't Bakhuys

Markt 3 2801 JG Gouda Nederland Kaart

Over restaurant 't Bakhuys

Avondvullend eten en drinken in Gouda!

Avondvullend tapas eten inclusief drankjes voor een vaste prijs. Zij serveren circa 60 kleine gerechtjes van heinde en ver. Je kunt hier de hele avond gezellig bijkletsen onder het genot van onze gerechtjes en drankjes zonder dat je voor verrassingen komt te staan! De keuken sluit om 22.00 uur, maar je kunt tot 22.30 uur een nagerecht bestellen. Het team van 't Bakhuys staat voor je klaar, je bent van harte welkom!

Menuprijzen

Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant 't Bakhuys

Maandag t/m zondag vanaf 17.30 uur

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Sjoerd N.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Vroeger was dit een leuke tent met een leuke service. Maar het is veranderd mijn vrouw heeft een gastric bypass dus die kan niet veel eten hebben dit ook gezegd tegen de serveerster maar doet er niks mee ze zei eerst dat ze ging overleggen maar dit is niet gebeurd. Vroeger was er een speciaal menu maar dit is weggehaald waarom? joost mag het weten.

Service is erg matig. dit is wel jammer want vroeger was het een gezellige tent

Eten is goed daar is niks op aan te merken.

Denk wel dat dit ons laatste keer is geweest
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een heerlijke gerechten, lekkere wijnen en fijne bediening.
De beenham met biersaus, ossenhaas in rode wijn en en de eendenborst waren voortreffelijk.
De desserts waren heerlijk en de overige gerechten ook top.

Wij hadden echt een geweldige avond.
Dit restaurant verdient een dikke 9!
Moontje07 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Onbeperkt en ruime keuze in heerlijke tapas gerechtjes. Allemaal ook mooi geserveerd. Met zelfs nog heerlijke chocolade en nougat bij de koffie. Een aanrader!!!
Joeri V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Ontzettend heerlijke sfeer, bijzondere gerechten en adequate bediening. Kortom een prachtige totaalbeleving sinds het concept is omgegooid naar Tapas met een twist. Vooral de mini hamburger, pulled pork en ossenhaas zijn aan te raden. Wij komen hier zeker weer terug
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Leuk restaurantje in het centrum van Gouda. Eten was prima, bediening erg vriendelijk. Concept is erg leuk. Gewoon een all in prijs met een variëteit aan gerechtjes. Komen zeker terug
Daan M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker eten voor weinig geld. Ruime keuze op het menu. Vriendelijke bediening. De dim sum is een echte aanrader! Als dessert een heerlijke cheesecake!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het concept is geweldig, eten èn drinken zoveel je wilt voor 1 prijs;
Er is genoeg keuze voor iedereen en de gerechtjes zijn erg lekker.
De drankjes werden vlot aangevuld!
Zeker een aanrader
Wij komen graag nog eens
Coby K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben er prima gegeten. Er was vriendelijk personeel. Er werd zodra je glas leeg was gevraagd of je nog wilde. Een aanrader
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vanavond met uit eten geweest in het bakhuys wat een heerlijk heid ,zeer goed eten en een zeer vriendelijke bediening zeer behulpzaam de zaak is leuk aan gekleed je zit echt op je gemak te eten het eten is zeer goed .
Hier gaan we zeker terug een aanwinst voor Gouda jullie krijgen 5 sterren van ons
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Zeer goed restaurant sfeer is zeer goed vriendelijk en zeer atent personeel .je kunt hier zeer rustig eten kwaliteit eten en verzorging is van hoge klasse komen zeker terug in diverse restaurants gegeten deze krijgt van ons 5 sterren
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten en er was niets wat niet lekker was!
De bediening was meer dan keurig en fijn.
Leuk dat er mee werd gedaan aan de restaurantweek.
P Z.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Ruime keus aan kleine gerechtjes. Helaas niet alles kunnen proberen, dus we komen zeker nog een keer terug.
Martin E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Recent is 't Bakhuys overgegaan op een nieuwe formule: Tapas.
Gerechten zijn prima.
In de loop van de avond blijkt wel dat nog een beetje gewend moet worden aan de nieuwe formule: niet altijd personeel in de buurt (boven) om de nieuwe bestelling op te nemen. Sommige producten (Duitse biefstuk, zalm) te gaar.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Met een groep van zeven heerlijk gegeten.
De gerechters zagen er allemaal prachtig uit en smaakten voortreffeljk.
Daar bij lekkere wijn en een uitstekende en vlotte bediening.
Een heel gezellige avond gehad. Nog lang niet alles geproefd. Voor herhaling vatbaar
ManetteBokern .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Dit restaurant zit al een tijdje in Gouda en ik was er nog nooit geweest. Ik vraag me nu af waarom niet, want ik heb heerlijk gegeten, voor weinig geld (je schaamt je bijna...) en ik werd ontzettend aardig geholpen. Ik weet het zeker: ik kom snel weer!
Ton-Marjolijne .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Goed concept voor een mooie prijs.
8 gerechtjes per persoon is ruim voldoende.
Alle gerechten waren goed en vooral lekker.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Verrassende, gevarieerde kaart met voor ieder wat wils. Op dit restaurant geattendeerd door hun reclame bij tennisvereniging Ad Astra.
Maris13 D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Erg lekker gegeten, ruime keus in gerechtjes, goede bediening, gezellige sfeer. Het was niet al te druk (maandag) dus geen lange wachttijd of veel teveel rumoer.
Fabienne W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Erg gezellig en leuk restaurantje! Super aardige bediening en lekker eten. Voor 35 euro per persoon heb je een heerlijk avondvullend etentje.
Gijsjelle .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten; 4 rondes met 2 keuzes. Eten was zeer smakelijk. Bediening was alleraardigst. Aanrader! Verstandig om te reserveren, restaurant is niet zo groot.