Sweet Lake Italy

Scheglaan 12 2718 KZ Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Sweet Lake Italy

Sweet Lake Italy bevindt zich op een fantastische locatie, aan het stadsstrand van Zoetermeer, omringd door allerlei activiteiten voor jong en oud. Speeltuinen, bowlingbanen en kano’s, hier zul je je niet snel vervelen. Het sfeervolle restaurant serveert met grote gastvrijheid de lekkerste Italiaanse specialiteiten. De chef bereidt alles met verse ingrediënten. In de open keuken laat hij zijn ambacht graag zien. Ook voor kinderen is dit genieten, ze hebben hier volop speelmogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Sweet Lake Italy

Maandag t/m zondag 11:00 - 23:00

6,9
6,7
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij kwamen hier terecht na een voorgenomen bezoek aan India Palace, vlak in de buurt. Zie review aldaar. We hebben bepaald geen spijt gekregen van onze beslissing om bij India Palace weg te lopen en naar Sweet Lake Italy te gaan. De gastvrije ontvangst daar voelde als een warme douche. Ondanks dat we niet gereserveerd hadden en het een drukke zaterdagavond was, werd er een tafel voor ons vieren geregeld. De rest van de avond was dik in orde: de bediening door het vriendelijke personeel, heerlijk eten in een wat Italiaans aandoende rommelige, maar gezellige sfeer. Aanrader!
Beste mevrouw Kervezee,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve feedback. Wij vinden het heel leuk om te horen dat wij hebben mogen bijdragen aan een leuke avond uit. Vanzelfsprekend zal ik dit ook met veel plezier delen in ons team. Heel graag zien we u in de toekomst weer terug bij Sweet Lake Italy!

Met vriendelijke groet,

Martin S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
leuke avond. heel vriendelijke bediening en geen enkel probleem met aanpassingen
Beste meneer Spaans,

Hartelijk dank voor uw leuke feedback. We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw diner in Sweet Lake Italy en kijken ernaar uit om u een volgende keer weer te mogen verwelkomen. Fijne jaarwisseling en tot in 2017!

Met vriendelijke groeten,

gpbreugem .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
met 10 volwassenen en 9 kinderen gegeten.
zeer slechte bediening, vriendelijke serveerster nam bij binnenkomst drankjes op en zou mandjes brood brengen, duurde een half uur voor dat het werd gebracht. dat ging de hele avond zo door. lang wachten . 3 kinderen bestelden friet met kip, werd er friet met frikandel gebracht.
ijs toe , werd weer 1 volwassene en 1 kind vergeten, dat kwam een half uur later na 2 keer vragen. wij gaan hier nooit meer naar toe, eerste en laatste keer !!!!!!
Beste meneer Breugem,

Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt mij te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Graag informeer ik u dat de service die u ontvangen heeft ook niet in lijn is met datgene wat wij nastreven. Vanzelfsprekend zal ik uw feedback meenemen en delen in het team, zodat een dergelijke ervaring niet weer voor kan komen. Om u te laten zien dat wij in staat zijn om aan uw verwachtingen te voldoen zou ik u graag, tegen gereduceerd tarief, opnieuw uitnodigen voor een lunch of diner in ons restaurant. Indien u hiervoor open staat, dan kunt u direct met mij contact opnemen via l.sprokholt@dekkerzoetermeer.nl. Ik geef u dan graag verdere toelichting en tevens assisteer ik u graag met het maken van een nieuwe reservering.

Ik kijk uit naar uw reactie!

