'T Bergsche Backhuys

Markt 7 4931 BR Geertruidenberg Nederland Kaart

Over het restaurant 'T Bergsche Backhuys

Het sfeervolle 't Bergsch Backhuys in Geertruidenberg is gevestigd in een voormalige brouwerij uit 1593 en ligt strategisch zeer handig op korte afstand van de doorgaande snelwegen A-59 en A-27.

Dit restaurant met een bourgondische inrichting en uitstraling ligt aan de centrale gezellige oude markt en is goed toegankelijk voor minder validen. Bussen parkeren direct voor de deur. Er is een groot gezellig terras op het plein.

Leuk zijn hier ook de stadswandelingen met gids, een torenbeklimming of bezichtiging van de Geertruidiskerk. Wil je een arrangement, zoals een high tea of high wine reserveren? Dat kan natuurlijk ook! Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering bij 't Bergsch Backhuys in Geertruidenberg.

Meer informatie over restaurant 'T Bergsche Backhuys

Jouw recensie over het restaurant 'T Bergsche Backhuys

B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Betaalbare kwaliteit. Vriendelijke bediening. Bij een volle Back is het erg rumoerig. Al met al een fijne gelegenheid om uit eten te gaan met vrienden of familie.
Bert Q.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
De wachttijd was een beetje lang, dit was vanwege de drukte, heel begrijpelijk.
Maar dit zou misschien gecompenseerd kunnen worden door een hapje of een stokbroodje met kruidenboter.
Ondanks dat, hebben wij heerlijk gegeten en zullen wij zeker terugkomen
S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Vraag of we binnen wilde eten toen wij nog buiten zaten vond ik zeer praktisch en goed. Ik merkte wel dat dit bij de bediening niet overal onderling gecommuniceerd was aangezien we de vraag 2 of 3 keer gesteld kregen.
Wachttijd was net iets aan de lange kant, hoewel dit ook door de groepsgrootte kon komen, bediening was goed.
S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Samen met mijn vriendin en dochters gegeten. Erg leuke ontvangst in het leuke Geertruidenberg.
Eten was erg goed en de koffie ook. Een gelegenheid waar wij zeer vaker terugkomen.
V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
We hadden gereserveerd we wilde een tafeltje uit de zon maar stond nog vol met lege glazen en borden zouden ze af komen ruimen na een tijdje te hebben gezeten en mensen die na ons kwamen werden wel geholpen hebben we gevraagd of ze onze tafel wilde opruimen. Na onze bestelling tot onze spijt hadden we sliptong besteld ze vertelde. wel zet het bordje op de grond voor de graat dan gaan daar de vliegen op af .We hebben het geweten wat een hoop vliegen snel gegeten maar een tijd met dat bord met vliegen op de grond gezeten uiteindelijk ook weer gevraagd of ze die weg wilde halen en ook dit duurde weer een tijdje.
Ik zou denken als daar zoveel vliegen op af komen raad dan aan om binnen te gaan zitten of iets anders kiezen.
Ook na het afrekenen alleen bedankt en verder niets.
Ik had mijn vriendin jullie aanbevolen maar het was een tegenvaller.
e S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Bediening kan beter, wc's waren vies, soep was lauw, biefstuk hereford niet zo mals, verrassingsdessert zeer verrassend.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Vandaag geweest. Eten was prima, maar bediening teleurstellend. Kwamen niet meer langs voor drinken en dessert. Uiteindelijk geen toetje meer genomen omdat ze dit simpelweg ook niet kwamen vragen. Zaten buiten op terras. Dit was al de 2e keer dat we dit mee hebben gemaakt. Voor mij geen adres meer om terug naar toe te gaan.
V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
De ontvangst is wel erg slecht.
De bediening was ook niet optimaal.

Deklimaat beheersing was volgens mij ook stuk.

De sfeer is niet meer als voorheen

Het totaal plaatje viel ons tegen.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Lekker gegeten, goede bediening
Rita M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten op een prachtig plein, omzoomd door bomen die voor fijne schaduw zorgen. Ook binnen was het verrassend mooi! Geslaagd familiefeestje!
M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
heerlijk gegeten bediening heel vriendelijk bij hoofdgerecht wel veel salade maar smaakte prima. alle gerechten waren lekker,alleen champignonssaus was niet lekker erg dun. heerlijk op het terras.wij komen zeker nog eens terug
Heleen H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
De hoeveelheid was bij de mixed grill vis en de mixed grill vlees erg weinig. De pannenkoek was wel goed van formaat. Maar de friet was zacht.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We hebben er weer heerlijk gegeten, zoals we gewend zijn daar, vriendelijk personeelVpersoneelVoldoende keus in gerechten.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Dit restaurant uitgekozen obv de menukaart (SuperBowl-gerechten met veel verse groenten, fruit, kleefrijst en kip/garnalen etc.). Geweldig! Hier kom ik vaker. Erg correcte en vriendelijke bediening. Zaak zit op een toplocatie, aan het mooie centrale plein van Geertruidenberg. Gratis parkeren voor de deur. Dikke vette aanrader dit.
John W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Het eten was prima op zich.
Vlees, klein beetje salade. De hoeveelheid was aan de magere kant.
probeer wat groente erbij te zetten.
Zou moeten kunnen voor die prijs.
Als ik het een cijfer moest geven zou ik zeggen een 6,5.
R.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Prima gelegenheid om een zakelijke lunch te gebruiken. Op basis van onze ervaring kan ik 't Bergsch Backhuys van harte aanbevelen. De aandacht van de kok aan tafel werd zeer op prijsgesteld.
W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Eten was prima behalve de spareribs (droog en de 'korst' te hard). Erg lang moeten wachten op het eten (de bestelling was 'zoek'). Bediening is zeer vriendelijk (wat dat betreft een aanrader). Ik zeker nog een keer terug want waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Hopelijk gaat het de volgende keer beter.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Xxxxxxx
Corry .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het eten was goed, het zou alleen prettiger zijn als je als vegetarier wat meer keus zou hebben.
Wij waren met 7 waarvan 4 vegetaries .
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Lekker eten, jammer van de lange wachttijd. Ook liet ik weten gereserveerd te hebben, maar daar werd niet op gereageerd. Kwam kortaf over. Later werd dit goedgemaakt met vriendelijkheid.