Over restaurant Sydney Greet&Eat

Authentiek karakter

Sydney Greet & Eat ademt een warme en authentieke sfeer. In het gezellige Terneuzen is dit een welkom rustpunt. Of je nou een dagje hebt gewinkeld of de haren hebt laten wapperen op het water; hier is het hoe dan ook goed toeven! Geniet op het terras of in het knusse restaurant van verrukkelijke gerechten die met veel liefde en passie door de chef worden bereid.

Meer informatie over restaurant Sydney Greet&Eat

Dinsdag t/m Donderdag 14:00 - 22:00
- Bar 14:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 14:00 - 00:00
- Bar 14:00 - 03:00

Frans O.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Op 21 juli een hoofdgerecht besteld: kangaroo biefstuk (met groente en patat). De kangaroo biefstuk was subliem. Precies medium zoals ik hem besteld had met een goede structuur en smaak.
Bij de espresso werd een schaaltje met diverse chocolade aangeboden. Ook al had ik aan twee chocolaatjes voldoende, het verhoogde de sfeer van mijn etentje bij Sydney.

De bediening is plezierig: snel, correct en ontspannen. Decor was sfeervol, de stoelen zaten goed.
J-C-M .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Recentelijk hier met 2 personen gegeten. We hebben een voor-, hoofd- en nagerecht gegeten.

Het voorgerecht bestond uit sushi en sashimi van zalm. De opmaak van het gerecht was mooi, de smaak ook.

Als hoofdgerecht de kangoeroe biefstuk gegeten. Dit gerecht was ook mooi opgediend, goed en groot stuk medium gebakken vlees en de Hoisin saus paste goed bij het gerecht.

De andere persoon had verschillende allergieën. Hier werd door de keuken zeer goed rekening mee gehouden zonder dat dit de kwaliteit van de gerechten ten nadele kwam. Ik zou dit restaurant daarom aanbevelen voor mensen met een bepaalde voedingsintolerantie.

Als toetje een dessert van cheesecake, creme bruleé en een soesje gegeten. Dit vond ik niet zo bijzonder.

We geven een 5 voor het decor omdat de stoelen en bank waar we op zaten niet comfortabel zaten.

Annievdriel .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heerlijk eten! Fijne bediening! Goede uitleg bij de gerechten!! We aten zalm, kangaroe en ham. Heerlijk! Ook de dagsoep viel in de smaak! In één woord: TOP!!
Bourgondier- .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Fantastisch gegeten met 2e kerst. In een groep met 11 man. Het eten werd perfect op tijd geserveerd en er was voor ieder genoeg wils op het kerstmenu (van de kaart mocht ook). Het eten was heel lekker. Opvallend was dat er echt genoeg ruimte was jn het restaurant waardoor we rustig en fijn zaten. (We zijn gewend dat alles wordt volgestouwd met kerst). Hier gaat zeker kwaliteit boven kwantiteit. Bedankt!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
We vierden onze eerste trouwdag bij Sydney en dat bleek een goede keuze. De kaart was goed afgestemd op het seizoen en het gekozen stoofpotje van everzwijn was heerlijk. Mijn vrouw was ook zeer te spreken over haar hertenbiefstuk. We dronken er een Rioja bij van de wijnkaart, wat een goede combinatie was. De avond werd compleet gemaakt door de goede bediening. Wij komen nog wel eens terug als we in de buurt zijn.
AnoukB1990 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Heerlijk eten, top kwaliteit vlees en lekker klaargemaakt. Service was super, echt een aanrader! Lekkere amuse vooraf, een aangename verrassing van het restaurant.
Jannie M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
heerlijk gegeten voor een mooie prijs ,vriendelijke bediening . een plus . mosselen in pernot saus waren heerlijk, cheesecake was heerlijk een mooie afsluiter koffie met snoeperijen
Hannahhs .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Samen met mijn moeder hier gegeten.
Sfeervol, informeel, ontzettend lekker eten, zeer gastvrije en kundige bediening. Een absolute aanrader!
Wij hebben het tapas menu genomen en het kogelbiefstuk.
Alles erg goed van smaak, amuses vooraf waren mooi op elkaar afgestemd.
Kogelbiefstuk was heerlijk, zeker met de bijgeserveerde groentes. Duidelijk met zorg en liefde gemaakt.
Hoofdgerecht van het menu was calamaris met frietjes. Helaas werd hier geen groente bij geserveerd.

Bediening waren 2 erg aardige en correcte dames. Fris, vriendelijk en gastvrij. Zeker een plus.

Ik zou deze gelegenheid zeker
Samantha N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Lwueuk restaurant waar je lekker kan eten.

