Syriana

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

Muf H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
ik was gisteren samen met vrouw en twee kindreren toen krijgen wij te hooren dat wij anderhalf uur mogen blijven i v m bruilft.
dus wij bestelen open menu 23.00 pp .
de bedining ging heel langzaam na half uur te wachten krijgen wij de mazza s bijna allees van de blik niets is vers.
en heel klein boordje oude tabule misch van een dag eerder en gelijk tijd krijg ik mijn shisa met de eyen heel slecht service s krijgen wij later schotel met vlees toen waren wij zat en wij willen naar huis je mag onbeperkt eten je hebt voor betaald maar je krijgt niet geen brood geen saus geen zout.
ik raad iederen niet te gaan naar deze resturant die is heel slecht. service eten en dr smaak je betaalt voor vers maaltijden en je krijgt oud maar je betaalt 83 euro
Marco_B .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Ik heb hier afgelopen weekend samen met wat vrienden gedineerd. We hebben werkelijk genoten. We hebben op het terras gezeten grenzend aan de serre op een mooie zonnige dag. Prachtig uitzicht op de Molen van Sloten en het eten was fantastisch. We hebben een mooie selectie van koude en warme mazzas gekozen (welke zeer goed van smaak waren) en hebben daarna lekkere grill gerechten besteld. De combinatie van kleine Libanese gerechten met een droge witte wijn is subliem. Het eten was van hoge kwaliteit en zeker niet duur. Ons zien ze zeker terug.

Bediening was trouwens heel professioneel en behulpzaam.
Krisan .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Wij hebben op vrijdag bij Syriana met twee personen via Groupon gegeten. Mooie plaats in de serre, gezellige muziek. Daarom decor een 8. Het was erg rustig. De bediening verliep (dan ook) vlot. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen de bediening onpersoonlijk vinden. Het stoorde ons niet. Een ruime keuze uit gerechten. De porties zijn niet zodanig dat je gelijk vol zit, dus we zijn eigenlijk toegekomen aan alles wat ons aansprak. De gerechten zijn niet heel uitgesproken gekruid. De kwaliteit was goed. De drank is netjes geprijsd, rosé voor tafelgenote was prima en mijn biertje smaakte goed bij de geserveerde mazas en het hoofdgerecht.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
de smaak van het eten van Syriana wisselt weleens. Maar altijd ruim voldoende, de smaak varieert van heerlijk tot ruim voldoende. Verschillende koks? De slechte beoordelingen hieronder vind ik echt 100% onterecht! Ik heb hier meerdere keren gegeten en ken de arabische keuken. Bij Syriana eet je gewoon lekker en de rekening valt altijd mee. De sfeer is ongedwongen. De eigenaren zijn wel beetje kortaf/zakelijk. Vooral als je al betaald hebt. Daarentegen is het bedienend personeel altijd vriendelijk. De houding van de eigenaren kan wel iets gastvrijer/vriendelijker. Maar het eten is niks mis mee.
Gewoon heen gaan.
Aqeal .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Slechtste eten ooit! Er worden kant en klare diepvries producten geserveerd, niets is vers! En het is ongeloofelijk prijzig! Nooit meer! Raad het iedereen af!
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Er zijn mezzes aanwezig, maar met echt authentiek Libanees heeft het hier helaas niks te maken. De mezzes proeven niet authentiek, en verder bestaat de kaart voornamelijk uit een allegaartje van tapas en een all you can eat sushi bar, maar dan de gerechten zonder sushi. Men heeft bij het aanpassen van de kaart een tijd terug, gekeken wat populair is in andere restaurants en dat bij elkaar geraapt.

Dit hoeft geen probleem te zijn, maar de kwaliteit is ook nog eens zeer matig. Niks lijkt vers, alles smaakt "groothandel". De bediening was wel zeer vriendelijk, het decor is mijn smaak niet maar dat vind ik niet het belangrijkste.

