Szmulewicz

Bakkersstraat 12 1017 CW Amsterdam Nederland Kaart
31-6202822

Over het restaurant Szmulewicz

Verrassende gerechten in het culturele hart van Amsterdam. Vlakbij bekende theaters zoals onder andere het Tuschinski, de Kleine Komedie en Carré. Een prima plek dus om van te voren af te spreken met vrienden om te borrelen of om iets bijzonders te eten voordat je gaat genieten van een mooie voorstelling. Gezellige ambiance, warm en levendig. Met een vriendelijke bediening en een eetcafé-achtige sfeer.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Szmulewicz

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Szmulewicz

Els V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Na een lange tijd weer eens gezellig uit eten met een groep van 8 vrienden. Om 18:00 uur waren we binnen. Een serveerster had geen kennis van de wijnkaart en het menu. Het eten, de bediening en kwaliteit waren zeer slecht. Het begon met gewone Mayonaise als dressing van carpaccio i.pv. truffelmayonaise, oesterzwammen waren gefrituurd, bij vragen i.p.v kippendij kipfilet gekregen, taai vlees, cassave was er niet en ik kreeg een bakje met oude kroepoek. bakje uitgebakken spek bij de anti pasti misto, rijst was hard, groente te grof gesneden, bearnaise saus was op (ze noemde het bollonaise saus en de serveerster wist tevens niet wat ze serveerde. Ook waren de nachos zonder salsa op een bord gekwakt. De hygiene: geen zeep in de damestoilet en zat er schimmel in de handdroger. Bij de heren was de handdroger met duktape vastgemaakt. Na een half uur kwam het voorgerecht en drie kwartier het hoofdgerecht. Een hoge rekening voor slechte kwaliteit en een slechte service en hygiene. Wij komen hier nooit meer.
Suzan T.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heel vriendelijke ontvangst, ontspannen en beleefd, een goed keuzemenu en goed, snel en genoeg eten. Een rustige sfeer ook.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Tegenover de Stopera . Prima plek voor een theaterdiner. Marokkaanse kip Tijane was goed. T-bone prima. Frieten waren niet zelf gemaakt. Vriendelijke en snelle bediening. Prima rose.
Suzan W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Aanrader! Lekker eten en vriendelijk personeel
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het was erg druk op 25 november. Waarschijnlijk mede door de Idfa. De gebruikelijke sla kwam daardoor waarschijnlijk pas na de hoofdmaaltijd. De visschotel was lekker, maar had te lang staan wachten op de Japanse schnitzel. Overigens gezellig gegeten
Derek R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Door omstandigheden dit jaar nog niet gegeten in dit kleine, gezellige restaurant. Het bleek inderdaad in april van eigenaar te zijn veranderd maar heeft nog steeds zijn sfeer en goede kwaliteit behouden. Ook de bediening door de ons lang bekende serveersters is onverminderd attent en humorvol. Kortom nog steeds een aanrader!
Cynthia R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
De afgelopen jaren hier regelmatig gegeten en was altijd zeer goed. Leuk restaurant en aardige bediening en eten was altijd lekker. Tot vandaag, alles wat mis kon gaan ging ook mis. Eten smaakte nergens naar en het bestelde kwam niet. Andere gasten gaven 3x gewoon het eten terug omdat het koud was. Voor 18.00 uur waren al 2 gerechten van het weekmenu al op. Voorgerecht een preitaart was alleen in het midden gevuld, voor de rest alleen bladerdeeg. Bij navraag bleek er dat er nieuwe eigenaar is en nieuw personeel. Jammer van zo'n goede zaak......dit was mijn laatste keer Szmulewicz!
Michiel G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prima zaak voor een borrel, maar zeker ook om een hapje te eten. Goede keuken met originele gerechten uiteenlopend van Indiaas (probeer zeker de Papadumtaart) tot prima Tournedos of Caersar salad. Zeker niet de toeristenfuik die je verwacht aan het Rembrandtplein.
Amsterdame .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Hier voor het eerst gegeten, op aanraden van een vriendin, voordat we naar de Kleine Komedie gingen. We hadden gereserveerd, maar het was niet druk dus konden we zelf een tafeltje uitkiezen. Bediening is alleraardigst. De muziek stond wel een beetje te hard, maar gaandeweg het diner werd het gelukkig iets minder luid. Als hoofdgerecht namen we allebei Pom met Roti. Ik vond het erg smakelijk. De enige opmerking die ik heb is dat er iets meer bakabana op het bord mag komen, twee plakjes is wel heel erg karig meneer chef-kok! De portie was over het algemeen niet echt genoeg om een hele avond op te teren, maar goed niet getreurd, want ik nam nog een toetje. En wat voor een toetje!!! In port gemarineerde vijgen met hangop. Ook weer een kleine portie, maar jongens, dat was smullewietsch!! Toppertje! Alleen daarom al kom ik graag nog eens terug.