Over het restaurant ’t Arsenaal

Voortreffelijke Frans-mediterrane keuken

Genieten aan de sfeervolle Nieuwe Markt. Met liefde kookt de chef voortreffelijke gerechten uit de Frans-mediterrane keuken met eerlijke ingrediënten uit de buurt. De bediening schenkt graag een mooi glas wijn voor je in en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Niet voor niets weet dit restaurant al jaren zijn Bib Gourmand onderscheiding vast te houden.

Meer informatie over restaurant ’t Arsenaal

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00
Zondag Gesloten

9,1
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Rustige accommodatie, gezellig zitten en geschikt voor een rustig etentje met je partner. Behulpzame lief personeel de bediening. Lekker gegeten en heerlijke amuses vooraf gekregen.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het was allemaal erg lekker en zeer verzorgd. Bij de vis miste ik wat pit of een krokante bite.
Verder niets dan lof. de gazpacho is een aanrader als start. Met a.h. bonnen zeer prijsgunstig. komen zeker terug, ook zonder bonnen! Mieke
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Erg lekker gegeten bij 't Arsenaal. De gerechten werden mooi gepresenteerd en het personeel was zeer vriendelijk! Zeker voor herhaling vatbaar.
Valentijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
De kwaliteit van het eten was echt heel goed. De bediening en verzorging van de maaltijd waren ook meer dan in orde. Aanbevolen!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
In 't Arsenaal hebben wij genoten van een 3-gangen diner met uitstekende mediterrane en streekgerechten in een historische omgeving. De bediening was zeer vriendelijk met een uitstekende timing. Wat betreft de wachttijd kan vermeld dat deze precies goed was.
Wiwa .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Met de AH actie gegeten en zoals gewoonlijk weer een prima avond gehad bij het Arsenaal. Speciaal AH menu met niet al te veel keus. Vooraf een amuse van een mouse van tomaat met mozzarella. Voorgerecht gazpacho en de kubusjes van gerookte eendenham waren voortreffelijk. Tussendoor een amuse van ragout gedoopt in bietengelei. Erg lekker was de lamsrump als hoofdgerecht. De scholfilet met risotto van parelcouscous en royaal rivierkreeftjes was erg verrassend van smaak. Als toetje een panacotta van vanille met pure chocolade ijs, was heerlijk. Ook het kaasplankje (meerprijs € 2.50) met een goede variatie aan streekkazen smaakte goed. De koffie na werd geserveerd met een amuse en een cremebonbon in witte chocolade.
thila_roelof .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het was lekker, heerlijke wijn, en met aandacht gemaakt. Veel veel veel beter dan het AH menu van vorig jaar.
Extra gang is mogelijk. De bediening was ook bijzonder vriendelijk.
Wij zijn weer helemaal blij met het arsenaal.
Bart05 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het Arsenaal is een prima restaurant met een vriendelijke attente bediening. Gerechten waren van uitstekende kwaliteit en ook wel bijzonder. kwamen er via AH aktie en die gasten werden boven neergezet. Reden niet bekend. Komen daar nog wel eens terug
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Goed personeel. Iedereen krijgt voldoende aandacht. Het eten is geweldig. Je bent echt een avondje uit.
Er wordt rekening gehouden met de wensen van de gast. Een echte aanrader.
Ishilde .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goede service en nette rekening. Alles was naar wens, met in acht mening van dieetwensen, echt genoten!
J.B. V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We zijn vaker geweest en ook deze keer was het menu weer bijzonder.
We voelden ons welkom en zijn verrast door de heerlijke gerechten.
keunen26 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Fantastisch gegeten
Zeer vriendelijke bediening
We hadden het ah diner en kregen nog twee amuses en warm brood
Karaf water en een heerlijke huis wijn
Meteen weer gereserveerd
Kortom super, een aanrader
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij 't Arsenaal, echt super! En alle gerechten worden ook prachtig geserveerd. Het is een mooi kleurrijk plaatje op je bord. Daarnaast kregen we ook 3 keer een verrassende en lekkere amuse tussendoor aangeboden. We konden er buiten zitten en dat is toch wel een hele bijzondere plek daar. Tussen de oude gewelven van de kerk. Wij vonden het een heerlijk avondje uit en gaan er zeker nog eens naar toe!
paulawoudstra1961 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Ik kan alleen maar zeer lovend zijn, wat een topgerechten werden er geserveerd, de amuses waren heerlijk. Alles was goed op elkaar afgestemd en de wijnen erbij waren super. De bediening is zeer goed en heel erg vriendelijk. De kok kwam bij het nagerecht uitleg geven. We zaten in de tuin, tussen de muren van een heel oud stukje Deventer. Wij gaan zeker weer terug.
baksvgeffen .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Mooie uitgekiende gerechten in een voortreffelijke ambiance. Zeer vriendelijk personeel. We komen zeker terug als de kaart is gewijzigd.
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Doordat we met 7 personen waren was de wacht tijd prima.Als je met 2 personen bent is het iets te lang.
We hebben genoten op de binnen plaats met als extra de geluiden van de deventer toren.
We komen zeker terug!
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Bediening was goed. Wachttijd tussen voor en hoofdgerecht was veel te lang. We hebben wel eens smaakvoller gegeten bij het Arsenaal.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Verrassende gerechten, vriendelijke bediening, goed op de hoogte van wat eruit de Frans-getinte keuken komt.
Ideaal om buiten te kunnen eten onder de gewelven van de oude Mariakerk en de stadsmuren van Deventer.
Aanrader voor een wat sjiekere gelegenheid.
Dideledokio .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Gastvrije bediening, vriendelijk en professioneel, niet opdringerig en niet verkoperig.
Mooie en gezellige locatie met goede afstand tussen tafeltjes.
Het eten was erg lekker, goede kwaliteit, goede porties en vernieuwend. Ook de amuses van het huis waren heerlijk en waren een mooie uiting van uitstekende gastvrijheid. Met dit AH restaurantactie menu zet het Arsenaal zichzelf goed op de kaart!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Dit was onze eerste ervaing met 't Arsenaal. Wij zijn hier terecht gekomen via de AH-actie. Ondanks dat het om een actie ging zijn wij naar onze mening toch behandeld als volledig betaalde gasten. Bij iedere gang zat er iets extra's bij. De bediening was goed en vriendelijk, de sfeer was goed en het eten heerlijk. We zijn goed gevuld weer naar huis gegaan. Het was een geslaagde avond en we komen zeker nog eens terug.