Swagat

Stadionweg 249 1076 NX Amsterdam Nederland Kaart
31-203048444

Over het restaurant Swagat

Let me introduce myself; My name is Surinder Kumar, owner & Chef. I have around 7 years experience in Indian cooking in India & 25 years experience in the Netherlands. I had several Indian restaurants in Amsterdam called Indian Restaurant GANDHI at Damrak & Indian Restaurant MAHARAJA OF INDIA in Jordaan.
I am specialized in making Mughlai Indian food. This style of food was prepared by cooks only for King’s (Maharajas) in India in their kitchen. After independence in the year 1947 all the kingdoms were merged & their cooks came out from King’s kitchen to public places.
I learned this skill from a very famous cook in India. Very healthy Indian ingredients are used in the food which are good for health, boost immune system & good for body organs. To name the few dishes: Tandoori chicken, Butter chicken, Chicken Tikka masalla, Chicken Rogan Josh same in Lamb & special Vegetarian Thali.

Meer informatie over restaurant Swagat

Dagelijks geopend vanaf: 16:30 tot 23:30 uur

• Bar , Doorlopende service , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Swagat

Maikel H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Ben eerste kerst geweest, de bediening was erg gehaast , ik vond het echt vervelend worden heb een paar keer moeten zeggen even wachten met serveren anders waren we binnen een uur al weer buiten en ze lachten amper. Ook was het ontzettend luidruchtig veel kinderen, kunnen ze zelf niets aan doen maar ouders horen er op te letten ( overlast) was niet leuk meer dit vond ik jammer soms verstond je mekaar niet eens terwijl de tent niet vol zat.
Juliëtte V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
We hadden gereserveerd in dit restaurant. Toch moesten we wachten op een tafeltje. Het personeel dat wel met genoeg was had duidelijk zorgen en prak voor het grootste gedeelte nauwelijks Nederlands. Toen we zaten duurde het even voordat we konden bestellen..
De akoestiek lawaaiig.
Het eten was in orde.
David K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Het was super lekker eten met goed bediening. Een echt aanrader voor Indiase eten.
Fredrik K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Prima dinner bij Swagat. We zullen regelmatig terugkomen.
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We hebben hier weer zo super lekker gegeten. Als we weer in amsterdam zijn voor een paar dagen komen we terug. Absolute aanrader. Als je de indiase keuken kent zal je merken dat dit hele goeie kwaliteit is en als het nog onbekend is voor je dan ben je meteen verkocht!
Sharmila L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
In verband met de trouwdag van mijn ouders heel fijn gegeten in restaurant Swagat.
Zoals de naam als zegt zijn wij echt heel warm ontvangen door o.a. de eigenaar van de zaak.
Keurige en vriendelijke bediening. De zaak is netjes en schoon! Het eten was overheerlijk, goed van smaak en precies goed. Wij zullen hier zeker nog eens terugkomen. Een absolute aanrader!!!
Nora .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijk gegeten, genuanceerde smaken en een ruim aanbod. De service is af en toe wat onwennig vanuit de medewerkers, maar ze doen hun uiterste best en zijn zeer vriendelijk.
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten mensen zijn aardig het is een mooi restaurant
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Prima eten, mooie maar erg grote zaak. Prima service, maar voor Indiaas eten wat aan de dure kant
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Swagat is nieuw. 1 december open gegaan. De bediening is nog wat onwennig maar heel vriendelijk. Het eten is geweldig! Als je van Indiaas houdt is dit een absolute aanrader!