't Anker

31-224531984

Meer informatie over restaurant 't Anker

Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Super lekker eten in het pittoreske Kolhorn, vooral de mix van vis en vlees ('t Ankertje) is subliem. Ga er tussenuit en ga hier eten, u zult genieten.
Gijsgeniet S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Op het terras van 't Anker geluncht. We hadden al een tijdje gelden hier gedineerd en dat was uitstekend bevallen. Voor de lunch kozen we voor de Hapjesplank (voor 2 personen minimaal). Een absolute aanrader! Een keur aan lekkere gerechtjes, met als hoogtepunt voor ons coquilles in een erg lekkere saus. Het minst vonden we de gefrituurde kaasstengel, die past meer bij een bittergarnituur terwijl de gefrituurde geitenkaasbal weer wel goed matchte. Maar al met al prima. De bediening attent en plezierig.
Bart.hekkert .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
We varen regelmatig met onze boot naar Kolhorn en gaan dan bij 't Anker lunchen. Altijd goed en steeds een prima ontvangst door vriendelijke medewerksters. Met goed weer een fijn terras vlakbij het water met ruime aanlegmogelijkheden.
Het eten is uitstekend en in een goede prijs/kwaliteit verhouding.
En niet onbelangrijk: mooie toiletten!
Een aanrader voor bootjesmensen in de Kop van NH.
Htvd1950 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Gisteren met onze familie naar t' Anker geweest om de geboortedag van onze moeder,die overleden is, te gedenken met een dineetje. Niets dan lof over het heerlijke eten en ook de warme gastvrijheid die we daar mochten ontvangen. Uitgelezen gerechten en verrassend dessert. Op advies van onze buurman, de heer Kroon hebben we dit restaurant bezocht. Hij heeft niets teveel gezegd. Absoluut geen minpuntjes. Voor ons een dikke 10.
Fam. van Dijk
Joyce O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Op onze bruiloft hebben we hier ons diner gehouden en dit is helemaal top verlopen, eten was ook super. Naar aanleiding hiervan proberen we elk jaar op onze trouwdag bij 't Anker te eten. We zijn nu 5 jaar verder en elk jaar wordt onze trouwdag niet vergeten door de eigenaresse. Lekker eten en goede service!
Jongh .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Het is dat er weinig is aan deze zijde van onze fietsroute. Als regelmatig terugkerende gast vind ik de keuken zeer inflexibel. Voor een vegetariër is de kaart beperkt en als de keuken dan niet wil afwijken, zelfs niet als het rustig is, is dat teleurstellend. Tevens is de bediening onpersoonlijk en ingestudeerd vriendelijk. Tegenwoordig stoppen wij er dus slechts voor de behoefde aan koffie, die overigens lekker is.
Teuntatuli .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Het driegangen verrassingsmenu was goed maar beperkt. De bediening was niet plezierig: de leidinggevende gedroeg zich t.o.v. haar medewerkers eerder venijnig dan vriendelijk en met een plastic glimlach. Door haar geforceerde optreden werd de sfeer in het restaurant krampachtig.
Door deze ervaring en de veel te lange tijdspanne tussen de gerechten, zal ik hier niet snel terugkeren.
Duif56 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Nadat we 's middags op het terras hadden genoten van heerlijk zelfgemaakt gebak, besloten we om gelijk te reserveren voor het diner. Toen wij 's avonds daar kwamen, stond een gedekte tafel met onze naam er op buiten klaar. Wij gaven aan liever binnen te zitten. Dat was geen probleem. Direct kregen we een tafel binnen toegewezen. We bestelden broodjes vooraf. De amuse bestond uit gerookte zalm met doperwten in een dressing. Dat was wat eenvoudig. We hadden gekozen voor een fles huiswijn (€22,50). Een uitstekend smakende Cabernet Sauvignon. Als voorgerecht hadden we kastanjechampignons en Tom Kha Kaisoep. Beide gerechten waren heerlijk. De porties zijn echter behoorlijk groot. De soep werd opgediend in een flink pannetje. Wij vroegen de bediening daarom of er een kleine pauze ingelast kon worden. Direct werd een half uur aangeboden. Geen enkel probleem. De hoofdgerechten, te weten kalfrib-eye en lamsrugfilet, waren een feest voor de smaakpapillen. Het vlees was vol van smaak en heerlijk mals. De jus was zeer krachtig. Allerlei schaaltjes begeleidden het vlees, zoals groenten en patat. Deze schaaltjes hebben we echter nauwelijks aangeraakt. Ook het hoofdgerecht was namelijk een flinke portie. De dessertkaart beloofde veel lekkers, maar dat werd door de royale gangen iets te veel voor ons. We eindigden het diner daarom met een cappuccino. Een restaurant om naar terug te keren. Geweldige bediening, heel persoonlijk, die bijdroeg aan een heerlijk avondje uit.
Begtus1967 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Heb gisteren avond heerlijk gegeten bij 't Anker in Kolhorn. Het eten was heerlijk, en de bediening super. Ik had een heerlijke zalm moot , en mijn vrouw had ossenhaaspuntjes, en me Gabber had een tonijn steak en zijn vrouw ook een zalm moot. Dat alles onder het genot van een van diverse koude bieren. Wij hebben genoten.
