Over het restaurant 't Backhuys

In't Backhuys vinden we dat gerechten lekker, puur en eerlijk moeten zijn. Daarmee bedoelen we dat het bijzonder moet smaken en dat het, zoveel mogelijk, zonder schade voor de leefomgeving, het dierenwelzijn en de gezondheid moet worden geproduceerd. Dat we onze leveranciers en producenten kennen en weten hoe zij werken en dat we de verhalen achter die producten ook aan u kunnen overbrengen. Zo zijn en blijven we op zoek naar mooie producten uit onze directe omgeving.

Bij het samenstellen van de kaart laten we ons inspireren door de seizoenen. De kookmethodes die we daarbij kiezen passen bij de aandacht die we hebben voor de producten; roken, pekelen, smoren, stoven, inleggen etc. Ambachtelijke bereidingswijzen die we zelf beheersen, verfijnen en voorzien van een moderne twist, waarbij aandacht voor smaak en product tot mooie gerechten leidt.

De persoonlijke benadering van onze bediening, een luisterend oor voor uw wensen en een passend wijnadvies complementeren een heerlijke ervaring in 't Backhuys.

Meer informatie over restaurant 't Backhuys

9,3

Jouw recensie over het restaurant 't Backhuys

fjs1 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
lekker eten, uitstekende service, veel kennis van de wijnen. Alleen het schaaltje zoetigheid bij de koffie vind ik wat minder. Liever 1 goede bonbon.
Nelly L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
We hebben hier heel gezellig gegeten. De borden zijn prachtig opgemaakt, heerlijke gerechten en genoeg keus.
awthoven .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ons verblijf was heel prettig. Goede en klantgerichte bediening. Hadden plezier i9n hun werk.
Ook de kok heeft goed zijn best gedaan. Heerlijk diner met zorg bereid en vakkundig opgediend door de fijne bediening.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
prima bediening. Vlot en op de hoogte van de gerechten. Hield goed in de gaten wanneer je bord leeg was. Voorgerecht, combinatie vlees met wat groente goed. Hoofdmaaltijd, lekker maar hoeveelheid aan de kleine kant.
(De porties zijn niet voor een grote eter). Nagerecht erg smakelijk.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wederom genoten van een uitstekend 3-gangen diner met gebruikmaking van AH/Iens bon. Wat een vriendelijke bediening en wat een goede smaakvolle gerechten. Een echte aanrader. Chapeau!!
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Met familie via AH actie gegeten. Het eten was heerlijk en goed. Werd door het personeel erg vriendelijk geholpen en de gerechten werden op tijd geserveerd. Wij vonden het rustig en de inrichting was gezellig. Wij vinden het een aanrader om daar te eten.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten met 2 kids (in de leeftijd van 10 en 13 jaar) en ontzettend aardige bediening! Fijn ook dat er van het menu kon worden afgeweken.
jos P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
heel aardige bediening en heel goed en lekker eten , prima prijs kwaliteit verhouding.
Ik wil bij een beoordeling niet zo dwingend tot 120 tekens aangezet worden!
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Vriendelijk ontvangen, kregen uitleg over het menu, dit was al bepaald, de borden mooi opgemaakt.
Voorgerecht vis, daarna lamsrub en een toetje van blauwe bessen.
Heerlijk gegeten
Max D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Perfect ! Goede bediening ! Fijn van smaak ! Goede prijs kwaliteits verhouding goede ontvangst ! Ontspannen sfeer ! Uniek in Hoevelaken !
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Voor de tweede achtereenvolgende avond hier gedineerd met da AH/IENS Restaurantactie. Wederom mooie tafel gekregen en speciaal voor ons ander menu aangeboden gekregen dan de avond ervoor. Vooraf heerlijke salade, hoofdgerecht eendenborst met door ons als extra bestelde frites en heerlijk ijsdessert toe. Een echte aanrader, dit restaurant.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Hier prima gedineerd met de AH/IENS Actie. Mooie tafel gekregen en het speciale menu bestond uit vooraf carpacchio met als hoofdgerecht zacht gegaarde runderlende en als nagerecht het dessert van de chef. Uitstekende bediening, heerlijk gegeten en als afsluiting genoten van koffie en capuchino. Morgenavond dineren we hier weer. Chapeau!!!
grlenderink1944 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Altijd zeer gunstige recensies gegeven. Voor een karaf kraanwater euro 2,50 moeten geven. Belachelijk, terwijl ik om een glas water gevraagd had. Verleden keer ook al veel te veel voor een kop koffie sec (3,50 euro per kop)) gegeven. Op de rekening stond met bonbons, terwijl ik uitdrukkelijk zonder bonbons gevraagd had. De bonbons waren niet gegeven maar wel in rekening gebracht. Zo ga je niet met klanten om. Er zijn andere manieren om een tekort???? in rekening te brengen. Zo ga je niet met klanten om!!!!!!!
Bep V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Hartelijke ontvangst, de bediening was correct. De dames gaven goede uitleg van de gerechten en het wijnacvies was goed.
Persoonlijk vond ik het een minpuntje dat er erg weinig licht op de tafel was. Ik kon het bonnetje niet lezen, mede doordat het erg regenachtig was. Gelukkig had mijn gast wat jongere ogen!!!
Ik zal het Backhuis zeker aanbevelen in onze woongroep. Hartelijk dank voor de gezellige avond.
Bep
amolen4 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
heerlijk gegeten en de plates zagen er verzorgd en origineel uit. in tegenstellig tot wat er vooraf op de website stond kon je niet uit enkele gerechten kiezen.
annie.somberg .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk menu in het kader van de AH dineractie. In principe geen keuze, alleen voor het geval je iets niet lust of niet mag eten. Zeer professionele en vriendelijke bediening.
Annefieke P.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Samen met vrienden uit eten geweest op de manier zoals ik dat graag wil.
Zeer attent personeel. De dame die ons bediende had kennis van zaken wat betreft het menu. Kon ons goed adviseren. Deed dat met aandacht en humor.
Het eten was voortreffelijk. Smakelijk voorgerecht met vis. Een uitermate goed gegaard stuk kalfsvlees
en een goede afsluiting met een heerlijk dessert.
De gangen sloten perfect op elkaar aan.Geen lange wachttijden maar mooie tijden er tussen in. Leuke ambiance. Kortom wij komen hier zeker nog eens terug!
grlenderink1944 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Verrassend goed gedineerd. Verse produkten bij alle gangen. Zeer vriendelijke en attente bediening. Huiswijnen van prima kwaliteit. Kortom een zeer gezellige avond gehad. Direkt maar weer een avond geboekt.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Hier met AH/IENS bon voor de teeede keer uitstekend gegeten. Wederom een keurige tafel gekregen en genoten van een mooi voorgerecht. Door een klein foutje van de keuken kregen we net als de dag ervoor als hoofdgerecht parelhoen geserveerd. Hadden we geen enkele moeite mee, maar de bediening maakte veel excuses en de door ons extra bestelde frites PLUS de koffie achteraf werden niet in rekening gebracht. Dit geweldige gebaar stellen wij zeer op prijs. Het dessert was natuurlijk ook weer uitstekend. Wij komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Leuke gastvrije ontvangst . Leuk menu ( geen keuze ) . Lekker en mooi opgemaakte borden .
Geslaagd en gezellig gegeten !