Sweet Dreams

Kerkstraat 1 1621 CW Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Sweet Dreams

Het beste van Mexico

Kom genieten in dit kleurrijke restaurant in het authentieke centrum van Hoorn! Klassieke Tex-Mex gerechten sieren hier de kaart. De chef-kok bereidt Mexicaans met westerse invloeden, iets minder pittig maar net zo kruidig en smaakvol.
Er wordt zo veel mogelijk met biologische producten gewerkt, wat je terug proeft in het heerlijke eten. Heb je een speciaal dieet? Geef het dan gewoon aan, de keuken houdt er graag rekening mee.

Meer informatie over restaurant Sweet Dreams

Maandag gesloten.
Dinsdag t/m Zondag geopend vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Sweet Dreams

Rosalie B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Lekker eten, vooral de vega en gewone platters. Bediening is aardig en snel. Goede prijs, zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden.
Rosalie B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Ik was hier met een vriendin te eten. De bediening was heel aardig en vriendelijk, maar soms wel wat langzaam. Het eten was erg lekker en zeker een aanrader. We komen hier absoluut nog terug.
Xiaoru M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Gisteren heb ik met mijn vriend hier gegeten. We werden erg vriendelijk ontvangen. En we hebben genoten van het eten. We komen hier zeker een keer weer terug.
Mcthijssen T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prettige ontvangst en vriendelijk personeel. De flanksteak en de burrito esperado waren goed. De veganistische zwarte bonen burger was niet lekker. Veel te droog. Bij het afruimen dit gemeld en er werd naar ons geluisterd. Ik kreeg Latte gratis maar er werd niet verteld waarom. T was natuurlijk een goedmakertje maar het is netter om dat er even bij te zeggen. Nieuwe inrichting is mooi, gezellige sfeer.
marvin O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Ik was heel benieuwd naar de kwaliteit van dit tentje en het viel me niets tegen. We werden heel vriendelijk welkom geheten en kregen een knus plekje toegewezen. In de keus voor een hoofdgerecht werd ik keurig geadviseerd en de portie was meer dan voldoende. Het smaakte me best. De ambiance is erg gemoedelijk met een fijn achtergrond muziekje. Al met al een aanrader om eens te proeven.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, en bestelde ons eten van de kaart. Het was het allemaal net niet. Het concept klopt van geen kant. In de kaart staat een heel stukje over dat het frituren van tortilla's uit den boze is en dat alleen Amerikanen dit doen.. maar wel worden er hamburgers geserveerd, en staat er overal op de kaart en op bedrijfskleding texmex wat duidt op de mix van Texaanse keuken met de Mexicaanse. Nergens waren er in mijn gerecht bonen te vinden, een van de grootste productgroep in de Mexicaanse keuken, en al ons vlees was doorbakken.. Op de kaart vertellen jullie dat alles medium rare word geserveerd, zeer teleurstellend dus, en dat vorderde zich wel even door..
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Zaterdag 27 mei geprobeerd in dit restaurant te eten maar helaas.....
Wij hadden zin in Nachos Todos en dachten bij een Mexicaans restaurant moet dat toch lukken. Echter was dit alleen als voorgerecht en niet als hoofdgerecht te verkrijgen. Wij dachten toen dan doen we een voorgerecht en een nagerecht. Dat was niet mogelijk je moest ook minimaal een hoofdgerecht bestellen. Toen wij aangaven dat dit wel klant onvriendelijk was gaf de vrouw in kwestie met tatoo met een zeer cynische lach dat zij geen klanten hadden maar gasten. Het moet toch niet gekker worden.
Met de vraag of ze ook taco's hadden maar dan niet de harde schelpen kregen wij de opmerking, dat staat uitgebreid beschreven op het menu en moet u maar even goed lezen. Hoe kun je je bij dit restaurant klant/gast voelen met zo'n bediening. Drankjes afgerekend en vertrokken , wij zullen hier zeker niet meer terug komen.
Gisela V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
De bediening was heel erg vriendelijk en spontaan. We hebben op het terras gegeten. Het eten wat er vlot, het was goed verzorgd en lekker. Toen een andere gast ons vroeg voortijdig weg te gaan bood de serveerster daar haar excuses voor aan.
simonejoan .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Sorry Sweet Dreams, afgelopen donderdag bij jullie gegeten.....was best wel teleurstellend. Margarita was heerlijk. De Poppers ook (nog beter als ze met cheddar worden gevuld).
