't Binnenhof

Binnenweg 12 8378 JJ Paasloo Nederland Kaart

Over het restaurant 't Binnenhof

Een en al gezelligheid

Een goed idee voor een gezellig dagje uit begint bij ’t Binnenhof in Paasloo. Grenzend aan natuurgebied ‘De Weerribben’ biedt dit gezellige restaurant talloze mogelijkheden voor sportieve en recreatieve uitjes met familie, vrienden of collega’s. Ook de jonge gasten zijn van harte welkom. Terwijl jij geniet van een heerlijke lunch of diner, vermaken zij zich eindeloos op de speelzolder of buiten bij de speeltoestellen.

Meer informatie over restaurant 't Binnenhof

Maandag t/m zondag 11:30 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant 't Binnenhof

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Goed eten. Goede service. Gereserveerd voor 5 personen. Stond een tafel voor 4 personen gereed.
Ietje V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Ze deden eigenlijk niet mee want er zijn zoveel acties zei het personeel
Ik liet de bevestigingsmail zien en daar deden vervolgens niet moeilijk over
Herwin V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Gewoon top , zowel eten als bediening
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Goede prijs kwaliteitverhouding en goede, aardige bediening.
Edo D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Prima tent, we hebben heerlijk kunnen eten. Behalve de bediening was er niemand dus alle aandacht voor ons.
René L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Niet alle recensies waren even lovend, maar wij hebben goede ervaringen. Driegangen menu met palingsslade voora, biefstuk stroganoff saus als hoofdgerecht en tiramusu na. Alles goed van smaak, prettige bediening. Goede kwaliteit voor een alleszins redelijke prijs.
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Deze week hebben wij een paar maal hier gegeten. Het eten was in kwaliteit wisselvallig, pannenkoeken waren melig en gewoon niet lekker, salades waren ijskoud en niet vers (uit koeling dus), kalfssucade was mals maar met matige jus saus. Vegetarische pasta was weer erg lekker. Bediening is ook wisselend in service. Op zich wel een prettige locatie vol ruimte en ontspannen sfeer.
adrija .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Prima gegeten, misschien hebben ze inmiddels een andere kok, gelet op de vorige recenties. Bediening was correct snel en aardig. Speelzolder is ook handig voor als je met kinderen bent. Zolder lag alleen wat ver van onze tafel.
Rachel1982 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Veel te zoute soep, een haar in de rode kool, aardappel gratin wat geen gratin te noemen was maar leek op aardappel anders en een opgewarmde wafel als toetje met een rekening waar je u tegen zegt....ik zou dit restaurant niet aan raden en kom er zeker niet terug!
Patrick U.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Snelle lunch. Waldkorn Gezond. Het beleg was vrij standaard (ham, kaas, ei, sla) en het broodje was niet bepaald vers. Vriendelijke bediening en mooie inrichting: modern op een rustieke manier.
Loloo .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
28-8-2015 gegeten. Ondeskundige bediening(we denken weekendhulpje), wist niets van biersoorten; vroeg om een "dubbel" biertje, wist niet wat dit was. Voorgerecht carpaccio met zenen. Dit aangegeven bij de bediening. Reactie was later: "dit heb ik nog nooit gehoord". Vlees was goed. Salade was een bakje sla zonder dressing (erg klein voor 2 pers.). Aardappel en groentegerecht hield niet over. Bij het afrekenen werd er niet meer teruggekomen op de klacht van de carpaccio. Geen compensatie of wat dan ook. Kortom prijs/kwaliteit is niet in verhouding. Geen aanrader ons inziens.