Szmulewicz

Bakkersstraat 12 1017 CW Amsterdam Nederland Kaart
31-6202822

Speciale deals

Over het restaurant Szmulewicz

Verrassende gerechten in het culturele hart van Amsterdam. Vlakbij bekende theaters zoals onder andere het Tuschinski, de Kleine Komedie en Carré. Een prima plek dus om van te voren af te spreken met vrienden om te borrelen of om iets bijzonders te eten voordat je gaat genieten van een mooie voorstelling. Gezellige ambiance, warm en levendig. Met een vriendelijke bediening en een eetcafé-achtige sfeer.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Szmulewicz

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Bar , Terras , Wi-Fi
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Szmulewicz

Cynthia R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Michiel G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prima zaak voor een borrel, maar zeker ook om een hapje te eten. Goede keuken met originele gerechten uiteenlopend van Indiaas (probeer zeker de Papadumtaart) tot prima Tournedos of Caersar salad. Zeker niet de toeristenfuik die je verwacht aan het Rembrandtplein.
Luis C.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Amsterdame .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Hier voor het eerst gegeten, op aanraden van een vriendin, voordat we naar de Kleine Komedie gingen. We hadden gereserveerd, maar het was niet druk dus konden we zelf een tafeltje uitkiezen. Bediening is alleraardigst. De muziek stond wel een beetje te hard, maar gaandeweg het diner werd het gelukkig iets minder luid. Als hoofdgerecht namen we allebei Pom met Roti. Ik vond het erg smakelijk. De enige opmerking die ik heb is dat er iets meer bakabana op het bord mag komen, twee plakjes is wel heel erg karig meneer chef-kok! De portie was over het algemeen niet echt genoeg om een hele avond op te teren, maar goed niet getreurd, want ik nam nog een toetje. En wat voor een toetje!!! In port gemarineerde vijgen met hangop. Ook weer een kleine portie, maar jongens, dat was smullewietsch!! Toppertje! Alleen daarom al kom ik graag nog eens terug.