't amusement

Roermondsplein 35 6811 JN Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't amusement

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:30 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant 't amusement

Frans P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Gewoonweg subliem
Na lovende beoordelingen gelezen te hebben, stapten we vol verwachting binnen in 't Amusement. Onze verwachtingen werden ruimschoots ingelost, zelfs overtroffen.
Heerlijke en zeer origineel gepresenteerde amuses. Dit niveau werd de rest van de avond volgehouden: schilderijtjes op het bord en smaakbommetjes in de mond. Gelukkig hebben we gekozen voor het zevengangenmenu. Ook de bijpassende wijnen waren een ontdekking.
Ontspannen sfeer en bediening.
groeten uit België aan het hele team
Juliette V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een avondje uit, lekker eten. Prettige bediening, snel, netjes, zoals het hoort.
Rekening houdend met dieetwensen.
Goede sfeer.
Joelle D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Super verse seizoensingrediënten die prachtige werden geserveerd in fantastisch mooie creaties. Met bijspassende wijnen.
Musis01 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Alweer een heerlijk avondje uit eten!

Prettige ontvangst, leuke inrichting. Kundig personeel. Erg leuk concept de 4,5,6,7 gangen menu’s (aangeven wat je niet lust) al dan niet met een wijnarrangement. Want wees eerlijk, kiezen is normaal best pittig en als je niet uitkijkt kies je iets wat je al kent.
Hebben 4 gangen gekozen. Ook nog heerlijk amuse vooraf. Gerechten zijn zeer divers en fantastische presentatie.
Hebben de rode huiswijn gekozen. Helemaal prima. Enige nadeel van een avondje eten bij t amusement is dat je de volgende dag echt niet kunt herhalen wat je allemaal gehad hebt! Gewoon super. Naar mijn mening het beste restaurant in Arnhem qua prijs/kwaliteit en originaliteit!!
Albert R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuk restaurant met heerlijke gerechten,.
Prima wijn arrangement en geweldige service door het personeel.
Wij komen zeker een keer terug,!
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Uitstekende en verrassende gerechten met dito wijnen in een leuke sfeer. Als volgende keer de bediening niet zo snel wil afronden en opruimen om naar huis te kunnen, zou het een 10 kunnen worden.
Pascal S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij ‘t Amusement. Ik kijk weer uit naar de volgende keer :-)
Het eten is altijd een ware beleving, de ambiance is erg prettig en het personeel kundig en vriendelijk.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Super lekker gegeten en de bediening was ook heel plezierig. Enige minpuntje wat ons betreft is dat je heel dicht op elkaar zit.
P_T_R .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Kort & eerlijk. Prachtig gegeten, goede ambiance.
De gangen verraste, goede opmaak en mooie smaken. De wijnen van het wijn arrangement passen goed en waren heerlijk.
Enige minpunt (als echte nederlander) was de prijs voor het wijn arrangement. Je krijgt al minder volle glazen, maar je betaalt voor meer. Kennelijk waren het hele exclusieve topwijnen. Denk ik dan maar. Maarja, het ging om het eten en dat was een beleving!
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten! De sfeer was goed, misschien toen er nog weinig mensen waren een beetje stil. Het tempo waarin de gerechten werden geserveerd was erg prettig.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben zeer lekker gegeten in een heel aangename sfeer. Aan de presentatie van sommige gerechten kan nog gewerkt worden (bvb wortelen op oranje bord). Maar de gerechten zijn zeker verrassend qua smaak en het restaurant is zeker en vast een aanrader.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijke passievolle verrassing! Nav het programma nieuwe garde zijn we enthousiast vertrokken naar Arnhem. Gezellig restaurant, volgeboekt en heerlijk eten. Chef-kok experimenteert erop los en bereidt vaak treffende combinaties. In combinatie met het wijnarrangement hebben we heerlijk gegeten en sluiten ‘t amusement in onze armen. Tot ziens
Dick Z.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij hebben nu drie keer gegeten bij Estee en het is iedere keer weer verrassend en top. Het principe met het brood vooraf en humus en de amuse, soepje in 3-en is ondertussen bekend maar lekker eigenwijs. De bediening is vriendelijk, met humor en je voelt je direct thuis. Lekker ontspannen en heerlijk genieten dus. Estee zelf kwam langs met paddestoelen die nog dezelfde middag in Sonsbeek waren geplukt voor een super tussenzang dus het was nog meer extra dan het toch al was. Wij kijken uit naar het volgende seizoen en komen zeker weer terug. Kritiekpuntjes? Het was vorige week woensdag de eerste dag dat het nieuwe maand menu werd geserveerd. De fantastische peertjes met bavarois kwamen als toetje voorbij en even later kwam de bediening aangesneld met de caramelsaus. Die moest er ook nog op ... vergeten! Onze mening is dat het zonder eigenlijk lekkerder is. zelfs een beetje caramel neemt een heel gerecht te gemakkelijk helemaal over en dat is zonde. Zoals Mies van der Rohe al zei: Less is more en zo is het.
Wij komen binnenkort weer langs. Nu al zin in. Dick Zutt
MAdJ .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het betere restaurant. Zonder een vleugje snobisme, wat zorgt voor een heerlijk ontspannen avond met geweldig eten. Dit was onze derde keer en elke keer worden we weer verrast door de menu's. Ook nu weer, het was zo goed samengesteld met allerlei seizoensgroente.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Regelmatig komen we een “hapje eten” in dit leuke restaurant en ook nu was het weer een feestje om hier te mogen zijn.
Gerechten zijn vers en verrassend van smaak. Zowel de vegetarisch en het “gewone” menu zijn niet te versmaden.
Dit alles begeleid met heerlijke wijnen en kleine extraatjes. Het is elke keer weer fijn om hier voldaan vandaan te lopen.
Óp naar de gerechten van het volgende volledige voor ons geleefde en gestorven dier die met alle respect behandeld wordt.
sparreboom K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We hadden een 4-gangen menu. De gerechten waren gewoon goed. Merkwaardig genoeg sprongen wat betreft smaak de amuses er echt extra gunstig uit. De prijs is redelijk voor het gebodene. Dranken had ieder voor zich hetzij huiswijn/bier/water gekozen. Daar valt niet veel over te melden.
Suggestie: zorg voor voldoende voorverwarmde borden, want verscheidene gerechten kwamen tekort doordat ze al te veel waren afgekoeld.
peter.luken .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
wij waren 2 augustus voor het eerst bij Amusement in Arnhem en hadden een topavond. Heel veel leuke verrassende gerechten, en allemaal gebalanceerd en goed van smaak. Ook de wijnen waren stuk voor stuk goed bijpassend en apart/onbekend. De bediening was kundig vriendelijk, en leuk dat je op zo'n avond een aantal verschillende gezichten aan tafel meemaakt. Voor ons een aanrader en het beste dat we in het laatste jaar hebben meegemaakt.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het was al weer een poosje geleden dat we hier waren en we hebben er altijd goed en lekker gegeten.

