Over het restaurant Sydney Greet&Eat

Authentiek karakter

Sydney Greet & Eat ademt een warme en authentieke sfeer. In het gezellige Terneuzen is dit een welkom rustpunt. Of je nou een dagje hebt gewinkeld of de haren hebt laten wapperen op het water; hier is het hoe dan ook goed toeven! Geniet op het terras of in het knusse restaurant van verrukkelijke gerechten die met veel liefde en passie door de chef worden bereid.

Meer informatie over restaurant Sydney Greet&Eat

9,1

Jouw recensie over het restaurant Sydney Greet&Eat

Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een restaurant met bijzondere uitstraling. Bediening is top.
Klaar V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het was er gezellig, erg lekker en de gerechten kwamen snel op tafel en het was heel verzorgd.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening in een heel mooie ambiance. Genoten!!
N. R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Weer een geweldig avond gehad.
Heerlijk genoten !!
Locatie....top
eten....top
service....top
een echte aanrader voor iedereen die graag geniet.
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten
Mirelle V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Diana G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk restaurant, eet hier graag. Vlees is altijd goed bereid. Gezellig omgeving om te kletsen en lekker relaxed te zitten.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Gezellig restaurant, goede bediening. Vispannetje was overheersend zout. Frites bestond uit veel kleine (harde) stukjes.
Chantalle V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Wederom heerlijk gegeten; voor herhaling vatbaar !
Voor ieder wat wils op de vaak wisselende kaart !
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Weer uitstekend gegeten
Valesca E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gezellig plekje, goede service
Heerlijk eten voor goede prijzen
Echt een aanrader!
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Weer prima gegeten
Frans O.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Op 21 juli een hoofdgerecht besteld: kangaroo biefstuk (met groente en patat). De kangaroo biefstuk was subliem. Precies medium zoals ik hem besteld had met een goede structuur en smaak.
Bij de espresso werd een schaaltje met diverse chocolade aangeboden. Ook al had ik aan twee chocolaatjes voldoende, het verhoogde de sfeer van mijn etentje bij Sydney.

De bediening is plezierig: snel, correct en ontspannen. Decor was sfeervol, de stoelen zaten goed.
Marc J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Recentelijk hier met 2 personen gegeten. We hebben een voor-, hoofd- en nagerecht gegeten.

Het voorgerecht bestond uit sushi en sashimi van zalm. De opmaak van het gerecht was mooi, de smaak ook.

Als hoofdgerecht de kangoeroe biefstuk gegeten. Dit gerecht was ook mooi opgediend, goed en groot stuk medium gebakken vlees en de Hoisin saus paste goed bij het gerecht.

De andere persoon had verschillende allergieën. Hier werd door de keuken zeer goed rekening mee gehouden zonder dat dit de kwaliteit van de gerechten ten nadele kwam. Ik zou dit restaurant daarom aanbevelen voor mensen met een bepaalde voedingsintolerantie.

Als toetje een dessert van cheesecake, creme bruleé en een soesje gegeten. Dit vond ik niet zo bijzonder.

We geven een 5 voor het decor omdat de stoelen en bank waar we op zaten niet comfortabel zaten.

annievdriel .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heerlijk eten! Fijne bediening! Goede uitleg bij de gerechten!! We aten zalm, kangaroe en ham. Heerlijk! Ook de dagsoep viel in de smaak! In één woord: TOP!!
Bourgondier- .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Fantastisch gegeten met 2e kerst. In een groep met 11 man. Het eten werd perfect op tijd geserveerd en er was voor ieder genoeg wils op het kerstmenu (van de kaart mocht ook). Het eten was heel lekker. Opvallend was dat er echt genoeg ruimte was jn het restaurant waardoor we rustig en fijn zaten. (We zijn gewend dat alles wordt volgestouwd met kerst). Hier gaat zeker kwaliteit boven kwantiteit. Bedankt!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
We vierden onze eerste trouwdag bij Sydney en dat bleek een goede keuze. De kaart was goed afgestemd op het seizoen en het gekozen stoofpotje van everzwijn was heerlijk. Mijn vrouw was ook zeer te spreken over haar hertenbiefstuk. We dronken er een Rioja bij van de wijnkaart, wat een goede combinatie was. De avond werd compleet gemaakt door de goede bediening. Wij komen nog wel eens terug als we in de buurt zijn.
AnoukB1990 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Heerlijk eten, top kwaliteit vlees en lekker klaargemaakt. Service was super, echt een aanrader! Lekkere amuse vooraf, een aangename verrassing van het restaurant.
jannie M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
heerlijk gegeten voor een mooie prijs ,vriendelijke bediening . een plus . mosselen in pernot saus waren heerlijk, cheesecake was heerlijk een mooie afsluiter koffie met snoeperijen
hannahhs .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Samen met mijn moeder hier gegeten.
Sfeervol, informeel, ontzettend lekker eten, zeer gastvrije en kundige bediening. Een absolute aanrader!
Wij hebben het tapas menu genomen en het kogelbiefstuk.
Alles erg goed van smaak, amuses vooraf waren mooi op elkaar afgestemd.
Kogelbiefstuk was heerlijk, zeker met de bijgeserveerde groentes. Duidelijk met zorg en liefde gemaakt.
Hoofdgerecht van het menu was calamaris met frietjes. Helaas werd hier geen groente bij geserveerd.

Bediening waren 2 erg aardige en correcte dames. Fris, vriendelijk en gastvrij. Zeker een plus.

Ik zou deze gelegenheid zeker