Over het restaurant ’t Arsenaal

Op een adembenemende plek in Deventer vind je ‘t Arsenaal. Waar je kunt genieten van eerlijke, pure gerechten die de chef vers voor je bereidt. Van door de gastheer geselecteerde, mooie wijnen. En van het gevoel voor sfeer en de aandacht van de gastvrouw. ’t Arsenaal is: heerlijk en exclusief tafelen. In een unieke omgeving die historisch besef ademt. Voor een onverwacht vriendelijke prijs.

Bij ’t Arsenaal vind je altijd weer een nieuwe, verrassende kaart. Bijvoorbeeld met mooie seizoen producten of specialiteiten uit de streek. Gedurfde combinaties. Of juist vertrouwde verwennerijen. Het zijn altijd exclusieve en eigenwijze gerechten die onze chef en zijn enthousiaste brigade voor je bedenken en bereiden. Met liefde en creativiteit. Mild Mediterraan van karakter. Elegantie door eenvoud. Prachtige kwaliteit. Ga de uitdaging aan. Proef het leven bij ’t Arsenaal.

Wij doen er samen met onze medewerkers alles aan u een onvergetelijk verblijf te bezorgen: dat is immers gastvrijheid!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant ’t Arsenaal

• Kom je met de auto?
    Op de Worp aan de overkant van de IJssel is het mogelijk om gratis te parkeren. U hoeft dan alleen nog maar met de veerpont de IJssel over te steken.
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant ’t Arsenaal

Vera E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten was heel lekker, maar de tijd tussen de gerechten was echt heel erg lang.
Super goed ontvangen en de sfeer was ook erg goed.
paulvan .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We komen hier al jaren en nog nooit teleurgesteld. Of je nu met 2-en of met meerderen komt. Echt een avondje uit.
Sfeervol en stijlvol zonder al te formeel gedoe!
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zoals gewoonlijk weer een goede kwaliteit van de gerechten en een gunstige prijs/kwaliteit verhouding
De extra aandacht die aan Valentijnsdag besteed werd was leek bedacht
AnneBoss .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een welkome ontvangst, bediening aardig maar moet echt professioneler, eten prima maar niet bijzonder. Sfeer locatie top!
Babette M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
In een gezellige en smaakvol ingerichte ambiance heerlijk gegeten. Bediening voortreffelijk, wijnen bijpassend en dat alles voor een prima prijs. We komen snel terug.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
We hebben vrijdagavond het Valentijnsmenu gegeten met echt heerlijke gerechtjes en proeverijen. Ook was het meer dan voldoende. We hebben een hele fijne avond gehad en komen echt graag terug.
M.J. S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Gisterenavond heerlijk gegeten met vrienden. Een vorige keer dat we daar aten, zaten we boven. Gisteravond zaten we beneden in de serre. Persoonlijk vind ik het boven iets sfeervoller, maar desalniettemin heerlijk gegeten en absoluut voor herhaling vatbaar.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We hebben lekker gegeten bij ‘t Arsenaal. Echter de tijd tussen de gerechten was veel te lang en de bediening kon beter.. Zeker in verhouding tot de kwaliteit en prijsklasse van het eten
Astrid7411 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Wat hebben we hier heerlijk gegeten met z'n 2-en. Een restaurant van top klasse, met verrassende kleine hapjes voor en tijdens de verschillende gangen. Mooie plek waar je rustig kunt zitten en als een koning behandeld wordt.
Enige minpunt was de koffie. Die was ver beneden de maat vergelekend met al het andere. Dat was jammer, want deze complementeerde niet al die heerlijke smaken er aan voorafgaand, maar soort van 'doodde' alle smaak.
Babette M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Voortreffelijk eten op mooie locatie. Vriendelijke bediening. Prachtig oud pand. Heerlijke wijn.
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
verrassend waren twee amuses! en toen mijn disgenoot geen dessert besteld en ik wel, kreeg zij niettemin een licht dessertje. Prettig verrast. Prachtig opgemaakt en zeer verzorgd.
Stefen V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
UITSTEKENDE SERVICE, RUIME INDELING, JE ZIT NIET ERG DICHT OP DE VOLGENDE TAFEL. ALLE GERECHTEN WAREN ZEER SMAAKVOL, VOORAL DE HERTENBIEFSTUK WAS FANTASTISCH. DAARNAAST GOEDE PASSENDE WIJNEN, EEN TOPAVOND. VOOR HERHALING VATBAAR.
Marjanne S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten met creatieve combinaties van ingrediënten. Porties die groot genoeg waren, maar ons niet 'te veel' hebben laten eten. En verrassende kleine hapjes tussendoor! En, heel plezierig, een ober die meteen snapte dat als je nog moet rijden 1glas wijn genoeg is, maar onbeperkt water ook heerlijk! Kortom: hier komen we nog eens terug!
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk eten, alle drie de gangen. Met een mooi, passend wijnarrangement erbij. De kazen (derde gang) waren echt voortreffelijk en verrassend, begeleid door een glas peperige Rivesaltes.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Fijne en zeer vriendelijke mensen. Goed ontvangst en lekker eten. Een heerlijk avondje uit in een prettige, rustige omgeving.
Dimitri D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk kerstdiner met collega's gehad bij t Arsenaal. Uitstekende service en gerechten, de keuze om de chef de gerechten te laten bepalen was prima!
hbierman .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Genoten van het wild menu in een zeer gezellig restaurant met een goede sfeer zeker een aanrader. En wat ons betreft tot een volgende keer.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende wijnkeuzes.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Uitstekend, goed gegeten, sfeervol, fijne keus op de kaart en juiste wijnadvies bij de gerechten. Prima avond gehad.
Gastvrouw heeft aandacht voor haar gasten.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Redelijk beperkte kaart, maar de kwaliteit van het eten daarentegen maakt dit ruimschoots goed. Zeer veel smaken op je bord en mooi gepresenteerd .