Eén keer eerder was het weer zodanig dat we daar in de tuin konden eten. Dat was een speciale ervaring en dat wilden we nog een keer meemaken.

Aangezien de weersverwachtingen goed waren en de kans op weer een diner in de tuin dus groot, zijn we naar Arnhem gegaan. We waren er al voor half zeven, maar we waren niet de eersten. We zochten buiten een mooi plekje uit en bestelden eerst een fles wijn en kozen voor het diner een viergangen vegetarisch menu.

Eerst kregen we een driedelige amuse. Het werd gepresenteerd op een schoteltje, daarbovenop een omgekeerd kopje. Op de bodem van het kopje lag het eerste deel, onder het kopje het tweede en daarna werd het kopje volgeschonken met een gazpacho van meloen. Erg lekker allemaal.

Maar toen het voorgerecht, met o.a. buffelmozzarella en snijbiet. We houden van stevige groenten, maar dit was echt veel te hard. De snijbiet was niet te snijden en ook niet goed eetbaar. Ook moet worden gezegd dat dit gerecht vrij smakeloos was. Mozzarella is al vrij mild van smaak en het gerecht was niet heel goed op smaak gebracht. Jammer, hier wel een opmerking over gemaakt.

Het tweede gerecht was wat smaak betreft iets beter, maar er zat een stuk venkel in dat ook nog veel te hard was dus ook niet goed te snijden en te eten. Eigenlijk hadden we hier ook iets over moeten zeggen, maar we wilden niet als een stelletje zeurpieten over komen, dus dat maar even zo gelaten.

Het hoofdgerecht en het nagerecht waren wel geslaagd en lekker.

Maar dit waren we niet gewend van ’t Amusement. Groente moet volgens ons nog stevig zijn maar wel beetgaar maar het kan ook worden overdreven en dan is het niet meer lekker.

We waren flink teleurgesteld en gaan ervan uit dat het een volgende keer weer als vanouds is.
geurt H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
gisteravond weer eens geweest bij dit toppertje alles is prima het eten het decor vooral de tuin de bediening de wijnsoorten. ik heb niets te klagen ben altijd wel benieuwd wat voor een amuse je krijgt dat kan ook al verrassend zijn net als de menu s. ik kom graag terug.
ruud W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Zojuist heerlijk gegeten. Leuke moderne inrichting, vlotte en vriendelijke bediening. Het 5 gangen verrassingsmenu was ook echt een verrassing. Mooie verrassende combinaties en goede uitleg van de bediening. Leuk dat Esther nog even aan tafel kwam om te informeren of alles naar wens was. Leuk zo'n gedreven en ambitieuze jonge ondernemer! Kortom: een hele leuke avond gehad met heerlijk eten (voor een schappelijke prijs). Aanrader dus!