Over het restaurant ’t Arsenaal

Voortreffelijke Frans-mediterrane keuken

Genieten aan de sfeervolle Nieuwe Markt. Met liefde kookt de chef voortreffelijke gerechten uit de Frans-mediterrane keuken met eerlijke ingrediënten uit de buurt. De bediening schenkt graag een mooi glas wijn voor je in en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Niet voor niets weet dit restaurant al jaren zijn Bib Gourmand onderscheiding vast te houden.

Meer informatie over restaurant ’t Arsenaal

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Ulla-Britt K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk buiten in een leuke ambiance naast de oude kerk gezeten.
Het eten was super lekker en wij kregen de tijd om van iedere gang te genieten.
Een aanrader!
Cis L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We werden ontvangen en behandeld als gewone gasten, dus met de AH kortingsbon. We konden ook kiezen van de gewone kaart. Super!
fred052timmer .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een aantrekkelijke ambiance met uitstekende bediening welke de kunst verstaat om aanwezig te zijn " zonder " aanwezig te zijn. Absolute aanrader !!
Van de amuses t.e.m. het dessert één heerlijke smaak - explosie !
Chapeau!
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
via de albert heijnactie gereserveerd. wij verwachtten een eenvoudig menu maar kregen ook nog amuzes tussendoor. het eten was erg lekker en de service oké.
ptiw .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Prima gegeten met de AH actie. De borden waren mooi opgemaakt, de eend was mals en het zoete nagerecht ook erg lekker.
We kregen ook twee amuses, water en iets lekkers bij de koffie. Dit stellen wij zeer op prijs.
Wij zaten boven met uitzicht op de kermis. De tafels staan lekker ruim opgesteld zodat je niet voortdurend bij je buren op het bord kijkt, of de conversatie kunt volgen.
BaRu9 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zeer vriendelijk personeel en de extra amuse,s waren ook om te smullen ,eten werd heel goed uitgelegd wat het was ,en de lekkernijen bij de koffie waren ook geweldig.
Dus al met al een prima aanrader ook met A H korting.
aafke D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Superieur eten, geweldige eendenborst en kalfslende. Fantastisch nagerecht . De wijn was uitstekend en daardoor hebben wij een geweldige avond gehad.
gogu1 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten, lekker die kleine amuses. FIjn dat de verzoeken uit de reservering goed worden opgepakt. Persoonlijke bediening. Er wordt goed rekening gehouden met wensen.
Goed gevoel voor timing.
Hettt R.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Het was - zoals altijd - weer goed om bij het Arsenaal te zijn. Heel lekker gegeten, vooraf zalm, hoofdgerecht kabeljauwfilet, nagerecht panna cotta met mango, kokos en ijs van witte chocolade. De dessertwijn bij het dessert was absoluut een topper!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
prima ambiance, in tuingedeelte, mooie opbouw van Chef's Special Menu, leuke toelichting op de gerechten, zeer gastvriendelijk, zeker voor herhaling om ook kennis te maken met de andere gerechten
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Een gezellig restaurant met een open keuken. Vooral de visgerechten waren prima, maar ook de Kalfswang is een aanrader. Terecht een Bib-Gourmandrestaurant.
Mee-eetster .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Eten bij T Arsenaal is een feestje. Fijne bediening; mooie plek; prachtig opgemaakte borden en uitstekende gerechten. Vaak afkomstig uit de streek. Ik kom hier graag eten en ik ben nog nooit teleurgesteld.
J S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
I.v.m. fraai warm weer, (dat die avond tot zeer laat aanhield !), tafel buiten geboekt. Tafels waren helaas niet ingedekt. Reden ? : Het had die middag plotseling gewaaid (!). Inmiddels tijd genoeg gehad e.e.a. alsnog in te vullen.
Er werd geen moeite gedaan de tafel toch enigszins in te dekken, b.v. met een servet. Daarenboven was de tafel niet schoon, daarom maar naar een andere tafel verhuisd. Jammer van dit unieke terras (Je waant je in de Middel -Eeuwen) . Omdat de rest prima werd ingevuld, is een herkansing op z'n plaats.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
In 't Arsenaal gegeten via AH restaurantactie. Was weer voortreffelijk! Heerlijk gegeten, goede service, gezellige ambiance en goede prijs-kwaliteitverhouding. Blijft een favoriet!
Wiwa .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Ook dit jaar weer de wine & dine asperges. Uitstekende en professionele ontvangst. Van heerlijke asperge gerechten en amuses genoten, begeleid door uitstekende wijnen van Norbert Klosters. Wederom een uitstekend verzorgde avond waar we met plezier op terug kijken. Het was weer een super avond.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het eten en de bediening was perfect.
De volgende keer willen we alleen geen tafeltje meer bij de tuindeuren. Was wat koud .
Conny I.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Fantastisch gegeten, timing was perfect, zeer goede service én erg gezellig.
Een 10!! ????
2 minuten stilte werd in acht genomen.
R.J. L.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Kwalitatief hoogstaand eten, daarbij goed op smaak en prachtig en kleurrijk vormgegeven.
Voor ons net iets te hoog in het zout, maar dat mocht het genieten niet schaden.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijke avond, vlotte bediening en goede wijn-spijscombinatie
Tim L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten (4-gangen Chef Specials) en prima service. Niet goedkoop, maar prima prijs/kwaliteitverhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.