Over het restaurant ’t Arsenaal

Voortreffelijke Frans-mediterrane keuken

Genieten aan de sfeervolle Nieuwe Markt. Met liefde kookt de chef voortreffelijke gerechten uit de Frans-mediterrane keuken met eerlijke ingrediënten uit de buurt. De bediening schenkt graag een mooi glas wijn voor je in en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Niet voor niets weet dit restaurant al jaren zijn Bib Gourmand onderscheiding vast te houden.

Meer informatie over restaurant ’t Arsenaal

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00
Zondag Gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant ’t Arsenaal

w.elkink .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een aller vriendelijkst en gastvrij onthaal. Het eten was van superieure kwaliteit. Met alle extra's toegevoegd beleven wij dit werkelijk als een feestmaal.
Personeel vriendelijk en deskundig.
Voor een ieder een aanrader.
Fanny P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een echt verwen menu met verrassende en hele bijzondere smaak combinaties, prachtig gepresenteerd. Een absolute aanrader!
C. G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten waren zeer smaakvol bereid en verschenen als een plaatje op het bord. Echt een culinair hoogstandje!
De bediening was zeer vriendelijk en alert. Het restaurant is gevestigd in een prachtig monumentaal pand. De inrichting is vrij sober. Had wat mij betreft nog iets warmer, sfeervoller gemogen, maar heeft ons verder niet gestoord. Wij komen zéker terug!
STijle .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Altijd weer een goede keuze, het liefst zitten we buiten maar nu op de eerste verdieping ook goed.
Eten is altijd verrassend lekker.
anitawil .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker gegeten.
Wij zaten boven had iets gezelliger gekund.
Bediening correct. en goede wachttijden tussen couverts in.
restaurant zat op zaterdagavond gezellig vol.
lduisterwinkel .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het eten was goed, lekkere hapjes, voldoende eten en we kregen de tijd!
De trap naar boven vond ik wat eng, vraag me af hoe je boven komt, als je slecht ter been bent.
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Met de AH-restaurantactiebon van het keuzemenu genoten! Zowel het voorgerecht (2x zalm), hoofdgerecht (1x schol, 1x hert) en het nagerecht 2x panacotta) kwamen als ware plaatjes op tafel en de smaak bleef daar bepaald niet bij achter. Ook de witte en rode huiswijn waren prima begeleiders bij heerlijke eten. Komen zeker nog eens terug, ook onder actiebonnen!
G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het Arsenaal is gevestigd midden in 14e eeuwse ambiance. De binnenhuis architect had daar iets meer mee kunnen doen. De ontvangst was prettig, gastvrij. De gerechten waren prima, met heerlijk veel groente en alles goed op smaak. Het toetje was ietsje minder maar hert geheel was zo geslaagd dat we ook zonder de hulp van AH er nog eens heen zullen gaan.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Blijft leuke gelegenheid. Gastvrije ontvangst. Wat kunnen wij er nog verderr aan toevoegen.???? Ik snap niet waarom de recensie 120 tekens moet bevatten.
fred052timmer .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten , prima bediening welke aanwezig is op de juiste momenten, rustige en gezellige ambiance. Eten is hier gevaarlijk lekker. Aanrader!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Via AH restaurantactie kwamen we bij 't Arsenaal terecht. En daar hebben we geen moment spijt van gehad. We dachten dat de menukeuze beperkt zou zijn. Maar er was keus genoeg. Het eten smaakte meer dan voortreffelijk en de bediening was ook zeer vriendelijk. Kortom, een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar!!
MFransen .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Het was heerlijk om mijn verjaardag bij Het Arsenaal te vieren! We hebben erg lekker gegeten, in een mooie ambiance. Nu nog over op biologisch en we zijn helemaal tevreden!
Bernardes M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijke gerechten, uitnodigend opgediend. Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke en attente bediening.
tussen de tafels is ruim voldoende ruimte gehouden, hetgeen de tafelgenoten zeer op prijs stelden.
EdeVK .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie. Keuzemenu met bijzondere gerechten. Prettige, attente bediening. Komen zeker terug!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij 't Arsenaal. Behalve het 3-gangen menu werden we ook verblijd met 2 amuses. Net als het menu was ook dit verrukkelijk! Complimenten aan de kok. Daarnaast was er aandacht voor de gasten en heerste er een prettige, ongedwongen sfeer.
Wij kunnen iedereen aanraden om bij 't Arsenaal te gaan eten.
Annelies N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prima ontvangst, waren wat vroeg geen probleem. 2 heerlijke amuses van het huis. Goed advies over de wijn. Kortom een heerlijke avond gehafn
Pierre V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Vlotte bediening; in een handomdraai was er een karaf met water, wat bijzonder gastvrije indruk maakte.
Hoewel de kaart klein was, toch uitstekende keus kunnen maken. Erg lekker gegeten.
ronaldkleinsmann .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd met een lekker wijntje ! 3 gangen met afwisselende keuze en precies genoeg tijd tussen de gangen
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Het driegangen menu van de albert heijn restaurant actie was prima (en gelijk aan het gewone driegangenmenu dat op de kaart staat) . Ook leuk de geserveerde amuses. Je zat op aangename stoelen. En er was een mooi uitzicht op de naastgelegen kerk.
wjklomp .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Goede ontvangst, tafels mooi gedekt met linnen, vriendelijk personeel.
Borden mooi opgemaakt, bijzondere combinaties in de gerechten