Nee, hier ga ik niet meer terug, er zitten een aantal Libanese restaurants in de buurt die veel beter zijn en echte, heerlijke mezzes serveren.
Sk_singh .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
afgelopen zaterdag wezen eten bij Syriana...goed ontvangst netjes begeleid naar ons tafel...wij hadden 2 uur de tijd om onbeperkt te eten (per bestelling max. 4 gerechten p/p). De hapjes zijn best klein dus 4 p.p. kan men makkelijk bestellen. Eten was voor de rest goed en ook was het leuk om te kijken naar de optreden vd buikdanseres.
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Leuke aparte keuken uit serie. De ambiance is degelijk. De keuken is echter geweldig. Lekker gegeten met mijn vrouw. Goede porties en betaalbaar. Vooral in de zomer op het terras is het een aanrader, bij de molen van Sloten. Als je wil kun je ook nog aan de waterpijp. Als je van een aparte smaak houdt moet je hier zijn.
YoJa36 V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Afgelopen zaterdagavond in dit restaurant gegeten met een gezelschap groep van 20 personen.
Concept is ALL YOU CAN EAT (maximaal 6 rondes van 4 gerechtjes per persoon) maar dit wel binnen twee uur, maar omdat wij een groot gezelschap zijn mag het dit keer in drie uur.
De bediening is zeer vriendelijk al moet je heel erg lang wachten op je wijntje of biertje, ook ging het e.e.a. fout bij het uitserveren van het eten. De tijd tussen de rondes duurt te lang, dus de 6 rondes lukt ook niet in drie uur. Maar dat vonden wij eigenlijk niet erg want het eten is redelijk tot slecht, alles is dik gepaneerd en gefrituurd. M.a.w. het smaakt eigenlijk nergens na. Alleen het dessert is lekker, maar ja, een bolletje ijs met wat smaaksiroop kan en mag natuurlijk niet misgaan.
Het is er ook erg rumoerig, praten ging moeilijk, zeker toen de live muziek aanging.
Sfeer is wel leuk en een buikdanseres heeft ook wel wat, maar als het eten niet bijzonder is en niet lekker, blijft het een slecht restaurant op een top locatie.
Jammer maar wij (mijn vrouw en ik) kom in ieder geval hier nooit meer.
AlexP .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Mooi restaurant en erg goed gegeten de show was ook erg leuk! Veel lekkere en kleine gerechten uit het oosten. De inrichting is ook erg mooi aan de molen. Beste omschrijving is een tapas idee maar dan oosters.
Miko_amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
De mezzes uit de Oosterse keuken lenen zich goed voor het all-you-can-eat concept: lekker allerlei hapjes proeven. Erg lekker zijn de paprika-walnotensalade, rokerige baba ghanoush en tabouleh. Ook de warme gerechtjes zoals de fetarolletjes en garnalen zijn heerlijk en komend gloeiend heet op tafel. Van de desserts is vooral de kokoscake erg smakelijk. En wat leuk is, is dat je in tegenstelling tot sommige sushirestaurants met hetzelfde concept meerdere desserts kan kiezen. Bij Syriana wordt je over het algemeen vriendelijk ontvangen en bediend, en kleine foutjes worden direct en zonder probleem gecorrigeerd. Wat we wel jammer vonden, is dat we in een andere ruimte zaten dan waar de buikdanseres optrad. Zelfs geen dansje op de heen- of terugweg. En wat we eigenlijk toch wel onsympathiek vonden, was dat om 22.10u de rekening aan tafel gepresenteerd werd, met andere woorden of we zo snel mogelijk wilden vertrekken. Er moesten voorbereidingen getroffen worden voor een feest dat om 22.30u zou beginnen, zagen we op een flyer bij de deur. Toch jammer als als er op de menukaart staat dat ze tot 22.30u open zijn. Dat moet toch ook anders kunnen?
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Een maal per maand eten wij met onze club in Syriana. Wij maken dan gebruik van een voor ons gereserveerde benedenzaal. De overige weken lunchen wij met elkaar in Syriana; daar kan ik niet enthousiast over zijn. De soep lijkt dan wel gemaakt van restjes van de vorige dag.
Afgelopen donderdag hebben we weer gedineerd in Syriana: soep, keuze uit salades, ratatouille en overheerlijk lamsvlees. Een complete maaltijd voor € 20. Ik ben een paar keer naar het buffet gegaan om nog wat te halen. Koffie en iets zoets toe. Wij worden altijd bediend door dezelfde vriendelijke jongeman die zeer in de smaak valt bij de leden van onze vereniging.
Jammer genoeg ziet de zaal er niet schoon uit. Er zitten vieze vlekken op de stoelen en op het tafelkleed. De zaal is meestal onverwarmd en dat is niet prettig 's winters. Men heeft geprobeerd Syriana aantrekkelijk te maken door het te verbouwen, maar het resultaat doet amateuristisch aan. Advies: Jas aan en eten maar!
MA-te-A .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
Mijn vriend en ik zijn typische luncheters. Het was vooral voor vegetariërs, wat wij zijn, erg lekker. En niet alleen lekker, het zag er ook tiptop uit. Een van de laatste mooie dagen in oktober. Mooi terras dat niet in de wind zat. En de wijn was ook lekker. Wel 23 euro, maar ja.
S-Tempel .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
het eten was uitstekend ... kan niet anders zeggen.
maar de bediening ?! daarvoor moet je niet bij Syriana zijn ... :s

