’t Arsenaal

Nieuwe Markt 33-34 7411 PC Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant ’t Arsenaal

Op een adembenemende plek in Deventer vind je ‘t Arsenaal. Waar je kunt genieten van eerlijke, pure gerechten die de chef vers voor je bereidt. Van door de gastheer geselecteerde, mooie wijnen. En van het gevoel voor sfeer en de aandacht van de gastvrouw. ’t Arsenaal is: heerlijk en exclusief tafelen. In een unieke omgeving die historisch besef ademt. Voor een onverwacht vriendelijke prijs.

Bij ’t Arsenaal vind je altijd weer een nieuwe, verrassende kaart. Bijvoorbeeld met mooie seizoen producten of specialiteiten uit de streek. Gedurfde combinaties. Of juist vertrouwde verwennerijen. Het zijn altijd exclusieve en eigenwijze gerechten die onze chef en zijn enthousiaste brigade voor je bedenken en bereiden. Met liefde en creativiteit. Mild Mediterraan van karakter. Elegantie door eenvoud. Prachtige kwaliteit. Ga de uitdaging aan. Proef het leven bij ’t Arsenaal.

Wij doen er samen met onze medewerkers alles aan u een onvergetelijk verblijf te bezorgen: dat is immers gastvrijheid!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant ’t Arsenaal

• Kom je met de auto?
    Op de Worp aan de overkant van de IJssel is het mogelijk om gratis te parkeren. U hoeft dan alleen nog maar met de veerpont de IJssel over te steken.
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Niels V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten, geweldige gerechten. De ontvangst en de uitleg van gastheer was erg compleet en duidelijk. Je voelt je hier echt een gast. Een heerlijk avondje culinair genieten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Verrassend lekker en goede wijnen. De bediening was goed. We konden op ons gemak genieten van de drie gangen voor 20 euro.
Joris M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Goed verzorgde gerechten met goede smaak en ruim aanbod. We hebben een heerlijke avond gehad!
Jaap Z.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Genoten van het menu ter gelegenheid van het 20 jarig bestaan. Een prettig geprijsd menu van topkwaliteit, we hebben heerlijk gegeten. Doen!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Geboekt via Iens. Toen we aankwamen bleek dat onze tafel weg gegeven was (onze naam was doorgestreept). Onbegrijpelijk!
Ger R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Uitstekend 3-gangendiner voor een zeer aantrekkelijke jublileumprijs ter gelegenheid van 20-jarig bestaan. Fantastisch gegeten daar.
Maria J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Top kwaliteit voor een goede prijs. Ambiance niet spannend, maar dat hindert niet. Aanrader!
Ka Man B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Zeer verrassend waren de amuses, aantrekkelijk ogend en heerlijk!
Prijs/ kwaliteitsverhouding en hoeveelheid is goed.
Opmaak van de borden waren prachtig.
Tijd tussen de gerechten precies goed.
Voldoende variatie op het menu.
Saar B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten, zeer goede bediening. Attent zonder op te dringen, met kundig advies over de wijn. Hier komen we terug.
M K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Geweldig gegeten, bij verrassing zagen we het 20 jarig jubileum menu voor 20! Euro staan en hebben dat ook gekozen. Vooraf een heerlijke mozaïek van zalm en tonijn met frisse groentjes (mooi gevonden deze terrine). Voortreffelijk. Als hoofdgerecht zeeduivel rollade met spinazie en saffraan saus. Ook dit was heerlijk, net als het dessert. Ambiance is ook rustig en mooi. De actie loopt nog tot begin volgend jaar zo te horen. Wij komen zeker nog eens terug, ook omdat de rekening zeer vriendelijk was.
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Lekker gegeten, goede porties. Keuze tussen een menu of seizoenskaart. Tussendoor ook nog verassende amuses. Bediening was top!
Ger R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Uitstekende gerechten voor een zeer vriendelijke (jubileum) prijs. Mooie ambiance in een eeuwenoud pand. Absoluut een aanrader.
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Heerlijk gegeten in het oude centrum van Deventer op een sfeervolle lokatie. Mooi opgemaakte en zeer smakelijke gerechten. Zowel het 3-gangen "instapmenu" als het Chef's Special menu bieden zeer goede kwaliteit voor een alleszins redelijke prijs en ook het wijnadvies was goed.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten ( en voldoende), mooie wijnen geproefd, van de prachtige entourage genoten en we zijn bediend door zeer vriendelijke bediening.
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Prima bediening en heerlijk gegeten, we komen zeker weer.
F.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Een restaurant waar je gezellig en lekker, in het gezelschap van anderen, de avond zeer goed door kan brengen. Het eten smaakte ons alles behalve verkeerd en ook de wijnen waren een goede aanvulling op de gerechten. Dit was voor ons de eerste keer en zeker niet de laatste keer!
Bram G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Lekker gegeten. Vooral complimenten voor de service. Alert, chique en toch warm en innemend. Uitstekende keus voor een diner in Deventer.
Hester B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Prima en hartelijke ontvangst. Eerst twee heerlijke amuses vooraf op het terras buiten en daarna een heerlijk hoofd- en nagerecht binnen in het restaurant.
Een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Hebben gezellig in de binnentuin gezeten. Het eten was heerlijk. Goede bijpassende wijnen en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!