't Backhuys

Oosterdorpsstraat 11 3871 AA Hoevelaken Nederland Kaart

Over het restaurant 't Backhuys

Gerechten met een verhaal

Wanneer je (Ooster)dorpsstraat hoort, weet je dat je in de omgeving bent van het dorpscentrum. In het geval van 't Backhuys ben je om de hoek van de knusse dorpscentrum van Hoevelaken. Bij dit restaurant laten ze je inspireren door de verschillende seizoenen. Seizoensgerechten die op verschillende wijzen worden bereid en die overheerlijk zijn, zonder schade van de omgeving. Ieder ingrediënt en gerecht kent een verhaal en de bediening vertelt deze met volle enthousiasme!

Meer informatie over restaurant 't Backhuys

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag

Max D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
grlenderink1944 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Altijd zeer gunstige recensies gegeven. Voor een karaf kraanwater euro 2,50 moeten geven. Belachelijk, terwijl ik om een glas water gevraagd had. Verleden keer ook al veel te veel voor een kop koffie sec (3,50 euro per kop)) gegeven. Op de rekening stond met bonbons, terwijl ik uitdrukkelijk zonder bonbons gevraagd had. De bonbons waren niet gegeven maar wel in rekening gebracht. Zo ga je niet met klanten om. Er zijn andere manieren om een tekort???? in rekening te brengen. Zo ga je niet met klanten om!!!!!!!
Bep V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Hartelijke ontvangst, de bediening was correct. De dames gaven goede uitleg van de gerechten en het wijnacvies was goed.
Persoonlijk vond ik het een minpuntje dat er erg weinig licht op de tafel was. Ik kon het bonnetje niet lezen, mede doordat het erg regenachtig was. Gelukkig had mijn gast wat jongere ogen!!!
Ik zal het Backhuis zeker aanbevelen in onze woongroep. Hartelijk dank voor de gezellige avond.
Bep
amolen4 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
heerlijk gegeten en de plates zagen er verzorgd en origineel uit. in tegenstellig tot wat er vooraf op de website stond kon je niet uit enkele gerechten kiezen.
annie.somberg .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk menu in het kader van de AH dineractie. In principe geen keuze, alleen voor het geval je iets niet lust of niet mag eten. Zeer professionele en vriendelijke bediening.
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Samen met vrienden uit eten geweest op de manier zoals ik dat graag wil.
Zeer attent personeel. De dame die ons bediende had kennis van zaken wat betreft het menu. Kon ons goed adviseren. Deed dat met aandacht en humor.
Het eten was voortreffelijk. Smakelijk voorgerecht met vis. Een uitermate goed gegaard stuk kalfsvlees
en een goede afsluiting met een heerlijk dessert.
De gangen sloten perfect op elkaar aan.Geen lange wachttijden maar mooie tijden er tussen in. Leuke ambiance. Kortom wij komen hier zeker nog eens terug!
grlenderink1944 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Verrassend goed gedineerd. Verse produkten bij alle gangen. Zeer vriendelijke en attente bediening. Huiswijnen van prima kwaliteit. Kortom een zeer gezellige avond gehad. Direkt maar weer een avond geboekt.
troos.haarlem .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Hier met AH/IENS bon voor de teeede keer uitstekend gegeten. Wederom een keurige tafel gekregen en genoten van een mooi voorgerecht. Door een klein foutje van de keuken kregen we net als de dag ervoor als hoofdgerecht parelhoen geserveerd. Hadden we geen enkele moeite mee, maar de bediening maakte veel excuses en de door ons extra bestelde frites PLUS de koffie achteraf werden niet in rekening gebracht. Dit geweldige gebaar stellen wij zeer op prijs. Het dessert was natuurlijk ook weer uitstekend. Wij komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Leuke gastvrije ontvangst . Leuk menu ( geen keuze ) . Lekker en mooi opgemaakte borden .
Geslaagd en gezellig gegeten !
troos.haarlem .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Leuk 3-gangen menu met verrassend voorgerecht, hoofdgerecht van parelhoen en heerlijk dessert. Hiervan genoten met de Iens/AH bon. Voortreffelijke bediening met zeer vriendelijk personeel. EEN AANRADER!! Direct voor morgenavond weer gereserveerd.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk genoten op het terras van een goed diner en uitstekende bediening.
We hadden speciale wensen en daar is volledig mee rekening gehouden.
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Een restaurant om terug te komen, voor de derde keer hier gegeten alle keren even goed, divers en lekker.
De sfeer is leuk de bediening erg goed.
Henrike H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prijs-produktverhouding waren niet in evenwicht. De opmaak van de borden was mooi en kleurrijk. Maar de kwaliteit van de produkten viel erg tegen. Niet veel smaak aan het vlees. De riblende was erg taai en ook niet goed warm.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
buiten gewoon goed .geweldig eten eendenborst precies goed .
bediening vlot.ruime parkeer gelegenheid.
nagerecht mooi op gemaakt
ingedezeeuw .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten ,, personeel erg vriendelijk, ,,,, was gewoon gezellig en erg lekker ,, m duidelijk uitleg over het eten goed advies over de wijn
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten, mooie gerechten, ook vegetarisch prima met een prachtige bulgursalade met kaas en gegrilde groente, een smakelijk pompoentaartje en een mooi divers toetje met bavarois, chococolade-ijs en een shotje van rode vruchten. Aardige bediening met aandacht. We waren prettig verrast.
Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
In een woord: voortreffelijk. Een aanrader. Dit restaurant verdient volgend jaar weer een plaats in de AHrestaurantactie.
Bonheiden .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
We hebben samen genoten van een heerlijk dineetje in Restaurant 't Backhuys in Hoevelaken. Nadat we vriendelijk werden ontvangen, werden we begeleid naar onze tafel en werd de menu voorgesteld. Persoonlijk had ik de voorkeur om vis te eten, als voorgerecht en dit werd zonder moeite aangepast. Het dessert was ook heel lekker en daarna keerden we huiswaarts met een tevreden gevoel.
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Goede service en ook rustig gegeten. Alles wer heel goed uitgelegd. Was echt top, een aanrader.Het eten was echt heel goed
FRIS .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ik eet geen vlees, ook de eend niet, die op het menu stond. Er werd goed op in gespeeld door mij dorade te serveren. De porties waren mooi opgemaakt, maar klein. Er werd rekening gehouden met mijn notenallergie bij het dessert. Minpuntje was de lange wachttijd tussen hoofdgerecht en dessert. Dat lag waarschijnlijk aan een event in het hotel, waardoor de keuken het drukker had dan gewoonlijk.