Over het restaurant Swinckels in Twello

Al sinds het jaar 1716 wordt in ons monumentale pand gekookt en geschonken met passie. Van een brouwerij in de beginjaren tot aan een modern restaurant vandaag, waar nog echt die heerlijke historische sfeer hangt in het oudste straatje van Twello. Onze keukenbrigade kookt ambachtelijk met passie en liefde. De kwaliteit van onze ingrediënten staat voorop. Het liefst betrekken wij deze uit de regio. U kunt zowel robuuste als verfijnde gerechten verwachten. Maar altijd vers en huisgemaakt. Onze specialiteiten: in eigen huis gerijpt vlees van Achterhoekse runderen, verse producten uit eigen rokerij, zoals zalm, zoals u nog nooit zalm heeft geproefd! Door onze gastvrouwen en heren ervaart u gastvrijheid zoals het hoort. Service en aanpassen aan uw wens is onze kwaliteit. Zij verwennen u met heerlijke aperitiefcocktails en fantastische wijnen in elk prijssegment.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Swinckels in Twello

• : Gratis parkeren in de buurt & eigen parkeerplaats

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Ontvangst was een vriendelijke gastvrouw, mooi gelegen punt, rustig.....menu is voldoende, eten vers, lekker en mooi gepresenteerd...kortom mijn dochter en ik hebben van een heerlijke lunch genoten
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het is voor een invalide goed ingericht en wordt als invalide goed begeleid door het personeel, groot voordeel is het invalide toilet.
Het eten was goed en kwam in goed tempo op tafel, personeel zeer vriendelijk.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk buiten op het terras gegeten. We hebben ons laten verrassen me een 4-gangen menu, dit is ons uitstekende bevallen. We komen hier graag nog een keer!
Ares M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het was actie "kreeftenweken".
Weer eens wat anders als de normale kaart.
Geslaagde avond, met super mooie kreeften.
Prima werk uit de keuken.
Natuurlijk werden we weer, zoals altijd , hartelijk welkom geheten en uitstekend bediend aan de tafel.
tonybijloo B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Suzanne N.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten......
De bediening is goed en heel vriendelijk.
Een mooie locatie in het dorp Twello.
Kortom, wij komen zeker nog eens terug!
Bo U.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
In de eerste instantie leek het eten erg weinig, maar uiteindelijk hadden wij meer dan zat van alles gekregen.
De tournedos was precies wat ik wilde, medium gebakken, heerlijk mals.
En het visgerecht dat mijn vrouw had genomen was voortreffelijk, ook precies goed, niet droog.
Dus al met al is het voor herhaling vatbaar en wij nemen volgende keer onze vrienden mee.
Jeanien S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prima gegeten in een gezellig restaurant.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Superlekker gegeten bij Swinckels in Twello! Kok Sandor kookt wederom de sterren van de hemel met de meest geraffineerde en verrassende ingrediënten. Daarnaast is het knus tafelen en is de bediening vriendelijk en professioneel.
Een topper!
Gé V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We hebben een heerlijke avond gehad en geweldig gegeten. De zwezerik was mooi krokant en het kaasplateau na afloop met de glaasjes port is een aanrader.
Uitstekende bediening.
Robin R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Met mijn vrouw heerlijk gegeten!
Goede uitleg over de maaltijden en gezellige bediening. Wij aten t 4-gangen, aanrader!!
Chantal T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Verhuisd en onbekend in de regio werd Swinckels mij vorig jaar aan alle kanten aangeraden. Vanwege de heropbouw heeft het even op zich laten wachten, maar het was een heerlijke kennismaking. We komen graag de kaart verder verkennen.
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Wachttijden waren prima, maar dat kun je niet invullen.
Heerlijk gegeten, lekker wijntje erbij. Als het goed is gaat Barbara nu wat meer alcohol vrij witbier inslaan ????????????
Een kleine opmerking: de theedoosjes waren niet goed gevuld; tweemaal om rooibos gevraagd, maar dat is de jongedame in de drukte vergeten. Komt vast goed de volgende keer.
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Jonge en weinig ervaren bediening en het einde was de bediening er niet. Onze laatste kop koffie en betalen aan tafel was daardoor niet mogelijk.
Nadja D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wij hebben als Stichting Cultuur Kleine Noordijk geweldig genoten van de gastvrijheid en het heerlijke eten, het was in een woord geweldig!!!!
Tiene T.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Het vernieuwde restaurant Swinckels voldoet aan al onze verwachtingen. Het eten is heerlijk, de sfeer is gezellig en de bediening is vriendelijk en attent! Wij komen zeker weer terug!
Michael D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Eten en de bediening zijn uitstekend. In tijden niet zo lekker gegeten. De bediening gaf zeer goed advies en gaven ons echt een goed en gastvrij gevoel.
linda B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Nergens eet ik lekkerder dan bij Swinckels. We waren met acht personen waaronder drie kinderen en er was geen enkel gerecht waar ook maar iemand niet enthousiast over was. De prijs/kwaliteitverhouding is fenomenaal.
AstridB .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, mooie gerechten. Al vonden wij de prijs / kwaliteit voor het hoofdgerecht niet helemaal in verhouding met de hoeveelheid. De bediening was prettig en wij voelden ons op ons gemak en hebben een gezellige avond gehad!
Catharina V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
we hadden er erg naar uitgekeken, want we konden er vroeger nooit voor lunch terecht. het viel enorm tegen. de ober was niet kundig, gaf geen uitleg bij de menukaart, vergat het dagmenu te introduceren. geen amuses, geen gastvrouw, geen welkom, harde onprettige muziek, een ober die verdergaat met het rangeren van tafels en stoelen, als wij hem om hulp vragen en tenslotte koffie met een keihard, niet te eten notenkoekje en geen afscheid of bedankje van een gastvouw. het eten viel tegen, piepkleune stukjes zalm als hoofdgerecht, geserveerd als nouvelle cuisine, er was sprake van een bloemkoolmousse, niet gevonden, wel stukken augurk. pretentieus, maar het stelde niets voor. we komen zeker niet terug, vanwege bovenstaande, maar zeker ook om de gevaarlijk uitziende glazen vloer boven wijnkelder, cool bedoeld waarschijnlijk, maar erg onaangenaam om overheen te moeten lopen, te vermijden. erg jammer allemaal. hartelijke groet