Over het restaurant ’t Arsenaal

Voortreffelijke Frans-mediterrane keuken

Genieten aan de sfeervolle Nieuwe Markt. Met liefde kookt de chef voortreffelijke gerechten uit de Frans-mediterrane keuken met eerlijke ingrediënten uit de buurt. De bediening schenkt graag een mooi glas wijn voor je in en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Niet voor niets weet dit restaurant al jaren zijn Bib Gourmand onderscheiding vast te houden.

Meer informatie over restaurant ’t Arsenaal

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00
Zondag Gesloten

paulvan .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekker gegeten valentijnmenu. Was erg goed verzorgd en zeer goede prijskwaliteitsverhouding. We zaten deze keer boven en met een leuk uitzicht op de straat. De bediening was wek regelmatig buiten adem omdat ze de trap om en neer liepen om vervolgens de gerechten toe te lichten.
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ik was aangenaam verrast, leuke innemende bediening, open sfeer en absoluut een goede kwaliteit prijsverhouding. De gerechten zijn mooi opgemaakt en erg smakelijk. De wijn was uitstekend.
Johanna P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
We waren gegaan vanwege de Dorade vis maar die viel ons tegen. Dat zal vast aan ons liggen dus we willen daar ook niet moeilijk over doen. Het is eigenlijk een vis voor in het voorjaar en iedere kok maakt hem anders. We hebben geen nagerecht genomen dus daar kunnen we niets over zeggen en ook geen voorgerechten.
Claartje R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Lekker eten en leuke amuses. De bediening was goed op de hoogte van de wijnkennis. Vriendelijk en zeker een aanbeveling.
Haya V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Prima maaltijd Leuk pand. Wellicht de volgende keer met vrienden hier heen gaan. Er zat iemand erg negatief te doen. Jammer.
Hettt R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Bij de Dorade was een tomatenrisotte. Omdat ik geen tomaten lust kreeg ik een risotte zonder tomaten. Fantastisch!
Frederike D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We gaan zeker nog 'n keer komen
Prima en gezellig
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wat een geweldige locatie. Het eten is zeer goed en ziet er prachtig uit. De smaak was buitengewoon, zeer vriendelijke bediening. een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt
marius.schepman .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Ook ditmaal voldeed 't Arsenaal aan de verwachtingen. Een amuse van bloemkool verrassend en meer smaak dan je van bloemkool zou verwachten.
Thera3 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
gezellige ambiance en heerlijk eten in het beste restaurant van Deventer. Is iedere keer weer een feestje en ik ben nog nooit teleurgesteld
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Lekker gegeten, gezellige avond gehad. Goede en vriendelijke bediening. In het hoofdgerecht en dessert zat alcohol in verwerkt. Mijn schoonzoon en dochter willen geen alcohol, maar dat was geen probleem. Ze hebben een goed en heerlijk alternatief geboden. Super!
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Eten zoals het hoort, niet de goedkoopste maar wel gewoon goed en met open keuken. goede kwaliteit gerechten en voldoende [niet teveel] keuze.

een aanrader
jacolien D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Verrukkelijk gegeten!
Als je glutenvrij moet eten is het toch wat oppassen, boterkoek en (glutenvrije) chocolade werden samen op 1 bordje geserveerd.
Hanny P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben over dit restaurant gelezen in de vak bladen. Daardoor hadden we een voorstelling van het geheel. De smaak gerechten was ok maar niet Wauw. Wellicht hebben wij net een slechte dag getroffen.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten was heerlijk en verrassend van samenstelling en smaak. Een aanrader.
charles01 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
We hadden een AH-aktie met als resultaat:
Een heerlijk avondje uit in een rustgevende omgeving met verrukkelijk eten en een vriendelijk persoonlijke bediening.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Fijne avond gehad met goed eten en dito wijnen. Prachtig plekje aan het raam. Bediening had wat amicaler gemogen en het tiramisu dessert bevatte teveel tonen van kaneel.
paikan .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima ontvangen door de eigenaar met een glaasje cava aan de bar. Je merkt echter wel (duidelijk) verschil in bediening, de ene keer worden gerechten uitgelegd, de andere keer niet. Bij één voorgerecht was mijn verwachting tov de omschrijving hoger dan het uiteindelijke gerecht kon waarmaken. Nadat de serveerster gevraagd had, bij het afruimen 'was het allemaal in orde' en ik mijn opmerking hierover maakte, werd het echter wegge'oh'd. Jammer, gemiste kans. Verder prima in orde, mooie combinaties, veel wild, wat uiteraard prima is in dit jaargetijde. Prettige geprijsde wijnkaart met voor ieder wat wils, leuke ambiance. Let erop dat de parkeergelegenheid er tegenover erg duur is 'flitsparkeren'!. Beter parkeergarage zoeken en klein stukje verder lopen.
Elizabeth V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten was van redelijke kwaliteit. Zeker geen vermelding waard in de de Michelin gids.
De sommelier moet op cursus. Het wijn arrangement was erbarmelijk. De kwaliteit matig en amper passend bij het eten.
De prijs kwaliteit verhouding was dan weer een zesje waard.
Iantje .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk avondje op prachtige plek in Deventer. Bij het raam én verwarming, lekker warm dus. Naast het driegangen menu ook twee amuses en extraatje bij de koffie. Gerechten zijn met aandacht bereid en worden met liefde geserveerd. Top!