelfde vergelijkbare kwaliteit. Niets op aan te merken, maar ook niets verrassend. Of het zou de eigengemaakte rabarber moeten zijn. Deze keer in een superklein model wekflesje. Had wel iets ruimer gemogen.
Sliptongetjes waren lekker, kabeljauw wat aan de droge kant. We kunnen het ontzettend mis hebben, maar zou in een magnetron opgewarmd kunnen zijn.
Anne-Gre E.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Wij hebben geluncht op het mooie terras in het prachtige stadje Sloten. De bediening was vlot en vriendelijk. We bestelden een lekkere kaas/spekpannenkoek en een heerlijke geitenkaassalade. Die was anders dan anders, met stevige geitenkaas en chutney van oranje fruit. Heel erg lekker en mooi opgediend.
Judithz15 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Op zaterdag 22 augustus in het zonnetje geluncht op het terras aan het water. Wat een prachtig dorp is Sloten. 't Bolwerk had vrije plaatsen op het terras en hier hebben we met z'n vieren gretig gebruik van gemaakt. Pannenkoek spek/kaas, uitsmijter kaas, bolletje tonijnsalade en de wandeling langs de visrokerij besteld. Vooral de laatste twee gerechten waren echt boven verwachting! Bij het bolletje tonijnsalade was het broodje niet meer zichtbaar en de tonijn smaakte heerlijk! Ook de wandeling langs de visrokerij was top! Een aanrader!
Myra H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Heerlijk gegeten en wat een leuke bediening! Visproeverij als voorafje is een aanrader. De meerdere bijgerechten bij het hoofdgerecht zijn heel Nederlands, maar echt super lekker klaargemaakt! Lam en de steak waren mals en smakelijk! Echt een aanrader! Eigenaar weet veel van de geschiedenis van sloten.
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Een zeer prettige avond uit eten! De bediening was vriendelijke en (Fries) nuchter, attent en vlot.
De huiswijn (rode Italiaan, ik dacht Montepulciano maar dat weet ik niet meer zeker) was erg goed.
Het eten ook heerlijk; de runderrumpsteak 'Slaet' erg goed klaargemaakt en een zeer ruim portie.
De afsluiter met 4 Friese kaassoorten was prima, porties hadden iets groter gemogen.
Al met al een uitstekende ervaring in het prachtige Sloten.
L.J. K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
We komen een paar keer per jaar in Sloten en lopen vanaf de jachthaven automatisch door naar het restaurant aan het eind van de Voorstreek. Daar op de hoek hebben we enkele keren zo'n slechte eet- en bedienervaring gehad dat we daar niet meer naar toe gaan. Op 20 mei zijn we voor het eerst naar 't Bolwerk geweest en hebben we sliptongetjes (3) gegeten. Een eenvoudig gerecht waarbij het een kunst is om er echt wat van te maken. Dat is de kok prima gelukt. Ze waren heerlijk. De bijgerechten waren prima en vooral voor de rabarber zou je al weer terug moeten naar dit restaurant. Ook de roodfruitsoep is heerlijk als nagerecht. Wij hebben in elk geval weer een vast eetadres gevonden in Sloten.
Suus J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Matig. De bestelde maaltijd salade was -ondanks de variatie aan vis- zeer karig gevuld en kan wat mij betreft niet onder de noemer maaltijd salade vallen omdat het meer het formaat van een voorgerecht had. De bediening was zeer vlot en vriendelijk. En het terras aan het water is ook top.
Shailo .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Tijdens een boottochtje de boot voor het restaurant aangemeerd. Daar echt super heerlijk geluncht. Wat een enthousiaste, spontane vlotte bediening!! Die hamburger wat een maaltijd, echt toppie!! Dan die Wandeling langs de visrokerij alles smelt in je mond.

Dit is een aanrader voor iedereen!
Fiora B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Tournedos met truffelsaus is een aanrader. Flexibele bediening (gerecht met andere saus was geen probleem). Op het terras aan het grachtje was het leuk bootjes kijken. Nagerechten keurig, espresso was wat bedroevend. Rekening aan de hoge kant.