't Bolwerk

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant 't Bolwerk

Esther D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening erg aardig, heel gastvrij. Ondanks dat het druk was bleef de bediening vriendelijk en er werd tijd gemaakt voor een grapje met de kinderen.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
De sliptongetjes smaakten goed. De gemengde sla nauwelijks gemarineerd. Rabarber een feestje. Bediening help wat ongestructureerd en het restaurant zelf is gedateerd.
Marjellie .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Voortreffelijk gegeten. Drie gangen lang gesmuld van onder andere de sleatsteack, lamsrack en zalm mét zalige rabarber. De geitenkaassalade met heerlijke chutney en gerookte vis brachten onze smaakpapillen al in extase. Het kaasplankje toe is ook zeker aan te raden. Chapeau voor de chef en gastheer- en vrouw!
Zwaantje Z.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk hoofdgerecht. Vlees is van goede kwaliteit. Bijgerechten ook prima. Zeker een adresje om nog eens terug te komen. Bediening straalt uit liefde voor het vak te hebben.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Met vrienden op 28 mei 2017 het terras bezocht voor een lunch. De maaltijdsalades: "wandeling Visrokerij" en "geitenkaas" waren echt perfect. De bediening was vriendelijk en persoonlijk. Complimenten!
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met vrienden, 9 personen, hier heerlijk gegeten. Het was top!! De bediening [sjoerd] was ook helemaal top. Leuk kwisje gedaan. Veel gelachen. Kortom een verrukkelijke avond.
info140 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Met mooi weer is het altijd goed toeven in Sloten (Sleat).
Ik was daar met echtgenote en vrienden en we hebben geluncht op het terras aan het water.
Een broodje is daar geen "broodje" maar een maaltijd !!
Ongelofelijk wat een hoeveelheid tonijnsalade (vriendin) of zal (echtgenote) men op de Italiaanse bol weet te krijgen. Ook de vissoep (vriend) viel in de smaak, en de pannenkoek met dubbel spek die ik bestelde was buitengewoon lekker, al zullen velen dat te zout vinden maar daar houd ik nu eenmaal van.
Keurige bediening, maar wat humorloos (hoeft ook niet).
Rinskje .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
9 mei gegeten in t Bolwerk. Het was vurrukkulluk!!!!!!! Mijn lamsrack.......hmmmmmm, sliptong van de man ook begreep ik. Tot de volgende x
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Afgemeerd in Sloten. Er was nog maar weinig keus (veel horeca dicht) , dus kwamen we bij 't Bolwerk uit. Voor ons geen onbekende. Eigenlijk is daar al jarenlang dezelfde vergelijkbare kwaliteit. Niets op aan te merken, maar ook niets verrassend. Of het zou de eigengemaakte rabarber moeten zijn. Deze keer in een superklein model wekflesje. Had wel iets ruimer gemogen.
Sliptongetjes waren lekker, kabeljauw wat aan de droge kant. We kunnen het ontzettend mis hebben, maar zou in een magnetron opgewarmd kunnen zijn.
Anne-Gre E.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Wij hebben geluncht op het mooie terras in het prachtige stadje Sloten. De bediening was vlot en vriendelijk. We bestelden een lekkere kaas/spekpannenkoek en een heerlijke geitenkaassalade. Die was anders dan anders, met stevige geitenkaas en chutney van oranje fruit. Heel erg lekker en mooi opgediend.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Op zaterdag 22 augustus in het zonnetje geluncht op het terras aan het water. Wat een prachtig dorp is Sloten. 't Bolwerk had vrije plaatsen op het terras en hier hebben we met z'n vieren gretig gebruik van gemaakt. Pannenkoek spek/kaas, uitsmijter kaas, bolletje tonijnsalade en de wandeling langs de visrokerij besteld. Vooral de laatste twee gerechten waren echt boven verwachting! Bij het bolletje tonijnsalade was het broodje niet meer zichtbaar en de tonijn smaakte heerlijk! Ook de wandeling langs de visrokerij was top! Een aanrader!
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Een zeer prettige avond uit eten! De bediening was vriendelijke en (Fries) nuchter, attent en vlot.
De huiswijn (rode Italiaan, ik dacht Montepulciano maar dat weet ik niet meer zeker) was erg goed.
Het eten ook heerlijk; de runderrumpsteak 'Slaet' erg goed klaargemaakt en een zeer ruim portie.
De afsluiter met 4 Friese kaassoorten was prima, porties hadden iets groter gemogen.
Al met al een uitstekende ervaring in het prachtige Sloten.
Fiora V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Tournedos met truffelsaus is een aanrader. Flexibele bediening (gerecht met andere saus was geen probleem). Op het terras aan het grachtje was het leuk bootjes kijken. Nagerechten keurig, espresso was wat bedroevend. Rekening aan de hoge kant.