Over het restaurant Swinckels in Twello

Al sinds het jaar 1716 wordt in ons monumentale pand gekookt en geschonken met passie. Van een brouwerij in de beginjaren tot aan een modern restaurant vandaag, waar nog echt die heerlijke historische sfeer hangt in het oudste straatje van Twello. Onze keukenbrigade kookt ambachtelijk met passie en liefde. De kwaliteit van onze ingrediënten staat voorop. Het liefst betrekken wij deze uit de regio. U kunt zowel robuuste als verfijnde gerechten verwachten. Maar altijd vers en huisgemaakt. Onze specialiteiten: in eigen huis gerijpt vlees van Achterhoekse runderen, verse producten uit eigen rokerij, zoals zalm, zoals u nog nooit zalm heeft geproefd! Door onze gastvrouwen en heren ervaart u gastvrijheid zoals het hoort. Service en aanpassen aan uw wens is onze kwaliteit. Zij verwennen u met heerlijke aperitiefcocktails en fantastische wijnen in elk prijssegment.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Swinckels in Twello

• : Gratis parkeren in de buurt & eigen parkeerplaats

Dinsdag tot en met zondag vanaf 14.30 uur.

Jouw recensie over het restaurant Swinckels in Twello

Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Mieppppp .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten is prima , alleen jammer dat je niet op je bord krijgt wat je besteld. Wij hadden de visproeverij met dorade, knoflookgarnalen en zeeduivel wang die maar even vervangen was door een taai stukje kibbeling. Personeel is erg onervaren , er wordt niet gevraagd of je nog een nagerecht wil maar je krijgt gewoon de kaart. Na 15 minuten wachten zijn we gegaan zonder nagerecht of koffie. Voor ons een echte afknapper jammer de kans dat we hier weer komen is klein.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Swinckels en je zit daar zo rustig en gezellig.
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Uitstekende bediening. Leuke kaart en mooie wijnen. Als je echt probeert iets moois te presenteren doet het bakje frites en sla a la VdValk afbreuk aan de mooie gerechten. Werk aan de winkel.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten smaakte fantastisch. Mooie presentatie van de gerechten . Uitstekend geholpen met de keuze van drankjes . De stoelen zitten heerlijk. Gezellige inrichting. Eigenlijk geen minpunten te bedenken, hooguit een schaaltje extra groenten zoals bv. bloemkool, worteltjes etc. dan zou het perfect zijn.
Aloys S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Voorgerecht mosterdsoep prima. Hoofgerecht eend: onvoldoende/matig (In plaats van mooi op het bord gesneden plakken eend lagen er 4 stukjes droog lauw vlees op het bord). Dit moet veel beter. Nagerecht ben ik de naam vergeten. Het was veel en zwaar maar wel erg lekker.
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk gegeten, fantastisch hoe ze met mensen met een dieet omgaan. Zeer grote pluim hiervoor????
P.G. H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Ons eerste bezoek na de herbouw/herinrichting van Swinckels. Prachtig pand weer prachtig ingericht. Gastvrije ontvangst en een tafeltje in de serre. Vlotte en professionele bediening zonder enige overhaasting. Het eten, gebakken champignons in bierbeslag + een vlees en visgerecht was voortreffelijk, mooie porties. De tiramisu was zeer smaakvol. De wijn in mooie glazen en niet karig. Tenslotte was de koffie warm en smaakvol met wat lekkers erbij. Een geslaagde avond en zeker een adres waar we terugkomen.
Ares M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten, leuk avondje uit op doordeweekse dag. Het kost wat maar dan krijg je ook kwaliteit en goede service.
everdien D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Zeer lekker eten, vriendelijke bediening, mooi restaurant
Sascha D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijke plek om te gaan eten, sfeervol, aardige bediening en even een beetje vakantiegevoel.
De plek is gemakkelijk te vinden, ook vanaf de snelweg en parkeren is gratis naast het restaurant.
Gerard L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Lekker buiten gezeten in een prachtig ambiance. Gaan zonder meer nog een keer terug.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Hartelijke ontvangst, fijne gastvrije bediening en de gerechten waren mooi gepresenteerd en smaakten uitstekend
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk genoten van de zomer diner actie (speciaal voor de vrienden van Swinckels) Chapeau voor de bediening en keuken. We komen zeer zeker binnenkort weer terug.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Na de brand weer voor het eerst hier gegeten. Nou aan kwaliteit is niets ingeboet. Het eten was smaakvol; mooi opgemaakte borden en verrassende nieuwe gerechten. We komen hier zeker weer terug
F B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Goed eten, goede bediening, prettige sfeer
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Bijzonder smakelijk en goed geportioneerd!
Marita H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gastvrije bediening en lekker gegeten
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017