Swing Gouda

Markt 24 2801 JJ Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Swing Gouda

Swing Gouda staat voor beleving en enorm veel gezelligheid. Je kunt elke dag terecht voor een verlaat ontbijt, lunch, borrel en diner. Kom langs en ervaar zelf het 3- gangen á la carte diner. Iedere vrijdag en zaterdag kan je genieten van een swingend avondje uit met live optredens van de beste pianisten en drummers van het hele land. De nacht zal zich verder voortzetten met de beste DJ’s en de meest swingende plaatjes van dit moment. Kortom, voor elke gelegenheid is Swing Gouda het antwoord!

Meer informatie over restaurant Swing Gouda

Zondag 11.00 - 00.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Swing Gouda

Femke H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Op dit terras zit je heerlijk buiten, de bediening is goed. Het eten daarentegen viel erg tegen. De kaassoep was lekker, de garnalen bruchetta was erg zout en de risotto met zeewolf viel erg tegen. De zeewolf was echt een beetje verpest, te droog en te lang gebakken. Ook het toetje leek verre van zelf gemaakt en had geen smaak. Jammer. Maar wellicht is dat ook een beetje wat je kan verwachten van een 3-gangen menu voor €18,50.
Al met al dus meer een terras om een avond te borrelen.
Natasja H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijke bediening gezellige sfeer en bediening die het begrijpt! De meiden werken hard denken mee over dekentjes lampjes asbakken niks hoef je te vragen alles gaat vanzelf!
martin D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zo kan het dus ook. Een drie gangen menu voor 18.50. Prima eten. Lekkere dorade prima soep met zalm. Nagerecht hadden mijn tafelgenoot en ik een heerlijke appel gebakje met roomijs. Bediening dik in orde.
Hartelijk dank voor uw recensie! We hopen u snel weer te mogen ontvangen bij Swing Gouda!
Albert-Jan W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Samen met mijn vrouw op een warme zomeravond (25-08) een terrasje gepakt in de binnenstad van Gouda en we kwamen uit bij Swing. Een gezellig terras en hoewel het erg warm was (binnen overigens lekker koel=airco) toch lekker buiten gegeten. Vooraf een trio (garnalen, meloen met ham en een carpaccio), keuze van de kok en als hoofd resp. spare ribs (hem) en varkensmedaillons (haar). Lekker en vers allemaal, alleen de saladekommetje was wel erg ieniemienie klein, de patatten daarentegen knapperig en lekker veel voor twee. We moesten ietsje lang op ons eten wachten, maar er zat ook een grote groep naast ons die eerder bediend werd en het was warm! De bediening was vriendelijk en onder de streep zijn de prijzen bij SWING erg laag. Je kunt daar al (a la carte!) voor € 16,50 van een driegangenmenu genieten en dat is een prima prijs-kwaliteit verhouding. Om ons heen ook allemaal tevreden klanten die lekker zaten te eten! Al met al een hele goede ervaring en hier komen we ook zeker nog eens een keertje terug!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Gisteren gezellig uiteten geweest met mijn vriend bij Swing. We waren wat later, maar dit was geen probleem. Werden vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Hadden via groupon 3-gangen diner, werd duidelijk verteld bij welke gerechten er eventueel moest worden bijbetaald. Top service, lekker eten, genoten van de avond! Zeker een aanrader!
Van W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Elke derde zondagmiddag is er Jazz in de Swing, ik ben een trouwe bezoeker samen met Karin van Dijk die in een electrische rolstoel zit. Er zijn maar weinig restaurants in Gouda waar we naar binnen kunnen met die stoel. De bediening is geweldig en heel hulpvaardig en attent. Als ik eerder naar huis wil helpen ze Karin op een vanzelfsprekende manier als ze hulp nodig heeft bij het eten of het aantrekken van haar jas. Wij nemen als lunch vaak een tosti's met pindasaus en savonds de tapashapjes of een normaal gerecht. We komen er ook wel eens savonds als er een pianist speelt dat is erg gezellig.
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Afgelopen zaterdag met twee vriendinnen hier gegeten via groupon.
Heerlijk brood vooraf, en tomatensoep, zalm tartaar en carpaccio en als hoofdgerecht de spareribs , varkenshaas en de biefstuk.
Voortreffelijk eten, gezellige band, super bediening,
Kortom een zeeeeer geslaagde avond
Titiadezeeuw .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Zondagavond 6 april met ons gezin bij de Swing gegeten. Gezellige en lekkere avond gehad. We hadden het 3-gangen diner a la carte via Groupon (heel goed eten voor weinig geld) en de kinderen hadden een leuk kindermenu met friet geserveerd in grappige mandjes. Onze beide voorgerechten waren goed (carpaccio en Hollandse garnalen) en zo ook onze hoofdgerechten. Kogelbiefstuk was lekker mals en de zoete spare ribs werden op zeer verrassende wijze opgediend met een sweet chili groentemengsel. De desserts waren prima en mooi opgemaakt en dat allemaal onder genot van een lekkere live muziek en pianospel. Bediening was zeer (kind)vriendelijk. Als ik al een kritiekpuntje mag noemen, is dat de toiletten iets schoner hadden gekund. Maar een aanrader om te eten bij gezellige sfeer.
Sara R.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Gisteren hier gegeten met een Groupon. Dit hebben wij al vaker gedaan alleen was nu het eten iets minder. Niet slecht maar gewoon wat minder als anders. Misschien stond er een andere kok in de keuken. Normaal zou ik het eten een 9 geven. De bediening was wel prima. Een gezellige avond gehad.
ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
We hebben hier heerlijk gegeten, helaas als 'Grouponner' niet buiten, maar binnen was het ook heel gezellig. We konden kiezen van de Grouponkaart, dus een aangepaste kaart, maar alles smaakte prima. De sfeer werd verhoogd door de aanwezige zangeres/pianiste. De bediening was super aardig en kwamen steeds vragen of alles naar wens was en waren alert op lege glazen zonder opdringerig te zijn. Kortom, een aanrader voor een schappelijke prijs, wij komen er zeker nog eens terug.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Hier gegeten met mijn familie met de groupon actie. Eerst werden we aan verkeerde tafel gezet, vervolgens kregen we een andere tafel aangewezen. Helaas was dit erg krap, het was een vier persoons tafel terwijl we met zijn zessen waren. Er was ook nauwelijks bewegingsruimte doordat de tafel in een hoekje stond, bijna tegen de piano aan. Later bleek dat de borden nauwelijks op de tafel pasten en dat we moesten schreeuwen omdat de live muziek zo belachelijk hard stond. Dat was toch wel een minpunt.

