't Backertje

Markt Oostzijde 14 3421 AE Oudewater Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Backertje

Janneke T.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
High tea gedaan hier: grote doos met verschillende soorten thee, onbeperkt heet water, zeer vriendelijke bediening, er werd goed rekening gehouden met dieetwensen en het pand ziet er superleuk uit. Met name de hartige ronde was erg lekker, de zoete ronde redelijk standaard. Maar meer dan voldoende. Wat mij betreft een aanrader dus.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
We waren hier voor een snelle lunch en kozen voor een sandwich 't Backertje. Helemaal prima; vers en smakelijk. Nette en vriendelijke bediening. Dit leuke eetcafe, gelegen naast de Waag, zat behoorlijk vol. En gezien onze eigen ervaring konden wij ons voorstellen waarom.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Op zondag 10 mei kwamen we langs het terras tijdens een rondje Geocachen in Oudewater. Het was een zonnige dag en het terras zat bijna helemaal vol. De dames van de bediening hadden hun zaakjes zichtbaar goed onder controle en wij kregen onze koffie en drankjes snel door.
Prima koffie overigens.
Na een paar uur waren we klaar met onze hobby en besloten wat te eten in de stad. Het werd weer 't Backertje. Omdat het na 18 uur was en iets frisser werd kozen we er voor om binnen te eten.
Ook nu bleek dat de dames perfect op elkaar waren ingewerkt; alles ging vlot en totaal zonder stress, hoewel het toch nog behoorlijk druk was. Hier heeft men plezier in zijn werk.
Wij aten een schnitzel, een kipschnitzel en een stukje Panga vis. Daarbij gloeiend hete frietjes die prima smaakten en goed gebakken waren in schone olie.
De bediening was oprecht hartelijk en belangstellend. Compliment daarvoor.
Het eten was goed, niet heel bijzonder, maar dat zochten we ook niet na een lange wandeldag.
Tevreden en voldaan zijn we vertrokken.
JannekeM .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Vanmiddag met 6 personen een high tea gehad bij 't Backertje. Een heel gezellig restaurant in een sfeervol pand. Heel vriendelijk personeel. Echter de high tea vonden we tegenvallen.Het hartige gedeelte was goed, ook aan onze vegetariërs was gedacht. Maar de zoete ronde was een aanfluiting. o.a. vier soorten slagroomsoesjes (zo uit het koelvak van de supermarkt??) da's echt teveel soes...(geen scones, geen muffins). Misschien kwam het omdat we slechts 22 uur van te voren gereserveerd hadden? Toch jammer..
Judithz15 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Op een zondagavond op het terras van het 't Backertje een heerlijke avond gehad. Met een kip sate en een 'Kip special 't Backertje'. Lekkere aardappelschijfjes en patat, lekkere side-salad. Niet bijzonder maar erg lekker. als ik weer in Oudewater ben zal ik hier zeker weer naar toe gaan, zeker ook voor de bediening. Deze was snel en vaak!
Hetty G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Hoewel het restaurant niet zo groot is, hebben we er met een gezelschap van 20 personen prima gegeten.
Vooraf was er een keuzemenu afgesproken van 3 gerechten: vlees, vis en vegetarisch.
De bediening was vriendelijk en zeer vlot.
Het eten kwam voor alle 20 personen tegelijk op tafel. Het smaakte prima. Eenvoudig (zoals afgesproken) en zeer gevarieerd.
Ook met een dieet als lactosevrij kon rekening gehouden worden.