't Anker

Meer informatie over restaurant 't Anker

Jouw recensie over het restaurant 't Anker

Dos-gastronomos V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Omdat we hier wel eens goed ontvangen zijn op het terras was het voor ons en onze vrienden bijna een must om ook de keuken eens op de proef te stellen. Daarom met z'n vijven naar Dirksland gereden om onze magen te vullen en dat is prima gelukt. In een vriendelijke omgeving met dito bediening is er voor elk wat wils en het vissoepje dat we als voorgerecht gekozen hadden was gewoon lekker. Ook de hoofdgerechten die opgediend werden smaakten ook zonder meer goed. Bij de keuze tussen "plate-" en hoofdgerecht gaat het vooral om de hoeveelheid die je geserveerd wil hebben. Zowel onze gebakken mosselen, de griet als de wijting hadden de juiste smaak en de gemixte vleesschotel deed daar niet voor onder. Gezien de prijs kwaliteit verhouding zullen we daar zeker nog wel vaker gaan eten als we in de buurt zijn.
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Afgelopen zomer (2016) diverse keren weten eten. Wij eten vaak buiten de deur en zijn hier meerdere keren geweest. Het is buiten heerlijk vertoeven en de gerechten zijn erg goed van smaak en hoeveelheid.

Een aanrader en zeker het bezoeken waard!
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Afgelopen woensdag ging ik dineren bij 't Anker vanwege een 50 jarig huwelijk in mijn schoonfamilie. Het restaurant was om die reden afgehuurd en het eten was daarom ook in buffetvorm. De inrichting was redelijk modern en er was ruimte voor een grote groep mensen. Er was een grote keuze qua eten en ik nam zelf veel verschillende soorten eten, waaronder gehaktballetjes, spareribs, gegratineerde aardappelschijfjes, nasi en kipsate. Eigenlijk vond ik alles, behalve de nasi, wel lekker. De bediening was erg vriendelijk en serveerde je drankje erg snel. Ook hing er een gezellige sfeer in het restaurant, wat dit tot een top avond maakte!
Annavb .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Gezellig restaurant en lekker eten! Er hangt een fijne sfeer en de bediening is gastvrij. Redenen genoeg om binnenkort weer een keer bij 't Anker te gaan eten :)