Met vriendelijke groeten,

Hans M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk een restaurant open op maandag. Heerlijk pizza gegeten in een gezellig restaurant .met open keuken waar je kok kan zien bereiden. En dat kan hij .een Goed bereiden pizza met goede bediening. Wij komen er zeker terug
tbenten .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Voor de 2e keer hier gegeten met familie. Toch nog eens proberen na onze eerste matige ervaring.
Hoewel de bediening met veel meer personeel is duurde het toch ruim 50 minuten voordat we de menukaart kregen. Wel hadden we gelukkig een drankje gekregen na binnenkomst. Wat opvalt is dat er geen vaste bediening is per tafel, elke keer is er weer iemand anders die rond loopt. We moeste zelf de serveerster aanspreken om onze bestelling te laten opnemen. Het eten kwam redelijk snel daarna. Eten is lekker maar wel erg flauw van smaak, na wat peper en zout toegevoegd te hebben is het beter. Onze zoon had een pizza Hawai maar daar waren ze de ananas op vergeten ?!? Voor echt Italiaans eten kan je beter naar een echte Italiaan gaan !
al met al is ook de 2e keer een tegenvaller, jammer, want de locatie en sfeer van het restaurant zijn echt top!
Niek T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Heerlijk gegeten in dit prachtige restaurant. Leuk gedaan dat dit restaurant een open keuken heeft. De bediening was uitstekend.
Met deze prijs/kwaliteit verhouding kom ik hier graag vaker eten!
C.M P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Vanavond lekker gegeten bij sweet lake italy.
Met mijn vrouw wij hadden twee wijntje samen met heerlijk lasagne zalm en pizza calsone.
Natuurlijk mooie weer en leuk sfeer met vriendelijke bediening wijn de bij ,
top top
wij kom zeker terug.
anneke V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
zaterdagavond 3 september heerlijk gegeten met dochter en haar man en kinderen, de bediening was heel vriendelijk en gastvrij, de kinderen hebben zowel in de binnen speeltuin als buiten gespeeld, echt een aanrader!
M M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Echt heerlijke gegeten hier ! Echt een aanwinst voor zoetermeer.
We wilden een calzone met kip en bbqsaus en dat was geen probleem hij was echt overheerlijk en geen extra kosten.
De bediening was echt uitmuntend, super ontvangst en echt gastvriendelijk.
Echt een aanrader, en als tip de cappuccino is echt overheerlijk.
Tot snel weer !
Rop H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Met vrouw en kinderen gegeten, mooie gelegen aan stadsstrand ,uniek in Zoetermeer en verre omstreken .Vooral met kleine kinderen een aanrader speeltuin buiten en binnen. Eten prima van smaak. Goede prijs / kwaliteit verhouding alles wordt bereid in open keuken waar een echte Italiaan de scepter zwaait !! Bonne serra
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Ondanks dat de tafels wel schoon zijn plakken ze heel erg, wat daardoor geen schoongevoel geeft. Op een enkeling na lijkt niet alle personeel hun vak te verstaan, ze maken veel fouten en het duurt lang voordat de gerechten klaar zijn, ook als het rustig is.
Het eten is niet slecht, maar zeker ook niet uitzonderlijk. Het poogt een Italiaans restaurant te zijn, maar dan wel een erg Hollands invulling daarvan.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Geweldige speelparadijs voor de kinderen (binnen en buiten), klantvriendelijke bediening en lekker en betaalbaar eten. Het eten is van hoge kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Echt een aanrader en een aanwinst voor Zoetermeer en omgeving. Tip kies als starter de bruschetta.
Marieke Lansdaal .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Gezellig met vrienden afgesproken. Kinderen in de binnen- en buitenspeeltuin en de volwassenen hebben lekker bij kunnen kletsen. Eerst geborreld in het zonnetje bij een loungezitje pal aan het water en daarna binnen heerlijk gegeten. Pizza's zijn lekker en ook de gasten die iets anders hadden besteld waren er ook zeer over te spreken!
BarbR .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wat een geluk hadden wij: prachtig weer zodat we op het terras konden zitten. Goede stoelen en een fijne sfeer. De kalfsentrecote en de Saltimbocca waren heerlijk. Een grote kom ijs waarbij ongevraagd al twee lepeltjes werden gebracht om romantisch samen het ijsje te kunnen eten, attente bediening dus. De vrolijke Italiaanse kok in de open keuken heeft zijn afkomst eer aan gedaan. Wij komen hier zeker terug!
ikweetgraag .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wat een prachtig restaurant is het geworden, met het buitenterras en de speelmogelijkheden voor de kids, top. Zeker bij mooi weer kun je hier uren zitten. Ook de bediening is goed, hoe jong en onzeker soms nog, ze doen echt hun best. Maar het eten vind ik echt beneden maat, jammer. Had dit keer de pasta (pastarollen met saus en mozzarella ) smaakt echt nergens naar, echt zonde. Partner had de pizza, heel groot, maar de hele buitenkant zit niks op, dus hard en niet eetbaar. Ik zou het liefst elke dag hier zitten qua sfeer, maar helaas, vond het zonde geld. Echt een punt van verbetering.
Johanna8888 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Gister na een lange tijd weer naar Dekker Zoetermeer gegaan.
was nog bekend met het "oude" restaurant.
Wat is het mooi geworden! Super gaaf dat het water/meer is betrokken bij het restaurant. Het strand de entourage super. Heerlijke sfeer. Eten was goed naar de prijs. Voor kinderen erg leuk hebben de ruimte om te spelen.
Ben aangenaam verrast door de veranderingen.

MirjamLeck .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wat een gezellige avond hebben wij gisteravond gehad! Heerlijk buiten gegeten op het sfeervolle terras waar de kinderen super konden spelen! De bediening was erg vriendelijk en er hing een fijne sfeer. De service was TOP en het eten goed, de rekening was zeer betaalbaar! Dus zeker voor herhaling en een absolute aanrader.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wat een heerlijk plekje zo in de avondzon en nog lekker gegeten ook :) een lekker stukje kalfsvlees met gorgonzola en als toetje een heerlijke citroentaart
MvB1971 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Net terug van vakantie wilden wij het 'vakantie gevoel' nog even vasthouden.
En dat is zeker gelukt. Gisteren heerlijk gegeten bij Sweet Lake Italy.
We werden vriendelijk ontvangen en buiten op het mooie grote terras was het goed vertoeven in het zonnetje met mooi uitzicht op het park en het water.
Het eten is dik in orde. De Vitello Tonnato vooraf smaakte erg goed.
Ook de hoofdgerechten, linguine met gebakken garnalen, de fettuccine met pesto en de lasagne met zalm waren dik in orde. Een erg goede prijs kwaliteitsverhouding.
De nagerechten, Gelato della Casa en Cheesecake gingen er snel in bij de kinderen.
Al met al een uitstekende locatie, met voor kleinere kinderen ook een leuke speeltuin.
John M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Al meerdere malen gegeten! Heerlijke pizza's en ook de pasta is geweldig! Mooie inrichting en bij mooi weer mooi terras aan het 'lake'.
Vriendelijk personeel. Een aanrader!