't Backhuys

Oosterdorpsstraat 11 3871 AA Hoevelaken Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Dessert
      Dessert

Over het restaurant 't Backhuys

In't Backhuys vinden we dat gerechten lekker, puur en eerlijk moeten zijn. Daarmee bedoelen we dat het bijzonder moet smaken en dat het, zoveel mogelijk, zonder schade voor de leefomgeving, het dierenwelzijn en de gezondheid moet worden geproduceerd. Dat we onze leveranciers en producenten kennen en weten hoe zij werken en dat we de verhalen achter die producten ook aan u kunnen overbrengen. Zo zijn en blijven we op zoek naar mooie producten uit onze directe omgeving.

Bij het samenstellen van de kaart laten we ons inspireren door de seizoenen. De kookmethodes die we daarbij kiezen passen bij de aandacht die we hebben voor de producten; roken, pekelen, smoren, stoven, inleggen etc. Ambachtelijke bereidingswijzen die we zelf beheersen, verfijnen en voorzien van een moderne twist, waarbij aandacht voor smaak en product tot mooie gerechten leidt.

De persoonlijke benadering van onze bediening, een luisterend oor voor uw wensen en een passend wijnadvies complementeren een heerlijke ervaring in 't Backhuys.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Backhuys

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag

9,1

Jouw recensie over het restaurant 't Backhuys

Koen K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Eten was van prima kwaliteit. Jammer dat je bij de Ah-restaurantactie geen keuze hebt tussen verschillende gerechten per gang. Wel fijn dat ze het dessert aanpasten op eigen verzoek.
H.A. S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Gebruik gemaakt van de AH dinerbon. Prima diner. Heerlijk gegeten.
Jill W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Een heel sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Wij waren er op een maandagavond dus was het niet erg druk. Gemoedelijk sfeer, goed eten. Het AH menu was niet zomaar een goedkoop samegesteld iets, maar een weerspiegeling van de eigen kaart, op z'n manier dat je meteen denkt: hier komen wij terug. Top!
Ireneroosblok R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
het hoofdgerecht was smakeloos hetgeen door de bediening bij navraag in de keuken ook volledig werd erkend
Beste mevrouw Roos, u heeft gelijk; er is zondag inderdaad iets misgegaan met het hoofdgerecht. Excuses zijn op zijn plaats. Gelukkig heeft u wel genoten van het voor- en nagerecht.
Komt u nog een keer terug voor een herkansing? We willen graag laten proven en zien dat dit eenmalig was.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
De verrassingsmenu's van de chef zijn heerlijk. De menu kaart zelf heeft niet al te veel gerechten. Bediening vrien- delijk en correct. Speciale pluim voor Ronald Brink.
K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Biefstuk niet altijd even goed (soms wat taai). Eerste avond moest ik tijd wachten tot er iemand kwam om me de tafel te wijzen. Gerechten zonder bijgerechten (friet/aardappel/groente) daarom zat ik niet snel vol. Verder erg aardig personeel, en kreeg je snel je eten.
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Een restaurant waar wij vaker komen. Er werd prima ingespeeld op het glutenvrije dieet van mijn vrouw. Goede kwaliteit, De bediening was informeel en correct.
fjs1 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
lekker eten, uitstekende service, veel kennis van de wijnen. Alleen het schaaltje zoetigheid bij de koffie vind ik wat minder. Liever 1 goede bonbon.
A.I.I. L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
We hebben hier heel gezellig gegeten. De borden zijn prachtig opgemaakt, heerlijke gerechten en genoeg keus.
awthoven .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ons verblijf was heel prettig. Goede en klantgerichte bediening. Hadden plezier i9n hun werk.
Ook de kok heeft goed zijn best gedaan. Heerlijk diner met zorg bereid en vakkundig opgediend door de fijne bediening.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
prima bediening. Vlot en op de hoogte van de gerechten. Hield goed in de gaten wanneer je bord leeg was. Voorgerecht, combinatie vlees met wat groente goed. Hoofdmaaltijd, lekker maar hoeveelheid aan de kleine kant.
(De porties zijn niet voor een grote eter). Nagerecht erg smakelijk.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wederom genoten van een uitstekend 3-gangen diner met gebruikmaking van AH/Iens bon. Wat een vriendelijke bediening en wat een goede smaakvolle gerechten. Een echte aanrader. Chapeau!!
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Met familie via AH actie gegeten. Het eten was heerlijk en goed. Werd door het personeel erg vriendelijk geholpen en de gerechten werden op tijd geserveerd. Wij vonden het rustig en de inrichting was gezellig. Wij vinden het een aanrader om daar te eten.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten met 2 kids (in de leeftijd van 10 en 13 jaar) en ontzettend aardige bediening! Fijn ook dat er van het menu kon worden afgeweken.
jos P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
heel aardige bediening en heel goed en lekker eten , prima prijs kwaliteit verhouding.
Ik wil bij een beoordeling niet zo dwingend tot 120 tekens aangezet worden!
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Vriendelijk ontvangen, kregen uitleg over het menu, dit was al bepaald, de borden mooi opgemaakt.
Voorgerecht vis, daarna lamsrub en een toetje van blauwe bessen.
Heerlijk gegeten
Max D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Perfect ! Goede bediening ! Fijn van smaak ! Goede prijs kwaliteits verhouding goede ontvangst ! Ontspannen sfeer ! Uniek in Hoevelaken !
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Voor de tweede achtereenvolgende avond hier gedineerd met da AH/IENS Restaurantactie. Wederom mooie tafel gekregen en speciaal voor ons ander menu aangeboden gekregen dan de avond ervoor. Vooraf heerlijke salade, hoofdgerecht eendenborst met door ons als extra bestelde frites en heerlijk ijsdessert toe. Een echte aanrader, dit restaurant.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Hier prima gedineerd met de AH/IENS Actie. Mooie tafel gekregen en het speciale menu bestond uit vooraf carpacchio met als hoofdgerecht zacht gegaarde runderlende en als nagerecht het dessert van de chef. Uitstekende bediening, heerlijk gegeten en als afsluiting genoten van koffie en capuchino. Morgenavond dineren we hier weer. Chapeau!!!
G.R.Lenderink L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Altijd zeer gunstige recensies gegeven. Voor een karaf kraanwater euro 2,50 moeten geven. Belachelijk, terwijl ik om een glas water gevraagd had. Verleden keer ook al veel te veel voor een kop koffie sec (3,50 euro per kop)) gegeven. Op de rekening stond met bonbons, terwijl ik uitdrukkelijk zonder bonbons gevraagd had. De bonbons waren niet gegeven maar wel in rekening gebracht. Zo ga je niet met klanten om. Er zijn andere manieren om een tekort???? in rekening te brengen. Zo ga je niet met klanten om!!!!!!!