Over restaurant Swing

Wijn-spijscombinaties om bij weg te dromen

Met de mooiste en meest verse producten bereidt de chef heerlijke gerechten uit de Frans-Hollandse keuken. De wijnkaart is met de grootste zorg samengesteld en zorgt voor de ultieme wijn-spijscombinaties. Wat een genot in het mooie Delft!

Meer informatie over restaurant Swing

Er stop een bus op ongeveer 100 meter vanaf het restaurant. Tevens is het restaurant te bereiken met de Delft City shuttle.
  • Kom je met de auto?
    Het restaurant is gelegen op de eerste etage van
  • : Gratis parkeren in de buurt. Betaald parkeren in de marktgarage.

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 06:30 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 07:30 - 10:30
Zondag
- Ontbijt 07:30 - 10:30
- Diner (all

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
damesmode .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Na een vriendelijke ontvangst had ik een smakelijk voorgerecht doch ik had gekozen voor een proeverij van wild maar hier kon ik, behalve in de bouillon, geen wild in ontdekken. Hoofdgerecht, de parelhoen en nagerecht, chocoladetaart, waren smakelijk. Vriendelijke atmosfeer.
MaenMi .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met vrienden prima gegeten . Was met AH zegels. Je kunt gewoon uit de kaart kiezen super!!
Gratis amuse van het huis. Daarna voorgerecht wildfantasie en kaasbitterballen was lekker. Hierna biefstuk Vd chef en gnocchi als hoofdgerecht de borden waren weer leeg. Als toetje chocolade taart en zoete verrassing ook goed. Kortim we gaan nog een keer eten hier!!!
Bediening was top!!
Tip: als je het hoofdgerecht uitserveert vraag of er nog voldoende te drinken is. Extra drank verkoop is je baas blij mee
Margje .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Swing is een bezoek zonder meer waard. Prettige ontvangst door attente jonge mensen die de zaken goed in de gaten houden. Na een fijne amuse waren de voorgerechten van bitterballen/oude kaas en de kalfslende met tonijncrème dik in orde. De 4 hoofdgerechten zagen er weliswaar pico bello uit maar 3 ervan waren helaas aan de te koude kant en te gaar; de leiding loste dit uiterst professioneel op, men nam alle 4 borden mee en binnen korte tijd kregen we 4 nieuwe hoofdgerechten voorgezet ondanks dat de zaak nagenoeg vol zat. Tijdens het wachten hierop verraste de ober ons door de glazen nog eens vol te schenken op kosten van de zaak.
De nagerechten oogden en smaakten eveneens prima. De prijzen zowel voor het eten als voor de drank waren vriendelijk en deze keer helemaal vanwege de AH restaurantactie. Swing is een absolute aanrader.
Willydu .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Al het personeel was super vriendelijk maar wanneer je iemand in een rolstoel bij je hebt en een kind van 5 is het niet fijn om pas na anderhalf uur je hoofdgerecht te krijgen en dat weegt niet tegen de uitstekende kwaliteit en de vriendelijke bediening op.
Joolanda .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, gerechten waren mooi opgemaakt. Super vriendelijke bediening, leuk dat onze tafelheer zich voorstelde en aangaf dat hij die avond aan ons gekoppeld was. Dat maakt het persoonlijk. Er werd goed meegedacht over een nagerecht voor één van ons die geen melkproducten mag; een alternatief dessert van vers fruit met sorbetijs. Dit werd erg gewaardeerd. Het restaurant zat vol, maar wij ondervonden geen last van geluid of te lang moeten wachten op bediening. Een 10 gegeven vind ik wel weer wat ver gaan, maar door dat niet te doen kom ik automatisch bij een 8 terecht. Via het tekstveld maak ik daar een dikverdiende 9 van!
Marcel.kouwenberg .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Op een zaterdagavond met mijn vrouw bij Swing gegeten, op basis van de AH Restaurant-actie. We werden prima ontvangen en, na het overhandigen van de menukaart met uitleg, werden we verrast met een amuse. Na het doorgeven van onze keuze (3-gangen menu) kregen wij eerst ons voorgerecht en pas daarna, bij navraag aan het personeel, het broodplankje dat wij als starter hadden opgegeven. Klein foutje wat echter gezien de drukte te vergeven valt. Daarna volgde het hoofdgerecht en het dessert. Mooi opgemaakte borden, maar het vlees van de Swing Special (varkenshaas) was droog en de panna cotta in de proeverij van de romige creaties was keihard. Verder viel het ons op dat het hoofdgerecht wat smakeloos was. Niet dat het niet lekker was, maar het had best wel meer smaak mogen hebben. Al met al een leuke ervaring, maar als we niet voor deze actie waren geweest vonden wij de kosten niet in verhouding staan tot wat er aangeboden wordt.
Fb146 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik ging samen met mijn vriendin eten en wij hebben beide heerlijk gegeten top bediening van Jolijn en Mimo! wij komen zeker weer terug
