't Ankertje eten & drinken

Dijk 6 1601 GJ Enkhuizen Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant 't Ankertje eten & drinken

Al 40 jaar een begrip in Enkhuizen !

Lekker eten voor een vriendelijke prijs in het gezelligste eetcafé van Enkhuizen. Tegenover de Drommedaris is Schipperscafé 't Ankertje eten & drinken al 40 jaar te vinden. De knusse ambiance binnen, een prachtig groot terras en een gastvrouw met liefde voor het vak voelt iedereen zich hier thuis. Genieten van een (h)eerlijke maaltijd of een verrukkelijk tapas arrangement waarbij puurheid, eenvoud en kwaliteit voorop staan. Bij 't Ankertje ben je uit en thuis tegelijk.

't Ankertje; vier seizoenen veelzijdig gezellig en gastvrij !

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant 't Ankertje eten & drinken

Station op 3 minuten loopafstand

donderdag t/m maandag va 12.00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Gezellige omgeving, voorgerechten waren prima, de tonijnsteak was overheerlijk! Voor herhaling vatbaar.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Leuk (relatief) klein restaurant.
Ze hebben een lokaal bier, die als een soort proeverij kan worden besteld : 3 bier met wat lokale kaas.
aansluitend de aangeklede hamburger gegeten. Helemaal top.
Wij waren daar redelijk vroeg op een maandagmiddag/avond en waarschijnlijk daardoor rustig en wachttijd lekker kort.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Prima restaurant om lekker te eten. Nu even een snelle lunch. Om tegelijk te werken is het geluidsniveau van de muziek erg hoog (ook mijn muzieksmaak niet, eerlijk gezegd). Verder enorm vriendelijke bediening!
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het is een gezellig tentje, knus maar daardoor wel wat krap. Ik kon niet goed zitten en zat eigenlijk de hele tijd met mijn knieën ergens tegenaan. Een persoonlijk gesprek voeren is niet echt mogelijk omdat je zo dicht op elkaar zit.
De service is prima en netjes en de wachttijd is goed. We vonden de drankjes wel wat duur.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het was deze keer erg druk, daardoor ging er af en toe iets mis, maar........mocht de pret niet drukken! Super gegeten.

Zin aan de volgende ronde!
Smetsers .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zeer smakelijk gegeten met een paar lekkere biertjes van "De Brouwvrouw". Stoere zeemansinrichting. Gezellige bediening. Echt de moeite waard en goed te combineren met een stadswandeling door Enkhuizen.
Piet N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heel gezellig tapas gegeten met z'n zevenen. Zijn er wel meergeweest, maar dat was voor een heerlijke mok chocolademelk met slagroom.
Knusse inrichting en heerlijk eten.
m H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk tapas gegeten via de AHactie. Lekkere Dame Blanche als toetje. De tafeltjes zijn een beetje klein en daardoor de bordjes ook. Als je dan een mini-griekse salade neemt past dat eigenlijk niet op het bordje, maar het smaakte heerlijk. We konden geen pap meer zeggen. Vriendelijke bediening. Het zat helemaal vol toen wij er waren, maar ondanks dat, werden we best redelijk op tijd bedient. Gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk onbeperkt tapas gegeten.
De bediening was erg vriendelijk. Een korte wachttijd op het eten.
Ondanks dat wij kwamen via de AH bon kregen wij hetzelfde voorgeschoteld als degene die zonder AH bon kwamen eten, TOP dus, je hoort regelmatig dat dit anders is in restaurants. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
In één woord: GEWELDIG. Dit was écht niet de laatste keer dat wij hier gekomen zijn!
christa K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heel erg knus en gezellig restaurant, ideaal om even rustig een hapje te eten. Het is niet groot maar wel heel sfeervol en goede bediening.
E. D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een gezellig restaurant met allerlei visserijattributen. Vriendelijk personeel en goed klaargemaakte gerechten met veel smaak. Wij hadden als hoofdgerecht carpaccio van vers mals, dus niet uitgedroogd, vlees en een heerlijke goed gevulde visbouillon. Als hoofdgerecht kozen we in het eigen vocht gesmoorde vis met wedges en rouwkost. De portie vis was ruim, de portie wedges vonden we te klein, de rouwkost was wat te veel. Na hadden we in een groot glad opgediende dame blanche en een dame blanche met advocaat, die heerlijk waren. We sloten af met goede koffie en thee. De wijn bij de gerechten was een smakelijke pinot gris.
thames .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben lekker gegeten, vlotte bediening en een super leuke avond gehad.
Restaurant is niet groot, maar wel gezellig ingericht
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Geweldige mooie avond, met heerlijk eten en goed bediening! Van ons een 10. Ontzettend genoten en voor herhaling zeker vatbaar en een dikke aanrader!
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Geweldige avond, goede bediening, super lekker eten, wat ons betreft een 10 verdiend. Bediening ook goed. Wij hebben een top avond gehad!
justus19 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Slechte tapas.Likt kant en klaar uit de groothandel en diepvries. Geen vers gemaakte tapas.Dat was erg jammer .Goede locatie ,sfeer en vooral vriendelijke en top bediening.
Ada T.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Ivm de AH actie bij Het Ankertje beland. Voorgerecht, hoofdgerecht, toetje.... de saté is heerlijk en de cheesecake verrukkelijk!
J.H. V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Leuke locatie en heerlijk gegeten,bediening ging vlot anterage in het restaurant was gesellig.
Kom hier zeker nog een keer terug.
Danielle G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het eten was mwah, we hadden zelfs een keer bevroren gehaktballetjes omdat ze het verkeerde hadden gebracht werd dit nog even snel uit de vriezer getrokken. De gehaktballetjes waren tevens niet zelf gemaakt net als de knoflooksaus of aioli. Jammer, het had meer kunnen zijn
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima service, We kwamen met een bon van AH en het was menu was heel lekker Zeker komen we hier een keer terug. Wij hadden nu voor de vegetarische / vis tapas gekozen en dat was een ruime portie.Als je wilde kon je nog zonder kosten bijbestellen. We komen zeker een keer terug.