't Bakkershuys

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Sfeervol restaurant. Mooie gerechten met een goede balans qua smaak en met zorg bereid. Zowel de vis als ook de vleesgerechten zijn erg lekker. Geen droge vis en zalige biefstuk. Echt wederom voor herhaling vatbaar. Heb nu 3 keer bij deze ambiance gegeten maar iedere keer weer genieten. Bij twijfel, gewoon doen!
Ilse M.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Echt superlekker gegeten! We hadden een pinkstermenu van 4-gangen, voorafgaand een amuse. Alles was perfect op smaak, orginele combinaties en goed gegaard. En dat voor €35,-. Heerlijke witte huiswijn. De cappuccino kon nog een baristatraining gebruiken. Espresso was prima. Service was goed. De inrichting & akoestiek vonden wij iets minder. Wel leuke schilderijen. Wij komen zeker terug!
Henkhiem .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Wij (mijn vriendin en ik) hadden woensdag 26 november iets te vieren. Op advies van mijn dochter kwamen we op 't Bakkershuys. Wat een goede keuze en dat op crazy wednesday. Ambiance, bediening en last but not least het eten, allemaal heel goed. Alle 4 gangen waren even bijzonder en smakelijk. Ook als je niets te vieren hebt, maar jezelf en je geliefde en vrienden wilt verwennen ga dan naar 't Bakkershuys!!
Henriëtte D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Op woensdag is het bij restaurant het Bakkershuys in Broek op Langedijk de Crazy Wednesday avond. Een 4 gangen menu wordt geserveerd voor €25.- Het restaurant is sfeervol ingericht en als je binnenkomt, voel je je direct een avond uit. De tafels zijn mooi gedekt met tafellinnen, je wordt gastvrij ontvangen en de ambiance is warm gezellig.
Een broodje , olijven, olijfolie, boter worden het eerst geserveerd voor de amuse. Het voorgerecht wisselt per keer, en bestaat uit kleine , heerlijke gerechtjes geserveerd op een leitje. Gemarineerde zalm, mousse van bieslook, mayonaise van biet en tapenade van doperwt was het deze avond. Het
tussen gerecht was een glaasje zuurkoolsoep, heerlijk romig. Het hoofdgerecht bestond uit gebraden rosbief, cr?me van pastinaak, aardappel gratin en paddestoelen. Het was heerlijk en mooi gepresenteerd. Het nagerecht van ijsparfait, met chocolade mousse en advocaat was verrukkelijk. De porties zijn niet te groot. De kwaliteit is heel goed. Al met al heerlijk gegeten!
JoseeBergsma .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Ik was aangenaam verrast over dit restaurant, vooral over de inrichting. Het bijzondere licht voor de ramen, de kleurtinten en de kunstwerken ---> het klopte gewoon! En ik had een beetje het gevoel of ik in Parijs zat. Heerlijk hoofdgerecht. En verrassend veel lekkers bij een kopje koffie toe.
L S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Verrassingsmenu, vier gangen, met drie personen. Met wijnarrangement. Ten dele blijkt het het dagmenu te zijn. Eten is op zich goed, prijs-kwaliteitverhouding ook, maar het kan spannender. De wijnen oogstten waardering. De samenstelling van het menu, zeker na de vraag vooraf of er afwisselend vlees en vis zal zijn, valt wat tegen. Voorgerecht met drie kleine stukjes paling is het karige visdeel. Daarna twee keer bescheiden porties rood vlees, wild en rund. Bijna geen groente, als bijgerecht beetje gebakken aardappel, voor drie personen wel wat karig. Het kan uitdagender en gezonder. Bij de koffie uitbundig grote friandices, alsof er nog gaatjes gevuld moeten worden. Bediening is hartelijk, glaswerk en servies fraai. Ondanks de culinaire aanmerking heb je in deze zaak wel het gevoel, dat je een avondje uit bent. Alle tafels waren dan ook bezet. Maar er valt nog een wereld te winnen.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Gister hadden wij wat te vieren, buiten op het terras genoten van een heerlijk 3-gangen diner. Vooraf rouleaux van scharrelkip, heerlijk op smaak, aanrader. Bij de rivierkreeftjes begreep ik de feta niet helemaal, maar dat mocht de pret niet drukken want ons hoofdgerecht een heerlijk malse biefstuk was voortreffelijk gebakken. De aardappeltjes hadden wat zout mogen hebben. Kaasplateau tot slot zeer smakelijk. Kortom genoten, vriendelijke gastvrouw ook, wij komen nog eens langs!
Amsen .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Behalve de Crazy Wednesday (4 gangenmenu voor 25 euro) is er nu ook de Vrijdag aan Zee, met een driegangen vismenu voor 25 euro. Vooraf een plateau fruits de mer, vervolgens een perfect gebakken stukje vis en een lekker toetje na. Het was een prima kwaliteit-prijs menu en we komen dan ook graag terug.
Jipenpol .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
WIj komen hier al vele jaren. Dit is de eerste keer dat er een gerecht niet perfect was.de eend was te taai en er was echt niet door heen te komen. Gelukkig was de reactie heel goed en werd er direct voorgesteld om een ander gerecht te serveren. Dit was een perfecte biefstuk.
Goed opgelost dus. Het wijn arrangement was ook goed gekozen bij alle gerechten. Het nagerecht was heerlijk en daar lustte
ik meer van.