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Echt een topper! Een van de beste restaurants waar we ooit gegeten hebben. Echt heerlijk gegeten, heel vriendelijk personeel, we komen hier zeker nog eens terug.
P C B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De ontvangst begon al goed konden op het parkeerdek staan.Hadden dit niet verwacht. Jassen werden aangenomen en kregen duidelijk uitleg over de gerechten en de eventuele toeslagen hierop. Bediening en eten
zijn uitstekend, ook de prijs (korting) Top.
Als enig minpunt : de jassen werden niet aangereikt bij vertrek en het dames toilet was niet fris (veel maandverband)
Marianne61 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Restaurant is onderdeel van een hotel en ligt aan de rand van de oude binnenstad van Delft. Goede service, live pianomuziek op de achtergrond. Kwaliteit van gerechten is goed, evenals de geserveerde wijnen.
Anna T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Swing zit in een hotel, dat er aan de buitenkant niet echt als gezellig restaurant uitziet. Maar als je binnen bent ziet het er luxe maar toch gezellig uit. Parkeren op 5 minuten lopen in parkeergarage markt in stromende regen was niet echt een pretje. Ontvangen werden we door Jolijn en Rick. We vinden het altijd leuk als mensen zich voorstellen. Jolijn met veel ervaring en Rick als trainee. Prima mensen veel aandacht voor ons en leuk verhaal over de specials. Leuk zijn de triootjes van kleine hapjes als voor en nagerecht. Als hoofdgerecht een prima entrecote en de vrouw lekkere snoekbaars. Eindelijk eens geserveerd met een redelijke hoeveelheid groente. Leuke avond gehad niet te duur en bij weggaan zijn we nog even in de keuken geweest om ze te bedanken deze keuken zag er zeer netjes uit. Terwijl ze volop aan het werk waren.
Nico R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was verrassend lekker. De service was wat rommelig maar alles kwam goed. Gezellig diner gehad.
Parkeerplaats naast het hotel beschikbaar.
Rose V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
fantastisch personeel ! Zeer meelevend vanwege het feit dat onze vrienden moesten komen uit Bergen op Zoom en vast stonden in de file. Bijna anderhalf uur later waren zij er pas en hadden 3 uur erover gedaan om in Delft te komen ! Was geen probleem dus goed ingespeeld hierop !
Edithenjohn .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Waren er voor het eerst. Het restaurant is erg sfeervol met gezellige bediening. Menukaart is erg culinair , voor de vis-eters prima . Karig voor vlees-eters. Wij werden bij het verlaten van het restaurant verrast met een flesje champagne dit ter ere van onze huwelijksdag . Erg attent.
Gjansen .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We zijn netjes ontvangen bij Swing. We kregen als starter een amuse van kip met saus van het huis wat goed smaakte. We konden zelf het menu samenstellen van de kaart. We begonnen met pompoensoep wat geserveerd werd in een een pompoen. Heel leuk gepresenteerd hoor! Daarna nog 2 andere gerechten die goed smaakten. Het restaurant had een muzikale inrichting, posters van muzikanten en zelfs muzieknoten in de lamp. De sfeer was rustig, we miste wat muziek op de achtergrond in dit muziek/swing restaurant. Voor de rest een prima restaurant om uit eten te gaan.
Marionekke .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij waren hier met de AH-actie. Het was erg druk, maar aan de service was dit niet te merken. Hele aardige, kundige bediening! De gerechten waren goed en mooi geserveerd. Prima restaurant met een mooie sfeer. Mooi aangekleed op een goede locatie.
Mar-go .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
op zich prima gegeten. opvallend was de weinig attente houding van de medewerkers; we hebben erg lang moeten wachten en de door onze bestelde frites moeten nog komen. 2 x aangegeven dat we daar nog op wachtten; toen werd voorgesteld om ze alsnog te brengen toen we ons hoofdgerecht al op hadden, hebben we bedankt. Geen enkel excuus, dat is niet netjes!!
Jettjeeee .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
De bediening was matig, de bediening wist niet goed wat er op de kaart stond. Ook was de wijnkennis niet voldoende.

Het bestelde eten was droog, wat zeer jammer was, het zag er namelijk wel lekker uit. De smaak van tempo zakboekjes was vergelijkbaar met de gerechten zelf.

Tevens het dessert zag er goed uit, smaak was vergelijkbaar met een hap zand. Erg droog maar een mooi uiterlijk.

Al met al niet helemaal aan te raden
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met de AH restaurantactie bij Swing terechtgekomen. Wat een leuk restaurant! Zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten, wij hebben een geweldige avond gehad. Zeer aan te raden!
Marja P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
De obers waren aardig en het eten was goed en snel op tafel. We vonden dat het decor te rommelig was. Veel te veel tafeltjes en stoelen waardoor de grote ruimte toch erg leeg overkwam