't Bakhuys

Markt 3 2801 JG Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant 't Bakhuys

Avondvullend eten en drinken in Gouda!

Avondvullend tapas eten inclusief drankjes voor een vaste prijs. Zij serveren circa 60 kleine gerechtjes van heinde en ver. Je kunt hier de hele avond gezellig bijkletsen onder het genot van onze gerechtjes en drankjes zonder dat je voor verrassingen komt te staan! De keuken sluit om 22.00 uur, maar je kunt tot 22.30 uur een nagerecht bestellen. Het team van 't Bakhuys staat voor je klaar, je bent van harte welkom!

Menuprijzen

Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant 't Bakhuys

Maandag t/m zondag vanaf 17.30 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
De tafel van Ria D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Gezellige persoonlijke flexibele bediening, we hebben genoten van 19-23 uur
Aanrader! Jammer dat dit jullie laatste week in Gouda was anders kwamen we zeker vaker????
Maria B.
Heerlijke gerechtjes, zo leuk dit concept! Je kunt je echt uitleven door de keuzemogelijkheden en de kleine gerechten. Een ware smaaksensatie. Gezellig en meedenkend personeel.
cjdijkman .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Helaas voor de laatste keer in Gouda geweest. Heerlijk gegeten en gedronken met een zeer prettige, vlotte bediening. Volgende keer naar Woerden.
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten was wel lekker maar volgens mij kwam er een hoop kant en klaar aan. De kipsate vond ik echt niet lekker. En de runderstoof was denk de kaneelpot ingevallen.
Vind de prijs te hoog voor wat je krijg
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Jammer dat ze uit Gouda verdwijnen eten is heerlijk bediening gezellig!
Straks maar een kijkje nemen in Woerden!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Weer een top avond gehad. Heel vriendelijk personeel en super lekker gegeten. Wij komen hier met regelmaat. Jammer dat het uit Gouda weggaat maar zeker de moeite waard om ervoor naar Woerden te rijden.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heerlijk gegeten, heel erg aardig personeel. Wij komen sowieso terug!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
De airco boven hangt op een verkeerde plaats (In/ boven het trappenhuis), hierdoor ontstaat er tocht bij de eerste tafel(s)
De muziek kan meer gevarieerder.
Voor de rest was alles prima en komen we zeker nog een keer terug.
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Goed restaurantje , alle tijd om lekker te kunnen tafelen
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke afwisselende kaart met veel lekkere gerechtjes. Ook het feit dat de drankjes inclusief zijn, is een prettige bijkomstigheid.
Machiel M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijk gegeten. bediening was perfect. Genoeg om uit te kiezen. Het was voor ons een eerste keer, maar zeker niet de laatste...
Tonny K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We waren met ons gezin en erg tevreden.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Gezellige bediening en goede kwaliteit gerechten. Eet niet te veel voor- en hoofdgerechten want de toetjes zijn verrukkelijk!!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Prima kaart, leuk dat je alleen tapas kunt eten. Geweldige bediening. Veelzijdige kaart en gezellig restaurant. Mooi uitzicht op het stadhuis!
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk avondje uit! Genoten met goed gezeldschap en heerlijk eten. Zoveel eten (en drinken) als je wilt en je wordt op je wenken bediend. Personeel doet erg z'n best om je een fijne avond te bezorgen.
Rebecca84 T.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Gezellig, leuk concept, alleen jammer dat vis en vlees zo doorbakken was dat het erg taai werd. Ik snapte ook niet goed waarom maar bij elk getecht zat een zoete saus (soort stroop) overheerste de gerechten.
Sabrina T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
FANTASTISCH.. 1 vegatarisch, ook volop keuze... iedere gerecht was super.. bediening leuk.. Zat vol maar tempo, prima!! Tot gauw
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Vriendelijk personeel en lekker gegeten. Bij het invullen van het gerechtenkaartje werd wel het mobiellampje gebruikt. De verlichting kan iets feller. Vlotte bediening.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Prima gegeten in het restaurant. Snelle attente bediening die zorgt dat het aan niets ontbreekt. Er zitten wel veel mensen per vierkante meter waardoor het erg rumoerig is. Door het lekkere eten was het een uitstekende avond. Voor herhaling vatbaar.
Harma R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten, zo smakelijk en creatief. Een vriendelijle en vlotte bediening! Voor herhaling vatbaar!
Leandra V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het Bakhuys is een fantastisch restaurant. Het is één van onze vaste adresjes. Het eten is heerlijk voor een goede prijs. Inmiddels hebben we heel wat vrienden en familie mogen introduceren met het Bakhuys die op hun beurt weer fan zijn geworden.