't Ankertje eten & drinken

Dijk 6 1601 GJ Enkhuizen Nederland Kaart

Over het restaurant 't Ankertje eten & drinken

Al 40 jaar een begrip in Enkhuizen !

Lekker eten voor een vriendelijke prijs in het gezelligste eetcafé van Enkhuizen. Tegenover de Drommedaris is Schipperscafé 't Ankertje eten & drinken al 40 jaar te vinden. De knusse ambiance binnen, een prachtig groot terras en een gastvrouw met liefde voor het vak voelt iedereen zich hier thuis. Genieten van een (h)eerlijke maaltijd of een verrukkelijk tapas arrangement waarbij puurheid, eenvoud en kwaliteit voorop staan. Bij 't Ankertje ben je uit en thuis tegelijk.

't Ankertje; vier seizoenen veelzijdig gezellig en gastvrij !

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant 't Ankertje eten & drinken

Station op 3 minuten loopafstand

dagelijks geopend vanaf 10.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant 't Ankertje eten & drinken

Riana B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Lekker eten op een mooie locatie aan het water.
Rowiezet73 Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Uitgebreide menukaart. Lekker gegeten met zalige biertjes van de BrouwVrouw. Goed geholpen. Het was druk en er liep veel personeel dus niemand hoefde lang te wachten. Sfeervol,en gezellig eetcafé. Zeker voor herhaling vatbaar!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Fijn restaurant op een leuke lokatie vooral bij mooi weer.prima eten en een zeer vriendelijke bediening. Danielle is een.perfecte gastvrouw!
Duncan V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima plek, de tapas is niet het allerbeste
Duncan V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Fijne plek met leuk uitzicht op de dromedaris. Goede service. Prima plek. Enkhuizen is wel een prima dorp om geweest te zijn
Jucith V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk eigen bier, vlotte en vriendelijke bediening en goede porties eten.
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Héérlijk gegeten in dit knusse gezellige restaurant. Service is geweldig aardige bediening.
Linda E.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
We hebben heerlijk op het terras gegeten, goede bediening, lekker wijntje. De saté was ook goed, maar we vonden de tonijn te veel doorgebakken! Die hoort rosé te zijn. Maar leuk restaurant met goeie service!
Every O.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Op korte termijn gereserveerd en het heeft ons plezierig verrast. Goede en eerlijke kaart. Vlotte bediening en nette prijzen. We komen graag terug.
sevillas H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gzellig eetcafé tegenover de Drommedaris in het mooie Enkhuizen. Mijn man en ik hebben hier lekker gegeten in dit leuke eetcafé. Hartelijke ontvangst en prettige prijzen zorgden er mede voor dat het een prima avond is geworden.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Gezellige omgeving, voorgerechten waren prima, de tonijnsteak was overheerlijk! Voor herhaling vatbaar.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Leuk (relatief) klein restaurant.
Ze hebben een lokaal bier, die als een soort proeverij kan worden besteld : 3 bier met wat lokale kaas.
aansluitend de aangeklede hamburger gegeten. Helemaal top.
Wij waren daar redelijk vroeg op een maandagmiddag/avond en waarschijnlijk daardoor rustig en wachttijd lekker kort.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Prima restaurant om lekker te eten. Nu even een snelle lunch. Om tegelijk te werken is het geluidsniveau van de muziek erg hoog (ook mijn muzieksmaak niet, eerlijk gezegd). Verder enorm vriendelijke bediening!
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het is een gezellig tentje, knus maar daardoor wel wat krap. Ik kon niet goed zitten en zat eigenlijk de hele tijd met mijn knieën ergens tegenaan. Een persoonlijk gesprek voeren is niet echt mogelijk omdat je zo dicht op elkaar zit.
De service is prima en netjes en de wachttijd is goed. We vonden de drankjes wel wat duur.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het was deze keer erg druk, daardoor ging er af en toe iets mis, maar........mocht de pret niet drukken! Super gegeten.

Zin aan de volgende ronde!
Smetsers .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zeer smakelijk gegeten met een paar lekkere biertjes van "De Brouwvrouw". Stoere zeemansinrichting. Gezellige bediening. Echt de moeite waard en goed te combineren met een stadswandeling door Enkhuizen.
Piet N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heel gezellig tapas gegeten met z'n zevenen. Zijn er wel meergeweest, maar dat was voor een heerlijke mok chocolademelk met slagroom.
Knusse inrichting en heerlijk eten.
m H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk tapas gegeten via de AHactie. Lekkere Dame Blanche als toetje. De tafeltjes zijn een beetje klein en daardoor de bordjes ook. Als je dan een mini-griekse salade neemt past dat eigenlijk niet op het bordje, maar het smaakte heerlijk. We konden geen pap meer zeggen. Vriendelijke bediening. Het zat helemaal vol toen wij er waren, maar ondanks dat, werden we best redelijk op tijd bedient. Gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk onbeperkt tapas gegeten.
De bediening was erg vriendelijk. Een korte wachttijd op het eten.
Ondanks dat wij kwamen via de AH bon kregen wij hetzelfde voorgeschoteld als degene die zonder AH bon kwamen eten, TOP dus, je hoort regelmatig dat dit anders is in restaurants. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
In één woord: GEWELDIG. Dit was écht niet de laatste keer dat wij hier gekomen zijn!