'T Bergsche Backhuys

Markt 7 4931 BR Geertruidenberg Nederland Kaart

Over het restaurant 'T Bergsche Backhuys

Het sfeervolle 't Bergsch Backhuys in Geertruidenberg is gevestigd in een voormalige brouwerij uit 1593 en ligt strategisch zeer handig op korte afstand van de doorgaande snelwegen A-59 en A-27.

Dit restaurant met een bourgondische inrichting en uitstraling ligt aan de centrale gezellige oude markt en is goed toegankelijk voor minder validen. Bussen parkeren direct voor de deur. Er is een groot gezellig terras op het plein.

Leuk zijn hier ook de stadswandelingen met gids, een torenbeklimming of bezichtiging van de Geertruidiskerk. Wil je een arrangement, zoals een high tea of high wine reserveren? Dat kan natuurlijk ook! Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering bij 't Bergsch Backhuys in Geertruidenberg.

Meer informatie over restaurant 'T Bergsche Backhuys

Heleen H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
De hoeveelheid was bij de mixed grill vis en de mixed grill vlees erg weinig. De pannenkoek was wel goed van formaat. Maar de friet was zacht.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We hebben er weer heerlijk gegeten, zoals we gewend zijn daar, vriendelijk personeelVpersoneelVoldoende keus in gerechten.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Dit restaurant uitgekozen obv de menukaart (SuperBowl-gerechten met veel verse groenten, fruit, kleefrijst en kip/garnalen etc.). Geweldig! Hier kom ik vaker. Erg correcte en vriendelijke bediening. Zaak zit op een toplocatie, aan het mooie centrale plein van Geertruidenberg. Gratis parkeren voor de deur. Dikke vette aanrader dit.
John W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Het eten was prima op zich.
Vlees, klein beetje salade. De hoeveelheid was aan de magere kant.
probeer wat groente erbij te zetten.
Zou moeten kunnen voor die prijs.
Als ik het een cijfer moest geven zou ik zeggen een 6,5.
R.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Prima gelegenheid om een zakelijke lunch te gebruiken. Op basis van onze ervaring kan ik 't Bergsch Backhuys van harte aanbevelen. De aandacht van de kok aan tafel werd zeer op prijsgesteld.
W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Eten was prima behalve de spareribs (droog en de 'korst' te hard). Erg lang moeten wachten op het eten (de bestelling was 'zoek'). Bediening is zeer vriendelijk (wat dat betreft een aanrader). Ik zeker nog een keer terug want waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Hopelijk gaat het de volgende keer beter.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Xxxxxxx
Corry .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het eten was goed, het zou alleen prettiger zijn als je als vegetarier wat meer keus zou hebben.
Wij waren met 7 waarvan 4 vegetaries .
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Lekker eten, jammer van de lange wachttijd. Ook liet ik weten gereserveerd te hebben, maar daar werd niet op gereageerd. Kwam kortaf over. Later werd dit goedgemaakt met vriendelijkheid.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Gezellige plek op een mooie historische markt, zonder al te veel verkeer
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
De tweede keer dat we met vrienden geweest zijn .
Het viel ons zeer tegen dat het met het reserveren niets verteld is dat het een soort braderie was.
Problemen met het parkeren zeer rumoerig binnen, als we dit geweten hadden waren we een andere keer gekomen.
will J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
we hebben weer heerlijk gegeten op vrijdagavond bij 'T Bergsche Backhuys!!!
kwaliteit van het eten was top! lekkere tomatensoep, schnitzel en saté
tot de volgende keer!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Op 14 april 2018 hebben we hier gegeten voorafgaand aan een theater voorstelling in de Schattelijn. Dit is echt een super locatie. Geertruidenberg is een Stadje met een grote markt in het centrum het was die dag mooi weer en dan ziet alles er nog mooier uit dan normaal. De sfeer zat er dus al goed in. De kaart van het restaurant is groot. Maar zeker de moeite waard om geheel door te nemen alvorens een keuze te maken. Veel variatie maar ook met uitzonderlijke combinaties. Uiteindelijk gekozen voor een Superbowl Thaise kip. Heerlijk vernieuwend. Personeel is vriendelijk en professioneel. Je voelt de Brabantse gastvrijheid.
V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Altijd leuke verwelkoming, sfeervol interieur en kwalitatief goede maaltijden. Ik ken dit restaurant al vele jaren en blijf het gezellig vinden en blijf er ook komen.
Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prima gegeten...wel minpuntje over de asperges soep...verwachtte in begin van asperges seizoen ...geen soep van groene asperges! Heb in deze soep liever hele stukjes dan gepureerd...dat eet veel smakelijker als die draden aan de lepel! De zalm bij de soep was wel zeer minimaal!
Hansvandiejie V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
altijd een leuke plek met vrienden. vlotte bediening en goed en betaalbaar eten. wie naar Geertruidenberg gaat, is bij deze gelegenheid gewoon het beste uit.
marjo.jacobs .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het speciaal bier is vrij duur. Dat zou wat goedkoper kunnen. Het eten was lekker en keurig verzorgd. De sfeer heel gemoedelijk
Grietje C.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Aangename plek om te zitten en te eten.
Rachel S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Super leuk restaurant, grappige en voor ons nieuwe dingen op de kaart. (altijd leuk)
Lekker gegeten, fijne bediening en een goede sfeer. Wij komen terug.
Martina N.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het is altijd weer heerlijk om daar te gaan eten. Het personeel is bijzonder vriendelijk , niet opdringerig .Wachttijd is niet te lang. Kortom een aanrader .