Over het restaurant Swinckels in Twello

Al sinds het jaar 1716 wordt in ons monumentale pand gekookt en geschonken met passie. Van een brouwerij in de beginjaren tot aan een modern restaurant vandaag, waar nog echt die heerlijke historische sfeer hangt in het oudste straatje van Twello. Onze keukenbrigade kookt ambachtelijk met passie en liefde. De kwaliteit van onze ingrediënten staat voorop. Het liefst betrekken wij deze uit de regio. U kunt zowel robuuste als verfijnde gerechten verwachten. Maar altijd vers en huisgemaakt. Onze specialiteiten: in eigen huis gerijpt vlees van Achterhoekse runderen, verse producten uit eigen rokerij, zoals zalm, zoals u nog nooit zalm heeft geproefd! Door onze gastvrouwen en heren ervaart u gastvrijheid zoals het hoort. Service en aanpassen aan uw wens is onze kwaliteit. Zij verwennen u met heerlijke aperitiefcocktails en fantastische wijnen in elk prijssegment.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Swinckels in Twello

• : Gratis parkeren in de buurt & eigen parkeerplaats

Dinsdag tot en met zondag vanaf 14.30 uur.

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Swinckels in Twello

Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Wij hebben genoten van het 5 gangen verrassingsmenu. Alles even smaakvol en héérlijk. Een heel fijn avondje uit.
m.tijsmans .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Prachtige en heerlijke gerechten. Vriendelijke bediening die goede uitleg gaf over ons verrassingsmenu. Heerlijk buiten kunnen zitten.
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Men had speciaal een suikervrij dessert gemaakt. Zeer creatief en smakelijk, ondanks weinig voorbereidingstijd. Compliment!
Suze V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Waarschijnlijk waren wij erg luidruchtig, maar buiten nog even nagepraat en toen kwamen er andere gasten, die vonden dat ze door ons een geweldige avond hadden. Hoe leuk is dat ????
pilotman0953 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Sfeervol restaurant met een goede prijs / kwaliteit verhouding. Bediening attent en vlot. Zitcomfort is ruim voldoende maar tafeltjes zijn aan de kleine kant en staan vrij dicht op elkaar. Al met al een prima avond gehad met smakelijke gerechten in een leuke ambiance.
H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Beste mensen, tav wachttijd vind ik bij het begrippen kader niet wat lijkt op: precies goed of aangenaam.
Nb alle begrippen zijn negatief interpretabel!!
Wij vonden de sfeer aangenaam, het eten heerlijk, de bediening ontspannen en er is sprake van een goede prijs kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug.
angibri67 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Kaart vegetarische gerechten is wel een keer aan vernieuwing toe. Normale kaart veel vleesgerechten, als je geen vlees eet blijft er weinig over als je met enige regelmaat komt
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Alles klopt, het sfeertje, de gerechten en goed ervaren personeel. We hebben een geweldige avond gehad verrast door al het lekkers.
Anya H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening. Toiletten boven is minder, vooral omdat ik dit vooraf niet wist. Verder een fantastische avond gehad!
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
het eten was lekker en prima verzorgd, we hebben er van genoten.
we waren met Engels-sprekende vrienden en we werden geholpen door een Engels sprekende mevrouw. uitstekend!!!
Rudy S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Uitmuntend eten, super goede professionele bediening. Topklasse restaurant. Prijs-Kwaliteit perfect. Een absolute aanrader.
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk en smaakvol gegeten. Een echte aanrader voor een gezellig avondje uit.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Komen gauw weer een keertje terug.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
We hadden zeer tevreden over eten en bediening . We komen volgende keer zeker hoor.
Houden zo !!

Met vriendelijke groeten van

Marcel vd Heuvel en Inge Reusken
soeps .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten op een mooie locatie met bediening die er echt voor je is. Echt een aanrader. Het eten werd mooi opgediend.
Nicole T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Er mocht wel iets meer tijd zitten tussen de gangen. We houden wel ban lang tafelen. Verder was het heerlijk! Echt genoten
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Prima gegeten bij Swinkels. Wij hadden het verrassingsmenu en dat was een goede keuze. Vier gangen dat was meer dan genoeg. Fijne ambiance met goede uitleg van de gerechten.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk en kundig personeel in een gezellige en sfeervolle ambiance. Het eten was goed bereidt en de porties precies goed.
Hetty K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Prettige sfeer,we zijn tevreden en ook goede uitleg over de gerechten.
Alleen zouden we de volgende keer graag uit mooie grotere wijnglazen de rode wijn
drinken.
Een klein minpuntje dus, we komen zeker terug ook vanwege de aandacht voor de gasten.
Ali V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Je voelt je welkom, echt een avond uit. Heerlijke gerechten en wijnen in een prachtig pand.
Verrassingsmenu is aanrader.