T-beaune's Huiskamer

Sophiapromenade 9 3344 Hendrik-Ido-Ambacht Nederland Kaart
31-31786920815

Over restaurant T-beaune's Huiskamer

Zelf draaien, roken en hakken

Banken, een open haard en veel klassiek zwart zijn gecombineerd met moderne accenten zoals de blauw verlichte bar. Door de hoge plafonds voel je je vrij als een vogel. Ze maken de kruidenboter zelf, draaien kroketjes van garnalen en roken de kip in eigen keuken. Leuk om een dinerbon kado te doen of geef er je eigen feest, jubileum of bruiloft!

Meer informatie over restaurant T-beaune's Huiskamer

Goed bereikbaar met de bus
  • : Parkeergarage op loopafstand (1e twee uur gratis, daarna € 1,00 per uur)

Maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag 13:00 - 00:00

• Bar , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Voordelig
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het was al weer even geleden , dat wij hier waren. Op Facebook een leuk weekmenu gezien en geen zin om zelf te koken , dus hier maar weer eens aangelegd. Wij werden vriendelijk ontvangen.Wij begonnen met warm stokbrood met een korstje met zout en een amuse met zalm. Geen borrel en geen wijn , want men heeft hier mooie bieren van de tap. Het werden Cornet en een smakelijke bok van Steenhuffel voor alle twee. Het voorgerecht was een mooi verzorgde charcuterie van diverse rauwe hamsoorten met olijven en aardappelchips op een mooi houten plateau. Het hoofdgerecht was langzaam gegaarde runder rib-ehe met een jus van knoflook. Het dessert was appelcare uit de oven met vanille ijs en slagroom.De afsluiter werd thee en koffie.
Het geheel was goed verzorgd en de bediening was vriendelijk en attent.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Gisteren heerlijk gegeten zoals altijd. Rianne en haar team ontvangen je gastvrij en vriendelijk en Arnold kookt werkelijk de sterren van de hemel! Het dessert met rabarber en merenque was hemels en ook t voor- en hoofdgerecht voortreffelijk. Een echte aanrader en aanwinst voor mijn woonplaats!
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Na een amuse bestaande uit een voortreffelijke huisgemaakt bitterbal ( kunnen andere zaken van leren ) en een mandje met warm stokbrood met een smakelijk zoutkorstje en een smeerseltje, namen wij Arnold's steeds wisselend weekmenu. De start was een " terrine van beenham op een frisse salade met een compote van rode ui ".
Het hoofdgerecht was een gegrilde entrecote met een jus van gepofte knoflook en truffel.Het dessert was wederom een leuke verrassing en bestond uit een open perentaartje met ijs en slagroom. Het werd geen jonge borrel en wijn, zoals wij regelmatig doen , maar voor mijn partner Rosso/Rodenbach en voor mij Cornet van de tap ,wanneer je dat tegenkomt moet je er als bierliefhebber gelijk van profiteren en dat kan hier.
Een vriendelijke ontvangst , een heel prettige bediening en de chef komt leuk aan tafel een praatje maken en van gedachten wisselen , wederzijds hebben we informatie.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
De bediening was super vriendelijk we werden al direct hartelijk ontvangen. We kozen ondanks de ruime kaart voor het week menu ( 24,50).
Vooraf een taartje van gerooktezalm, het hoofdgerecht was een ( super mals en perfect bereid) varkenshaasje met daaromheen een beslag van kaas, veel groente, een sausje door de kok zelfbedacht en friet. Wij namen als toetje het grand dessert... Dit was een feestje! Crème brule, verse aardbeien, tiramisu met een lange vinger, een krokant koekje en een appeltaartje met slagroom.
Mijn man en ik hebben lachwekkend gezocht naar iets wat niet goed is en konden eigenlijk niks bedenken. Apart want wij zijn niet snel tevreden.
Al bij al delen wij onze eerste 10 uit, we kunnen er niks anders van maken!
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Voor de eerste keer hier binnengestapt.
Goed verzorgd gebeuren , aandacht aan besteed. Wij bestelden het " Huiskamer Weekmenu ".
We begonnen met gemarineerde zalm , gevolgd door diamanthaas met 2 aardappelgerechten,
begeleid door droge witte wijn en een heel goed bier van het vat.Het dessert was wentelteefjes met ijs en slagroom. Vriendelijke bediening. Er was een klein minpuntje , het duurde lang voor het dessert kwam , maar daar werd op een prettige wijze iets tegenover gesteld , maken we wel eens anders mee. Adres voor herhaling , goede prijs-kwaliteitverhouding.
Saskia O.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Het was echt een huiskamersfeer. Leuke vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten.
Kregen een amuse vooraf , klein kopje lekker soep. En ook nog een glas wijn van het huis tussendoor.
Gaan snel weer terug.
Monique2016 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Wij hebben er een high tea besteld, zelf gemaakte quiche was super lekker met verse ingredienten, zeer uitgebreide high tea met veel lekkernijen. Echte aanrader. Leuke bediening, gezellig interieur.
RR78 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Met de familie geluncht (incl. 4 kinderen en een peuter). Leuk aangekleed, achterste deel ziet er echt als huiskamer uit (sfeerverlichting, gemoedelijk en open haardje), voorste deel wat simpeler, maar lichter door enorm grote ramen en hierdoor uitzicht over plein/parkje (en wellicht in de zomer een terras?).

Ga zeker terug voor de dinerkaart, mijn vrouw is al bezig met het regelen van een high-tea (zag er op de kaart goed uit) en ook de borrelkaart zal ik zeker eens proberen, maar hiervoor wacht ik toch op mooi weer en het openen van het terras.

Ondanks dat het bij de sporthal hoort, heb je niet het idee dat het een sportcafe is, al kan ik me voorstellen dat een drankje na afloop van sporten en schaal bittergarnituur hier ook prima te doen is.
2951969 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Een sfeervol en warm ingericht restaurant. Het personeel is vriendelijk en servicegericht. De kaart is uitgebreid en de gerechten zijn heerlijk. Er wordt aan alles aandacht besteed. Een aanwinst voor Hendrik Ido Ambacht en een aanrader!!!
Rosalie D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Een aanwinst voor Ambacht! Goed eten, uitgebreide kaart met toegankelijke gerechten. Biefstuk was erg goed en ook het dessert, de hazelnoten parfait, erg lekker! Bediening vriendelijk en inrichting goed gedaan!
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Deze keer heb ik alleen een hoofdgerecht genomen en een dessert maar er is een gevarieerd dagmenu. Het restaurant is volledig gerenoveerd en heeft een warme uitstraling en een moderne kleur. Je kunt hier ook een biertje aan de bar drinken of gezellig aan een kleine tafeltje met lage fauteuils.
Je merkt dat er veel ervaring in de keuken aanwezig is vanwege de catering en BBQ ervaring. Het vlees is goed en perfect gegrilld. Prijs kwaliteit is goed en de bediening is erg vriendelijk en snel. Absolute aanwinst voor Hendrik Ido Ambacht.
MARIGOT .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
op aanraden t-beaune eens geprobeerd en t was inderdaad de moeite waard. leuk ingericht restaurantje met een leuke menu kaart. eten is prima, meer dan prima zelfs, malse steak en een prima carpaccio. we komen terug