Over het restaurant Swinckels in Twello

Al sinds het jaar 1716 wordt in ons monumentale pand gekookt en geschonken met passie. Van een brouwerij in de beginjaren tot aan een modern restaurant vandaag, waar nog echt die heerlijke historische sfeer hangt in het oudste straatje van Twello. Onze keukenbrigade kookt ambachtelijk met passie en liefde. De kwaliteit van onze ingrediënten staat voorop. Het liefst betrekken wij deze uit de regio. U kunt zowel robuuste als verfijnde gerechten verwachten. Maar altijd vers en huisgemaakt. Onze specialiteiten: in eigen huis gerijpt vlees van Achterhoekse runderen, verse producten uit eigen rokerij, zoals zalm, zoals u nog nooit zalm heeft geproefd! Door onze gastvrouwen en heren ervaart u gastvrijheid zoals het hoort. Service en aanpassen aan uw wens is onze kwaliteit. Zij verwennen u met heerlijke aperitiefcocktails en fantastische wijnen in elk prijssegment.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Swinckels in Twello

• : Gratis parkeren in de buurt & eigen parkeerplaats

Dinsdag tot en met zondag vanaf 14.30 uur.

Jouw recensie over het restaurant Swinckels in Twello

Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Dieetwensen waren geen enkel probleem!
Rudy S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Uitstekend restaurant, super goede professionele bediening, relax en correct. De keukenbrigade weten hoe ze eten moeten klaar maken. Echt een TOP restaurant
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Wanneer de koude voorgerechten wat minder koud waren geweest, was de smaak vast beter.

Verder was het verrassingsmenu lekker en de bediening was geweldig. Het welkomst hapje was een zeer aangename start van de avond.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Na lange tijd hier weer eens gegeten. Wij hadden het 4 gangen verrassingsmenu en het was heerlijk. Eigenlijk alle gerechtjes van goede kwaliteit en verschillende smaken (en wij zijn kieskeurig). Het duurde even voordat we uiteindelijk de eerste gang hadden, maar daarna waren de 'wachttijden' prima. Als er al een kritiekpunt is, dan zou dat zijn dat het ietwat gehorig is. Maar het restaurant zat ook helemaal vol. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Lekker eten in een gezellig ingericht restaurant met zeer prettige bediening. Vriend zijn van Swinckels heeft voordelen.
ErwindeBoer .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten! Mooie gerechten in een even mooie omgeving geserveerd door personeel met gastvrijheid in de genen. TOP!!
rbjd .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Voorgerecht artistic tappas en grand dessert zijn zeker een aanrader. Ribeye viel tegen; van de 300 gram was minimaal 50 gram vet; slecht stukje vlees voor die prijs. Met de opmerking hierover is door de bediening niets gedaan. Een opmerking hierover werd afgedaan met; dat heb je weleens met vlees"! Erg jammer! ,Ook de geserveerde hoeveelheid groenten en pomme dauphine waren minimaal; 2 kleine bakje aardappelen voor 7 personen kan echt niet. Leuke ambiance maar opmerkingen van gasten dienen wel serieus genomen te worden!!
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wachttijd was prima, precies goed, maar dat staat er niet bij.
Altijd gezellig, bediening was prima, aardig en rustig, ondanks het feit, dat het vol was
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lange tijd met lege glazen gezeten tijdens voorgerecht.
Aan onze tafel ging witte en rode wijn in zelfde glazen, tafel naast ons kregen gasten de rode wijn in grote rode wijn glazen.
Erg veel lawaai agv praten, akoestiek!
Gasten die buiten gingen roken, kou door deur die regelmatig open ging en ook veel geloop langs tafel.
leo M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heel lekker gegeten duidelijke info over de gerechten in een woord TOP. komen zeker terug.!
'n 4 of 5 gangen diner is aanmerkelijk goedkoper dan de gerechten los bestellen.
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Het eten was goed. Sommigen hadden een nagerecht. En de andere namen koffie i.p.v een nagerecht.
Het duurde wel lang voor dat de koffie kwam. Ze hadden het nagerecht al lang op.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
het vier-gangenmenu was formidabel!
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk eten, prachtige gerechten en uitstekende service. Kortom wij hebben een geweldige avond gehad en kunnen dit restaurant zeker aanbevelen.
Mieppppp .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten is prima , alleen jammer dat je niet op je bord krijgt wat je besteld. Wij hadden de visproeverij met dorade, knoflookgarnalen en zeeduivel wang die maar even vervangen was door een taai stukje kibbeling. Personeel is erg onervaren , er wordt niet gevraagd of je nog een nagerecht wil maar je krijgt gewoon de kaart. Na 15 minuten wachten zijn we gegaan zonder nagerecht of koffie. Voor ons een echte afknapper jammer de kans dat we hier weer komen is klein.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Swinckels en je zit daar zo rustig en gezellig.
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Uitstekende bediening. Leuke kaart en mooie wijnen. Als je echt probeert iets moois te presenteren doet het bakje frites en sla a la VdValk afbreuk aan de mooie gerechten. Werk aan de winkel.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten smaakte fantastisch. Mooie presentatie van de gerechten . Uitstekend geholpen met de keuze van drankjes . De stoelen zitten heerlijk. Gezellige inrichting. Eigenlijk geen minpunten te bedenken, hooguit een schaaltje extra groenten zoals bv. bloemkool, worteltjes etc. dan zou het perfect zijn.
Aloys S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Voorgerecht mosterdsoep prima. Hoofgerecht eend: onvoldoende/matig (In plaats van mooi op het bord gesneden plakken eend lagen er 4 stukjes droog lauw vlees op het bord). Dit moet veel beter. Nagerecht ben ik de naam vergeten. Het was veel en zwaar maar wel erg lekker.
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk gegeten, fantastisch hoe ze met mensen met een dieet omgaan. Zeer grote pluim hiervoor????
P.G. H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Ons eerste bezoek na de herbouw/herinrichting van Swinckels. Prachtig pand weer prachtig ingericht. Gastvrije ontvangst en een tafeltje in de serre. Vlotte en professionele bediening zonder enige overhaasting. Het eten, gebakken champignons in bierbeslag + een vlees en visgerecht was voortreffelijk, mooie porties. De tiramisu was zeer smaakvol. De wijn in mooie glazen en niet karig. Tenslotte was de koffie warm en smaakvol met wat lekkers erbij. Een geslaagde avond en zeker een adres waar we terugkomen.