Het eten was best oke, zeker voor de groupon prijs. Als voorgerecht had ik gamba's in knoflookolie. Het was niet echt mooi gepresenteerd en smaakte oke. Als hoofdgerecht had ik de Swing Mix (varkenshaasje, kipfilet, biefstuk en spareribs) met pepersaus. De eerste drie waren vrij mals, dat was prima. De spareribs waren helaas de slechtste spareribs die ik ooit in een restaurant heb gegeten. Weinig vlees eraan, vrij droog en nauwelijks een marinade erover heen. Ook de frietjes waren niet om over naar huis te schrijven, slap en lauw. Ook de groentes die erbij zaten waren niet echt boeiend, de zoete aardappel was nog niet voldoende gekookt. Als dessert had ik de brownie, die was lekker, maar verder niet echt bijzonder.

De bediening was wel gezellig, maar veel te amicaal. Ook erg gehaast. Als ik wat drinken wilde bestellen, rende hij gelijk al weg ipv aan de rest van de tafel te vragen of er meer nog wat wilden drinken. Dit werd op een gegeven moment vrij vervelend.

Ik zou hier niet snel nog een keer heen gaan.
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Vrijdag via Groupon bij Swing in Gouda gegeten. Speels ingericht met hoge en lage tafels en stoelen, een flink terras wat door het mooie weer helemaal bezet was. We kregen een Groupon menukaart, niet groot maar wel voldoende keus. Traditionele carpaccio en meloen met ham waren prima. De mosterdsoep was ook lekker, de spoon was een aardig tussendoortje, het hoofdgerecht in ons geval kogelbiefstuk was mals en precies zoals wij hem graag eten, de bijgerechten waren van goede kwaliteit. Het dessert(ijs) was smakelijk. Over het geheel genomen hebben we bij Swing prima gegeten
wilma1961 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Ik heb gisteravond gegeten bij Swing via Groupon. Wij waren met 8 personen. De menukaart had voor ieder wat wils. Het eten was heerlijk en leuk opgediend. Zelf had ik Ardennerham met meloen en de rest van het gezelschap had gekozen voor Carpaccio. Daarna kwam de soep. Alledrie de gekozen soepen waren zalig, zowel de tomatensoep, de uiensoep en de mosterdsoep. Na de spoom kwam het hoofdgerecht. Aangezien ik geen rauw vlees eet, koos ik voor de kipsate. Lekker mals en de satesaus was heerlijk. Zes personen gingen voor de biefstuk en de laatste koos voor zalm. Iedereen was zeer tevreden over zijn/haar gerecht. Ook leuk opgediend met nog een lekker bolletje salade en verse salade erbij. Wij eindigden met ijs. Er kon gekozen worden voor een Dame Blanche of een Bananenboot. Het maakte de avond compleet. De bediening was erg vriendelijk, wat uiteraard ook zeer prettig is. Wij hebben een heerlijke avond gehad en dit was dan ook zeker voor herhaling vatbaar.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Gewoon een leuk eetcafé, met live muziek op de piano en drum. Je kunt verzoeknummers simpel aanvragen via bediening. Als je rustig wilt eten moet je er niet zijn als er live muziek is. Hoofdgerechten worden op grote borden geserveerd en porties zijn ook groot. Eten is goed en bediening is vlot en vriendelijk.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Hier met een Groupon-bon gaan eten. We werden verwelkomd, de bon werd ingenomen, er kwam iemand vragen wat we wilden drinken... Geen uitleg over het lopend buffet dus we zijn maar gewoon gaan eten. Het eten was lauw en er was weinig variatie. Rijst/pasta/aardappelpartjes en vooral veel vlees. Amper groenten. Personeel had amper erg in ons, bijna moeten bedelen om een drankje te mogen krijgen. Ik vrees dat ik hier niet meer terug ga komen.