Ruud_eet .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Het verrassingsmenu van vier gangen was fantastisch: prachtige tonijn, zeebaars, asperges en kaas. Mijn linkertafelgenoot bestelde ook een surprise van de chef en kreeg iets even moois zonder vis. Tafelgenoot Twee is voorzichtig met gerechten die zij niet kent. De aspergesoep trok haar de gastronomische streep over. Ze raakte er niet over uitgepraat. Dank daarvoor, chef! Ook veel dank voor de onconventionele wijnen met gepassioneerde uitleg! Typerend voor de service. De entourage is sfeervol, mag misschien iets minimalistischer, de landelijke omgeving is echter onbetaalbaar. Een verrijking voor de Noordkop!
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
We kozen voor een drie gangen verrassingsmenu vlees/vis.
We startten met een amuse, geserveerd op een tegeltje. De amuse bestond uit zalm, brood en een mousse van asperges. Mooie opmaak.
Als voorgerecht kregen we twee tonijntartaartjes met komkommerdressing en sesam, zeewier en rucola. De combinatie was heerlijk.
Het hoofdgerecht was tamme eendenborst, gamba, asperge. Hierbij gebakken aardappeltjes, frites, salade, bitterbal met witlofragout (heerlijk), kleine tuinboontjes en gebakken seranoham. Ook hier gold: een geweldige combinatie.
Het nagerecht was ijs met mooie opmaak.
Voeg daaraan toe de gastvrije ontvangst en de gemoedelijke bediening en het gezellig avondje was snel om.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Na vlak voor de deur bij 't Anker met onze boot hier aangelegd te hebben, prima gegeten. Daar was weinig op aan te merken, behalve dat een klein bakje sla wel weinig groente is in verhouding tot de frites en prima gebakken aardappelen. Sliptongetjes lekker gebakken, maaltijdsalade lekker en prima verzorgd. Leuke amuse vooraf. Broodjes vooraf prima, maar wel wat prijzig. De bediening was onvoldoende. Alhoewel er kennelijk de nodige reserveringen waren, was er tot half zeven maar één medewerkster in de bediening. Het duurde ruim een half uur na binnenkomst voordat we de menukaart kregen. Dat dwingt dan ongewild tot broodje vooraf, want we hadden ook al vastgesteld dat het wel lang duurde voordat het eten werd opgediend. Dat de rekening niet klopte (bleek achteraf in ons voordeel) zegt denk ik ook al wat over de kwaliteit van de bediening. De ligging en inrichting verdient een goede beoordeling. Samengevat: eten prima met weinig groente, bediening matig en uitstraling ook positief.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Heerlijk gegeten, prima service. Heerlijk verrassingsmenu gegeten met wijnarrangement, sloot perfect op elkaar aan! Mooie locatie en wensen rond rustige plek zijn goed ingevuld!
Jenahar .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Met het bestuur + partners van Nazomeren in Niedorp heerlijk en gezellig gegeten bij trouwe Nazomeren-deelnemer 't Anker in Kolhorn. Verrassingsmenu van 4 gangen gekozen voor 12 personen, met heerlijke rode en witte wijnen erbij. Mooi opgemaakte bordjes met variaties per gang van vlees en vis. Mooie hertenrugfilet als hoofdgerecht en een prima dessert dat bestond uit vier op elkaar afgestemde onderdelen. Medewerkers waren zeer vriendelijk, niets was teveel! Kortom, een pareltje in het mooie Kolhorn om in sfeer heerlijk te eten. Een aanrader!
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Was hier een ongeveer een jaar niet geweest. Vorige keer soep te zout, bediening niet zo aardig. Nu alles anders.
Bediening leuk en vlot, zeer lekker vegetarisch gegeten, mijn mede-eter at vlees en was ook zeer te spreken. In de serre kwam wat kou van de ramen, andere plaatsen prima.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2013
Erg lekker gegeten.
Heerlijke Amuse vooraf en ook het verassings menu was met recht een verassing.

Vooral de kastanjes bij het hoofdgerecht was byzonder.
Ook het wijn arrangement is goed bevallen.

Tinka B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2012
Wij hebben hier gister van een heerlijke lunch genoten. Een heerlijk pannetje verse tomatensoep, die goed was gevuld met een heerlijke warme kaasstengel, en een panini met chorizo, tomaat, e.d. en sla. Aangevuld met een heerlijk kopje thee en koffie. De sfeer is modern, gezellig en warm. Zeker de moeite waard. Bediening was vriendelijk en keurig netjes. Wij komen zeker nog terug voor een diner.
Pien B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Gisteren 22-07-2012 hebben we hier voortreffelijk geluncht.
Goede en vriendelijke bediening, alles ziet er erg netjes uit.
Wij gaan hier zeker nog weer een keer heen, ook om te gaan dineren.
Dikke pluim voor alle medewerkers van 't anker.