't Bakhuus

Meer informatie over restaurant 't Bakhuus

EdithKW .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Altijd goede maaltijden!
Gezellig terras en super aankleding binnen.
Voor de kleintjes altijd een feestje hier!
Grote porties, ook bij afhalen!
Komen er vaak!
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Donderdagavond neergestreken bij het Bakhuus voor een friet oorlog en een goulashkroket. Wat een prachtige tent is dit: ruim opgezet, professioneel in de aansturing en productie en een keurig voorkomen. De frieten waren super gebakken, het was netjes en schoon. Het terras is ruim, de tafels binnen zijn uitnodigend. Wij zouden willen dat we ook zo'n mooi eetcafé annex friettent dichtbij hadden!
JandL .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Olst is niet rijk bedeeld met horeca en zeker niet op de maandag, zelfs niet in de vakantietijd. Ik had wat mogelijkheden genoteerd om op het eind van een pittige wandeldag te gaan eten. Helaas bleek dit noteren vruchteloos geweest te zijn - alle zaken waren gesloten - en onverrichter zake keerde ik terug naar het centrum van Olst. Daar bleek 't Bakhuus, een gecombineerd restaurant annex afhaalrestaurant en ijssalon, gelukkig wel geopend. Het restaurant heeft een terras op een wat steriel ogend pleintje. Hoewel dus niet mijn eerste keus bleek de maaltijd zeker niet tegen te vallen, op de zalmfilet met gamba's in een wijnsausje viel niets aan te merken. De erbij geserveerde patatjes waren goed en de salade met stukken meloen, ananas, komkommer en tomaat was verrassend fris. Hoofdgerecht, drankje en koffie voor € 22,35 is wat mij betreft een meer dan uitstekende prijskwaliteitverhouding.