Sweetie

Predikherenstraat 21 3512 TM Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Sweetie

This cosy Chinese Surinamese restaurant is hidden in a side street of the Voorstraat. The location makes it ideal to relax after a day of shopping or hard working. The decor is black and white with comfortable chairs, colourful flowers and cultural paintings on the wall. What do you eat here? Roti with lamb, the famous pom with rice or surprising moksi metie. All of the food can be taken home as well.

Meer informatie over restaurant Sweetie

Maandag 16:30 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Sweetie

theo M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Na 33 jaar nog stteds goed !
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Sweetie is mijn favoriete Surinaams Chinees restaurant had vandaag heerlijke bruine bonen met pitjil hmmm Sweetie
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vanavond met 2 personen gegeten bij Sweetie. Vooraf kroepoek en loempiaatjes. Lekker en snel op tafel. Sausje bij de kroepoek was leuk geweest. Hoofdgerechten 1 x moksi metie speciaal en 1 x javaanse bami cha sieuw. Lekker, zelfs voor een grote eter te grote porties. Daarbij een kipsate en bier. Als nagerecht gebakken banaan. Al met al prima gegeten en gedronken voor niet veel geld.
Smaila R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
nou we kwamen binnen gelijk ontvangen heel leuk daarna port gedronken en gegeten was super lekker nagerecht was heerlijk ik kom zeker meerdere keren
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Bediening is ook altijd vriendelijk. Het "nieuwe" meisje (die ik als vaste gast nog nooit gezien heb) vanavond mag wel iets meer interesse en plezier in haar werk tonen. Verder weer als vanouds heerlijk gegeten!!
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten! En de gastvrouw tijd even vriendelijk en hardwerkend!
Bertus D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Snelle bediening eten van goede kwaliteit én vooral óók veel.
corinne A.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben weer heerlijk Surinaams gegeten bij Sweetie. Ik kijk er weer naar uit een volgende keer te komen.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Hier gisteren heerlijk gegeten! Bediening is ook altijd vriendelijk!
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk genoten van het eten.
Jay K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Vorige week zijn we naar Restaurant Sweetie gegaan, het eten kwam er snel aan.
De prijs-kwaliteit verhouding was goed en de bediening was heel vriendelijk.
We gaan er zeker vaker komen!
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Redelijk gegeten, niet super! Ontvangst was goed en erg vriendelijk en de zaak was netjes. Van het voorgerecht smaakte de loempiaatjes een beetje ranzig, net of ze in oud vet waren gebakken, de sateetjes waren groot en goed van smaak (wel eau bain marie had ik het idee). Het hoofdgerecht Moksi Meti was oke. Met 2 personen totaal 60 euro kwijt.
Debbie J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Als je zin hebt in Roti en dat bij Sweetie gaat halen wacht je thuis een enorme deceptie. Ik had vegetarische roti en dat was een bak groenten, drijvend in een vettige saus. Het leek in de verste verte niet op roti. Geen eitje, geen kerriesmaak, het was gewoon drie keer niks. Erg jammer.
Singh27 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Zaterdagavond gegeten bij Sweetie, omdat groep waarmee ik was trek had in surinaams chinees. Ik had een dag eerder bij Kamyin in amsterdam gegeten voor lunch. Beide keren voor nasi moksi metie, diverse vlees. Krokante spek van kam yin is vele malen beter. ook miste sweetie dezwarte peper saus. Verder betaal je 8.50 bij kam yin en 13.50 of 15 euro in sweetie. Gerecht is twee keer op de menu maar met twee verscillende prijzen. Dus let goed op. Service was erg vriendelijk en behulpzaam.
Jur R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Prima klein restaurant verborgen in een zijstraat van de Voorstraat. Zeer vriendelijk personeel. Het eten is prijs/kwaliteit top. Javaanse bami, Roti, saté zijn eenvoudig goed. Voorgerechten zijn royaal. Keuken (en decor) is laatste 10 jaar niet veranderd. Soms is dat ook prettig!
krijgsvrouw .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Ik kom hier wel eens vaker met mn zus om er een hapje te eten.
Gisteren hier ook weer geweest en hebben deze keer voor kerrie lam met groenten en gerookte eend gekozen. Beide gerechten super lekker en mals. Prijs-kwaliteit verhouding ook erg goed te doen.
Personeel laat zich niet al te lang wachten om de bestelling op te nemen en vraagt ook vriendelijk of alles naar wens is.

Restaurant zelf is vrij klein en decor is tikkeltje simpel, maar dat weerhoudt mij er niet van om weg te blijven. Door het heerlijke eten en de prijs dat je ervoor krijgt vind ik het zeker waard om steeds terug te komen.
PeterAroy .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Ik kom al jaren met enige regelmaat bij Sweetie eten. In de loop der jaren heb ik meegemaakt dat de kwaliteit van het eten nogal kon varieren. Meestal is het eten van goede kwaliteit, maar helaas was het ook een paar keer wat minder.

Op goede vrijdag heb ik met een vriend die voor Paasen over kwam uit Duitsland bij Sweetie gegeten. We hebben allebei Moksie Metie met Chineese Bami (Tjauw Minh) besteld. Dit beviel zo goed dat we op maandag tweede paasdag zijn teruggekomen voor dit super lekker bereide gerecht.
Ik heb heel wat Tjauw Minh Moksie Meties gegeten, maar deze van Sweetie mag ik zonder te overdrijven de beste noemen:
Super knapperig geroosterde kip en varkensspek, met heerlijk malse Cha Sieuw.
Daaronder een bedje van knapperige groenten in een heerlijke iets gebonden saus die lekker aan de bami blijft kleven. Ook de Sambal van Madame Jeanet was superlekker.
Verder is Sweetie een sfeervol restaurant met zeer redelijk geprijsde gerechten. De porties zijn groot, en de bediening is zeer attent en vriendelijk.
Mij zien ze snel weer terug.

tessakkerman .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Prima eten, meer dan genoeg en voor een zachte prijs. Nette bediening.
Enig minpuntje is dat de Kouseband als bijgerecht volgens mij echt uit de vriezer komt in plaats van vers. Smaakt waterig.
BE112 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
We eten hier met enige regelmaat, vlak om de hoek. Vroeger zat hier onze buurtslager. Eten is altijd goed, wel opletten dat als er heet staat het ook echt heet is. Daar vergissen sommige gasten die we meenemen zich nog wel eens in. Bediening is snel, eten goed en niet al te prijzig. Verwacht geen haute cuisine maar dat maakt het eten hier juist ook wel leuk. Als het druk is zit je wel wat op elkaar, zeker als er (op vrijdag en donderdag nogal eens) een groep zit.
alijzenga .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Heerlijk gegeten bij dit Chinees-Surinaams restaurant. Alhoewel het interieur je niet direct uitnodigt om te komen eten, zegt dit niks over de kwaliteit van het eten. Lekkere pindasoep en pom besteld en gekregen, met verse groenten, kip en daarbij een grote kom nasi. Dit alles voor een schappelijke prijs. Daarnaast is het personeel heel vriendelijk en vlot. Ik kom hier graag nog eens terug!