Szmulewicz

Bakkersstraat 12 1017 CW Amsterdam Nederland Kaart
31-6202822

Over het restaurant Szmulewicz

Verrassende gerechten in het culturele hart van Amsterdam. Vlakbij bekende theaters zoals onder andere het Tuschinski, de Kleine Komedie en Carré. Een prima plek dus om van te voren af te spreken met vrienden om te borrelen of om iets bijzonders te eten voordat je gaat genieten van een mooie voorstelling. Gezellige ambiance, warm en levendig. Met een vriendelijke bediening en een eetcafé-achtige sfeer.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Szmulewicz

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Szmulewicz

Suzan W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Aanrader! Lekker eten en vriendelijk personeel
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het was erg druk op 25 november. Waarschijnlijk mede door de Idfa. De gebruikelijke sla kwam daardoor waarschijnlijk pas na de hoofdmaaltijd. De visschotel was lekker, maar had te lang staan wachten op de Japanse schnitzel. Overigens gezellig gegeten
Derek R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Door omstandigheden dit jaar nog niet gegeten in dit kleine, gezellige restaurant. Het bleek inderdaad in april van eigenaar te zijn veranderd maar heeft nog steeds zijn sfeer en goede kwaliteit behouden. Ook de bediening door de ons lang bekende serveersters is onverminderd attent en humorvol. Kortom nog steeds een aanrader!
Cynthia R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
De afgelopen jaren hier regelmatig gegeten en was altijd zeer goed. Leuk restaurant en aardige bediening en eten was altijd lekker. Tot vandaag, alles wat mis kon gaan ging ook mis. Eten smaakte nergens naar en het bestelde kwam niet. Andere gasten gaven 3x gewoon het eten terug omdat het koud was. Voor 18.00 uur waren al 2 gerechten van het weekmenu al op. Voorgerecht een preitaart was alleen in het midden gevuld, voor de rest alleen bladerdeeg. Bij navraag bleek er dat er nieuwe eigenaar is en nieuw personeel. Jammer van zo'n goede zaak......dit was mijn laatste keer Szmulewicz!
Michiel G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prima zaak voor een borrel, maar zeker ook om een hapje te eten. Goede keuken met originele gerechten uiteenlopend van Indiaas (probeer zeker de Papadumtaart) tot prima Tournedos of Caersar salad. Zeker niet de toeristenfuik die je verwacht aan het Rembrandtplein.
Amsterdame .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Hier voor het eerst gegeten, op aanraden van een vriendin, voordat we naar de Kleine Komedie gingen. We hadden gereserveerd, maar het was niet druk dus konden we zelf een tafeltje uitkiezen. Bediening is alleraardigst. De muziek stond wel een beetje te hard, maar gaandeweg het diner werd het gelukkig iets minder luid. Als hoofdgerecht namen we allebei Pom met Roti. Ik vond het erg smakelijk. De enige opmerking die ik heb is dat er iets meer bakabana op het bord mag komen, twee plakjes is wel heel erg karig meneer chef-kok! De portie was over het algemeen niet echt genoeg om een hele avond op te teren, maar goed niet getreurd, want ik nam nog een toetje. En wat voor een toetje!!! In port gemarineerde vijgen met hangop. Ook weer een kleine portie, maar jongens, dat was smullewietsch!! Toppertje! Alleen daarom al kom ik graag nog eens terug.