Over het restaurant Swinckels in Twello

Al sinds het jaar 1716 wordt in ons monumentale pand gekookt en geschonken met passie. Van een brouwerij in de beginjaren tot aan een modern restaurant vandaag, waar nog echt die heerlijke historische sfeer hangt in het oudste straatje van Twello. Onze keukenbrigade kookt ambachtelijk met passie en liefde. De kwaliteit van onze ingrediënten staat voorop. Het liefst betrekken wij deze uit de regio. U kunt zowel robuuste als verfijnde gerechten verwachten. Maar altijd vers en huisgemaakt. Onze specialiteiten: in eigen huis gerijpt vlees van Achterhoekse runderen, verse producten uit eigen rokerij, zoals zalm, zoals u nog nooit zalm heeft geproefd! Door onze gastvrouwen en heren ervaart u gastvrijheid zoals het hoort. Service en aanpassen aan uw wens is onze kwaliteit. Zij verwennen u met heerlijke aperitiefcocktails en fantastische wijnen in elk prijssegment.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Swinckels in Twello

• : Gratis parkeren in de buurt & eigen parkeerplaats

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Grada K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk en goede kwaliteit gegeten in gezellige ambiance!
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
prachtige locatie heerlijk gegeten!
Swinckels is terug in Twello en dat is heel fijn.
Harten .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Met bestuur stichting jaarlijks etentje. Verrassingsmenu 4 gangen. Echt verrassend, keuzes die je zelf niet snel maakt. Mooie afwisseling vis en vlees, mooie gangen met veel smaak. Iedereen was zeer tevreden.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Het 5-gangen verrassingsmenu beviel heel goed. Voorgerecht bestaat uit een aantal (tapas) hapjes, net even anders. De zelfgerookte zalm is super! Daarna 3 kleinere gerechten, variatie in vlees en vis. Nagerecht: diverse zoetigheden. De porties zijn prima. Alle hapjes samen een volledige maaltijd en dit geeft een goede indruk van wat het restaurant biedt. Het geheel mooi opgediend, met uitleg erbij. Vriendelijke bediening, tempo precies goed. Ik ben 'vriend' van het restaurant geworden: zo blijf ik op de hoogte. Blijkt dat je op je verjaardag een fles wijn ontvangt. Nu was het toevallig mijn verjaardagsetentje, dus ik kreeg meteen een fles mee voor thuis. Zeer gastvrij!
M.L B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Na de brand van vorig jaar is het pand smaakvol gerestaureerd en heeft zijn gezellige sfeer behouden.
Er zijn extra zalen bij gekomen en voor de kids is er een heuse speel/eet kamer op nieuw gecreëerd.
De gerechten zien er verzorgd uit en smaken prima. Op de bediening is niets op aan te merken.
Al met al, een gezellige avond met mijn partner bij Restaurant Swinckels gehand.
Een aanrader !
angibri67 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. 5 gangen verrassingsmenu alleen per tafel te bestellen, lastig als je met z'n 2'en bent en 1 eet geen vlees. Maar bij navraag kon het toch????
Leonie D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Ons favoriete restaurant wanneer we iets te vieren hebben! Heerlijk eten, fijne bediening en een mooie locatie. Fijn dat ze weer open zijn!
jannie G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Was gezellig en we hebben heerlijk gegeten en gedronken.
Ron G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Wat is het toch een geweldige plek daar in Twello. Mooi restaurant op een geweldige plek. Heerlijk gegeten vooraf tonijn, super! Daarna canard à l'orange, mooi gebakken in een heerlijke saus. Bediening was goed, niet aanwezig. Water werd vergeten, maar dat kan gebeuren. Prima avond gehad.
Taco V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Swinckels is een restaurant met een lange en eerbiedwaardige geschiedenis. Het ligt in het centrum van het dorp Twello, pal naast de kerk. Het is gevestigd in wat een groot voormalig landhuis lijkt. De eetzaal is in diverse compartimenten verdeeld en zat tjokvol. Te vol, naar mijn smaak. Ik zat tegen een gloeiendhete radiator geklemd die gelukkig uitgezet kon worden maar de hitte speelde me nog lang parten. Ik koos een Tournedos, mijn partner een Veluws varken. In beide gevallen waren we heel tevreden over onze keus. Ik koos als nagerecht een kaasplankje, partner een sorbet (meen ik). Het was erg lang wachten (3 kwartier) op het nagerecht. Het kaasplankje stelde helaas niets voor, alles smaakte vrijwel eender. De bediening was correct, vriendelijk en voorkomend. De akoestiek is uitermate slecht, elkaar verstaan kostte ons grootste moeite: de ruimte is te hoog, de zaal te vol en je buren zitten te dichtbij. We komen niet terug.
buist .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Vanavond voor het eerst kennis gemaakt met Swinckels en wij zijn super enthousiast. Hartelijke ontvangst, vlotte bediening die wel goed oplet maar, gelukkig, niet overdreven vaak komt vragen of je nog wat nodig hebt. Het eten was allemaal heerlijk! Onvoorstelbaar goede prijs kwaliteitsverhouding met het Stentor 5 gangen menu. Ja, wij hebben echt genoten, het beste uit de regio hebben wij geconcludeerd. En dan ook nog parkeren vlak voor de deur en mooi uitzicht op de kerk van Twello. Dit was onze eerste kennismaking maar zeker niet de laatste!
