T'apart

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
De eerste kennismaking met dit restaurant was goed en zeker voor herhaling vatbaar, een echt huiskamer gevoel, attente bediening en op het bord buiten staat te lezen "Tapas maar dan anders". Prima gegeten, genoten van de leuk opgemaakte gerechtjes en van de verrassend goede kwaliteit. Chapeau! Wij komen zeker terug.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Wij zijn er nu 4 keer geweest,maar ik vond het de laatste keer jammer dat ze niet doen wat je vraagt,ik vroeg om het voor mij goed door te bakken de serveerster zei,dat doen we altijd,nou nee,mijn saté (kip dus) was nog roze van binnen,dat vind ik niet goed doorbakken,daar krijg ik meteen buikpijn van,dus ik durf al bijna niks meer te bestellen,dus ik heb in totaal met het voorgerecht erbij 5 kleine porties genuttigd,dus sorry hoor dan vindt ik 24,95 duur betaald.En ze kunnen het wel want vorige keer zette ze het steeds op de bon GOED doorbakken en toen was het wel goed,we waren met 4 personen de rest heeft gelukkig wel goed gegeten,maar ik ben heel gevoelig als het niet goed doorbakken is,maar dat zal aan die oudere serveerster hebben gelegen omdat ze het er niet bij wou zetten van extra doorbakken,zeer JAMMER
FamvandeVen .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Mijn 27 ste trouwdag heb ik hier gevierd met mijn gezin. Het was er lekker ,gezellig en avondvullend.De bediening was vriendelijk.De hele avond allerlei hapjes en gezellig kletsen in een huiskamersfeer.Op de kaart stond voor ieder wat wils ook als je niet zo'n makkelijkere eter bent.Het was zeker voor herhaling vatbaar.
Theis .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Leuk knus restaurant waar je je in iemand z'n woonkamer waant. Eten is lekker en het zijn veelal bekende gerechten. Porties zijn goed en de bediening was prima.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Mijn partner en ik eten hier heel vaak, omdat het goed te bereiken is, gezellig en niet te duur. Sinds een paar jaar kan je voor 24.95 euro (in het weekend zonder, door de weeks met dessert) onbeperkt van de kaart kiezen. De kaart wijzigt vaak, waardoor er altijd iets nieuws te proeven is. Je kiest per ronde twee gerechtjes van de kaart + eventueel bijgerechtjes, zo vaak als je wilt. Na iedere ronde krijg je opnieuw de kaart om te kiezen. De dessertjes zijn apart geprijst en zijn rond de 6 euro.

De gerechtjes zijn niet Spaans, maar divers, bijv. Nederlands, Frans, Aziatisch. Er is ook genoeg keus in vegetarische gerechtjes. Over het algemeen is de kwaliteit van de gerechtjes goed, sommige vind ik soms wat minder (waarom toch chips bij de sweet chili chicken?), soms uitstekend (Peking eend!).

De bediening is vriendelijk, oplettend en snel. De snelheid waarmee je de kaart weer krijgt hangt af van de drukte. De inrichting van de zaak is erg gezellig, huiskamerachtig, en vol antieke dingetjes. Deze sfeer maakt dat ik er graag terugkom. In de zomer kan je heerlijk buiten zitten op het binnenplaatsje.

Al met al zeker een aanrader!
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Een mooi knus restaurantje, met lekker eten. Kleine soms simpele gerechtjes, en eigenlijk niet echt spaans, wat tappas zijn. Soms wat lang moeten wachten tussen de gangen door. En bediening mag de servicegraat wel omhoog gooien.
Geertje O.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
De tapas hier zijn niet Spaans, maar vooral Hollands. Dat is het enige vernieuwende aan het concept, want de gerechtjes zijn weinig origineel en wat simpel - niks wat je niet thuis ook (beter) kunt maken. Ik vraag me af of alle sausjes en dergelijke zelfgemaakt zijn. Op zich was alles prima, maar niet bijzonder. Bediening is vriendelijk, en de inrichting is gezellig. Vooral leuk als je met een groep bent, voor de gezelligheid.