't Badhuys

5,9
7,1
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Prachtig nieuw verbouwd Badhuys. Een aanwinst! Na de drukke Meivakantie op een rustige maandag prima gegeten. Goed vlees, mooie frieten, kleine maar frisse salade. Bediening adequaat en vriendelijk. Een enorm minpunt zijn de plastic wijnglazen. Mag verantwoord zijn maar elke wijn smaakt er minder door. Personeel duidelijk verlegen er mee want we zijn niet de eersten die klagen! Behoorlijke afknapper. Hopelijk keert het glas snel terug!
paul U.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Nieuw is niet altijd beter.... het zal even wennen zijn maar het nieuw gebouwde Badhuys is niet wat het was. Groot , te groot. De charme van de 'oude' is helaas niet mee gekomen bij de nieuwbouw. Slechte akoestiek en je vraagt je af wat ze dachten toen er een tegelvloer werd besteld. Spekglad en volgens mij daardoor gevaarlijk. In combinatie met zand...!?! En t eten ? OK, maar ook niet meer dan dat. Heerlijk bereidde griet, prima pasta Vongole! En daar drink je natuurlijk een heerlijke witte wijn bij! En dat wordt uitgeschonken in plastic glazen! Waarom? Waarom? Je drinkt toch geen Pouilly Fuisse uit plastic glazen. Kortom, nog werk aan de winkel voor t seizoen echt gaat starten, je bent wel de enige op die mooie plekje gasten zullen meer verwachten dan er nu geboden wordt.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wat een prachtige ligging en verbouwd sfeervol Badhuys. Absoluut vriendelijk personeel. Alleen wat een slecht eten...prijs kwaliteit staat in geen verhouding. Vreemde gerechten, een saté leek heerlijk, maar het bleek een vegetarische te zijn, absoluut slecht. Een gewone saté was niet te krijgen. Als bijgerecht koolsla in een piepklein bakje geserveerd. Als nagerecht chocolade in allerlei smaken voor 10 euro, dat leek echt nergens op, Een soort bol gevuld met paarse mousse, die meteen in elkaar zakte toen de aardige bediening er chocoladesaus over goot, met wat ondefinieerbare stukjes chocolade eierkoek leek het. Badhuys, je hebt zo'n waanzinnig mooie plek, maar ik denk dat niet alleen het gebouw vernieuwd had moeten worden, maar ook de kaart en de kok...
Els T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Het niveau van de keuken is matig en niet verassend. De plek is geweldig. Het interieur is modern maar rumoerig door de machines die je hoort en door de weinig geluiddempende inrichting. We kregen vriendelijke bediening. Maar helaas werden bij ons en bij omringende tafels verkeerde gerechten geserveerd. Lage prijs kwaliteit verhouding.
m.bijsterveld .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Vandaag met een groep van 10 langs geweest!

Wat een prachtige verandering, maar het eten!
Wat een ontzettende tegenvaller.

De nacho's zijn lekker tot je de eerste laag op hebt. Daarna alleen chips.

Het kaasplankje van 14 euro was teleurstellend!

De prijzen zijn ongelofelijk schrikbarend!
Gewoon niet te doen, vlammetjes voor 9 euro
Bitterballen kosten 8 euro!

Dat zijn prijzen die je in zo'n strandhuis niet mag vragen!

Ik snap dat de verbouwing geld kost, maar om het zo terug te vragen.
Wij gaan de rest van de vakantie ergens anders heen!
Jarno B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Prijs kwaliteit verhouding volledig zoek. Hele mooie zaak maar 12 euro voor een broodje gerookte rosbief ( pistolet) en bijv 1,75 euro voor een glaasje ranja is uit den boze. Burger voor 17 euro en 8 vlammetjes voor 9 euro dan is er geen kostprijs calculatie toegepast maar luk raak iets genoemd. Wanneer dit ook zo terug gegeven wordt aan het personeel dan is het excuus dat er een grote investering gedaan is en dat er veel persoon rond loopt. ???? Duidelijk gevalletje van alleen recht op het strand vanVlieland... jammer van deze korte termijn visie!
Francis E.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Tijdens een weekend op Vlieland zijn we hier neergezegen na een hele dag wandelen over het strand. De bediening is erg vlot en vriendelijk. De jongeman had een uitgebreide kennis van wat er geserveerd kon worden. Prettig.
De 'Dutch weed burger' geprobeerd, en het was zeer smakelijk!
Het nagerecht (chocoladetaart) was een klein beetje aan de droge kant, maar qua smaak goed.
Kortom: een prettige tent, op een prachtige locatie, met gewoon goed eten.
Jongjde .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Bij aankomst op vlieland gaan wij altijd de eerste avond naar het Badhuys en wij worden nooit teleurgesteld in onze verwachtingen.
Na een Heineken cold gedronken te hebben met een portie bitterballen hebben wij daarna een entrecote besteld met een bijpassend wijntje (rioja muga reserva) en als desert een vanille duo met een lekkere desertwijn. Kortom een heel goed begin van onze vakantie!!!!!