Hoofdgerecht, Burrito gehakt en Burrito kip/chorizo waren veel te zout en raar gekruid.
Die kruiden proefde ik ook terug in t bakje rijst. Niet lekker.
Vond de Burrito ook qua opmaak niet erg charmant. Te groot en te massief. Misschien zijn 2 kleine beter. Ook te lang in de oven waardoor buitenkant te hard was.
Jullie hadden ook beter niet kunnen verbouwen, op de cactussen na was er niets meer Mexicaans aan. De foto's in de damestoilet slaan nergens op. Misschien kunnen jullie beter een foto van Super Barrio ophangen. Stiekem ook even naar foto's in herentoilet gekeken, was net zo erg.
Bediening was aardig en uitzicht buiten gelukkig nog hetzelfde ;-)
Ik hoop dat jullie dit lezen, want jullie zitten op een toplocatie. Dit verdient ook top eten!
ank1965 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Sfeer was oke, eten ook. Meiden van de bediening liepen constant over klanten te praten, deden ze na en staken de draak met ze. Super irritant! Onprofevioneel. Wilde de oudste dame er op aan spreken, maar zij deed net zo hard mee. Het had voor mijn gevoel dus geen zin hen hier over op aan te spreken
paulavanveen .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We hebben een gezellige avond gehad buiten op het terras met terras heathers onder iedere parasol. De kaart is niet super lang of uitgebreid, maar er staan zat lekkere dingen op. Het smaakte allemaal prima en de bediening was netjes en op tijd. Toen wij er waren was het enige minpunt een vieze toilet, maar ze hadden het die dag erg druk gehad en het werd wel gelijk schoon gemaakt toen wij het hadden aangegeven.
Anke S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Jammer, afgelopen zaterdag geweest. erg lang moeten wachten op ons hoofdgerecht. Vorige keer zaten we vlak bij de uitgifte en dat ging er onderling niet echt soepel aan toe. Is niet leuk om naar een hoop gesteggel te moeten luisteren. Doe dat dan elders of minders hard.
afraenhans53 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Alles was lekker maar de Brownie met caramel was hemels. Op het menu voldoende vegetarische gerechten. De bediening was vriendelijk en snel.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Na de verbouwing duidelijk een minder kitsche mexicaanse sfeer (ik hou er wel van) en meer brasserie: fris en modern. Ook de menukaart lijkt gemoderniseerd maar gelukkig hebben ze wel de vertrouwde Todos (vegetarisch voor mijn vrouw). Personeel is professioneel en vriendelijk. Prijs-kwaliteit voor het eten is uitstekend, voor 20 euro eet ik mijn buikje nóg ronder. Desperado-biertje is wel wat prijzig....Hasta luego!
ellenneefjes .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Lekker eten, top bediening, mooie locatie. We hebben de todos genomen, een mix van kleine gerechten, erg lekker! Mijn vriendin had de vegetarische versie. Er mocht nog wel een fris gerechtje extra erbij vond ik, hoewel de salade ook heel lekker was. Tip: de sweet patato fries! Heerlijk!
IreneE .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Wat een tegenvaller. Moesten drie kwartier wachten op een tafel, ondanks reservering, in een hok naast de keuken. Kreeg een grote bek van de bediening toen ik er iets van zei. Eten was niet denderend en het bestek was vies. Nooit meer heengaan. Jammer.
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Wij komen regelmatig bij Sweet Dreams en altijd een super goede en vriendelijke service! Dit was de eerste keer dat wij er waren sinds het nieuwe decor, moest even wennen, vond de vrolijke kleurrijke inrichting juist altijd heel leuk... Het plafond is prachtig en het lijkt alsof er veel meer ruimte is, het ziet er nu heel netjes en eigenlijk ook heel mooi uit. Eten was weer super! Wij blijven terug komen, een van onze favoriete restaurants in Hoorn!
g.kemker .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Gezellig, klein restaurant met prima bediening. Het eten was overheerlijk behalve de spare-ribs, deze kon wat malser/gaarder, het viel niet van het bot af.
dedilletjes .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Prima eten, gezellige knusse sfeer. Bediening is zeer attent. Na het toetje kregen we de koffie van het huis. Zeker voor herhaling vatbaar.
josvanhaaften15 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Gezellig restaurantje in het centrum van Hoorn. Het eten is lekker en het personeel is zeer attent. Het eten wordt niet snel geserveerd, waardoor je gezellig lang kan dineren.