Syrisch Restaurant Ornina

Kuilpad 1 1509 AS Zaandam Nederland Kaart

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Syrisch Restaurant Ornina

Dagelijks geopend van 12:00 tot 22:00 uur

• Nederlands gesproken
6,7
6,7

Jouw recensie over het restaurant Syrisch Restaurant Ornina

Linda V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Gereserveerd via de site iens om 20,00. Kreeg kort daarop een mail met de vraag of wij om 18,00 konden komen, terug gemaild dat dat voor ons niet haalbaar was. Toen niets meer gehoord, tot blijkbaar de avond zelf via de mail, om 17,00 of wij nog om 18,00 kwamen omdat ze om 20, 00 sluiten. Mail niet gelezen, toen stonden we voor de dichte deur om 19.45..
Erg fijn dus.. Maar niet heus.
Niet aan te raden dus dit restaurant. Erg jammer, had me er erg op verheugd.
Coby H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
De ruimte was erg groot en het was er koud de deur stond steeds open.
Marianne O.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
De kaart was helaas zo beperkt, dat we hebben besloten ergens anders te gaan eten.
De dame sprak gebrekkig Engels.