Sybo Winkel

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 14:00 - 22:00
Bendo .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Heerlijke verse frieten en snacks hier in deze buurt Biosnackbar.
De Service is correct en er hangt een gezellige sfeer met goede Lounge muziek op de achtergrond!
Martineproeft .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Heerlijke frieten met een erg fijne Schipholganskroket! Goed gemaakt.
Aanrader. Als we in de buurt zijn halen we hier ons biofrietje met!
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Sybo is een rustige en leuke kerel en heeft heel tof personeel. Klikte gelijk. De frietjes en de huisgemaakte vegetarische hamburger zijn een omweg waard. Over die hamburger nog even: wat is díe lekker zeg, een dikke schijf vol gezondheid op je bord. Hier zijn vakmensen bezig. Aankleding is netjes, strak en wit.
Nmank .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Hier wil ik mijn patatjes (en meer) wel vaker halen. Gewoon erg lekker en de huisgemaakte sausjes zijn zoveel beter dan de standaard mayonaise van een gewone snackbar. een echte aanrader. Hele vriendelijke eigenaar ook. Fijne aanwinst voor de buurt.
Esther-amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2013
Een erg goed idee, een biologische snackbar. Die mogen ze in meer steden hebben. Ik vond de patat erg lekker en de service uitstekend. Ik ga deze snackbar zeker onthouden.
Mendy V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Lekkere vegetarische burger hebben ze hier, gemaakt van rode linzen, noten, koriander en groenten. Fijn om biologische, scharrel en vegetarisch eten zo dichtbij in de buurt te kunnen kopen. Ook de biologische patat smaakt erg goed!