Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Dessert
      Dessert

Over het restaurant 't Backhuys

In't Backhuys vinden we dat gerechten lekker, puur en eerlijk moeten zijn. Daarmee bedoelen we dat het bijzonder moet smaken en dat het, zoveel mogelijk, zonder schade voor de leefomgeving, het dierenwelzijn en de gezondheid moet worden geproduceerd. Dat we onze leveranciers en producenten kennen en weten hoe zij werken en dat we de verhalen achter die producten ook aan u kunnen overbrengen. Zo zijn en blijven we op zoek naar mooie producten uit onze directe omgeving.

Bij het samenstellen van de kaart laten we ons inspireren door de seizoenen. De kookmethodes die we daarbij kiezen passen bij de aandacht die we hebben voor de producten; roken, pekelen, smoren, stoven, inleggen etc. Ambachtelijke bereidingswijzen die we zelf beheersen, verfijnen en voorzien van een moderne twist, waarbij aandacht voor smaak en product tot mooie gerechten leidt.

De persoonlijke benadering van onze bediening, een luisterend oor voor uw wensen en een passend wijnadvies complementeren een heerlijke ervaring in 't Backhuys.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Backhuys

• : Gratis parkeren

Maandag t/m Zondag

9,2

Jouw recensie over het restaurant 't Backhuys

Dick V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Het was geen keuzediner maar een verrassingsdiner, ik hou niet van verrassingen en kies liever zelf.
Troos.haarlem R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Wederom heerlijk genoten van een AH/Iens driegangenmenu. Alle gerechten werden vooraf keurig uitgelegd en bestond als voorgerecht uit kabeljauwfilet, hoofdgerecht voortreffelijke eendgerecht en als dessert een verukkelijke cheesecake. De tot tweemaal toe gekregen warme broodjes en de door ons bijbestelde frites maakten het geheel tot een uitstekend diner. Afgesloten met koffie en cappuchino.
Al met al weer een aanrader!!
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk gegeten, lekker buiten. Goede service
Helmert L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Prettige bediening, leuke verrassingsmeneu, kom er zeker nog een keer vterug
SABRINA M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Zalig gegeten lekker verrassend menu en lekkere wijn
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Voor de tweede maal Ah menu deze week gegeten menu was totaal verschillend met eerder in de week,maar net zo voortreffelijk.
Marjanne L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
We hebben genoten van een heerlijk driegangendiner, gezellige ambiance, prima bediening.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijk gegeten van 3 gangen menu van de ah aktie de eendenborst was verrukkelijk evenals het voorgerecht en nagerecht .De bediening was vriendelijk en zeer gastvrij en was terzake kundig
Kortom restaurant is zeer aanbevelswaardig.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Met AH restaurant actie gegeten. Menu van de chef was goed. Wijn ook goed
Iris L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk, vernieuwend en verrassend eten. We hadden het menu van de chef, en nog goedkoop ook!
H.A. S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Goede bediening en sfeer.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
We gingen via de AH actie. Er was 1 3 gangen menu voor deze actie. Een keuze uit 2 of 3 menu's was fijner geweest. Maar het eten en de verdere service was perfect.
Margie D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hebben met de AH diner aktie meer dan lekker gegeten. Superaardige en gezellige bediening. Het was top in het kwadraat.
Miriam-Wilko V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Mooie locatie, vriendelijk personeel, lekker eten, alleen jammer dat je helemaal geen keuzemogelijkheden hebt bij de ah-actie.
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk gegeten met de AH/Iens actie.
Hartelijke ontvangst.
Porties prima en kwaliteit top.
1 klein puntje van kritiek, een kindermenu (tomatensoep (vers)) met kipnuggets of kroket, wat vers fruit en vers ijs voor €19.50 is erg fors geprijsd.
Maar dat mocht de verdere pret niet drukken.
Joop H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Wij hebben er van genoten hier te eten.
Koen K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Eten was van prima kwaliteit. Jammer dat je bij de Ah-restaurantactie geen keuze hebt tussen verschillende gerechten per gang. Wel fijn dat ze het dessert aanpasten op eigen verzoek.
Troos.haarlem R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Uitstekend gedineerd met AH/Iens bon. Heerlijk driegangenmenu, wat uitgebreid werd toegelicht door bediening.
Zeker aanbevelingswaardig voor AH/IENS bonhouders. Heerlijk wijntje erbij en na genoten te hebben van voortreffelijk voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, afgesloten met koffie en cappuccino.
H.A. S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Gebruik gemaakt van de AH dinerbon. Prima diner. Heerlijk gegeten.
Jill W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Een heel sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Wij waren er op een maandagavond dus was het niet erg druk. Gemoedelijk sfeer, goed eten. Het AH menu was niet zomaar een goedkoop samegesteld iets, maar een weerspiegeling van de eigen kaart, op z'n manier dat je meteen denkt: hier komen wij terug. Top!