Echter het tapas menu is al een tijdje hetzelfde, dat is wel jammer. Bediening is altijd erg vriendijk.
Yraegael .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Heerlijk eten voor een schappelijke prijs. Tapasmenu is een aanrader. 3 gangen met vooraf een amuse. Hoofdgerecht keuze uit 3. Wij kozen voor het hoofdgerecht "Gamba's in knoflookolie".
Verrassend fris door de kruiden sla en de bosui. Als nagerecht een crema catalana in de vorm van ijs. Om van te smullen. Al bij al een geslaagde late lunch voor weinig geld.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
In een prachtig pand, mooie gewelven vind je Sydney. De bediening is vriendelijk, snel en opmerkzaam. De sfeer is aangenaam. We nemen het tapas menu. Eerst kregen we een paar amuses, niet bijzonder maar lekker. Het voorgerecht bestond uit diverse koude hapjes waaronder een tapenade, brood, olijven, gambas, chorizo enzovoort. Ook deze waren lekker, weinig kookkunst voor nodig maar een prima samenstelling. Het hoofdgerecht was kipspiesjes voor mij en calamari voor mijn partner, daarbij frites. Beide gerechten waren goed, opnieuw geen culinaire hoogstandjes maar die verwacht ik ook niet. Jammer alleen dat er niet een klein beetje groente bij was. Hoeveelheid was verder meer dan genoeg. Het toetje was crema catalana ijs. Ik moet zeggen op deze wijze had ik hem nog nooit gehad en het was heerlijk. Al met al een aangename maaltijd en een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Wij gaan zeker terug.
Andrea-r .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Gisterenavond met een groep van 12 collega's heerlijk tapasmenu gegeten, heerlijk! Een aanrader als je van diverse hapjes houdt. Sydney heeft een zeer mooie locatie en is zeer sfeervol ingericht. De dames deden super hun best en zijn enthousiast. Tot de volgende keer.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Heerlijk gegeten. Gebruik gemaakt van de AH 2 voor 1 mogelijkheid. Dit gaat niet ten koste van smaak en bediening. Vriendelijke ontvangst, zeer attente bediening die nog even terug kwam om een dieet-verzoek te verifiëren. Top! Hiermee werd, in overleg met de keuken, rekening gehouden. 3 gangen menu, we kozen beiden verschillend. Beenham resp. zalm. Mooi opgemaakt en goed van smaak. We waren hier niet voor de eerste keer, ook eerder bezoek werd als zeer prettig ervaren. Entourage: de vroeg 19e-eeuwse bomvrije kazerne, voor mij geen 'onbekend terrein' wegens voormalig beroep. Mooi gebruik gemaakt van historische elementen. Wijnvoorraad gechambreerd in een voormalige doorgang tussen 2 compartimenten. (maakt u ook gebruik van de voormalige drinkwaterkelder?)
Evita D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
De cocktail van het huis was heel lekker.
de amuse was top!
Super goede en vlotte bediening
zeer lekker eten, mooi etablissement.
zeker voor herhaling vatbaar!
Mia S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Wij vonden de kwaliteit van het eten prima. We kregen als eerste een verrassende amuse geserveerd, waarvan wij vooral de radijs heel bijzonder vonden. Als voorgerecht hadden we gekozen voor een geitenkaasje met rucolasalade en romige pompoenenssoep. Allebei voortreffelijk al was in de salade erg veel olie verwerkt. Het hoofdgerecht was een beenhammetje dat mals en erg goed van smaak was. Het andere hoofdgerecht ; op de huid gebakken zalmfilet, was ook prima. Er waren voldoende groenten bij en ruim voldoende frites . Als dessert volgden 3 slagroomsoesjes, was niet bijzonder maar wel lekker.
De bediening was erg goed, vriendelijk en attent.
Het restaurant wat vroeger een munitiedepot was deed bijzonder en toch sfeervol aan. Het was er gewoon heel gezellig!
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
we vonden een heel geslaagde avond op een prachtige lokatie en uitstekende bediening en lekker eten .Ook met kinderen een goed restaurant om te bezoeken omdat er ook voor de kinderen een speciaal aangepaste amuse en service was.
Liruje .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Wij hadden het wildmenu genomen, heel lekker!! Mijn vriend drinkt geen wijn, leuk is het dan dat je een keuze hebt uit meerdere wijnen om per glas te bestellen.
Service was top, de zaak zat vol, maar service bleef vlot verlopen en iedereen was vriendelijk.
Marlene P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Heel goed restaurant. Het eten was heel goed.
De bediening was keurig. Heel sympatieke jonge man
Een aan te raden restaurant.
Johndonks .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
Uitstekende bediening. Eten was goed en zeker meer dan voldoende.Ook een heerlijke amuse. Ook het wijn advies was goed en alles in een rustig tempo opgediend.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Een gezellige en gemoedelijke sfeer , vriendelijke personeel bij sydney greet&eat . Wij hadden daar gereserveerd voor 2 pers. met de actie van ah . restaurantmenu en wat het menu betreft was voor ons heel lekker . Daar je kon kiezen tussen twee voorgerecht en hoofdgerecht met vooraf een amusse hapje en als nagerecht waren er soesjes met caramelsaus erover . Wat de gerechten betreft waren ze allemaal heel lekker . Daar het voor ons de eerste keer was bij sydney greet&eat , komen we hier zeker nog eens terug .