Over het restaurant Swing

Wijn-spijscombinaties om bij weg te dromen

Met de mooiste en meest verse producten bereidt de chef heerlijke gerechten uit de Frans-Hollandse keuken. De wijnkaart is met de grootste zorg samengesteld en zorgt voor de ultieme wijn-spijscombinaties. Wat een genot in het mooie Delft!

Meer informatie over restaurant Swing

Er stop een bus op ongeveer 100 meter vanaf het restaurant. Tevens is het restaurant te bereiken met de Delft City shuttle.
  • Kom je met de auto?
    Het restaurant is gelegen op de eerste etage van
  • : Gratis parkeren in de buurt. Betaald parkeren in de marktgarage.

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 06:30 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 07:30 - 10:30
Zondag
- Ontbijt 07:30 - 10:30
- Diner (all

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een heerlijke drie gangenmaaltijd gehad. Supervriendelijke bediening en lekkere portiegrootte met veel verschillende groenten.
Een leuk verjaardagsfeestje, voor herhaling vatbaar
eter13 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
eten prima, bediening vriendelijk en correct maar de keuken is erg traag. we waren er om 19 uur en met ons erbij waren er 7 eters en we hebben heel lang moeten wachten op het eten. tegen 20.30 uur kwamen er veel meer gasten en toen werden de gerechten wel snel opgediend! zou het uitmaken dat we van de AH-restaurantactie gebruik maakten?
MEESvandenBOSCH .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zaterdag 7 jan.2017 : uitgenodigd door dochter en schoonzoon.
VOLTREFFER..... eten voortreffelijk ; bediening verdient een 10 (!),,,,
een hele boel redenen om terug te komen. Entourage perfect en
bereikbaarheid prima. M'n liefje wat wil je nog meer.
Betty & Mees van den
mjongste .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een gezellig restaurant, met een goede menukaart. De bediening is zeer vriendelijk en attent. De presentatie van de gerechten zijn zeer goed, het oog wil ook wat. De gerechten smaakten voortreffelijk.
José R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hoofdgerecht (snoekbaars) was niet gaar maar werd keurig opgelost. We kregen opnieuw hetzelfde gerecht aangeboden en uitstekend gegaard!!!

Bediening (gastheer) erg aardig en hartelijk en stelde zichzelf met naam voor. Je voelde je welkom! ff een weetje voor een jonge medewerkster als gratis advies: de laagste schuine kant van het bord aan de klant serveren.

Prima ambiance!!!

Fijne en gezellige avond uit!
gidybrink .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Hele vriendelijke bediening. Met AH kaart konden we gewoon drie gangen uitkiezen. Heerlijk eten. Ook voor vegetariërs lekkere gangen.
Antony99 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een bescheiden/beperkte menukaart met wel de nodige toeslagen. De (hotel)keuken lijkt ingericht te zijn om vooral grote groepen aan te kunnen, hetgeen ten koste gaat van de individuele kwaliteit. Complimenten voor de zeer voorkomende bediening.
Johan_68 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
De geheime parel van Delft. Door de AH restaurantactie kennis gemaakt met dit fraaie restaurant. Ontvangst begon al goed doordat we bij het restaurant mochten parkeren en we hoorden dat er een pianist live zou gaan spelen. Aanrader!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Hier gegeten via de AH restaurantactie. De ontvangst was uiterst vriendelijk. Het eten was prima en de locatie (ondanks de moderne inrichting) sfeervol.
ton B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Ontvangst voor treffelijk, bediening zeergoed, alles ging zijn gangetje, we hebben een zeer gezellige avond samen gehad wat ook de bedoeling was.
Wij gaan spoedig daar weer eten.
Ria en Ton Boin
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
.Als gebruiker van de ah restaurantactie, toch vrije keuze van de gehele menukaart. De bediening was zeer attent. Vooraf kregen we een amuse van de zaak aangeboden. Het eten was zeer goed en het werd vlot opgediend, ondanks dat het restaurant helemaal vol was. Kortom, een aanrader!
Irina T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Mooi inrichting met kerst sfeer, goede keuse op het menu, met ah aktie gegeten en toen zijn wij in Delft, kunnen nog mals terug komen. Maar het is geen bezondere en top, maar sterke 8,5!
GoBu .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Na ruim een half uur wachten op ons voorgerecht, dat overigens wel heerlijk was, moesten we daarna bijna een uur wachten voordat het hoofdgerecht kwam. De zalm was heerlijk, maar de parelhoenfilet, was was meer bout dan filet, teleurstellend. Wel weer een heerlijk nagerecht. Bediening was traag en kon geen informatie geven over de dieettekens, die niet te lezen waren (want te klein op menu) en verder ook niet werden verklaard. lastig ivm met mijn allergieën. Jammer want de sfeer in het restaurant is erg prettig.
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten en uitstekende bediening. Jammer dat het koud was, een andere tafel bij ons in de buurt had daar ook last van.
Plie .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Hartelijke ontvangst en we kregen eigen tafelbediening , die vlot en ontspannen werkte maar soms niet helemaal zoals het hoort. We kregen direct al een heerlijke amuse. Verder kon worden gekozen uit diverse voor-, hoofd- en nagerechten. We waren allen zeer tevreden over de kwaliteit hiervan. zowel de witte als de rode huiswijn was van een goede kwaliteit.
Minpuntje was het beloofde vrije parkeren. Er was niet voldoende plaats en door lichtjesavond bleken ook de parkeergarages vol. Dus moest er zelf ergens naar een plek gezocht worden.
Ook de rekening was niet helemaal duidelijk, maar de ontspannen avond compenseerde dat weer.
Al met al een fijn restaurant voor een wat ruimere beurs.
jannetje neeltje .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Via ah actie hier terecht gekomen, bij het raam prachtig uitzicht over langendijk.
Aardige bediening, enthousiaste open stagiaires, goede sfeer onderling.
Frits R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Open ruimte, modern maar toch gezellig ingericht met veel muziek gerelateerde accenten. Kleine kaart met toch voldoende keus en regelmatig wisselend. Vriendelijke en alerte bediening. En .. niet onbelangrijk : smakelijke gerechten - prima prijs/kwaliteit verhouding
damesmode .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Na een vriendelijke ontvangst had ik een smakelijk voorgerecht doch ik had gekozen voor een proeverij van wild maar hier kon ik, behalve in de bouillon, geen wild in ontdekken. Hoofdgerecht, de parelhoen en nagerecht, chocoladetaart, waren smakelijk. Vriendelijke atmosfeer.
MaenMi .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met vrienden prima gegeten . Was met AH zegels. Je kunt gewoon uit de kaart kiezen super!!
Gratis amuse van het huis. Daarna voorgerecht wildfantasie en kaasbitterballen was lekker. Hierna biefstuk Vd chef en gnocchi als hoofdgerecht de borden waren weer leeg. Als toetje chocolade taart en zoete verrassing ook goed. Kortim we gaan nog een keer eten hier!!!
Bediening was top!!
Tip: als je het hoofdgerecht uitserveert vraag of er nog voldoende te drinken is. Extra drank verkoop is je baas blij mee
willydu .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Al het personeel was super vriendelijk maar wanneer je iemand in een rolstoel bij je hebt en een kind van 5 is het niet fijn om pas na anderhalf uur je hoofdgerecht te krijgen en dat weegt niet tegen de uitstekende kwaliteit en de vriendelijke bediening op.