Sweet Dreams

Kerkstraat 1 1621 CW Hoorn Nederland Kaart

Over restaurant Sweet Dreams

Het beste van Mexico

Kom genieten in dit kleurrijke restaurant in het authentieke centrum van Hoorn! Klassieke Tex-Mex gerechten sieren hier de kaart. De chef-kok bereidt Mexicaans met westerse invloeden, iets minder pittig maar net zo kruidig en smaakvol.
Er wordt zo veel mogelijk met biologische producten gewerkt, wat je terug proeft in het heerlijke eten. Heb je een speciaal dieet? Geef het dan gewoon aan, de keuken houdt er graag rekening mee.

Meer informatie over restaurant Sweet Dreams

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Gvanmanen .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
De bediening was heel erg vriendelijk en spontaan. We hebben op het terras gegeten. Het eten wat er vlot, het was goed verzorgd en lekker. Toen een andere gast ons vroeg voortijdig weg te gaan bood de serveerster daar haar excuses voor aan.
Simonejoan .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Sorry Sweet Dreams, afgelopen donderdag bij jullie gegeten.....was best wel teleurstellend. Margarita was heerlijk. De Poppers ook (nog beter als ze met cheddar worden gevuld).
Hoofdgerecht, Burrito gehakt en Burrito kip/chorizo waren veel te zout en raar gekruid.
Die kruiden proefde ik ook terug in t bakje rijst. Niet lekker.
Vond de Burrito ook qua opmaak niet erg charmant. Te groot en te massief. Misschien zijn 2 kleine beter. Ook te lang in de oven waardoor buitenkant te hard was.
Jullie hadden ook beter niet kunnen verbouwen, op de cactussen na was er niets meer Mexicaans aan. De foto's in de damestoilet slaan nergens op. Misschien kunnen jullie beter een foto van Super Barrio ophangen. Stiekem ook even naar foto's in herentoilet gekeken, was net zo erg.
Bediening was aardig en uitzicht buiten gelukkig nog hetzelfde ;-)
Ik hoop dat jullie dit lezen, want jullie zitten op een toplocatie. Dit verdient ook top eten!
Ank1965 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Sfeer was oke, eten ook. Meiden van de bediening liepen constant over klanten te praten, deden ze na en staken de draak met ze. Super irritant! Onprofevioneel. Wilde de oudste dame er op aan spreken, maar zij deed net zo hard mee. Het had voor mijn gevoel dus geen zin hen hier over op aan te spreken
Paulavanveen .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We hebben een gezellige avond gehad buiten op het terras met terras heathers onder iedere parasol. De kaart is niet super lang of uitgebreid, maar er staan zat lekkere dingen op. Het smaakte allemaal prima en de bediening was netjes en op tijd. Toen wij er waren was het enige minpunt een vieze toilet, maar ze hadden het die dag erg druk gehad en het werd wel gelijk schoon gemaakt toen wij het hadden aangegeven.
Anke S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Jammer, afgelopen zaterdag geweest. erg lang moeten wachten op ons hoofdgerecht. Vorige keer zaten we vlak bij de uitgifte en dat ging er onderling niet echt soepel aan toe. Is niet leuk om naar een hoop gesteggel te moeten luisteren. Doe dat dan elders of minders hard.
Afraenhans53 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Alles was lekker maar de Brownie met caramel was hemels. Op het menu voldoende vegetarische gerechten. De bediening was vriendelijk en snel.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Na de verbouwing duidelijk een minder kitsche mexicaanse sfeer (ik hou er wel van) en meer brasserie: fris en modern. Ook de menukaart lijkt gemoderniseerd maar gelukkig hebben ze wel de vertrouwde Todos (vegetarisch voor mijn vrouw). Personeel is professioneel en vriendelijk. Prijs-kwaliteit voor het eten is uitstekend, voor 20 euro eet ik mijn buikje nóg ronder. Desperado-biertje is wel wat prijzig....Hasta luego!
Ellenneefjes .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Lekker eten, top bediening, mooie locatie. We hebben de todos genomen, een mix van kleine gerechten, erg lekker! Mijn vriendin had de vegetarische versie. Er mocht nog wel een fris gerechtje extra erbij vond ik, hoewel de salade ook heel lekker was. Tip: de sweet patato fries! Heerlijk!
