't Bakhuys

Markt 3 2801 JG Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant 't Bakhuys

Avondvullend eten en drinken in Gouda!

Avondvullend tapas eten inclusief drankjes voor een vaste prijs. Zij serveren circa 60 kleine gerechtjes van heinde en ver. Je kunt hier de hele avond gezellig bijkletsen onder het genot van onze gerechtjes en drankjes zonder dat je voor verrassingen komt te staan! De keuken sluit om 22.00 uur, maar je kunt tot 22.30 uur een nagerecht bestellen. Het team van 't Bakhuys staat voor je klaar, je bent van harte welkom!

Menuprijzen

Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant 't Bakhuys

Maandag t/m zondag vanaf 17.30 uur

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Vriendelijk personeel en lekker gegeten. Bij het invullen van het gerechtenkaartje werd wel het mobiellampje gebruikt. De verlichting kan iets feller. Vlotte bediening.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Prima gegeten in het restaurant. Snelle attente bediening die zorgt dat het aan niets ontbreekt. Er zitten wel veel mensen per vierkante meter waardoor het erg rumoerig is. Door het lekkere eten was het een uitstekende avond. Voor herhaling vatbaar.
Harma R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten, zo smakelijk en creatief. Een vriendelijle en vlotte bediening! Voor herhaling vatbaar!
Leandra V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het Bakhuys is een fantastisch restaurant. Het is één van onze vaste adresjes. Het eten is heerlijk voor een goede prijs. Inmiddels hebben we heel wat vrienden en familie mogen introduceren met het Bakhuys die op hun beurt weer fan zijn geworden.
Leandra V.
Caroline T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We hebben een super leuke gezellige avond gehad met top service!!! Echt een aanrader! Komen zeker terug! Fijn en vriendelijk personeel!
Agnes T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijke tapas gerechten, vlotte en vriendelijke bediening met gevoel voor humor, mooie inrichting. Kortom een avondje genieten met de Gouden 'G'!
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We werden super vriendelijk ontvangen en aan ons tafeltje gezet.
De bediening was erg vriendelijk en attent!
Het eten was erg goed! Verse producten en geen kant en klaar gedoe uit de frituurpan/magnetron.
Vooral de desserts waren erg lekker!!!
Zeker een aanrader!!
Wij gaan hier absoluut vaker eten!
P Z.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Leuke uitgebreide kaart met allemaal kleine gerechtjes.
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, klantvriendelijke bediening en goede prijs-kwaliteit verhouding. Heerlijke en gevarieerde tapas gerechten. En ook de nagerechten waren erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
Cisca K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Super goede bediening en heerlijk gegeten, heerlijke stoelen om te zitten en veel variatie op de menukaart. We hebben een topavond gehad.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
met 8'personen gegeten was erg lekker en divers! gezellig tentje lekker klein en dat maakt het erg leuk! goed personeel erg allert en heel vriendelijk! kortom ga langs en je zult het beleven!
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Dit restaurant is echt een aanrader voor een lange en gezellige avond met vrienden, je partner of familie. Het betreft hier een all you can eat en drink concept, maar dan op hoog niveau en kleinschalig (huiskamer gevoel). Je kunt onbeperkt kiezen van de kaart uit allerlei gerechtjes (in tapas formaat) en dranken (sommige alcholische drankjes tegen een kleine opslag). De bediening is heel vriendelijk en servicegericht. En dit alles voor een mooie prijs. Wij komen graag snel weer terug! Aanrader in regio Gouda.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuk concept waarin onbeperkt Tapa's en drankjes besteld kunnen worden. Bediening is vriendelijk en attent, ook bij de opname van drankjes! Kwaliteit van de Tapa's is wisselend. Hier valt nog wat te winnen...
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten. Duurde soms een beetje lang. Het personeel was vriendelijk, maar vooral druk met elkaar bezig aan het eind van de avond.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Smaak viel tegen in de kleine gerechtjes.
elmaboon .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Eten bij 't Bakhuys is een feest van allerlei lekkere kleine hapjes. Toetjes en dranken zijn bij de all-inclusief prijs in. Bediening is efficient en vriendelijk. Perfecte avond uit met vrienden.
Wim E.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gisteren gegeten bij het Bakhuys. Prima gerechten. De gerechtjes zijn eigenlijk kleine voorgerechtjes. Het varkenshaasje, de soepjes, het stoofpotje en noem maar op waren heerlijk. Lekkere nagerechtjes. Vlotte bediening. Lekkere wijnen. Kortom een heerlijk avond tegen een zeer schappelijk all in prijs.
Komen zeker terug !
Amanda O.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het was super! Echt heerlijk gegeten en de bediening was ook super! Voldoende drankjes en de gerechten kwamen elke keer prima op tijd!