't Binnenhof

Binnenweg 12 8378 JJ Paasloo Nederland Kaart

Over restaurant 't Binnenhof

Een en al gezelligheid

Een goed idee voor een gezellig dagje uit begint bij ’t Binnenhof in Paasloo. Grenzend aan natuurgebied ‘De Weerribben’ biedt dit gezellige restaurant talloze mogelijkheden voor sportieve en recreatieve uitjes met familie, vrienden of collega’s. Ook de jonge gasten zijn van harte welkom. Terwijl jij geniet van een heerlijke lunch of diner, vermaken zij zich eindeloos op de speelzolder of buiten bij de speeltoestellen.

Meer informatie over restaurant 't Binnenhof

Maandag t/m zondag 11:30 - 21:00

6,8
René L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Niet alle recensies waren even lovend, maar wij hebben goede ervaringen. Driegangen menu met palingsslade voora, biefstuk stroganoff saus als hoofdgerecht en tiramusu na. Alles goed van smaak, prettige bediening. Goede kwaliteit voor een alleszins redelijke prijs.
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Deze week hebben wij een paar maal hier gegeten. Het eten was in kwaliteit wisselvallig, pannenkoeken waren melig en gewoon niet lekker, salades waren ijskoud en niet vers (uit koeling dus), kalfssucade was mals maar met matige jus saus. Vegetarische pasta was weer erg lekker. Bediening is ook wisselend in service. Op zich wel een prettige locatie vol ruimte en ontspannen sfeer.
Adrija .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Prima gegeten, misschien hebben ze inmiddels een andere kok, gelet op de vorige recenties. Bediening was correct snel en aardig. Speelzolder is ook handig voor als je met kinderen bent. Zolder lag alleen wat ver van onze tafel.
Rachel1982 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Veel te zoute soep, een haar in de rode kool, aardappel gratin wat geen gratin te noemen was maar leek op aardappel anders en een opgewarmde wafel als toetje met een rekening waar je u tegen zegt....ik zou dit restaurant niet aan raden en kom er zeker niet terug!
Patrick U.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Snelle lunch. Waldkorn Gezond. Het beleg was vrij standaard (ham, kaas, ei, sla) en het broodje was niet bepaald vers. Vriendelijke bediening en mooie inrichting: modern op een rustieke manier.
Loloo .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
28-8-2015 gegeten. Ondeskundige bediening(we denken weekendhulpje), wist niets van biersoorten; vroeg om een "dubbel" biertje, wist niet wat dit was. Voorgerecht carpaccio met zenen. Dit aangegeven bij de bediening. Reactie was later: "dit heb ik nog nooit gehoord". Vlees was goed. Salade was een bakje sla zonder dressing (erg klein voor 2 pers.). Aardappel en groentegerecht hield niet over. Bij het afrekenen werd er niet meer teruggekomen op de klacht van de carpaccio. Geen compensatie of wat dan ook. Kortom prijs/kwaliteit is niet in verhouding. Geen aanrader ons inziens.
Abeg78 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Omdat we zulke goede verhalen horen over 't Binnenhof, hebben we besloten om hier ook maar eens te gaan uiteten. En het was absoluut de moeite waard! Gezellige sfeer, goede bediening en natuurlijk niet onbelangrijk, lekker eten! Ook qua prijs prima in orde. Onze kinderen hebben zich ook prima vermaakt. Speelmogelijkheden in overvloed.
Het is absoluut een adres waar we vaker terug gaan komen!
Mariss01 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Wat een super leuk restaurant ! Zelden op een vakantiepark zo'n leuk restaurant bezocht. We waren met drie gezinnen met veel kinderen tussen de 3 en 10 jaar. Onze kinderen hebben genoten van Berend de bever, ook is er een speelzolder waar de kinderen konden spelen en ook buiten staat een enorm speeltoestel. Het eten was super lekker. Mijn man is chefkok en erg kritisch maar zelf hij heeft heerlijk gegeten. Het enige minpuntje was dat we in het begin even moesten wachten op onze tafel omdat het erg druk was, hier hebben we gelukkig de rest van de avond geen last van gehad... Wij hebben onze kinderen beloofd om nog een keer terug te gaan dus tot de volgende keer.. We willen nog wel even de complimenten geven aan de bediening .. Wat een leuke en Spontane meid was dat !!
Mahien .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
een keer, nooit weer!
- de speeltuin heeft leuke speeltoestellen maar heeft een onveilige omgeving (kinderen kunnen zo het water in), waardoor je niet relaxt aan tafel kan zitten wanneer je kinderen aan het spelen zijn.
- de frietjes waren door het oude frituurvet (?) bijna grijs van kleur, het eten was smaakloos! de salade was goed gewassen maar kwam echt te nat op het bord.
- voorzichtig aangegeven dat we het niet heel lekker vonden aan de bediening, die aangaf dit door te geven. Bleek niet gedaan te zijn! daarna werden we eigenlijk gewoon onbeschoft benaderd door het personeel bij opname van het nagerecht.
- zelfs geen excuses gekregen!
- De prijs kwaliteit verhouding is zwaar uit balans!!!
Als eerst willen wij u bedanken dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven Echter betreurt het ons dat het eten in het restaurant niet aan uw wensen heeft voldaan. Kwaliteit, service en klantgerichtheid zijn elementen waar wij veel belang aan hechten Onze excuses dat u dit niet zo heeft mogen ervaren gedurende uw bezoek. Graag zouden wij u dan ook willen verzoeken om uw contactgegevens bij ons achter te laten zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden.
Rijks .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Het eerste bezoek aan het restaurant was heel goed bevallen, maar de tweede keer viel tegen. De zomer is begonnen en de kaart is gewijzigd. Dat de prijzen hoger zijn, is nog wel te begrijpen, omdat het hoogseizoen begint, maar de kwaliteit is minder geworden. Zo hadden twee van ons de vegetarische verrassing, maar dit was een bord pasta met room en stukjes paprika en prei. Verder was er geen enkele andere smaak te ontdekken. Voor zo'n gerecht vind ik 16,50 echt veel te duur.

Verder was het eten niet slecht, maar stond het ons inziens niet in verhouding tot de prijs; het ananas in de sorbet leek uit blik te komen en was hard, de varkenshaas was wat taai en het broodplankje als voorgerecht bestond alleen uit een mandje (leek afgebakken) wit stokbrood met pesto en kruidenboter wat je normaal voor het eten krijgt. Ik verwacht dan wel wat meer culinaire invulling, zoals meerdere soorten brood.

We werden wel heel goed bediend, de serveerster kende de etiquette v.w.b volgorde van bedienen (vrouwen eerst, naar leeftijd) en ze was heel erg aardig. Wat alleen wel jammer was, was dat we in een hoekje (niet in de serre) zaten en dat het daar (misschien door de drukte) steeds warmer werd, zodat we aan het einde zaten te zweten. Toch een 7 voor het decor, want alles zag er prachtig uit, er was bijvoorbeeld een hele wand met vogelhuisjes.