Swags

Haagse Bluf 17 Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Swags

Gastronomoloog .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
In de zon genoten van een Apple crumble taart en een koffie verkeerd. Erg leuke plek met vriendelijk personeel. De prijzen zijn erg goed en fijn. Ik kom hier graag nog eens terug.
Marco N.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Bij Swags moet je neerstrijken zonder haast, daar zijn ze ook duidelijk in op de menukaart. Je komt aan de beurt, maar voor spoed moet je ergens anders zijn. Alle taarten worden in de kleine open keuken bereid. Sowieso kan je van alles zien hoe ze het maken; eerlijke producten, vers en met geduld.

In de winter lekker binnen zitten en in de zomer op het peintje van Haagse Bluf. Prima plek voor koffie, thee, broodje of iets zoets. Aanrader!
Hipenhot .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Het was een mooie dag, we waren in de stad en de kindjes hadden honger, dus rond 3 uur even bij Swags op het terras neergestreken voor een Chai Latte met taart. Het duurde wel even voor we geholpen werden en het was ook jammer dat het niet echt gewaardeerd werd dat we extra stoelen bij een andere tafel pakten. Verder zaten we fijn: uit de wind, in de zon. Tafeltje was wel wat wiebelig en niet echt praktisch voor de kinderen. Sowieso is Swags niet echt ingericht op kinderen, binnen is het erg klein en kun je niet makkelijk met een kinderwagen zitten. Maar goed, buiten gaat dat wel prima en we zijn flexibel, dus ach. De taarten worden allemaal zelf gebakken en zagen er lekker uit. Fijn ook dat nergens noten in zaten, onze dochter met een allergie voor noten kon dus alles kiezen wat ze wilde. We hadden chocoladetaart, choco berry mint taart en appelcrumble taart. Waren alledrie lekker, wel wat kruidig, daar moet je van houden (ik vind dat lekker, de kindjes iets minder). De choco berry mint taart was aan de buitenkant wel wat droog, maar de binnenkant was smeuiig. De Chai Latte heb ik wel eens beter gedronken, maar het was acceptabel. De bediening was vriendelijk, maar af en toe wat ongeduldig en druk. Al met al een prima plek om een taartje te eten, maar verwacht geen sublieme bediening, culinaire hoogstandjes of een heel kindvriendelijke plek, want dat is Swags niet.
Coniglia H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Swags is goed geschikt als je houdt van een informele sfeer, gezelligheid in de uitwisseling tussen de bediening onderling.
Wat je op je bord krijgt is vers en wordt in goede combinaties aangeboden. De kok werkt vlot en vakkundig. Hij maakte voor mij een heerlijke bruine toastie met kaas, tomaat en courgette, gerserveerd met een kleine side salad bestaande uit verschillende groente en wat vruchten. Gezonder en lekkerder kan bijna niet.
Vooral in de zomer is het terras gelegen aan de Haagse Bluf een extra: mensen kijken op een niet al te druk maar wel gezellig plein in Den Haag, onder het genot van een prima cappucino met een stuk huisgemaakte applecrumble taart!
JuliavdD .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Vanmiddag ben ik hier wat wezen drinken met een vriendin. We werden vriendelijk geholpen en het terras ziet er erg leuk uit. We deelden een apple crumble en die was echt heerlijk! Geïnteresseerde bediening en prima prijzen! Hier kom ik zeker terug!
Mickey01 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
Van de week heerlijk op het terras gezeten! Super vriendelijke bediening en genoten van crumpets. Ook waren de sapje over heerlijk. Een leuk cafe in het centrum van Den Haag. We komen zeker nog eens terug
Ardaoz .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Ventilatie in deze cafe is erg slecht, toen ik daar zat werd er een gehaktbal ofzo gebakken. De rest van de dag stonk mijn haar en kleren erg vies.
Degene die ons serveerde was een beetje nors.
In het melkkannetje die ik kreeg zat wat prut.
Vier euro voor een scone vind ik wel een beetje duur.
De taarten zagen er daarentegen wel vers uit, maar ik kan niks zeggen over de smaak want heb er niet een gegeten.
Conclusie: ik zal waarschijnlijk niet terug gaan.
Yaron S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2012
Just tried their Appeltaart, that had such an excessive amount of cinnamon that made the whole thing virtualy inedible.
When i paid they did not seem even to notice that i left nearly the whole piece untouched.
The earl grey tea i had was a simple twinings tea bag, dissapointing for a place that presents itself as true brit.
Pienenko .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Begrijp niks van die negatieve recensies. Wij hebben er op een drukke zaterdag geluncht (tafeltjes continu bezet) en ook al word je van tevoren op de kaart gewaarschuwd dat je soms wat langer moet wachten omdat Swags voor kwaliteit gaat, werden we heel snel en zeer vriendelijk geholpen. En de kwaliteit was geweldig. Een heerlijk dagsapje en de eggs met wild spinach is een aanrader. Ook de salade erbij was vers en een heel smaakvolle dressing. Jammer dat we te vol zaten voor een stuk taart, want die zagen er ook fantastisch uit. Voor de volgende keer!