IreneE .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Wat een tegenvaller. Moesten drie kwartier wachten op een tafel, ondanks reservering, in een hok naast de keuken. Kreeg een grote bek van de bediening toen ik er iets van zei. Eten was niet denderend en het bestek was vies. Nooit meer heengaan. Jammer.
Annemiekelub .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Wij komen regelmatig bij Sweet Dreams en altijd een super goede en vriendelijke service! Dit was de eerste keer dat wij er waren sinds het nieuwe decor, moest even wennen, vond de vrolijke kleurrijke inrichting juist altijd heel leuk... Het plafond is prachtig en het lijkt alsof er veel meer ruimte is, het ziet er nu heel netjes en eigenlijk ook heel mooi uit. Eten was weer super! Wij blijven terug komen, een van onze favoriete restaurants in Hoorn!
G.kemker .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Gezellig, klein restaurant met prima bediening. Het eten was overheerlijk behalve de spare-ribs, deze kon wat malser/gaarder, het viel niet van het bot af.
Dedilletjes .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Prima eten, gezellige knusse sfeer. Bediening is zeer attent. Na het toetje kregen we de koffie van het huis. Zeker voor herhaling vatbaar.
Josvanhaaften15 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Gezellig restaurantje in het centrum van Hoorn. Het eten is lekker en het personeel is zeer attent. Het eten wordt niet snel geserveerd, waardoor je gezellig lang kan dineren.
Wilrootlieb .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Voorgerecht was heerlijk prima (Carpaggio en garnalen).
Hoofdgerecht: biefstuk: vonden we allebei tegenvallen. Wat taai.
Prijs.....niet in verhouding met de kwaliteit. Te duur dus.
LexVisser .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Heerlijk gegeten en vriendelijke service! Slechte recencies over dit restaurant snap ik werkelijk niet. Nee, het is geen culinair eten, maar daar streeft het restaurant ook niet naar. Het is zeer smakelijk en de sfeer erg prettig. Aanrader voor iedereen die eem gezellige avond wil!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Super gezellig restaurant, geweldige bediening, lekker eten. Aanrader zijn de fun with friends en todos menuus. Dit zijn proeverij menuutjes. Top avond gehad.
CCKaagman .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Zeer vriendelijke en goede service. Eten was erg lekker, soms iets te pittig (maar ik kan slecht tegen pittig eten). Goede prijs kwaliteit verhouding.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Donderdagavond met mijn man en ouders voor de 2e keer hier geweest en we vroegen ons allemaal af waarom we hier niet minstens elke maand een keer komen... De sfeer is heel gemoedelijk, het decor geweldig en ook knus omdat er een soort "hoekjes" zijn gecreëerd, dus veel privacy ondanks de kleine ruimte. Het eten vind ik persoonlijk heerlijk, we namen met z'n vieren de vooraf-tapasschotel voor twee personen, daar wordt ook totaal niet moeilijk over gedaan. De hoofdgerechten waren weer verrukkelijk, de wijn is prima en alles is heel betaalbaar! Later zag ik op de rekening dat we de nagerechten bijna voor niks hadden gekregen, geen idee waarom, maar de volgende fooi wordt alleen maar groter. Wat mij betreft een supertent!
Cedric C.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Ik ben zeer te spreken over het lekkere eten, de vriendelijke bediening, leuke sfeer en uitgebreide keus in dranken. Een aanrader.
Nic85 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
OMG!!!! Al jaren één van mijn favoriete restaurants. Maar deze avond brak mijn klomp. Wij kregen de mededeling dat de rijst op was...Hoezo is er geen rijst meer?! Het hoofd bijgerecht van een gerecht in de Mexicaanse keuken! Dan zorg je dat er rijst is door z.s.m. naar de dichtsbijzijnde supermarkt te rennen! Maar los van het feit dat er geen rijst was... Ik bestelde een beef fajita. Normaal krijg je het vlees in een apart pannetje geserveerd en de tortilla's in een apart doosje. Nee dit keer was het vlees regelrecht in een grote tortilla gekwakt en het vlees was taai en niet lekker. Van meerdere mensen gehoord dat het eten de laatste tijd zeer slecht is. Ik ga hier voorlopig niet meer naartoe!