Jelle
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Het Badhuys is gevestigd op een mooie locatie en de bediening is supervriendelijk en snel.
Maar dan toch ook: prijs-kwaliteit verhouding klopt niet, want in de keuken staan geen prinsen en prinsessen. Dat heeft gevolgen voor het gepresenteerde eten. We hadden alleen een hoofdgerecht: spareribs en een grillplateau van chateau briand (geloof ik niks van), spare ribs (OK), piepkuikenbout (lekker) en geroosterde parmaham (bremzout en liefdeloos toegevoegd), met als "sausje" vleesjus. Dat sausje had ik op de kaart niet gelezen. Het bleek een slap waterje wat nog het meest aan tomatensoep deed denken. Door er veel peper in te doen heb ik nog iets van de smaak gered, maar toch een jammer iets. Een goede saus is zo simpel te maken. Maar de plek is echt een topper. En de bediening verdient een betere keuken!
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
oostgat .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Je zit er prachtig! Dat wel, maar wat een slechte service. Geen idee waar ze mee bezig was, de dame die ons bediende. Wel uiterst vriendelijk, maar totaal geen kennis van zaken.
Wij bestelde twee maal een kreeftensoep. Als je heel goed proefde was er ergens een hint van kreeft. Maar tomatensoep kwam eerder in mijn gedachte. Kosten per kopje € 9,00. Dan verwacht je toch wat. Op de klacht en de vraag wat het garnituur in de soep precies was kwam geen terugkoppeling.
Jammer van een restaurant op zo'n mooie plek!!
Eva R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Tijdens het eten wist ik ineens weer dat ik na vorige keer besloten had nooit meer in het Badhuys te eten. En dat is jammer want dan weet je tijdens het eten al dat je straks veel te veel moet betalen voor iets dat niet gesmaakt heeft. Brood bij de maaltijd kost standaard 6 euro daar begint het al mee. De oesters zijn in de keuken al losgemaakt en liefdeloos terug gesmakt in hun schelp samen met talloze schilfers. De tonijn is droog en de paella smakeloos. Waarom zat ik er dan toch weer? Omdat Vlieland fantastisch is en de locatie prachtig, de bediening aardig en behulpzaam. Maar toch zet ik in mijn agenda voor volgend jaar een reminder: Niet eten bij het Badhuys! Voor dat geld kan je een week
extra kamperen !
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Ook ik kom al meer dan tien jaar bij het 't Badhuys op Vlieland. En eerlijk gezegd is dat vanwege de locatie. De service is per keer wisselend, het eten wordt steeds duurder, maar de kwaliteit verbetert helaas niet. Ik zeg wel eens gekscherend laat Herman de Blijker en meneer Reimers hier een keer langs komen voor de service, kwaliteit en de kaart. Het is echt zonde van zo'n mooie 'tent' en locatie.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Ik kom al jaren een paar keer per jaar op Vlieland, en lunchen met een hamburger en een kriekje bij de strandtent was altijd mijn vaste afsluiting, voor ik weer op de 17.00 uur boot naar huis stapte. Maar watskeburt?? De hamburger kost tegenwoordig 17 euro. Zeven-tien euro, voor een lunch-hamburger. Belachelijke prijs, is mijn persoonlijke mening.
Die dus maar niet genomen. Mijn tafelgenoot bestelde een verse fruitsalade met yoghurt, maar dat was het meest inspiratieloze bakje yoghurt met fruit dat ik ooit heb gezien. En dat voor 6 euro.
En als je een Coca-cola bestelt (dus geen Cola, maar expliciet COCA-cola), dan ben je ook nog eens lichtelijk teleurgesteld als het - zonder tegenbericht - Pepsi blijkt te zijn. Postmix, ook dat nog...
Over de bediening waren we ook niet heel enthousiast. Even dacht ik nog 'wat aardig', toen ik mijn koffie omgooide en de ober meteen aanbood een nieuwe te halen. Maar die bleek gewoon op de rekening te staan. (was ook mijn eigen fout natuurlijk, dus feitelijk had de ober gelijk, maar als ik in de bediening stond had ik die paar cent inkoop voor een kop koffie laten zitten en een aardig gebaar gemaakt...)

