't Begijnenhof

Zond

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wat het lekkerste is?
Nou, de hamburger of de clubsandwich of de gamba kroketjes met aardappel wedges of toch een broodje kroket. Wil je het op het lekkere witbrood of op het net zo lekkere bruinbrood? Dikke sneden met knapperige korst, zoals het hoort. Heerlijke koffie met verse appeltaart of een overheerlijke scone. Nog nooit iets gegeten hier dat ik niet lekker vond en een goede prijs. Altijd gezellig en een relaxte, vriendelijke bediening. Maar... de kok maakt het! O ja, kijk ook altijd even op het bord wat er buiten de kaart is.
Stijn S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Eten was aardig, niets spectaculair maar goed... Bediening is wat traag maar wel gezellig en persoonlijk. Leuk maar vooral voor een kop koffie.
Jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Ik ben zaterdag 28 nov. blij verrast door de kookkunsten van de kok van 't Begijnenhof. Normaal eten we hier een broodje maar hij heeft laten zien dat hij veel meer lekkers kan toveren uit zijn keuken. Deze avond kon men hier een speciaal 4-gangenmenu eten met een bijpassend wijnarrangement (verzorgd door Wijnbar Dickkies).
Vooraf kregen we vers brood met kruidenroomboter. Als voorgerecht kregen we een fantastisch lekkere carpaccio van rosbief met pompoenchutney (die was precies zoet genoeg, leek gemarineerd in sinaasappelsap(?) met geroosterde walnoten en truffelmayonaise. Het was zó lekker dat we bijna ons bord hebben aflikt ;-) De chardonnay daarbij paste perfect. Wat een mooie combinatie!
Volgende gang: een soep van kastanjes met daarin geitenkaas/croutons. Erbij een licht rose. Erg smaakvol, alleen was de combi warme soep met koude wijn wat 'wennen'.
Als hoofdgerecht een mooi opgemaakt bord met eendenborst met cepesjus, stoofpeer, aardappelgratin, roomzuurkool en spruitjes met spek. Erbij werd een heerlijk kruidige cabernet sauvignon/shiraz geschonken. Fantastisch!
Net toen we dachten: dit kan niet beter: Als nagerecht een speculaastaart met daarin stoofpeer met een 'mousse' van speculaaskruiden. Gecombineerd met de sappige muscadet: helemaal TOP!
De bediening was vlot en perfect getimed, de hele avond werd de karaf water netjes bijgevuld.

Graag weer zo'n avond in samenwerking met Dickkies, dit een prachtige combinatie zo, zeker voor de prijs van 39,50 :-)!
Ineke N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Wij hebben hier laatst via Social Deal genoten van een High Tea. Was echt geweldig. Heerlijke zelfgemaakte zoetigheden, lekker soepje tussendoor, hartige happen en dan ook nog eens een glas versgeperste jus d Órange. We hebben er echt van genoten. Bovendien een zeer vriendelijke gastvrouw. Wij komen hier zeker nog eens... a.s. donderdag ga ik nogmaals met twee vriendinnen van een heerlijke High tea genieten. Een aanrader!
Vivian B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2013
Het is hier altijd gezellig en ook leuke bediening! Meestal bestel ik altijd de club sandwich met de overheerlijke wedges en aoïli! Heerlijk!
Jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Een gezellig restaurantje in een zijstraat van de Breestraat. Lekkere broodjes, veel keuze op de kaart. Het broodje carpaccio wordt geserveerd op een focaccia, het broodje geitenkaas op donkerbruinbrood. Verschillende fruitsapjes (mango, ananas etc.) worden vers gemaakt.
Ook de vrolijke bediening maakt dit een leuk lunchadres.
Cynthia S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Regelmatig kwamen we hier voor een lunch.Zo ook vorige week zaterdag, dan is het vaak erg druk tussen 1 en 3. Maar toch een tafeltje weten te bemachtigen. 2 verschillende broodjes besteld. Viel ons op dat beide broodjes karig belegd waren, wel weer veel sla en ander groen. Jammer, het was altijd goed, maar voor de prijs verwacht ik toch echt meer. In het geval van de Broodje ceaser moest je zoeken naar de kipfilet. Voorlopig zijn we er klaar mee. Voor 22 euro verwacht ik meer met z'n 2e.
Kattenbabbels .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Klein restaurantje met prettige, rustige sfeer en inrichting. Ook het piepkleine buitenterrasje zit prettig. De broodjes, niet goedkoop, zijn vers, luxe en rijkelijk belegd. In mijn ogen de prijs waard. De warme wafels en appeltaart zijn geweldig, maar er mag wel iets meer, vegetarische, keuze op de kaart komen!
Nadeel; parkeren is in beverwijk sowieso een probleem, dus je moet bereid zijn een stukje te lopen.
Cuililoog .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2012
Op een dinsdagmiddag hier een warme eigengemaakte appeltaart gegeten, deze appeltaart was van sublieme hoogstaande klasse, zeker de moeite van het omrijden waard. De bediening zeer attent en vriendelijk. De gerechten van de lunchkaart die verder bij ons tafeltje naast ons werd neergezet deed ons watertanden. Wij komen gauw weer binnen.
Jamjammie .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2012
Super top bediening, erg gezellig, qua intrieur is het wat boers, leuk dus.
Goede broodje's erg luxe voor die prijs, na dat het over genomen is door de nieuwe eigenaar, die zelf in de keuken staat, is het zwaaar verbeterd. Mooi geserveerd , en de smaak is een sensatie, Leuke gast heer die helaas gaat stoppen en er komt een dame voor retour, ook een topper, ik zeg aan rader voor jong en oud