Over het restaurant ’t Arsenaal

Op een adembenemende plek in Deventer vind je ‘t Arsenaal. Waar je kunt genieten van eerlijke, pure gerechten die de chef vers voor je bereidt. Van door de gastheer geselecteerde, mooie wijnen. En van het gevoel voor sfeer en de aandacht van de gastvrouw. ’t Arsenaal is: heerlijk en exclusief tafelen. In een unieke omgeving die historisch besef ademt. Voor een onverwacht vriendelijke prijs.

Bij ’t Arsenaal vind je altijd weer een nieuwe, verrassende kaart. Bijvoorbeeld met mooie seizoen producten of specialiteiten uit de streek. Gedurfde combinaties. Of juist vertrouwde verwennerijen. Het zijn altijd exclusieve en eigenwijze gerechten die onze chef en zijn enthousiaste brigade voor je bedenken en bereiden. Met liefde en creativiteit. Mild Mediterraan van karakter. Elegantie door eenvoud. Prachtige kwaliteit. Ga de uitdaging aan. Proef het leven bij ’t Arsenaal.

Wij doen er samen met onze medewerkers alles aan u een onvergetelijk verblijf te bezorgen: dat is immers gastvrijheid!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant ’t Arsenaal

• Kom je met de auto?
    Op de Worp aan de overkant van de IJssel is het mogelijk om gratis te parkeren. U hoeft dan alleen nog maar met de veerpont de IJssel over te steken.
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant ’t Arsenaal

Myriam K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Weer super gegeten! Aanrader. Eten ziet er niet alleen als een plaatje uit op je bord, de smaken zijn heerlijk.
Goede service, eten, goede wijnen, we komen weer!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk eten (menu 20 jaar jubileum) met geweldige bijpassende wijnen.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
De wachttijd was goed zoals het was. Helaas staat die keuze er niet tussen. Wij hebben een heerlijke avond in een goed sfeervol restaurant gehad.
G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Prettige gastvrij onthaal met zelfs twee maal een amuse. Goede kwaliteit eten en drinken, maar had best iets specialer qua smaak gemogen
ivar.kort .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Supergoede prijs kwaliteit, heerlijke gerechten, vriendelijke bediening en goede service. Interieur kan iets meer sfeer hebben.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Een goed Kerstdiner genoten! Als dit representatief is voor de kaart: zeer aan te bevelen.
Voor de boven etage dient men goed ter been te zijn.
Helga K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Uitstekend gegeten in fijne sfeer met uitstekende en vriendelijke service. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Erg genoten van het kerstmenu met prima wijnen.
Kai V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Goed gezelschap, heerlijk gegeten, lekkere wijnen en vriendelijk personeel. De avond had alle ingrediënten van een topavond. Ik heb in Deventer geen beter restaurant gevonden dan Het Arsenaal, chapeau voor hun team!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Lekkerste gerecht van de avond: Mooi voorgerecht van rauwe tonijn met gepocheerd eitje, wasabi mayonaise en zurig gemarineerde enoki. Gezellige sfeer.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
We hebben afgesproken terug te komen.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. Leuk personeel en weten wat ze serveren. Helemaal top.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Eten was goed.
Pedro x bij kaasplateau was curieux.
Had er dan bv appelstroop bij geserveerd.
Werd op verzoek direct geruild voor Port. Die combinatie klop.
Fricassee was ok. Beetje lauw.. en smaak vond ik wat flauw..bijpassende wijn were nog even zoeken..witte Viognier vond ik niet passen.. spaanse rode was beter..
Truus S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
We hebben gekozen voor het jubileum menu. Het was zo royaal en lekker! Fantastisch. Hierbij hebben we voor bijpassende wijnen gekozen in de vorm van bob-arrangement of het halve glas arrangement. Dit smaakte ook heel goed. Wij gaan zeker weer!
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Goed, vers, op smaak. Echt
goede service we werden na een andere plek geleid omdat er daar minder wind vanuit de deur kwam.
Wijn past in mijn ogen niet altijd exact bij het gerecht (maar is persoonlijk. Pinot Noir bij hertenbiefstuk?).
Frank I.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Aandacht voor de gasten boven gemiddeld. Uitstekend ! Wijnarrangement past uitstekend bij de gerechten en wordt met uitstekende toelichting ingeschonken
Frances J.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Gastvrij, warme benadering en heerlijk gegeten met bijpassend wijnarrangement. Zeker een aanrader ervoor herhaling vatbaar.
Wendenski .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Voor de eerste keer hier geweest, voor de lunch. Mooi adres om weer een keer naar toe te gaan als ik in Deventer ben. Mooie stijlvolle inrichting in een oud pand, goede bediening en vooral erg lekker eten. Mooi opgemaakte borden, heerlijke smaken. Aanrader!
G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte gerechten en attente bediening.
John N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
in het kader van het 20 jarig bestaan een voortreffelijk drie gangen diner geserveerd! Compliment voor de keukenbrigade!
Catja S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Wij hadden gekozen voor het 3 gangen menu n.a.v. 20 jarig bestaan voor 20 €. Voorgerecht Marbre van kalfslende, eendenlever en abrikoos, hoofdgerecht kalfslende en als nagerecht een kaasplankje met belgische kazen. Als extra tussengerecht, met een toeslag van € 12,50, hadden wij ook zwezerik, deze was perfect klaargemaakt. Alle gerechten waren mooi opgemaakt. Het was allemaal even heerlijk. Een fijne informele sfeer en goede bediening.