allereerst duurde het erg lang voordat er überhaupt iemand kwam om ons welkom te heten ... vervolgens werd er weinig aandacht besteed aan ons gezelschap.
Het was een 'all-you-can-eat'arrangement, ja zó kan ik het ook! [... ] je hebt twee uurtjes de tijd waarin je mag bestellen. Maar we werden steeds vergeten ... we moesten écht roepen(schreeuwen) om aandacht.
DRIE keer bestelde ik een frisdrank ... maar pas bij de derde keer werd het ook daadwerkelijk geleverd!
Ook vroeg ik om informatie, ik wilde het één en ander weten over de high tea, maar "mevrouw ik kom zo naar u toe"... poos later (een uurtje ofzo) "o ... ja ik kom zo" (nadat ik de persoon in kwestie erop aansprak)
Maar wederom NIETS ... uiteindelijk bij betaling nóg maar eens gevraagd ... wederom een vreemde reactie ... dáár ligt wel informatie. Ik kon de informatie niet vinden dus loop nog terug.
De man loopt met me mee ... krijgt intussen en telefoon in zijn handen geduwd en begint gewoon vrolijk met de persoon aan de lijn te kletsen ... onderwijl achteloos een flyer in mijn handen duwend, waarop NIETS stond over een high tea ... ik probeerde hem aan te spreken, maar ik werd volledig genegeerd!
Kortom SLECHTE service! (eigenlijk is een 1 zelfs nog een hoog cijfer)

Maar het eten was lekker dát mag gezegd worden.
Souhailla .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
goed ontvangen door de vriendelijk bediening die attent was de rest van de avond mezzes besteld mix van allerlei kleine hapjes gepaneerde kippenhaas,kebbe gevulde pastei met lams gehakt battata hara : pittige gekruid aardappelen en nog veel meer van vegetarisch ,vlees en vis de smaak is nergens te vinden het is mooie te zien op tafel maar helaas geen pit in dit food ,leuk sfeer live muziek maar geen plek om lekker te eten jammer
Mulligans V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Waren hier op zaterdag avond. Genoten van het "all you can eat " concept, met keuze uit vele kleine oosterse hapjes. Erg prettige manier om met de Oosterse keuken kennis te maken. Hapjes waren goed van smaak en vers, keuze uit zowel vlees, vis en vegetarisch. De bediening was erg vriendelijk en de sfeer met live muziek en buikdanseres geweldig. Je waande je echt in het Midden Oosten. Erg mooie locatie met prachtig uitzicht over de molen. Fije ervaring, voor herhaking vatbaar
Eendenco .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2013
Leuke kennismaking met midden oosten. Leuk restaurant met als surprise een buikdanseres. Erg rumoerig, praten ging moeilijk, zeker toen de live muziek aanging. Eten is redelijk. Kip en zalm was allemaal wat droog. Sfeer leuk maar eten niet bijzonder.
Suzan010 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
Een absoluut leuk ingericht restaurant met vriendelijk personeel.
Eigenlijk is het daarmee al helemaal verteld.
Voorgerecht een combi van warme en koude mezzes.
Heel apart en geen enkel smaak te vinden.
Humuz totaal smaakt enkel naar kikker erwten en de ezme enkel naar pittig tomaten puree.
Werd nog eens door de eigenaar verteld dat alles zo is gemaakt dat we het elders niet kunnen vinden.
Hoofdgerecht een mix grill.
Smaak was wederom ver te zoeken.
Helaas, want we kwamen proeven om een gesprek aan te gaan om ons bruiloft hier te kunnen houden.

Bonnie N.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Heerlijk gegeten en gedronken. We waren met een groep van 7 personen waar de helft van ons regelmatig in Syrië en Lebanon zijn. Het was net alsof we daar waren. Lekkere Ksara (Reserva) wijn uit de Lebanese heuvels en Shebiz (brood) in plastic zakjes JA zo hoort het!!

Enige punt van kritiek is dat het nieuwe all-you-can-eat concept is niet zo handig voor groepen boven 4 personen: het was beter als het dan een "verrassingsmenu" met vaste gerechten aangeboden kon worden. Nu was het invullen van de kaarten (2stuks op ons tafel) en wie had wat besteld van de kleine schalen verwarrend. Dan is het beter, net als in middenoosten, gewoon alles in grotere schalen in het midden op de tafel te zetten zodat men gezamenlijk alles kunnen pakken. Het zal ook voor de service schelen en dan kan makkelijk het cijfer service een 9 worden!

Zeer handig met de parkeerplaats en uitzicht op de molen maakte een bizaar leuk cross-culture momentje. Ver weg maar toch thuis.
We komen zeker terug!
Dré B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2012
in een leuke omgeving: buiten de stad, 15 auto-minuten van amsterdam zuid/wtc (je kunt er goed en gratis parkeren). terras is fraai alsmede de lounge beneden voor arabisch vermaak. het eten laat niets te wensen over, genoeg keuze voor een ieder. het is een populaire zaak bij gezinnen en exotische lieden, dus een vakantiegevoel krijg je er gratis bij.