Over het restaurant Swinckels in Twello

Al sinds het jaar 1716 wordt in ons monumentale pand gekookt en geschonken met passie. Van een brouwerij in de beginjaren tot aan een modern restaurant vandaag, waar nog echt die heerlijke historische sfeer hangt in het oudste straatje van Twello. Onze keukenbrigade kookt ambachtelijk met passie en liefde. De kwaliteit van onze ingrediënten staat voorop. Het liefst betrekken wij deze uit de regio. U kunt zowel robuuste als verfijnde gerechten verwachten. Maar altijd vers en huisgemaakt. Onze specialiteiten: in eigen huis gerijpt vlees van Achterhoekse runderen, verse producten uit eigen rokerij, zoals zalm, zoals u nog nooit zalm heeft geproefd! Door onze gastvrouwen en heren ervaart u gastvrijheid zoals het hoort. Service en aanpassen aan uw wens is onze kwaliteit. Zij verwennen u met heerlijke aperitiefcocktails en fantastische wijnen in elk prijssegment.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Swinckels in Twello

Hans T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten en goed verzorgd gevoeld bij Swinckels in Twello. Aandachtig en goed geschoolde bediening. Na een overheerlijke boullabaise van verse vis een prachtige zeewolf gegeten die perfect van garing was. Dit alles in een ongedwongen maar fantasievolle ambiance. Was er na de brand nog niet geweest, maar veel van de oorspronkelijk sfeer is behouden, zij het met een eigen touch. Hulde.
Sjoerd N.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk gegeten, alles was uitstekend bereid, kalfszwezerik superzacht met een krokant korstje en een fantastische jus erbij, Iberico varken lekker op smaak en schandalig lekkere Tiramisu.
Daan S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Gewoon goed. Niet te ingewikkelde goede gerechten.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten, een hele mooie kaart met ruime keus een gerechten. Prima locatie en sfeervol ingericht en een bediening die hun vak verstaan, goede uitleg van de gerechten en advies. Zij maken de avond compleet tot een zeer geslaagd diner.
Jeanien L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prima gegeten .Zeer gezellig restaurant.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Het eten is super en de sfeer is heel fijn. Kom hier al enkele jaren en ben zeer tevreden. Echt een aanrader als je van goede en eerlijke produkten houdt.
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Lekker weer en mooi terras speelde een grote rol. Goede uitleg van de bediening en prima geserveerd. Goede prijs/kwaliteit
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We waren hier voor het eerst, maar we komen zeker terug. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was prettig, vriendelijk en attent. Alles klopte gewoon.
evelyne L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Wij hebben heerlijk vegetarische gegeten. Verrassend en smaakvol. Erg gastvrij ontvangen en bediend. Goede wijntip bij het eten. Het was een heerlijke avond. Top!
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Een glaasje bubbels bij binnenkomst en verse thee in ook wat andere dan de redelijk standaard smakeen zouden het helemaal af maken.
Evert-Jan U.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Zeer aan te bevelen. Wij hebben genoten van het midweek menu met heerlijke asperges. De proeferijtjes waren ook verrassend en heel goed van smaak. Een restaurant om te onthouden!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Qua sfeer en inrichting vond ik het vóór de brand leuker. Vooral de afbeelding van de koe op de muur maakte het restaurant zo 'eigen'. Nu is het wat behoudender.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
zeer goede kwaliteit , prima uitleg van de gerechten en bijbehorende wijnen , mooie keuze van de wijnen ,mooie presentatie van de gerechten
John S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijke wijn-spijs combi's. Kalfslende was net iets te lang doorgegaan, maar smaken waren voortreffelijk. Vanwege verjaardag partner kregen we nog een fles wijn kado. Zeer vriendelijke en voorkomende bediening.
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Wij hebben genoten van het 5 gangen verrassingsmenu. Alles even smaakvol en héérlijk. Een heel fijn avondje uit.
m.tijsmans .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Prachtige en heerlijke gerechten. Vriendelijke bediening die goede uitleg gaf over ons verrassingsmenu. Heerlijk buiten kunnen zitten.
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Men had speciaal een suikervrij dessert gemaakt. Zeer creatief en smakelijk, ondanks weinig voorbereidingstijd. Compliment!
Suze V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Waarschijnlijk waren wij erg luidruchtig, maar buiten nog even nagepraat en toen kwamen er andere gasten, die vonden dat ze door ons een geweldige avond hadden. Hoe leuk is dat ????
pilotman0953 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Sfeervol restaurant met een goede prijs / kwaliteit verhouding. Bediening attent en vlot. Zitcomfort is ruim voldoende maar tafeltjes zijn aan de kleine kant en staan vrij dicht op elkaar. Al met al een prima avond gehad met smakelijke gerechten in een leuke ambiance.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Beste mensen, tav wachttijd vind ik bij het begrippen kader niet wat lijkt op: precies goed of aangenaam.
Nb alle begrippen zijn negatief interpretabel!!
Wij vonden de sfeer aangenaam, het eten heerlijk, de bediening ontspannen en er is sprake van een goede prijs kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug.