Over het restaurant Swinckels in Twello

Al sinds het jaar 1716 wordt in ons monumentale pand gekookt en geschonken met passie. Van een brouwerij in de beginjaren tot aan een modern restaurant vandaag, waar nog echt die heerlijke historische sfeer hangt in het oudste straatje van Twello. Onze keukenbrigade kookt ambachtelijk met passie en liefde. De kwaliteit van onze ingrediënten staat voorop. Het liefst betrekken wij deze uit de regio. U kunt zowel robuuste als verfijnde gerechten verwachten. Maar altijd vers en huisgemaakt. Onze specialiteiten: in eigen huis gerijpt vlees van Achterhoekse runderen, verse producten uit eigen rokerij, zoals zalm, zoals u nog nooit zalm heeft geproefd! Door onze gastvrouwen en heren ervaart u gastvrijheid zoals het hoort. Service en aanpassen aan uw wens is onze kwaliteit. Zij verwennen u met heerlijke aperitiefcocktails en fantastische wijnen in elk prijssegment.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Swinckels in Twello

• : Gratis parkeren in de buurt & eigen parkeerplaats

Dinsdag tot en met zondag vanaf 14.30 uur.

Jouw recensie over het restaurant Swinckels in Twello

Frank M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Prima gegeten bij Swinkels. Wij hadden het verrassingsmenu en dat was een goede keuze. Vier gangen dat was meer dan genoeg. Fijne ambiance met goede uitleg van de gerechten.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk en kundig personeel in een gezellige en sfeervolle ambiance. Het eten was goed bereidt en de porties precies goed.
Hetty K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Prettige sfeer,we zijn tevreden en ook goede uitleg over de gerechten.
Alleen zouden we de volgende keer graag uit mooie grotere wijnglazen de rode wijn
drinken.
Een klein minpuntje dus, we komen zeker terug ook vanwege de aandacht voor de gasten.
Max R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
lekker gegeten en gedronken. leuke bediening en uitleg van de bijpassende wijnen. zou het zo aanraden bij vrienden etc. de rest type ik omdat er minimaal 120 tekens nodig zijn.
Ali V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Je voelt je welkom, echt een avond uit. Heerlijke gerechten en wijnen in een prachtig pand.
Verrassingsmenu is aanrader.
Cor R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Uitstekend, zowel qua bediening (zeer attent en vriendelijk) als de kwaliteit van de opgediende gerechten. In ontspannen sfeer kunnen dineren.
Eddy K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Zeer prettig verblijf,heerlijk eten in goed gezeldschap. Mooie ruimte en prettige plek om te ztten in de serre. Personeel deskundig en prettig aanwezig.
Dinand V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk 4 gangen verrassingsmenu. Mooie vis en vleesgerechten erg lekkere bijpassende wijnen. Vierde gang was bijna teveel maar ook heerlijk. Geweldig gegeten op een prachtige locatie met een zeer gastvrije bediening
Renee Louise K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
prettige ontvangst en bediening ,lekker eten in een sfeervolle ambiance.

Dit restaurant verdient het om aan anderen aan te bevelen.
joop M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
wij hebben heerlijk gegeten en een prettige gelegenheid ontdekt
groet joop
Evelien F.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Fijne, gastvrije, snelle en deskundige bediening. Heerlijk mals en smakelijk vlees (wij bestelden de tournedos). Complimenten aan de bediening en aan de keukenbrigade! Swinckels is een restaurant waar je je meteen thuis voelt. We hebben er al diverse keren tot volle tevredenheid gegeten en komen zeker binnenkort weer eens terug.
Marten78 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Dit restaurant heeft het helemaal begrepen.
Zeer gastvrije ontvangst, goede en deskundige bediening.
Eten is super uitgebalanceerd, je wordt elke keer weer verrast.
Je merkt dat het personeel zeer professioneel is op alle fronten.
Aanrader!!
Cecile L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Zeer lekker verrassingsmenu gegeten met heerlijke wijnen erbij. Kleine hapjes vooraf, roodbaars, wild en uitgebreid dessert. Top!
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Hier werkt een een team die hun uiterste best doet op het jou naar de zin te maken. Dat merk je aan alles, de hartelijke ontvangst, het heerlijke eten, de juiste wijnen, de attente bediening, de prettige ambiance, en het afscheid waarbij je gelijk denkt hier kom ik zeker terug.
Yordi G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
De sfeer is altijd gemoedelijk in een mooie ambiance. Door de drukte ging er een en ander niet goed in de bediening (voorafjes vergeten), GT weinig aandacht aan besteed. Eten is altijd prima.
t.hulsebos H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
inde "voorkamer" erg luidruchtig wegens ontbreken kleden/tapijt. Alleen kale lambrisering en daardoor denk ik
kun je de medemens moeilijk verstaan als het helemaal vol zit.
B.J.M. F.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Vanaf gereserveerde tijd tot het opdienen van het voorgerecht 1.25 uur moeten wachten. Na hierover een opmerking aan de serveerster werd dit afgedaan met een eenvoudig excuus zonder verder uitleg. Door b.v. het schenken van een glasje wijn op kosten van de zaak had dit veel kunnen goed maken.

Onze plek was gereserveerd in de serre (kerkzaal) tegen de buitenwand waar het via de draairamen tochtte en een behoorlijke koudeval aanwezig was door de enkele beglazing van de serre. Men zou het e.e.a. kunnen verbeteren door b.v. kierdichting en /of het aanbrengen van een achterzet-beglazing.

Het bedienend personeel gaf een gehaaste indruk en had weinig (onvoldoende ) aandacht voor de gasten. Wij hadden de indruk dat er te weinig bedienend personeel werd ingezet.
Dieneke S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten in dit gezellig restaurant. Bediening prima en attent. Wel jammer was dat ik tijdens het reserveren en ook nog de dag ervoor per telefoon had aangegeven dat ik glutenvrij was en dat de bediening daar niet van op de hoogte was en ik (weer) moest wachten op een glutenvrijbroodje. Ook had ik gevraagd om iets speciaals met het dessert te doen omdat wij daar waren om de verjaardagen van mijn 2 zussen te vieren. ook dat waren ze vergeten. Dat verwacht je niet van een dergelijk restaurant. Het zijn vaak de kleine attenties die de meerwaarde geven.
Joh D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
We hebben bij Swinckels in Twello heerlijk gegeten. Prima in orde. Verassend lekker voorgerecht, uitstekende hoofdgerechten, stevig maar toch mals. Heerlijk nagerecht en goeie koffie.
Almerina J.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Restaurant Swinckels is een restaurant waar het personeel fantastisch is en het eten is ook fantastisch. Het is er altijd gezellig.