Freddyw .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
.Wij hadden het 5 gangen Stentor menu voor 27,50euro. Zeer sfeervolle locatie attent, deskundig en vriendelijk personeel. We hebben zeer lekker gegeten maar ondanks dat toch wat verbeterpuntjes. Eerste wat ons tegenviel was dat ze geen speciale trippel of donkere biertjes hadden dit is toch echt in opkomst en dan is wat ons betreft een must. Het hoofdgerecht was een taai stuk gesneden runderbiefstuk, de ober gaf vooraf aan dat je deze in kleine stukje moest eten zodat de taaiheid mee zou vallen, dat was dus helaas niet zo. Alleen met een blender hadden we de taaiheid kunnen weghalen.
Bij het zeer lekkere nagerecht was een toefje spuitbus slagroom toegevoegd, was hier echte slagroom gebruikt dan was het een perfect nagerecht geweest.
Afsluitend wil ik wel zeggen dat we voor 27,50euro zeer lekker hebben gegeten.
Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Goede en vriendelijke bediening en heerlijk eten. Vooral de wildgerechten en de tiramisu zijn heerlijk. Ook goede bijpassende wijnen. De inrichting van het restaurant is erg sfeervol. Echt een aanrader!
Coencobi .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij Swinckels in Twello. Een gastvrije ontvangst en zeer gezellig en sfeervol. Eten is goed op smaak met een regelmatig wisselende kaart. Als voorgerecht een overheerlijke carpaccio, als hoofdgerecht de wildproeverij met een hertenbiefstukje en een stukje wild zwijn die zacht van smaak was. En als nagerecht de bekende tiramisu. Altijd weer een feest om daar te eten.
J-over .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Zaterdagavond heerlijk gegeten bij dit sfeervolle restaurant in het centrum van Twello. De wildbouillon van het menu du marché, die aan tafel opgediend word, is echt een aanrader! De wildproeverij in combinatie met een speciaal geselecteerde wijn was ontzettend goed. Wij komen zeker terug!
Streekproever .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Afgelopen zaterdag gegeten. Heerlijk. Bij binnenkomst worden we vriendelijk te woord gestaan en begeleid naar onze tafel. De gastvrouw raadt ons een glas prosecco met huisgemaakte limoncello aan, daar maken wij maar al te graag gebruik van. Vooraf beginnen met de swinckels zalm, alleen het aanzicht al, hier is energie in gestoken! Voor de tweede ronde hebben we een lekker stuk vlees gekozen, wat super mals was. Ook de bediening heeft hier een uitstekende wijn bij geschonken. Het dessert paste er helaas niet meer in, dan maar een heerlijk kopje koffie om af te sluiten. Wij komen terug.
rivada .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Voor de zoveelste keer bij Swinckels in Twello gegeten. Wat was het weer goed toeven daar. Lekker eten, heerlijk die huis gerookte zalm, neem ik de volgende keer zeker weer. Mijn partner neemt altijd de zwezerik, dat zegt wel iets. Attente bediening, gezellige omgeving. We komen snel een keer terug.
Niels2001 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Afgelopen dinsdag het 'wilde dinsdag menu' gegeten bij jullie.
Wat een aanfluiting!!!
Op jullie website staat: " Alleen de meest smaakvolle en verse ingrediënten worden ingekocht en dan het liefst uit de regio. En dat is te proeven natuurlijk."
De paté en hertenstoof zien eruit als kant en klaar producten en zo smaakten ze ook.
De 2 kleine plakjes paté waren flauw, smaakten nergens naar en er lag lukraak wat sla omheen gegooid. De vijgen-compôte (?) kreeg ik later ook weer bij het kaasplankje. Vind ik een 'no go', tweemaal hetzelfde serveren in één menu.
De hertenstoofschotel was warm, maar daar heb ik dan ook alles mee gezegd.
Garnituur was flauw en bijgerechten erg weinig, voor 4 volwassenen. De plakjes aardappel van de gratin waren allemaal zo gelijk gesneden dat in vermoed dat ook die uit een pakje kwamen.
Natuurlijk hadden we wat bij kunnen bestellen, maar ik vind dat als de bediening ziet dat er 4 grote volwassen mensen aan een tafel zitten dat zij aan de keuken door kunnen geven dat de porties iets groter mogen zijn.
Dit was eens maar nooit meer!
Anje B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Pas geleden weer eens heerlijk gegeten bij Swinckels. Op een dinsdag, want echtgenoot was die dag jarig. Zoals gewoonlijk was de ontvangst zeer vriendelijk en gastvrij en de bediening uitstekend! Het eten was prima! Heerlijke pompoensoep (soup du jour) en ook de wildproeverij smaakte goed. De hoeveelheid was ook voldoende, we verbazen ons altijd weer dat de porties niet groot lijken, maar dat je na 2 gangen best vol zit en gaat twijfelen of je nog wel een toetje zal nemen. We hebben nog wel friet extra gevraagd, om dat we met 5 personen waren, maar eigenlijk was het niet echt nodig. Toch maar voor een toetje gegaan. Schoondochter en ik hebben 2 desserts gedeeld. Chocolat moelleux wordt na bestelling gebakken, dus het duurde even voor de toetjes geserveerd werden, kon het eten mooi even zakken. De semifreddo was lekker luchtig en de chocolat erg lekker. Als afsluiting nog een lekker kopje koffie.
We komen vast gauw weer een keer eten!