Over het restaurant ’t Arsenaal

Voortreffelijke Frans-mediterrane keuken

Genieten aan de sfeervolle Nieuwe Markt. Met liefde kookt de chef voortreffelijke gerechten uit de Frans-mediterrane keuken met eerlijke ingrediënten uit de buurt. De bediening schenkt graag een mooi glas wijn voor je in en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Niet voor niets weet dit restaurant al jaren zijn Bib Gourmand onderscheiding vast te houden.

Meer informatie over restaurant ’t Arsenaal

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Thera3 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
gezellige ambiance en heerlijk eten in het beste restaurant van Deventer. Is iedere keer weer een feestje en ik ben nog nooit teleurgesteld
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Lekker gegeten, gezellige avond gehad. Goede en vriendelijke bediening. In het hoofdgerecht en dessert zat alcohol in verwerkt. Mijn schoonzoon en dochter willen geen alcohol, maar dat was geen probleem. Ze hebben een goed en heerlijk alternatief geboden. Super!
jacolien D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Verrukkelijk gegeten!
Als je glutenvrij moet eten is het toch wat oppassen, boterkoek en (glutenvrije) chocolade werden samen op 1 bordje geserveerd.
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Eten zoals het hoort, niet de goedkoopste maar wel gewoon goed en met open keuken. goede kwaliteit gerechten en voldoende [niet teveel] keuze.

een aanrader
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten was heerlijk en verrassend van samenstelling en smaak. Een aanrader.
charles01 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
We hadden een AH-aktie met als resultaat:
Een heerlijk avondje uit in een rustgevende omgeving met verrukkelijk eten en een vriendelijk persoonlijke bediening.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Fijne avond gehad met goed eten en dito wijnen. Prachtig plekje aan het raam. Bediening had wat amicaler gemogen en het tiramisu dessert bevatte teveel tonen van kaneel.
paikan .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima ontvangen door de eigenaar met een glaasje cava aan de bar. Je merkt echter wel (duidelijk) verschil in bediening, de ene keer worden gerechten uitgelegd, de andere keer niet. Bij één voorgerecht was mijn verwachting tov de omschrijving hoger dan het uiteindelijke gerecht kon waarmaken. Nadat de serveerster gevraagd had, bij het afruimen 'was het allemaal in orde' en ik mijn opmerking hierover maakte, werd het echter wegge'oh'd. Jammer, gemiste kans. Verder prima in orde, mooie combinaties, veel wild, wat uiteraard prima is in dit jaargetijde. Prettige geprijsde wijnkaart met voor ieder wat wils, leuke ambiance. Let erop dat de parkeergelegenheid er tegenover erg duur is 'flitsparkeren'!. Beter parkeergarage zoeken en klein stukje verder lopen.
Elizabeth V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten was van redelijke kwaliteit. Zeker geen vermelding waard in de de Michelin gids.
De sommelier moet op cursus. Het wijn arrangement was erbarmelijk. De kwaliteit matig en amper passend bij het eten.
De prijs kwaliteit verhouding was dan weer een zesje waard.
Iantje .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk avondje op prachtige plek in Deventer. Bij het raam én verwarming, lekker warm dus. Naast het driegangen menu ook twee amuses en extraatje bij de koffie. Gerechten zijn met aandacht bereid en worden met liefde geserveerd. Top!
henkvandesteeg .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij komen regelmatig terug bij 't Arsenaal. Het is een heerlijk avondje uit in een prachtige ambiance met mooie amuses, heerlijke gerechten, lekkere wijnen en een geweldige bediening.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Erg lekker gegeten, interessante menus met bijpassende wijnen die erg goed samen gingen, erg goede service, goede prijs-kwaliteit verhouding
bettie E.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten en fijne avond gehad. Bediening uitstekend en de kok heeft een tien verdiend omdat er veel beperkingen waren ivm ons dieet. Voor herhaling vatbaar en zeer aan te bevelen !
Cathy E.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Een heerlijke kerstavond gehad.
Het Kerstmenu was alles behave saai, perfect in balans met als hoogtepunt een ' kleurrijke boswandeling'. Dit alles begeleid door mooie, goed geselecteerde wijntjes. Genoten!
Riesling .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Kijken terug op heerlijke maaltijd in gezellig mooi historisch restaurant. Mijn vrouw waardeert ook zeer hoe goed ingespeeld is op haar voedselintoleranties. In plaats van maar wat ingredienten weg te laten werden voor haar, in overleg, andere gerechten gemaakt, even lekker. Chapeau.
Conny I.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Wij hebben fantastisch gegeten. Erg smaakvol, voldoende keus en mooi gepresenteerd.
Graag tot een volgende keer.
Ruud, Caro, Wim en Conny
Bedankt
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Wachttijd was voor ons goed (dat woord mis ik in het rijtje)
Geen gehaast precies goed als volgende gang kwam.
Personeel was er wel, maar niet storend aanwezig en toch oplettend als je ze nodig had.
Ik/wij komen zeker terug en mijn nicht was zeer verbaasd wat van heerlijke kleine gerechten wij tussen de gangen door kregen en nadat wij nog koffie hadden besteld.
De wijn was heerlijk en een goed glas.
Er is totaal niet moeilijk gedaan over een glaasje kraanwater bij de wijn.
Voor ons een dikke 10 voor het hele team.

Ga zo door met elkaar.

Gr, Jeannette de Caluwé
R T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een huiskamerachtige ambience. Vooral erg genoten van het dessert: tiramusi Arsenaal style. Kijken nu al weer uit naar de volgende keer! Chefkok Ruard en alle medewerkers bedankt voor deze mooie avond!
Everdien P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten, bijzondere smaken,enthousiaste bediening. Ook in de keuken mensen die graag lekker koken en wij hebben ervan genoten.
heraut .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Bijpassen de wijn was lekker. De adequaatheid van de bediening viel iets tegen in vergelijking met restaurants van hetzelfde niveau.