Sweetie

Predikherenstraat 21 3512 TM Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Sweetie

This cosy Chinese Surinamese restaurant is hidden in a side street of the Voorstraat. The location makes it ideal to relax after a day of shopping or hard working. The decor is black and white with comfortable chairs, colourful flowers and cultural paintings on the wall. What do you eat here? Roti with lamb, the famous pom with rice or surprising moksi metie. All of the food can be taken home as well.

Meer informatie over restaurant Sweetie

Maandag 16:30 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sweetie

Meesterkok .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Kan weinig commentaar leveren.
Aangezien ik meerdere malen uit eten ben geweest en ook to go, altijd een constante kwaliteit van eten, garing goed groenten goede beet lekker knapperig nooit een overdaad een kruiden specerijen voor mij, roti met kipfilet altijd ma les zoals het hoort soms krijg je roti maar kip droog dan overgaat te veel kerrie overdaad er van aardappels tot gort gekookt of te lang warm gehouden papperig dan, bij Sweetie zeker niet het geval.
Ook wat me opvalt een lekkere frisse sambal, niet dat vieze sambal wat je van ee groothandel krijgt dat zure zoute scherpe spul, complimenten daar voor.Krijg ook altijd ruime porties goede prijs kwaliteits verhouding.Wat me ook bevalt er loopt een wat oudere dame in de bediening, zij is altijd scherp oplettend met een helikopter vieuw, let goed op ook als je wat bij wilt bestellen of iets zoekt zeer goed, kan menig restaurant nog wat van leren.Zaak oogt ook schoon de wc fris schoon, kom je ook niet altijd meer tegen haha.Leuk overzichtelijk ook knus niet te kolossaal, gezellige geroezemoes als het druk is lekker levendig.
Enige nadeel wel vind ik soms als het druk is binnen wel soms tegen het benauwde aan, dat je er niet te lang wilt vertoeven, weet niet of het aan de afzuiging ligt?
Maar dat is voor mij wel het enige grote nadeel.
Voor de rest top met hun constante goede kwaliteit.

Topper in Utrecht!!!
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Mijn schoonmoeder en man hebben hier weer heerlijk gegeten. Helaas was ik er zelf dit keer niet bij.
Wij komen hier sowieso elke maand wel een hapje eten. En de service is en blijft top!
Ook over het eten zijn wij altijd te spreken!!
Bart en Belinda V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten in relaxte omgeving
Anne Marie R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Zoals altijd weer lekker gegeten bij Sweetie. Vriendelijke bediening, heerlijke pindasoep. De kinderen zweren bij de "echte Chinese tomatensoep".
Kortom...we komen weer terug!
Ilonka N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Blijft na zoveel jaren er niet te zijn geweest, een heerlijk, gezellig, vriendelijk en bovendien goed betaalbaar restaurant.
corinne A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Weer lekker gegeten bij Sweetie, zoals altijd!
Emmy T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk eten met vlotte bediening in een soort van grote huiskamer. Erg leuk!
theo M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Na 33 jaar nog stteds goed !
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Sweetie is mijn favoriete Surinaams Chinees restaurant had vandaag heerlijke bruine bonen met pitjil hmmm Sweetie
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vanavond met 2 personen gegeten bij Sweetie. Vooraf kroepoek en loempiaatjes. Lekker en snel op tafel. Sausje bij de kroepoek was leuk geweest. Hoofdgerechten 1 x moksi metie speciaal en 1 x javaanse bami cha sieuw. Lekker, zelfs voor een grote eter te grote porties. Daarbij een kipsate en bier. Als nagerecht gebakken banaan. Al met al prima gegeten en gedronken voor niet veel geld.
Smaila R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
nou we kwamen binnen gelijk ontvangen heel leuk daarna port gedronken en gegeten was super lekker nagerecht was heerlijk ik kom zeker meerdere keren
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Bediening is ook altijd vriendelijk. Het "nieuwe" meisje (die ik als vaste gast nog nooit gezien heb) vanavond mag wel iets meer interesse en plezier in haar werk tonen. Verder weer als vanouds heerlijk gegeten!!
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten! En de gastvrouw tijd even vriendelijk en hardwerkend!
Bertus D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Snelle bediening eten van goede kwaliteit én vooral óók veel.
corinne A.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben weer heerlijk Surinaams gegeten bij Sweetie. Ik kijk er weer naar uit een volgende keer te komen.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Hier gisteren heerlijk gegeten! Bediening is ook altijd vriendelijk!
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk genoten van het eten.
Jay K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Vorige week zijn we naar Restaurant Sweetie gegaan, het eten kwam er snel aan.
De prijs-kwaliteit verhouding was goed en de bediening was heel vriendelijk.
We gaan er zeker vaker komen!
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Redelijk gegeten, niet super! Ontvangst was goed en erg vriendelijk en de zaak was netjes. Van het voorgerecht smaakte de loempiaatjes een beetje ranzig, net of ze in oud vet waren gebakken, de sateetjes waren groot en goed van smaak (wel eau bain marie had ik het idee). Het hoofdgerecht Moksi Meti was oke. Met 2 personen totaal 60 euro kwijt.
Debby J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Als je zin hebt in Roti en dat bij Sweetie gaat halen wacht je thuis een enorme deceptie. Ik had vegetarische roti en dat was een bak groenten, drijvend in een vettige saus. Het leek in de verste verte niet op roti. Geen eitje, geen kerriesmaak, het was gewoon drie keer niks. Erg jammer.