't Bakhuys

Markt 3 2801 JG Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant 't Bakhuys

Avondvullend eten en drinken in Gouda!

Avondvullend tapas eten inclusief drankjes voor een vaste prijs. Zij serveren circa 60 kleine gerechtjes van heinde en ver. Je kunt hier de hele avond gezellig bijkletsen onder het genot van onze gerechtjes en drankjes zonder dat je voor verrassingen komt te staan! De keuken sluit om 22.00 uur, maar je kunt tot 22.30 uur een nagerecht bestellen. Het team van 't Bakhuys staat voor je klaar, je bent van harte welkom!

Menuprijzen

Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant 't Bakhuys

Maandag t/m zondag vanaf 17.30 uur

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke afwisselende kaart met veel lekkere gerechtjes. Ook het feit dat de drankjes inclusief zijn, is een prettige bijkomstigheid.
Machiel M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijk gegeten. bediening was perfect. Genoeg om uit te kiezen. Het was voor ons een eerste keer, maar zeker niet de laatste...
Tonny K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We waren met ons gezin en erg tevreden.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Gezellige bediening en goede kwaliteit gerechten. Eet niet te veel voor- en hoofdgerechten want de toetjes zijn verrukkelijk!!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Prima kaart, leuk dat je alleen tapas kunt eten. Geweldige bediening. Veelzijdige kaart en gezellig restaurant. Mooi uitzicht op het stadhuis!
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk avondje uit! Genoten met goed gezeldschap en heerlijk eten. Zoveel eten (en drinken) als je wilt en je wordt op je wenken bediend. Personeel doet erg z'n best om je een fijne avond te bezorgen.
Rebecca84 T.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Gezellig, leuk concept, alleen jammer dat vis en vlees zo doorbakken was dat het erg taai werd. Ik snapte ook niet goed waarom maar bij elk getecht zat een zoete saus (soort stroop) overheerste de gerechten.
Sabrina T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
FANTASTISCH.. 1 vegatarisch, ook volop keuze... iedere gerecht was super.. bediening leuk.. Zat vol maar tempo, prima!! Tot gauw
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Vriendelijk personeel en lekker gegeten. Bij het invullen van het gerechtenkaartje werd wel het mobiellampje gebruikt. De verlichting kan iets feller. Vlotte bediening.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Prima gegeten in het restaurant. Snelle attente bediening die zorgt dat het aan niets ontbreekt. Er zitten wel veel mensen per vierkante meter waardoor het erg rumoerig is. Door het lekkere eten was het een uitstekende avond. Voor herhaling vatbaar.
Harma R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten, zo smakelijk en creatief. Een vriendelijle en vlotte bediening! Voor herhaling vatbaar!
Leandra V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het Bakhuys is een fantastisch restaurant. Het is één van onze vaste adresjes. Het eten is heerlijk voor een goede prijs. Inmiddels hebben we heel wat vrienden en familie mogen introduceren met het Bakhuys die op hun beurt weer fan zijn geworden.
Leandra V.
Caroline T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We hebben een super leuke gezellige avond gehad met top service!!! Echt een aanrader! Komen zeker terug! Fijn en vriendelijk personeel!
Agnes T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijke tapas gerechten, vlotte en vriendelijke bediening met gevoel voor humor, mooie inrichting. Kortom een avondje genieten met de Gouden 'G'!
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We werden super vriendelijk ontvangen en aan ons tafeltje gezet.
De bediening was erg vriendelijk en attent!
Het eten was erg goed! Verse producten en geen kant en klaar gedoe uit de frituurpan/magnetron.
Vooral de desserts waren erg lekker!!!
Zeker een aanrader!!
Wij gaan hier absoluut vaker eten!
P Z.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Leuke uitgebreide kaart met allemaal kleine gerechtjes.