't Bakhuys

Markt 3 2801 JG Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant 't Bakhuys

Avondvullend eten en drinken in Gouda!

Avondvullend tapas eten inclusief drankjes voor een vaste prijs. Zij serveren circa 60 kleine gerechtjes van heinde en ver. Je kunt hier de hele avond gezellig bijkletsen onder het genot van onze gerechtjes en drankjes zonder dat je voor verrassingen komt te staan! De keuken sluit om 22.00 uur, maar je kunt tot 22.30 uur een nagerecht bestellen. Het team van 't Bakhuys staat voor je klaar, je bent van harte welkom!

Menuprijzen

Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant 't Bakhuys

Maandag t/m zondag vanaf 17.30 uur

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuk concept waarin onbeperkt Tapa's en drankjes besteld kunnen worden. Bediening is vriendelijk en attent, ook bij de opname van drankjes! Kwaliteit van de Tapa's is wisselend. Hier valt nog wat te winnen...
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten. Duurde soms een beetje lang. Het personeel was vriendelijk, maar vooral druk met elkaar bezig aan het eind van de avond.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Smaak viel tegen in de kleine gerechtjes.
elmaboon .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Eten bij 't Bakhuys is een feest van allerlei lekkere kleine hapjes. Toetjes en dranken zijn bij de all-inclusief prijs in. Bediening is efficient en vriendelijk. Perfecte avond uit met vrienden.
Wim E.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gisteren gegeten bij het Bakhuys. Prima gerechten. De gerechtjes zijn eigenlijk kleine voorgerechtjes. Het varkenshaasje, de soepjes, het stoofpotje en noem maar op waren heerlijk. Lekkere nagerechtjes. Vlotte bediening. Lekkere wijnen. Kortom een heerlijk avond tegen een zeer schappelijk all in prijs.
Komen zeker terug !
Amanda O.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het was super! Echt heerlijk gegeten en de bediening was ook super! Voldoende drankjes en de gerechten kwamen elke keer prima op tijd!
Kerwin S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Goed eten, leuk en vriendelijk personeel! Zou het zeker aanraden. Met het bedrijf een uitje gedaan (ik ging mee) heb het zeer naar m'n zin gehad.
Lekker eten, voor een Tapas restaurant, was het snel klaar (maximaal 30 minuten, voor zover ik erop gelet heb... het voelde als zeer weinig)
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het is een klantvriendelijk nieuw concept bij t' Bakhuys. All-in voor 35 euro als je bij de maaltijd standaard drankjes neemt zoals een gewoon glas bier, fris of een glas huiswijn. De bediening is vriendelijk en ze werken snel en goed. De kwaliteits lat van de kleine gerechten, waarvan je zoveel mag bestellen als je wil, mag wat mij betreft iets hoger gelegd worden. Ik had carpaccio, Tom kha kai soep, een Gouds kaaskroketje, een Thais kipspiesje en als nagerecht een kaasplankje. Alle gerechtjes waren wel in orde maar dat is naar mijn mening kwalitatief toch net even te weinig. Een echte uitschieter zat er helaas niet bij.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wegens ruimtegebrek zaten we in een te klein hoekje. Erg krap allemaal. Wel een gezellig restaurantje met heel vriendelijk personeel. Jammer dat het eten een beetje tegenviel.
Karel S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Vroeger hier wel eens geweest, toen was het een leuke tent maar niet erg bijzonder. Dat is nu helemaal anders, het nieuwe concept is ons erg goed bevallen. De keuze is enorm en voor ieder wat wils. Echte aanraders zijn de flammkuchen, pulled pork en de zalmcarpaccio. De bediening is erg vriendelijk en oplettend en hierdoor hangt er een fijne sfeer! De volgende reservering staat al vast!
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gisteren met een groep van 12 personen gegeten. Het was weer geweldig. De gerechtjes waren allemaal weer lekker en van goede kwaliteit. De toppers zijn voor ons toch wel het stoofpotje, het vispannetje en de ossenhaas spiesjes. Verder lekkere wijnen. En dat allemaal voor een prijs van 35,--.. Het restaurant was gezellig in kerstsfeer.. De jonge bediening was vlot en accuraat. Er werd een goede uitleg gegeven. Wederom een topavond gehad. Snel voor de kerst geboekt
Laura L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Veel gerechtjes waren te doorbakken. De calamari bijvoorbeeld was veel te krokant. De gamba's waren taai. Het biefstuk leek meer op gehakt.

