't Belegh van Grol

Kevelderstraat 12 7141 BG Groenlo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Belegh van Grol

GJ .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Een klein gezellig restaurant. Goede ontvangst met mogelijkheid tot een drankje vooraf met wat knoflookbrood. Vooraf een amuse van verschillende soorten kaas, heel verrassend nog nooit eerder gehad. Vooraf ree carpaccio met schaafsel van ganzenlever, zeer smakelijk, de spinazie soep met zalm was simpel maar erg lekker, een tweede bord ging er rap in. De ree biefstukjes met gekaramelliseerde appel was uitzonderlijk goed, een zelf geschoten en uitgebeend reekalf, vers en zuigzacht. Ook het dessert was goed verzorgd, heerlijke kazen en een sinaasappel tiramisu maakten de avond af. De bediening was vriendelijk en ontspannen.
We komen hier nog eens terug, een aanrader.
Benta .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2013
Afgelopen maandag hebben we in dit restaurant gegeten. We hebben een fantastische avond gehad!! Het eten was érg lekker, werd mooi en verrassend opgediend en de gastheer was zéér vriendelijk en kundig. Een échte aanrader!! Onze complimenten voor de kok. Bennie en Anita
Opagus .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Op aanraden van de VVV-Groenlo hier terechtgekomen, 6 volwassenen, 1 kind van bijna 2 jaar en een baby van een paar maanden. Gereserveerd met de vraag of er een kinderstoel was. Ja dus. Kwart voor zeven binnengekomen in dit redelijk chique ogende restaurant, oei. Voor de peuter was er inderdaad alleen maar de stoel. Degenen die een voorgerechtje hadden kregen dit na ongeveer een half uur. Kindje, tot nu toe zoet, begon zich te roeren. Om negen uur vraag aan de bediening of er personele problemen in de keuken waren. Excuses, men had niet verwacht dat 't zo druk zou zijn (n.b. op moederdag net aan 22 gasten inclusief ons gezelschap). Hoofdgerecht zou bijna komen. Mijn vrouw, kleinkind en zoon zijn weggegaan zonder eten, hadden ook geen voorgerecht besteld. 10 over negen kwamen de hoofdgerechten met de verwijtende blik dat er 2 reeds wegwaren, had ik eerder moeten zeggen, hadden ze 't niet op het bord hoeven te doen maar in kunnen pakken om mee te nemen. 5 minuten later dat afgerekend wat we gebruikt hadden. Op de rekening was één menu (hiervan wel het hoofdgerecht meegekregen) en de bestelde (niet genuttigde) desserts in mindering gebracht. Voorgerecht was lekker, gefrituurde gamba's met een knoflooksausje, mijn hoofdgerecht een goede biefstuk met wat haricots verts, champignons en wat aardappelpuree. Meegenomen gerecht voor m'n vrouw was een klein tongrolletje met 2 asperges en een beetje sla + een kloddertje aardappelpuree (€ 21,50 en uiteraard koud). Ondanks de excuses verder geen tegemoetkoming al was 't maar een glaasje wijn. Mijn oordeel: "Schone schijn en men weet niet om te gaan met aanmerkingen."
Wilmavdd .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2013
We hebben heerlijk gegeten in het volledig gerestylde restaurant. De bediening en de ontvangst waren prima. Ook het eten en de dranken heel bijzonder. Verse groente, lekkere frisse sla en het vlees van prima kwaliteit. Er werd ter plekke rekening gehouden met dieetwensen. Kortom een aanrader! Een ritje waard naar het mooie Achterhoekse Vestingstadje Groenlo.
Thedoor .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Het is heel jammer dat hier weinig aandacht aan de groente besteed wordt. Het is een heel goede hamburgerrestaurant met lekkere broodjes, maar de andere gerechten zijn beneden de maat. Het heette vroeger Broodje Tom en die naam wordt nog steeds alle eer aan gedaan en is in die vorm een geweldig fastfoodrestaurant.