'T Anker

Meer informatie over restaurant 'T Anker

7,2
Rudyverschelle .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Goed eten. Maar heeeeel veel. Verse friet! Bediening was ok. Moet wel zeggen dat het restaurant heel klein is maar wel gezellig. Ook de bar is heel gezellig. De baas staat in de keuken en kookt simpel maar echt top. Veel variatie naast de kaart
Edgar H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Op het terras, het was lekker weer hier gegeten. Het mandje stokbrood ruim gevuld, voldoende kruidenboter. Dat is wel eens anders. Mijn partner nam kabeljauw filet met een mosterdsausje. Een behoorlijke portie. Datzelfde gold voor mijn xxl schnitzel. Wel lekker maar ook best wel wat vet. De champignons, apart besteld waren lekker vers maar ook met heel boter gebakken. Maar een goede smaakvolle maaltijd voor een heel redelijke prijs.
Jan W K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Even een lunch gedaan op het buiten terras van `T Anker, recht tegen over de monumentale kerk, het was zonnig en goed te doen ondanks de temperatuur van rond de 8 gr C, vooraf 2 oesters, zeeuwse platte, zo uit de schelp zeer vers, top kwaliteit, maar op de bon stond de Catch... 2 Oesters rauw voor Euro 7.50 dat is ook een top prijs, beter gezegd over de top, broodje kweekzalm was goed, wel te veel stokbrood voor de hoeveelheid zalm.
Vreemd dat er niet gepind kan worden, alleen contact afrekenen aub. Mmm heb hier mijn eigen idee over, maar hou dat voor mijzelf.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
De mooiste Uitsmijter (met een Hoofdletter) én Omelet eet je bij 'T Anker' in het mooie Yerseke. Wij kwamen er terecht bij een bezoek aan die andere Yerseke Topper: Knop Tweewielers. Tijdens een servicebeurtje voor de e-bikes een rondje Yerseke, Oesterputten, Haven, Markt, Oosterschelde én... 'T Anker'. En dan even lekker lunchen bij 'T Anker", de stamkroeg van Yerseke zo denken wij. Geen pin, denk daar aan, maar oh zo toppie lekker lunchen. Net ff anders. En daarom aanrader.
Thibaut D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
In tegenstelling tot de andere recensie was het bij ons niet best. Het duurde meer dan een half uur voordat de toch eenvoudige gerechten geserveerd werden. En toen kwam het eindelijk...
Er was een Wiener Schitsel besteld die wegdreef in de lauwe boter, waardoor de korst niet krokant was. De gebakken tong was te peperig. De garnalenkroketten waren melig.
De spareribs waren normaal, maar het bord werd onder de neus van onze zoon afgeruimd terwijl hij nog aan een van zijn laatste ritjes zat.
Kortom, voor het eten en de bediening zal ik er nooit meer komen. De drankjes en het bier assortiment waren goed.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Op maandagavond met vrienden hier heerlijk buiten op het terras gegeten. Vooraf een stevige, zeer goed gevulde Zeeuwse vissoep. Perfect van smaak en geserveerd met brood en boter. De hoeveelheid was groot, zelfs een stevige eter heeft hier genoeg aan!
Mijn hoofdgerecht was een variatie van 3 soorten vis. Een sliptong, een zeebaars filet en een flinke moot kabeljauw. Vooral de sliptong vond ik erg lekker. Goed gebakken zodat fileren een fluitje van en cent werd. Perfect van smaak. Ook de zeebaars was prima, mooi gegaard en zacht van smaak. De kabeljauw vond ik wat minder van smaak en structuur, maar dat is natuurlijk ook een andere vissoort.
Een passend fris witbiertje completeerde dit hoofdgerecht op prima wijze.
De honing mosterd dressing die erbij geserveerd werd smaakte ook goed en zorgde voor een frisse toevoeging. Over de whiskey-cocktail saus heb ik het maar niet, die kwam uit een flesje van een bekend merk. Jammer!
De echte huisgemaakte, krokant gebakken frietjes waren daarentegen weer super van smaak.
Een nagerecht paste echt niet meer, een goede kop koffie was een prima afsluiting.
Mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Met ons vijven naar Mosseldag Yerseke. Door enorme file (1 uur) later aangekomen in Yerseke dan gepland. Na een autorit van 3(!) uur besloten we maar meteen naar een restaurant te gaan voor een bezoek aan het toilet (zelfs met die enorme drukte schone toiletten) en wat te drinken. Met moeite konden we buiten op het terras een tafel vinden. Tegenover ons een muzikaal optreden. Gelukkig niet te hard. Besloten maar hier meteen een pannetje mosselen te bestellen. Ondanks de enorme drukte bleef het personeel vriendelijk en heel geduldig voordat wij de bestelling doorgaven. De mosselen waren verrukkelijk. Zo lekker, dat je de sausjes niet nodig had (althans voor mij). Ook lekkere krokante en kruidige frietjes erbij gekregen. Eind van de middag opnieuw hier gepauzeerd en wat gedronken voordat wij aan de verre autorit begonnen. Als we opnieuw naar Yerseke gaan (op de Mosseldag of tijdens een vakantie), komen we zeer zeker terug.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Even Yerseke bezoeken en een hapje eten bij t' Anker. Helemaal niet verkeerd, die dames van de bediening ook niet. Maar prijstechnisch valt het me toch tegen. Gerookte paling op toast waren een paar doorgesneden en geroosterde witte boterhammen met een klein aantal stukjes gesneden paling. Wel leuk wat sla en stukje ei en was de kwaliteit top. Maar 15,50 euro is toch wel duur voor zo'n klein voorgerecht. Verder ik de sliptong [2 stuks] 24,50 is ook ruim voor een eetcafe zou ik zo zeggen. Mijn vrouw had de Visvariatie van 21,50 en had meer body voor zijn prijs. Dunne frietjes met lekker majo die zelfgemaakt was is natuurlijk ook prima. Groente hoef ik nergens meer op te hopen dus ook hier niet. Zelf geen bakje eigengemaakte appelmoes wat niet zou misstaan. Dame Blanche van 4,50 was zeker niet meer waard met 2 bolletjes met een lichte streep choco look a like. Yesenaertjes was heel lekker maar keek ik daar tegenaan en was mijn vrouw al haar lepel aan het aflikken. Ook 2 bolletjes voor 6,50 is niet mis op een etablissement van dit niveau. Wijn en pilsje waren beide goed van temperatuur en rekende ik 83,50 af. Ach ja, misschien ben ik teveel van vroeger en reken ik stiekem nog steeds een beetje om, maar wanneer je dat doet kom je nergens meer in Nederland. Bij elkaar allemaal niet slecht en wordt u zeker niet teleurgesteld in deze tent. Deze Zeeuw wil volgens ons toch iets te vlug met een goed betaald pensioen en verwacht ik hier niet meer te komen. Maar hou me ten goede, het kan ook aan mij liggen.
Drzenn .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Onderweg naar Renesse in Yerseke gestopt en terechtgekomen bij eetcafé 't Anker. Klein, gezellig, goed onderhouden. Bediening vlot & vriendelijk. De geserveerde gerechtjes: prima van smaak, ruime hoeveelheden... een fles prima huiswijn (wit) +/- € 15,-- , meer dan OK. Zouden we er terug gaan? Ja? Punten van kritiek: nee, eigenlijk niet. Goede waar aan een redelijke prijs. :-) RICK & JO, België