't Appeltje

Duur
Erg lang
Annemarieke M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten is echt niet ok. Ik denk dat de kok zich echt eens achter de oren moet krabben. Tip: bak nooit een pannenkoek in een pan waar eerst vlees in is klaargemaakt . Echt zielig vond ik dat voor onze dochter. Niet meer doen aub!!!
P. W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het restaurant zit op een erg leuke locatie met een speeltuin erbij. Wij hadden gereserveerd, maar toen we binnen kwamen kwam er niemand naar ons toe. Personeel was erg druk en stressvol bezig. Dus zijn we maar aan een gereserveerde tafel gaan zitten.
We hadden 6 uur gereserveerd en om haf 8 kregen we pas het eten. Dit duurde echt veel te lang! We vonden het ook best duur, voor een eenvoudige maaltijd.
We vonden ook de muziek best hard staan, mocht wat zachter.
De wc's waren absoluut niet hygiënisch. Overal lag papier, papier bij de wasbak was op ook de zeep was op. Kortom, de speeltuin is leuk, maar een hapje eten doen wij in het vervolg ergens anders.
Larissa V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Geweldige locatie. Bos, dieren, speeltuin en heerlijke frisse lucht. Het eten is meestal wel lekker maar ook redelijk duur. Dit is dan wel weer begrijpelijk omdat de speeltuin ook onderhouden moet worden. Het is een ideale locatie om met je kinderen te genieten van de natuur en wat lekkers.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
We hadden met een kleine groep een high tea a €24,95 pp. De soep was een pasta vermengd met water, droge kruiden ter versiering en een wolkje room. Er zaten geen groente in of balletjes. Deze soep werd 15 jaar gelden geserveerd in een bejaardentehuis. Het hoofdgerecht kwam duidelijk uit de keeling en was ook erg simpel te noemen. De quiche was zelfs helemaal zwart aangebakken. Ik heb zelfs het vermoeden dat alles wordt warmgemaakt door de 'kok' omdat het merendeel als halffabrikaat wordt aangeleverd.
Tijdens de high tea werd er as er heet water in kannen met zakjes thee. Volgens mij zijn er veel andere manieren om thee te serveren.
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Dit is erg geschikt voor gezinnen met kinderen. Tussen de bomen, een grote speeltuin en wat dieren. De kaart is ook heel geschikt voor kinderen, helaas is het eten niet echt goed. Ook al bestel ik iets simpels als een pannenkoek of uitsmijter, dan nog verwacht ik enige kwaliteit; niet een plak saaie kaas er achteloos op gekwakt. Achteloos kan ik de (jonge) bediening ook noemen, soms zelfs bijna onaardig. Jammer, want voor het spelplezier en het mooie grote terras zou ik anders graag terug komen.