't Bevertje

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Erg duur
Woestweb .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een restaurant waar ik nog niet geweest was, had een 7,8 notering en gunstig gelegen dus ik had mijn vriendin uitgenodigd om daar te gaan lunchen. 2x clubsandwich besteld. Tussen geroosterde sneetjes brood zaten wat slablaadjes, 1 stukje komkommer, 1 stukje tomaat, 1 reepje ei en 1 plakje rosbief. Bij mijn vriendin ontbrak dat laatste zelfs, waarop wij vroegen of dat vergeten was. Nadat het terug kwam van de keuken was ook deze voorzien van 1 plakje rosbief. Ik heb nog nooit zo'n droge hap in een restaurant gekregen. Ze moeten zich schamen om dit voor te schotelen. Hier kom ik nooit meer naar terug. Alleen de koffie was lekker.
JeanetteJan .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Gisteren wezen eten in het bevertje. Dit was de eerste keer hier. Ziet er uit als een oubollige tent. Ouderwetse kroeg lijkt het wel. We hebben hier heerlijk gegeten ik had ossenhaas rare gebakken hij was perfect en mijn man ging voor de mosselen die waren ook super. We werden super vriendelijk ontvangen en de service aan tafel was ook super goed.
Hier komen wij zeker terug
Elaine V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Wij komen regelmatig bij restaurant 't Bevertje. Weten wat je eet.. Een heerlijk stukje vis of vlees met daarbij altijd een schaaltje aardappelen, patatjes, groenten of sla en natuurlijk een bakje mayonaise. De mosselen zijn seizoensgebonden, maar absoluut mijn favoriet!

Of je met een groep van 15 man komt of met z'n 2en.. Het is altijd super!! De ene keer zitten we binnen en de andere keer buiten op het gezellig verwarmde terras. Binnen is de authentieke en nostalgische sfeer in take gebleven en buiten super mooi opgeknapt. Wij sluiten graag de avond af met een drankje of desserten op de loungebanken bij het vuurtje op het overdekte terras.

Warm, gezellig, goed eten, leuke bediening. Absoluut een aanrader!!
Conny N.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Super lekker geeten, service was echt top! Personeel deed goed hun best!
Een aanrader voor iedereen ,
Tot de volgende keer !
Wagenpark .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Eten gemiddeld. Service zeer slecht. Bij binnenkomst liepen we naar een tafeltje wat achteraf bleek dat het gereserveerd was. Er stond geen bordje op. Op een zeer onvriedelijke toon werden we medegedeeld datr de tafel gereserveerd was. We werden nog net niet de zaak uit gegooid.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Toppunt van Dordtse krenterigheid! Service minimaal, gastvrijheid minimaal . Biefstuk wordt als eenheidsworst gebraden. Er wordt heel moeilijk gedaan om een glaasje water bij een glas wijn te serveren. Kortom een grote teleurstelling voor de vaste gasten van de vorige eigenaar.
Pee2016 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij 't Bevertje. Een gezellige zaak en aardig personeel en goede bediening. Het eten was ook allemaal heerlijk en ook het toetje was om je vingers bij op te eten.
Kortom een zaak om nog eens een keer terug te gaan.
Velpse .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
We zaten met z'n zessen aan een grote ovale tafel, gezellig gedekt. Ruime keus uit gerechten, vriendelijke bediening en aandacht voor degene met een allergie. De gerechten werden mooi geserveerd en smaakten heerlijk. Gezellige ambiance, jammer dat het zover weg is anders kwamen we beslist nog eens terug.
Cucinadimama .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Het is 'basic' eten van goede kwaliteit en goed bereid. Zelden zo'n goed gebakken en malse biefstuk gegeten! Mijn tafelheer vond de spareribs ook heerlijk. Mooie frieten en dan kan een mens helemaal genieten. Er heerst een prettige sfeer, prima dus voor als je eenvoudig en smakelijk wilt eten.
Wim_22 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Als vanouds, ossenhaas alla Jan, was heerlijk, aanrader prima medium rare voldoende bijgerechten en heerlijke frietjes bedankt en tot de volgende keer.
Hilda M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Afgelopen donderdag met 12 personen een heerlijke bourgondische lunch gegeten bij het Bevertje. Soepje vooraf en een schitterende gedekte tafel met lekkere broodjes en een grote sortering aan broodbeleg, fruit en diverse kazen. Bediening ook zeer vriendelijk. Het was dus weer als vanouds in een vernieuwd Bevertje.
Mobismul .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Super gegeten alles traditioneel gebakken. Vriendelijke en spontane bediening veel aandacht voor ouderen. Mooiste terrastuin van Dordrecht, alles is nieuw gebouwd terwijl de oude sfeer en stijl is gebleven met veel groen.
Brandjie .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Heerlijk gegeten bij de hardwerkende dames, Leuk dat er een man achter t roer staat in de keuken! Gezellige zaak en alles was naar wens. Ik kom hier zeker regelmatig terug! Tot dan!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Anderhalf uur wachten tussen aanschuiven en het eerste - tevens hoofdgerecht - op tafel krijgen, terwijl niemand van het bedienend personeel, althans niet uit eigen beweging, zich geroepen voelde om ten minste enige uitleg te geven over de reden van dit lange wachten, is gewoonweg niet acceptabel. Alleen daarom al zullen wij hier geen tweede keer meer komen. Op een gegeven moment hebben wij zelf een meisje van de bediening aangeschoten met de vraag hoe lang het nog ging duren. Gezegd moet worden dat dit meisje heel vriendelijk was en het pleit voor haar dat zij zich duidelijk verlegen voelde met de situatie. Zij is direct is gaan informeren en uiteindelijk arriveerde het eten 20 minuten daarna.

