't Backhuys (Bilderberg)

Oosterdorpsstraat 11 3871 AA Hoevelaken Nederland Kaart

Over het restaurant 't Backhuys (Bilderberg)

Gerechten met een verhaal

Wanneer je (Ooster)dorpsstraat hoort, weet je dat je in de omgeving bent van het dorpscentrum. In het geval van 't Backhuys ben je om de hoek van de knusse dorpscentrum van Hoevelaken. Bij dit restaurant laten ze je inspireren door de verschillende seizoenen. Seizoensgerechten die op verschillende wijzen worden bereid en die overheerlijk zijn, zonder schade van de omgeving. Ieder ingrediënt en gerecht kent een verhaal en de bediening vertelt deze met volle enthousiasme!

Meer informatie over restaurant 't Backhuys (Bilderberg)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henrike H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
buiten gewoon goed .geweldig eten eendenborst precies goed .
bediening vlot.ruime parkeer gelegenheid.
nagerecht mooi op gemaakt
ingedezeeuw .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten ,, personeel erg vriendelijk, ,,,, was gewoon gezellig en erg lekker ,, m duidelijk uitleg over het eten goed advies over de wijn
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten, mooie gerechten, ook vegetarisch prima met een prachtige bulgursalade met kaas en gegrilde groente, een smakelijk pompoentaartje en een mooi divers toetje met bavarois, chococolade-ijs en een shotje van rode vruchten. Aardige bediening met aandacht. We waren prettig verrast.
Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
In een woord: voortreffelijk. Een aanrader. Dit restaurant verdient volgend jaar weer een plaats in de AHrestaurantactie.
Bonheiden .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
We hebben samen genoten van een heerlijk dineetje in Restaurant 't Backhuys in Hoevelaken. Nadat we vriendelijk werden ontvangen, werden we begeleid naar onze tafel en werd de menu voorgesteld. Persoonlijk had ik de voorkeur om vis te eten, als voorgerecht en dit werd zonder moeite aangepast. Het dessert was ook heel lekker en daarna keerden we huiswaarts met een tevreden gevoel.
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Goede service en ook rustig gegeten. Alles wer heel goed uitgelegd. Was echt top, een aanrader.Het eten was echt heel goed
FRIS .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ik eet geen vlees, ook de eend niet, die op het menu stond. Er werd goed op in gespeeld door mij dorade te serveren. De porties waren mooi opgemaakt, maar klein. Er werd rekening gehouden met mijn notenallergie bij het dessert. Minpuntje was de lange wachttijd tussen hoofdgerecht en dessert. Dat lag waarschijnlijk aan een event in het hotel, waardoor de keuken het drukker had dan gewoonlijk.
J_Arlar .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Duidelijke uitleg van het AH 3-gangen menu. Mijn partner lustte geen eendenborst : geen enkel probleem, hiervoor in de plaats werd een heerlijke kalfsoester geserveerd ! Correcte en zeer vriendelijke bediening. 't Backhuys is zeker een aanrader !!
fjs1 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lekker en verzorgd gegeten. Moderne opmaak van de gerechten. Smaakvol. Leuke ambiance. Sympathiek en pittig meisje in de bediening. Je voelt je er welkom.
lgaob .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
We werden goede bediend en duidelijke uitleg van het 3 gangen menu wat er voor de AH actie was. Hierin was geen keuze maar het klonk erg goed. Vooraf werd er gevraagd of je ergens niet tegen kon of een allergie had.
Duidelijke uitleg bij elke gang en het smaakte heerlijk. Wij hebben een fijne avond gehad met heerlijk eten.
greetfransen .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij hebben uitstekend gegeten. De bediening was erg goed en wij kregen veel uitleg over de wijn en het eten. Een restaurant om nog een keer naar toe te gaan.
karinvanwell .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
gezellige sfeer, leuke bediening, redelijke prijs voor een prima 3 gangen menu. Jammer dat je verder niet kon kiezen. En er werd ook geen wijnarrangement aangeboden
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Het gerecht was perfect, maar ik had verwacht van de 3 gangen-menu kaart, die 3 keuze inbegrepen zouden zijn. Maar de ober kwam alleen met mondeling. Zonder de menukaart. Het liefst zou ik zeggen, want iemand zou het geen vis luste
n of vlees of vegatarier. Dan zou iemand op zijn gemak het gerecht kiezen
gerardlankheet .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
zeer slechte ongeïnteresseerd ober. namen deel aan de AH actie.
eten was redelijk en het nagerecht was het een en ander bij elkaar geraapt

renkie .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We verbleven in het Bildenberg Hotel waar dit restaurant bij hoort. Lekker ruim opgezet, en daardoor geen 'last' van andere gasten. Service kan wat beter, personeel leek het niet super druk te hebben maar toch lang voordat er gevraagd werd of we nog wat wilden drinken. Wel mooie wijnkaart en prima aanbod aan speciaal bier.
Naast de kaart was er een dagmenu, leuke verassende gerechten. Duidelijk goed nagedacht over de kaart en de combinaties. Wel aandachtspuntjes voor de garing, zo was de tonijn van het voorgerecht toch echt wat droog.
Al met al prima restaurant om eens rustig te tafelen, wel iets wat aan de prijs.
gfvanwijland .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het totale plaatje was bijzonder goed. Heerlijk gegeten op het terras en vriendelijke bediening. Wij zijn er vaker geweest dus wij zijn zeer tevreden!
whvandenbrink .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Het eten was verukkelijk. Snel aanpassing van vis naar vlees. Bediening was uiterst correct. Kortom een goede keus en zeker een aanbeveling.
caitlin5202 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het eten was erg lekker en de bediening was erg vriendelijk. Wij hebben meegedaan met de AH actie. Het 3-gangen menu zag er mooi uit.
ronfier .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Prima menu. Tijdens de uitleg van het menu werd ons de mogelijkheid geboden eventueel zaken aan te passen als we iets niet lusten. We deden mee aan de AH actie.