'T Bergsche Backhuys

Markt 7 4931 BR Geertruidenberg Nederland Kaart

Over het restaurant 'T Bergsche Backhuys

Het sfeervolle 't Bergsch Backhuys in Geertruidenberg is gevestigd in een voormalige brouwerij uit 1593 en ligt strategisch zeer handig op korte afstand van de doorgaande snelwegen A-59 en A-27.

Dit restaurant met een bourgondische inrichting en uitstraling ligt aan de centrale gezellige oude markt en is goed toegankelijk voor minder validen. Bussen parkeren direct voor de deur. Er is een groot gezellig terras op het plein.

Leuk zijn hier ook de stadswandelingen met gids, een torenbeklimming of bezichtiging van de Geertruidiskerk. Wil je een arrangement, zoals een high tea of high wine reserveren? Dat kan natuurlijk ook! Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering bij 't Bergsch Backhuys in Geertruidenberg.

Meer informatie over restaurant 'T Bergsche Backhuys

Jouw recensie over het restaurant 'T Bergsche Backhuys

Wouda T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heel gezellig restaurant aan de Markt in Geertruidenberg. Bijzonder is dat je voor veel gerechten een kleine portie kan bestellen. Dat is bijzonder prettig omdat je dan makkelijk een 3 gangen menu op kan . De wijnkaart sluit goed aan bij de gerechten op de menukaart. Bediening is goed. Reserveren is wel aan te bevelen . Wij gaan hier een keer of vier per jaar eten en zijn nog nooit teleurgesteld.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijke lunch in gezellige ambiance en vriendelijke bediening. Prima komen zeker terug ondanks de grote afstand
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We vonden het een gezellige, prettige sfeer en het eten was bijzonder smakelijk voor een alleszins redelijke prijs. We hopen hier echt nog wel eens terug te komen.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
reservering prima, service prima , eten prima ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Lekker gegeten in een gemoedelijke sfeer.
Bediening zeer attent, en vriendelijk.
Dit was de eerste keer, maar voor herhaling vatbaar.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke en vlotte bediening, gunstig geprijsd. Veel keuze in voor- en hoofdgerechten, zou wel meer variatie in nagerechten mogen.
Sietse B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijke avond gehad. Goede/vriendelijke bediening, vroeg ook of je gelijk het volgende gerecht wilde of wat later! Prima. Heerlijk gewoon/normaal eten voor een goede prijs. En een echte aanrader hun saté-spies.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Broodmix was top.
Spare ribs waren lekker.
Ook mag je het meenemen.
Word ingepakt aant eind.
Zeer goed tegen verspilling van vlees!
Goede prijs kwaliteit
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Een heerlijke overvloedige high-tea de luxe gebruikt. Was werkelijk fantastisch. Wat we niet hadden opgegeten werd in een doosje verpakt en mochten we mee naar huis nemen.
Gerrir E.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Zoals altijd een vriendelijke ontvangst en bediening. Het eten was als altijd heerlijk. Tot een volgende keer.
R D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Erg gastvrij. Werd erg goed rekening gehouden met dieet. Kwaliteit eten : vlees niet heel mals, frietjes slecht.
Gezellig restaurant.
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Leuk, gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.
Enige minpunt was dat onze buren die later aan de tafel zaten eerder hun eten kregen dan wij. Maar voor de rest was alles helemaal perfect!
Dorien S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Porties waren best groot terwijl er normaal bij staat (ik ben een vrouw maar wel een goeie eter)
Verder heerlijk en goed eten
Linda I.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Komen al geruime tijd hier eten. Helaas word de bediening steeds slechter. Iedere keer bestel ik saus bij mijn vlees dat iedere keer vergeten word als het eten opgediend word. En als ik het krijg moet het weer terug want het is net water. De bediening gistereavond was erg slecht. Weet niet if ik hier nog terug kom.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten, goede porties en zonder problemen werden de frietjes aangevuld, het is een mooie ambiance, vriendelijk personeel.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Aardige en vriendelijke bediening. Het eten was goed, maar niet bijzonder. De sfeer is er gezellig, de inrichting is sfeervol. Niet te duur. Wij hebben er alleen geluncht.
Merian B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Bij het broodje met brie zat véél te véél honing / De maaltijdsalade van het huis werd geserveerd zonder kip. Bordje werd opgehaald en de kip werd er later overheen geserveerd. Jammer!!
Joery D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
wat is het hier achteruit gegaan. taaie specualiteit: lam, nauwelijks iets van dit gerecht op (1/8 ongeveer). wanneer je er iets van zegt wordt na overleg excuses aangeboden, maar ter compensatie enkel een bakje koffie aangeboden. dit voor een gerecht van 25 euro. ook het andere hoofdgerecht was niet bijzonder (sate) voorgerechten waren goed. ben hier al heel vaak geweest, maar na deze ervaring nooit meer.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben dit restaurant bezocht om te lunchen. Het voorste deel van de zaak was redelijk vol, het achterste deel zo goed als leeg. We moesten lang wachten tot iemand onze koffie-wensen kwam opnemen en de lunchkaart bracht. Toen de broodjes besteld waren, werden wij qua wachten opnieuw erg op de proef gesteld. Was er te weinig bediening, was de keuken onderbezet, of is een terugkerende irritatie? Bediening zelf was correct. De Bergsche Backhuys sandwich was goed gevuld en prima van smaak. Dat vergoedde een beetje het lange wachtenm