't Backhuys (Bilderberg)

Oosterdorpsstraat 11 3871 AA Hoevelaken Nederland Kaart

Over restaurant 't Backhuys (Bilderberg)

Gerechten met een verhaal

Wanneer je (Ooster)dorpsstraat hoort, weet je dat je in de omgeving bent van het dorpscentrum. In het geval van 't Backhuys ben je om de hoek van de knusse dorpscentrum van Hoevelaken. Bij dit restaurant laten ze je inspireren door de verschillende seizoenen. Seizoensgerechten die op verschillende wijzen worden bereid en die overheerlijk zijn, zonder schade van de omgeving. Ieder ingrediënt en gerecht kent een verhaal en de bediening vertelt deze met volle enthousiasme!

Meer informatie over restaurant 't Backhuys (Bilderberg)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
FRIS .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ik eet geen vlees, ook de eend niet, die op het menu stond. Er werd goed op in gespeeld door mij dorade te serveren. De porties waren mooi opgemaakt, maar klein. Er werd rekening gehouden met mijn notenallergie bij het dessert. Minpuntje was de lange wachttijd tussen hoofdgerecht en dessert. Dat lag waarschijnlijk aan een event in het hotel, waardoor de keuken het drukker had dan gewoonlijk.
J_Arlar .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Duidelijke uitleg van het AH 3-gangen menu. Mijn partner lustte geen eendenborst : geen enkel probleem, hiervoor in de plaats werd een heerlijke kalfsoester geserveerd ! Correcte en zeer vriendelijke bediening. 't Backhuys is zeker een aanrader !!
Fjs1 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lekker en verzorgd gegeten. Moderne opmaak van de gerechten. Smaakvol. Leuke ambiance. Sympathiek en pittig meisje in de bediening. Je voelt je er welkom.
Lgaob .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
We werden goede bediend en duidelijke uitleg van het 3 gangen menu wat er voor de AH actie was. Hierin was geen keuze maar het klonk erg goed. Vooraf werd er gevraagd of je ergens niet tegen kon of een allergie had.
Duidelijke uitleg bij elke gang en het smaakte heerlijk. Wij hebben een fijne avond gehad met heerlijk eten.
Greetfransen .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij hebben uitstekend gegeten. De bediening was erg goed en wij kregen veel uitleg over de wijn en het eten. Een restaurant om nog een keer naar toe te gaan.
Karinvanwell .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
gezellige sfeer, leuke bediening, redelijke prijs voor een prima 3 gangen menu. Jammer dat je verder niet kon kiezen. En er werd ook geen wijnarrangement aangeboden
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Het gerecht was perfect, maar ik had verwacht van de 3 gangen-menu kaart, die 3 keuze inbegrepen zouden zijn. Maar de ober kwam alleen met mondeling. Zonder de menukaart. Het liefst zou ik zeggen, want iemand zou het geen vis luste
n of vlees of vegatarier. Dan zou iemand op zijn gemak het gerecht kiezen
Gerardlankheet .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
zeer slechte ongeïnteresseerd ober. namen deel aan de AH actie.
eten was redelijk en het nagerecht was het een en ander bij elkaar geraapt

Renkie .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We verbleven in het Bildenberg Hotel waar dit restaurant bij hoort. Lekker ruim opgezet, en daardoor geen 'last' van andere gasten. Service kan wat beter, personeel leek het niet super druk te hebben maar toch lang voordat er gevraagd werd of we nog wat wilden drinken. Wel mooie wijnkaart en prima aanbod aan speciaal bier.
Naast de kaart was er een dagmenu, leuke verassende gerechten. Duidelijk goed nagedacht over de kaart en de combinaties. Wel aandachtspuntjes voor de garing, zo was de tonijn van het voorgerecht toch echt wat droog.
Al met al prima restaurant om eens rustig te tafelen, wel iets wat aan de prijs.
Gfvanwijland .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het totale plaatje was bijzonder goed. Heerlijk gegeten op het terras en vriendelijke bediening. Wij zijn er vaker geweest dus wij zijn zeer tevreden!
Whvandenbrink .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Het eten was verukkelijk. Snel aanpassing van vis naar vlees. Bediening was uiterst correct. Kortom een goede keus en zeker een aanbeveling.
Caitlin5202 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het eten was erg lekker en de bediening was erg vriendelijk. Wij hebben meegedaan met de AH actie. Het 3-gangen menu zag er mooi uit.
Ronfier .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Prima menu. Tijdens de uitleg van het menu werd ons de mogelijkheid geboden eventueel zaken aan te passen als we iets niet lusten. We deden mee aan de AH actie.
Philomène S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We namen een flesje wijn en die werd gewoon helemaal uitgeschonken, niets proeven vooraf....De wijn ging wel. De coquilles vooraf waren lekker, kalfsvlees als hoofdgerecht ook, maar zowel de vis vooraf als het kalfsvlees was lauw. Zoet na en ik kon kaasjes nemen. Dat was lekker. Er was een evenement aan de gang naast onze eetzaal, maar veel van de mensen van het evenement kwamen bij ons betalen. Deur open, koud en nogal wat drukte.
Henkjacobs111 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
' Backhuys is een mooi restaurant. Smaakvol ingericht. Het was heel erg rustig in het restaurant. Hierdoor weinig sfeer. Wij vonden het eten niet heel fantasievol. In verhouding tot de prijs was dat teleurstellend.
Jannymeijer .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
We hebben genoten van een heerlijk klaargemaakte diamant haas en een bijzonder lekker notentaartje toe. Prettige bediening en mooie ambiance.
Minieschreurs .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten in het Backhuys. Zowel het voorgerecht, het hoofdgerecht en dessert waren heerlijk. Attente bediening die het geheel compleet maakten.
AdindaB .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Niet vernieuwend, wel erg lekker! We werden geholpen door een vriendelijke en kundige ober. We hadden een vast menu vanwege de Albert Heijn-actie. Wanneer je iets niets lustte werd er gezocht naar een alternatief. Wij aten vis vooraf, eendenborst als hoofdgerecht en bavarois als dessert. Fijn en warm restaurant en sfeervolle loungemuziek.
Remy V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Prima gegeten, jammer dat de bediening na het dessert geen aandacht meer voor ons had. Eten was goed, bijpassende wijnen ook.
Hans.van.grevenstein .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
We werden hartelijk welkom geheten. We hadden keuze uit verschillende tafeltjes. De ober legde ons het menu uit waarin we ons helemaal konden vinden. Het diner was voortreffelijk. Bij het dessert, dit was ook goed, had wel een klein ijsbolletje gemogen. Zeker een restaurant om aan te bevelen en we komen hier nog graag een keer terug.