Een aantal smaken waren veel te dominant en overheersend. De dragon in de saus bij de kroket, de rode wijnsaus bij de ossenhaas en blauwe kaas in de flamkuchen. Blaadjes kruiden en sla waren dorrig.

Personeel is erg jong. In het begin van de avond staan ze om de haverklap aan je tafel maar naar mate de avond vordert moet je ze echt aansporen te komen. Bovendien bleef de helft van het vieze servies tussen de nieuwe gerechtjes staan.

Het stond er vreselijk blauw van de bakluchten. Van boven kwamen al gasten die het er benauwd vonden. Beneden was het niet aangenaam. Het dessert was wel goed. Al met al vonden wij het erg duur in verhouding wat je krijgt, best een tegenvaller.
Geachte mevrouw Loppis, Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit meenemen in onze volgende vergadering. Helaas hebben wij de opmerkingen over de gerechtjes niet op de avond zelf gehoord, dan hadden wij graag nieuwe of andere gerechtjes voor u klaargemaakt. Wij zijn overigens ook erg benieuwd wat uw favoriete gerechtjes waren. Een Duitse biefstuk is gemaakt van grof gedraaid rundvlees, dus dit lijkt inderdaad wat op gehakt. De bakluchten in het restaurant zijn ons niet bekend, hier gaan wij op letten. Met vriendelijke groet, team 't Bakhuys
Sjoerd N.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Vroeger was dit een leuke tent met een leuke service. Maar het is veranderd mijn vrouw heeft een gastric bypass dus die kan niet veel eten hebben dit ook gezegd tegen de serveerster maar doet er niks mee ze zei eerst dat ze ging overleggen maar dit is niet gebeurd. Vroeger was er een speciaal menu maar dit is weggehaald waarom? joost mag het weten.

Service is erg matig. dit is wel jammer want vroeger was het een gezellige tent

Eten is goed daar is niks op aan te merken.

Denk wel dat dit ons laatste keer is geweest
ellen R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een heerlijke gerechten, lekkere wijnen en fijne bediening.
De beenham met biersaus, ossenhaas in rode wijn en en de eendenborst waren voortreffelijk.
De desserts waren heerlijk en de overige gerechten ook top.

Wij hadden echt een geweldige avond.
Dit restaurant verdient een dikke 9!
Moontje07 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Onbeperkt en ruime keuze in heerlijke tapas gerechtjes. Allemaal ook mooi geserveerd. Met zelfs nog heerlijke chocolade en nougat bij de koffie. Een aanrader!!!
Joeri V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Ontzettend heerlijke sfeer, bijzondere gerechten en adequate bediening. Kortom een prachtige totaalbeleving sinds het concept is omgegooid naar Tapas met een twist. Vooral de mini hamburger, pulled pork en ossenhaas zijn aan te raden. Wij komen hier zeker weer terug
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Leuk restaurantje in het centrum van Gouda. Eten was prima, bediening erg vriendelijk. Concept is erg leuk. Gewoon een all in prijs met een variëteit aan gerechtjes. Komen zeker terug
Daan M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker eten voor weinig geld. Ruime keuze op het menu. Vriendelijke bediening. De dim sum is een echte aanrader! Als dessert een heerlijke cheesecake!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het concept is geweldig, eten èn drinken zoveel je wilt voor 1 prijs;
Er is genoeg keuze voor iedereen en de gerechtjes zijn erg lekker.
De drankjes werden vlot aangevuld!
Zeker een aanrader
Wij komen graag nog eens
Coby K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben er prima gegeten. Er was vriendelijk personeel. Er werd zodra je glas leeg was gevraagd of je nog wilde. Een aanrader