Ik weet niet wat de gedachte is achter de verminderde service en kwaliteit en de verhoogde prijzen. Dat je als enige strandtent op het eiland maar alles kan vragen, vanuit je monopolie-positie? Ik hoop het toch niet. Maar feit is wel dat ik dus voortaan het Badhuys oversla. Dan maar geen strandtent, hoe heerlijk zitten het er ook is. Erg jammer!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Geweldige locatie op het Noordzeestrand van Vlieland, we komen al vele jaren in dit strandpaviljoen. En we nemen dus voor lief dat de kwaliteit van het eten vaak maar een zesje is (met uitzondering van de bitterballen, die zijn perfect, maar daar kun je ook weinig aan verprutsen).
Dit keer vierden we het begin van onze vakantieweek met een diner, en kozen de zeebaars. Die was goed te eten, al was de vis bepaald niet met liefde klaargemaakt. Friet en een bakje -verpieterde- salade er bij. Een zesje dus. Maar we genoten van het uitzicht en de bediening was bijzonder vriendelijk en alert.
De prijzen zijn te hoog voor de geboden kwaliteit.
Gerdie1979 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Uitsmijter was erg vet. Meneer had om drie boterhammen gevraagd helaas was dit ergens niet overgekomen. Er ging veel mis want alle tafels om ons heen wilden graag bestellen. Maar of de serveerster had geen bereik met haar systeem of zij bracht alleen maar eten dus misschien een tip dat je ook bestellingen op papier kunt schrijven als je techniek het af laat weten.
Erlimare .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Gezellige strandbrasserie met een ruime kaart. Inrichting is vrolijk en uitnodigend, de bediening vriendelijk. Geweldig uitzicht over de Noordzee en zowel mogelijkheid om binnen of buiten op het terras te eten. Wij hebben genoten van een heerlijke pasta vongole en een lekkere Wiener schnitzel. Wijnkaart en bierkaart aanwezig en zeer ruime keus. De moeite waard, reserveren in drukke periodes is aanbevolen.
Doemijmaaritalie .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Deze leuk ogende strandtent op Vlieland, met vriendelijk personeel en een belachelijk dure kaart maakt dat je verwachtingen hoog zijn. Wij kwamen bedrogen uit. Het eten is helaas zeer slecht, niet gewoon slecht, maar zeer slecht.
Wij hebben hier voor lunch een broodje carpaccio besteld. Dat viel even tegen! Carpaccio hoort flinterdun te zijn, en goed van smaak, heeft normaal niet veel nodig. Maar dit.... deze carpaccio was als kauwgom en had totaal geen smaak. Er lag een bos rucola op, en een sliertje zongedroogde tomaatjes, ergens viel iets van pesto te bespeuren op de bovenhelft van het broodje, dat was het. Niet te eten! We hebben dat dus niet opgegeten en gemeld. De bediening zou het doorgeven aan de keuken, en dat was het dan.
Bij een tafel achter ons vingen wij iets op van "dit voldeed totaal niet aan onze verwachtingen", daarop volgde een zelfde soort reactie en dat was het dan ook. Deze mensen hadden iets anders besteld.
Dus ben je een keer op Vlieland, op dat prachtige strand, je kunt beter zelf iets meenemen of terug gaan naar de bewoonde wereld om iets goeds te consumeren. Zonde.
rjansen1001 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Op aanraden van vrienden wezen bij het Badhuys . Heerlijke sfeer in een prachtige omgeving

Een fles pinot grigio en fantastische pasta Vongole , super !
Leuke jonge mensen aan t werk die hun vak verstaan .

Als dessert het 2 persoons chocolade dessert genomen op aanraden van de gastvrouw . Het was elke cent waard . Een aanrader !