Over het restaurant Swing

Wijn-spijscombinaties om bij weg te dromen

Met de mooiste en meest verse producten bereidt de chef heerlijke gerechten uit de Frans-Hollandse keuken. De wijnkaart is met de grootste zorg samengesteld en zorgt voor de ultieme wijn-spijscombinaties. Wat een genot in het mooie Delft!

Meer informatie over restaurant Swing

Er stop een bus op ongeveer 100 meter vanaf het restaurant. Tevens is het restaurant te bereiken met de Delft City shuttle.
  • Kom je met de auto?
    Het restaurant is gelegen op de eerste etage van
  • : Gratis parkeren in de buurt. Betaald parkeren in de marktgarage.

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 06:30 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 07:30 - 10:30
Zondag
- Ontbijt 07:30 - 10:30
- Diner (all

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
denHaag2012 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker gegeten, goede bediening, alleen duurdechet ontzettend lang voordat we iets kregen. Ook de ober maakte zijn belofte niet waar"ik ben Mo, uw gastheer van vanvond", vervolgens verscheen de een na de andere aan onze tafel.
Roeland B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was voortreffelijk. Goede smaak, lekker mals vlees en prima porties. Jammer dat de bediening er niks van bakte.
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Al eerder hadden we hier met een AH-bon gegeten en dat was erg goed bevallen. Ook nu weer was het een heerlijke avond. Je kunt vrij uit de kaart kiezen. De kaart was wat gewijzigd, maar niet minder lekker. Je zit op de tweede etage met mooi uitzicht op Delft.
Na een amuse had ik gekozen voor een trio van wildsnacks, die lekker en goed op smaak waren. Hierna een lekkere snoekbaarsfilet met een pittige salsa. We hadden er ook frites bij besteld,
Het romige verassingsdessert was leuk gevarieerd en erg lekker. We komen zeker terug, alleen letten we dan nog wat beter op waar we parkeren. Helaas hadden we niet gezien dat we vergunningplichtig stonden, wat ons 90 € extra kostte... (kan het restaurant niets aan doen, maar de lezer zij gewaarschuwd).
gvangies .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met dank aan de AH-actie hebben we dit restaurant kunnen vinden, wat net buiten het centrum ligt en niet opvalt als je erlangs rijdt. De gerechten waren van topkwaliteit. Alles met aandacht en veel smaak klaargemaakt. Dat proef je. Ook de aankleding is zeer sfeervol en de bediening was vriendelijk. Kortom, we komen zeker terug.
Andrea C.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij zijn voorstander van lokale producten op de kaart. De fantastische Rib Eye kwam vast van de Bieslandse polder. Trainee Rik viel ons op als GEBOREN horecaman!!!
Bianca T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten en wij hebben een geweldige service gehad van Mino.
Voorgerecht: kalfslende en heilbot
Hoofdgerecht; rib eye en zeebaars
Nagerecht: kaasplank en chocolade likeur cake

Bij beide visgerechten werd er savignon blanc gedronken en bij het hoofdgerecht en de kaasplank een heerlijke pinot noir.

Ons zoontje had friet met kroket met als nagerecht een heerlijke combinatie van ijs en vers fruit.
v.d.straaten .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie omgeving met een geweldige bediening. Kortom zo hoort horeca te zijn !!!
Een voorbeeld voor veel bedrijven.
Delft2 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Met de AH actie hier gegeten waardoor je een goede maaltijd hebt (ruime keuze) voor een zeer betaalbare prijs.
Zeer vriendelijk ontvangst & bediening.
bert.van.dalen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH actie. Fijne bediening, erg attent. Eten was lekker en ruim voldoende. Kom er zeker nog eens terug. (In eerste instantie denk je hotelrestaurant, maar het is toch tamelijk afgezonderd en dus meer een echt prettig restaurant en geen eetzaal. Tafeltje was iets te dicht op de anderen, maart niet echt hinderlijk.
mcvanvianen .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij aten met de bonnen van ah. Fijne ontvangst van net en aardig personeel, we kregen meteen het gevoel welkom te zijn. Heerlijk gegeten! Wij komen zeker terug!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Eten was lekker, maar erg zout, we hadden Gnochi en Rib eye, vooraf kaas bitterballen, die toch verdacht veel op vlees bitterballen leken en pompoensoep. Dessert chocoladetaart en appel pannenkoek. Bewdienining was voorkomend, maar kwamen hun beloften niet na: wij hadden een obvert die zich omstandig voorstelde"ik ben vandaag uw gastheer" en daarna verschenen allerlei andere mensen aan tafel. Geeft niet, maar zeg dat dan niet. Wat enorm stoorde was de wachttijd. Meer dan een uur tussen voor en hoofdgerecht. Erg jammer.
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een heerlijke drie gangenmaaltijd gehad. Supervriendelijke bediening en lekkere portiegrootte met veel verschillende groenten.
Een leuk verjaardagsfeestje, voor herhaling vatbaar
eter13 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
eten prima, bediening vriendelijk en correct maar de keuken is erg traag. we waren er om 19 uur en met ons erbij waren er 7 eters en we hebben heel lang moeten wachten op het eten. tegen 20.30 uur kwamen er veel meer gasten en toen werden de gerechten wel snel opgediend! zou het uitmaken dat we van de AH-restaurantactie gebruik maakten?
MEESvandenBOSCH .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zaterdag 7 jan.2017 : uitgenodigd door dochter en schoonzoon.
VOLTREFFER..... eten voortreffelijk ; bediening verdient een 10 (!),,,,
een hele boel redenen om terug te komen. Entourage perfect en
bereikbaarheid prima. M'n liefje wat wil je nog meer.
Betty & Mees van den
mjongste .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een gezellig restaurant, met een goede menukaart. De bediening is zeer vriendelijk en attent. De presentatie van de gerechten zijn zeer goed, het oog wil ook wat. De gerechten smaakten voortreffelijk.
José R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hoofdgerecht (snoekbaars) was niet gaar maar werd keurig opgelost. We kregen opnieuw hetzelfde gerecht aangeboden en uitstekend gegaard!!!

Bediening (gastheer) erg aardig en hartelijk en stelde zichzelf met naam voor. Je voelde je welkom! ff een weetje voor een jonge medewerkster als gratis advies: de laagste schuine kant van het bord aan de klant serveren.

Prima ambiance!!!

Fijne en gezellige avond uit!
gidybrink .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Hele vriendelijke bediening. Met AH kaart konden we gewoon drie gangen uitkiezen. Heerlijk eten. Ook voor vegetariërs lekkere gangen.
Antony99 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een bescheiden/beperkte menukaart met wel de nodige toeslagen. De (hotel)keuken lijkt ingericht te zijn om vooral grote groepen aan te kunnen, hetgeen ten koste gaat van de individuele kwaliteit. Complimenten voor de zeer voorkomende bediening.
Johan_68 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
De geheime parel van Delft. Door de AH restaurantactie kennis gemaakt met dit fraaie restaurant. Ontvangst begon al goed doordat we bij het restaurant mochten parkeren en we hoorden dat er een pianist live zou gaan spelen. Aanrader!