De biefstuk en varkenshaassaté waren in orde. De als bijgerecht geserveerde haricots verts waren daarentegen lauw en slap.
Het suddervlees bleek op een merkwaardige manier te zijn gedrenkt in een tomaatachtige saus, waardoor het geheel meer weg had van een tomaten-vleessoep. Een van beide eters die dit gerecht hadden besteld, lust graag suddervlees , maar geen gerechten waarin tomaat is verwerkt. Het gerecht is daarom onaangeraakt weer terug naar de keuken gegaan. Ter vervanging wilde onze tafelgenoot , die natuurlijk inmiddels meer dan hongerig was, biefstuk bestellen, een gerecht waarvan je mag aannemen dat dit niet al te bewerkelijk is. Tot onze verbazing werd echter aangegeven dat ook biefstuk nog wel geruime tijd zou gaan duren, waarna hij er maar van heeft afgezien. Zin om een dessert te nemen had niemand van ons meer.

Het kan haast niet anders, of het moet degene(n) die verantwoordelijk is (zijn) voor de bedrijfsvoering van deze onderneming zijn opgevallen dat er aan onze tafel het een en ander niet lekker liep. Vanuit oogpunt van gastvrijheid zou je dan verwachten dat er iemand van die kant even langskomt om dit met ons te bespreken. Wij kregen echter desgevraagd de rekening en dat was dat. Of het zou zo moeten zijn dat de geschetste gang van zaken níet is opgemerkt, maar dan is het resultaat wat ons betreft even triest.
Spitmul .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Op 22- en 23 mei hebben wij met een groep van negen personen heerlijk gegeten in 't Bevertje.'
Wij werden allerhartelijks ontvangen en de tafel stond voor ons gereserveerd.Wij kozen ervoor om onder het volledig overdekte en verwarmde terras te eten. Een sfeervolle outillage met een leuk buiterterras.
De bediening was perfect en verliep vlot met tijd voor een praatje. Zowel de vlees- als visgerechten waren van goede kwaliteit en de prijs/kwaliteitverhouding was correct.
Na het diner was het heerlijk nazitten in de zitcorner bij open aardgasvuur met een voortreffelijk glas irishcoffee.
Kortom een avondje 't Bevertje is voor ieder die van een voortreffelijk ongedwongen- en gezellig etentje houdt een aanrader.
Berry H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Van de week voor het eerst bij jullie gegeten met mijn vrouw.....was heerlijk.
Brood met kruidenboter..heerlijk.. spareribs waren zo gaar..vlees kwam zo van het bot af...super....als toetje een sorbet...was ook heerlijk.... Het is een leuk restaurant...lekker in de buurt...kom zeker terug!!!
Samantha H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Gisteren voor het eerst samen met mijn man daar gegeten. Het was super!!! Ik had de biefstuk en me man de spareribs. Heerlijk zo mals en een goeie smaak. We komen zeker vaker terug. En we bevelen jullie aan bij de familie.
RickMast .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Bianca & gerrit, we hebben een top avond gehad! Bedankt voor de service en het overheerlijke eten... volgende week zijn we terug voor de wentelteefjes van suikerbrood met kaneelijs... top!
Teunis S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Met onze buren een dagje Dort.
De auto hadden we geparkeerd voor 't Bevertje.
Dit restaurant zag er wel leuk uit, net buiten de drukte van de stad, dus even onthouden.
Na een mooie wandeling door de oude stad tijd voor een hapje eten.
We besloten om te gaan eten bij 't Bevertje.
Even vragen of het hondje mee kon naar binnen.
Ze zaten redelijk vol maar achter buiten, lekker knus en warm, was nog een plekje en hondje mee was geen probleem.
Het voorgerecht
Toast met visplalet zalm, garnalen en paling en Toast met gebakken mosselen.
Heerlijk voorgerecht, voldoende garnalen en zalm, mosselen cijfer 8
Jans Ossenhaas met champignons
Goed bereid naar wens van de klant eerlijk en heerlijk stukje vlees cijfer 8
Ook de Entrecôte met champignons een cijfer 8
Nagerecht.
Crème Brûlée en Warme flensjes met ijs en slagroom.
We hadden een kenner bij ons voor wat betreft de Crème Brûlée, deze kreeg een cijfer 6
De smaak was goed maar net iets te koud.
De flensjes met ijs en slagroom kreeg een cijfer 7
Er zaten een paar zwart randjes aan, oorzaak de Grand Manier tijdens het bereiden?
Verder heerlijk gegeten, groente friet en aardappeltjes, prima.
Zeker nog een keer.
Inge60158 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Vandaag moederdag gevierd met een etentje in het Bevertje,mijn man en ik met onze moeders van 92 en 84 jaar.Wat een ontzettend aardige gastvrouw.Het was gezellig druk in de zaak.Onze moeders wilden eerst buiten zitten ,we hadden al besteld er was al gedekt,ons drinken was gebracht en toen vonden de moeders het toch te koud.Geen enkel probleem,met een lach werd alles weer binnen gebracht.De enorme porties waren voor mijn moeder teveel,neemt u dat toch lekker mee mevrouw,opperde de gastvrouw,het is heerlijk vers daar eet u morgen ook lekker van.Hoe aardig is dat? We hadden heerlijk stoofvlees en kippenlevertjes ,nou die kok kan koken hoor.,zalig was het.De gastvrouw en gastheer geven je zo,n gezellig gevoel alsof je op visite bij bekenden bent,dat en de combinatie van het heerlijke eten maakt dat ik voor het eerst van mijn leven een recensie schrijf,Een dikke pluim dat verdienen deze mensen.Wij hopen daar nog vele keren terug te komen.
Met vriendelijke groet Inge van Alphen,Dordrecht.