Sweet Asia

Meer informatie over restaurant Sweet Asia

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00

Austin C.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Een aantal jaar terug bij toeval hier gegeten. Aan de buitenkant gezien, zou je niet zo snel naar binnen gaan. Je kan daar hele simpele eten bestellen tot aan exclusief chinees eten.
Wij beginnen standaard met de kipvleugeltjes in zout en pepers. uitstekende start van een goed dinner!
Onze favoriet is "seafood tofu pho", dat is een tofu potje met diverse vis en tofu. De combinatie en de smaak samen gemarineerd in een heerlijke saus is voortreffelijk! Bereid in een stenen potje op chinese wijze.
Het decor is enige tijd vernieuwd, zij hebben hun best gedaan.
Hier moet je naartoe gaan op een doordeweekse dag als je geen zin heb om te koken.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
vond het eten wat smakeloos en niet echt bijzonder. vlees was wat aan de droge kant. mischien had ik pech. vroeger kwam ik hier vaak en was het smaakvoller en verser leek het wel. deze chinees-surinaamse toko/snackbar heeft veel keuze en de bediening en service vind ik erg goed.je kunt er ook eten en dit hebben ze wat gezelliger gemaakt.
Etertje90 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Ik heb eten besteld voor thuis maar het was echt heel erg droog en smakeloos. Beetje fantasieloos eten. Er zat erg weinig pit in de moksi meti. Gewoon droge bami met droog vlees. Heel jammer!
Merel D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2014
Per toeval hier terechtgekomen afgelopen maandag. De kipsaté was heerlijk, de gebakken banaan was ook super lekker. Als hoofdgerecht roti kipfilet gehad die niet te pittig en niet te flauw was. De bediening is aardig en je hebt enorm veel keuze. Het is echt een aanrader. Er komen trouwens ook veel mensen langs om af te halen. Van het decor moet je houden: het is in ieder geval toepasselijk.
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Aardig adresje om tussen de middag tijdens het winkelen even snel een broodje Surinaams of een Maleis soepje te eten. Ook om af te halen. Ruimte is soort snackbar en frisdrank drink je uit blikjes maar dat maakt niet uit als je snel even wat wilt eten. Bediening is vriendelijk.
Angel020 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Altijd gewoon simpel maar lekkere nasi, bami met verschillende toppings. Goed geprijsd zeker voor studenten en vers en snel bereidt. Zelf vind ik de saoto niet echt lekker door de te grote stukken kip maar de bloedworst is heerlijk! Decor is simpel maar schoon. De medewerkers letten goed op als je bord leeg is en ruimen snel op. Ook wordt er nooit moeilijk gedaan als er om extra peper gevraagd wordt, deze wordt zelfs gratis meegegeven. Eén van mijn favo plekken om lekker snel surinaams te eten of eten af te halen.
Wai H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Rotti is niet waar ze goed in zijn. Eten was smakeloos en pannekoek was snel hard geworden.Lamsvlees smaakte flauw.Saus was troebel (leek meer op troebele saus). Was mijn tweede keus omdat mijn vaste toko dicht was en zin had in rotti, maar uiteindelijk niet van genoten van het eten. Beetje jammer.Ze zijn nog wel duurder dan de overige tenten in dezelfde buurt.Zal daar niet meer komen.Zonde van mijn geld.
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
leuk, doen! wat maakt het uit dat je frisdrank uit blikjes krijgt?! het is koud, en je krijgt er een rietje of glas bij. en het past wel bij de sfeer. grote keus aan gerechten, kwaliteit tot nu toe altijd hetzelfde: goed. voor ieder altijd wat wils, absoluut niet pretentieus, zeer goed betaalbaar. ben je toch even lekker uit eten, maar is het lekker ontspannen en niet gelijk chique of duur.
Brian S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2012
Veel variaties, aanrader is de softshell crab & de Hainan Chicken rice, letop alleen op bestelling te verkrijgen. Vriendelijk personeel.